وبلاگ

قاب اسپیگن: آیا آنها خوب هستند و آیا باید آنها را بخرید؟

آیا تا به حال به این نتیجه رسیده اید که به یک قاب برای گوشی هوشمند خود نیاز دارید و سپس با تمام گزینه های موجود در آمازون غرق شده اید؟ تو از تنهایی دوری با این حال، هنگام جستجو، ممکن است نسبتاً اغلب با یک برند خاص از کیس ها روبرو شوید – Spigen.

موارد اسپیگن چیست؟ آیا ارزش پذیرش را دارند یا باید با مارک دیگری بروید؟ با تعداد زیادی از گزینه های موجود، بیایید نگاهی به پیشنهادات اسپیگن بیندازیم و به شما بگوییم که آیا قاب گوشی بعدی شما باید از برند محبوب باشد یا خیر.

موارد اسپیگن چیست؟

اسپیگن که در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد، به دنبال ساخت لوازم جانبی موبایل با کیفیت بالا و متناسب با نیازهای هر فرد است. آنها این کار را با خطوط گسترده ای از موارد انجام می دهند که هر کدام اهداف و عملکرد خاص خود را دارند. به این ترتیب، Spigen دارای پنج خط جداگانه برای انتخاب است:

  • Armor – اگر می‌خواهید مطمئن شوید که دستگاهتان محکم است و در برابر شدیدترین سقوط نیز محافظت می‌شود، قاب‌های Armor Spigen همان چیزی است که می‌خواهید.
  • هیبرید – ترکیبی بین سبک و امنیت، قاب Hybrid Spigen از گوشی شما در برابر بیشتر سقوط ها و تصادفات محافظت می کند، اما به اندازه Armor حجیم نیست.
  • مایع – خط مایع اسپیگن محافظ کمی را ارائه می دهد که اگر نگران ساییدگی و پارگی نیستید اما همچنان می خواهید چیزی لغزنده تر از گوشی در دست بگیرید، بسیار عالی است. برخی از قاب‌های Liquid نیز شفاف هستند، بنابراین می‌توانید رنگ اصلی گوشی را زیر آن ببینید.
  • Thin Fit / Air  – مشابه Liquid، Thin Fit به خوبی در اطراف تلفن قرار می گیرد اما محافظت کمی کمتر از Liquid دارد. این عمدتا برای محافظت در برابر خراش است.
  • کیف پول – هیچ رمز و رازی در مورد این مورد وجود ندارد – این یک کیف اسپیگن است که می تواند به عنوان یک کیف پول نیز دوام بیاورد! کیف پول از گوشی شما محافظت می کند و در عین حال یک فلپ برای قرار دادن کارت های اعتباری و شناسایی ارائه می دهد.

اسپیگن همچنین برخی از قاب هایی با نام تجاری ارزان‌تر را در بازار دارد. قیمت ها بسته به مدل تلفن متفاوت است، اما به طور کلی، کیس های اسپیگن قیمت گزافی ندارند و چیزی است که اکثر مردم می توانند بپردازند. کیس ها نسبت قیمت به عملکرد عالی را بدون افت کیفیت ارائه می دهند.

بهترین خط کیس اسپیگن چیست؟

از میان بسیاری از خطوط اصلی، که خط کیس اسپیگن بهترین است، بستگی زیادی به استفاده روزانه شما از دستگاه دارد. برای اکثر مردم، هیبرید احتمالا بهترین گزینه خواهد بود، که محافظت عالی را بدون حجیم کردن بیش از حد گوشی ارائه می دهد. به هر حال، اکثر مردم هر چند وقت یک بار در معرض افتادن تلفن های خود روی پیاده رو هستند و قاب هیبرید اسپیگن در برابر این حوادث محافظت می کند.

با این حال، اگر فردی هستید که در یک شغل سخت مانند ساخت‌وساز کار می‌کنید، یا برای صاحب گوشی جوان‌تری یک قاب می‌خرید، Armor می‌تواند از دستگاه هوشمند شما در برابر همه چیزهایی که ممکن است زندگی به آن وارد کند محافظت کند. در بررسی آمازون برای یکی از قاب‌های اسپیگن آرمور آمده است که گوشی آن‌ها پس از زیر گرفتن خودرو سالم مانده است! واقعاً هیچ تأییدی بهتر از آن برای پرونده اسپیگن وجود ندارد.

در پایان روز، همه چیز به الگوهای استفاده شما بستگی دارد. بیایید آن را به همه انواع موارد تقسیم کنیم و سپس به شما بگوییم که کدام یک برای شما مناسب است.

زره ناهموار اسپیگن / زره سخت / زره باریک / زره ژئو / زره هسته / زره ماگ

اینها سخت‌ترین کیس‌های اسپیگن هستند که بهترین محافظت در برابر سقوط را ارائه می‌دهند، با تفاوت‌هایی بین هر نوع خاص. به عنوان مثال، زره ناهموار، یک قاب TPU است که خیلی حجیم نیست، اما همچنان محافظت می‌کند. Tough Armor یک صفحه پشتی پلی کربنات را به پوسته داخلی TPU اضافه می کند، بنابراین سطح محافظت را افزایش می دهد. زره باریک همان DNA Tough Armor را حفظ می کند، اما قسمت عمده آن را کمی کاهش می دهد.

قاب Spigen Tough Armor برای آیفون 13

Geo Armor محافظ ترین در بین گوشی ها است و فقط برای برخی از تلفن ها موجود است. اگر نمی خواهید از یک محافظ جداگانه استفاده کنید، در اصل یک قاب است که کل گوشی را می پوشاند و شامل یک محافظ صفحه نمایش داخلی می شود. بقیه موارد در ترکیب Armor نیز مشابه هستند – تاکید بر محافظت با تغییرات جزئی اینجا و آنجا. به عنوان مثال Mag Armor برای سری آیفون ۱۳ موجود است و از لوازم جانبی MagSafe پشتیبانی می کند.

اگر خیلی مراقب گوشی خود نیستید و دوستانتان شما را انگشت پروانه خطاب می کنند، باید قاب سری Spigen Armor را انتخاب کنید.

Spigen Ultra Hybrid / Ultra Hybrid S / Quartz Hybrid / Matte Hybrid

بسیاری از مردم می‌خواهند رنگ یا طرح اصلی گوشی‌های هوشمند خود را به نمایش بگذارند و در عین حال کمی محافظت نیز به آن اضافه کنند. اگر به نظر شما می رسد، سری Ultra Hybrid یکی از مواردی است که باید در نظر بگیرید. Ultra Hybrid استاندارد دارای یک قاب TPU به همراه پشتی پلی کربنات سخت است که شفاف است. قاب کناری در صورت افتادن از گوشی شما محافظت می کند، در حالی که قاب پشتی شفاف از پشت گوشی شما محافظت می کند و در عین حال آن را نشان می دهد.

قاب Spigen Ultra Hybrid MagSafe در Apple iPhone 13 Pro با پوسته Capes India

سایر تغییرات مورد مشابه هستند اما تفاوت های جزئی دارند. Ultra Hybrid S دارای پایه داخلی است، نسخه کوارتز به جای پلاستیک دارای پشت شیشه ای است و نسخه مات به جای پشتی شفاف دارای پشت مات است. همچنین می‌توانید چندین رنگ مختلف از این قاب‌ها را انتخاب کنید که در آن قاب کناری به جای شفاف، رنگی است و قسمت پشتی همچنان شفاف است.

در حالی که سری کیس های Hybrid به اندازه سری Armor محافظت نمی کند، اما باید به اندازه کافی برای افراد عادی خوب باشد. مگر اینکه گوشی خود را بی احتیاطی به اطراف پرتاب کنید، خوب هستید. به‌علاوه، این امتیاز اضافه را دریافت می‌کنید که به همه نشان دهید آخرین آیفون را خریداری کرده‌اید.

اسپیگن هوا مایع / کریستال مایع / کریستال گلیتر

سری قاب‌های Liquid محافظت مناسبی را اضافه می‌کنند، اما لزوماً گوشی شما را زیاد حجیم نمی‌کنند. آنها انعطاف پذیر هستند و کاملاً از TPU ساخته شده اند، بنابراین هیچ نوع مواد پلی کربنات سختی دریافت نمی کنید. سری Liquid Air در حالی که به اندازه Ultra Hybrid محافظ نیست، می تواند از سقوط عجیب جان سالم به در ببرد و چسبندگی خوبی به گوشی شما اضافه کند. Liquid Air استاندارد دارای بافتی زیبا است که ظریف و ظریف به نظر می رسد.

اگر می‌خواهید حفاظتی در سطح نظامی در یک فرم باریک داشته باشید، اسپیگن مایع ایر مناسب است.  جیب پسند و سبک وزن است.  علاوه بر این، دارای سطح مات ضد لغزش است، بنابراین شما به طور تصادفی آیفون خود را رها نکنید.
اسپیگن مایع هوا

کریستال مایع دوباره برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند پشت گوشی خود را به رخ بکشند اما جایگزین نازک‌تری برای Ultra Hybrid می‌خواهند. همچنین یک نسخه Glitter از کیس وجود دارد که خود توضیحی است. توجه داشته باشید که Liquid Crystal یک قاب TPU ساده است، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که در طول زمان با استفاده از آن زرد شود. این را نمی توان در مورد Ultra Hybrid گفت زیرا پشت آن پلی کربنات است.

Spigen Thin Fit/AirSkin

اگر به دنبال حداقل محافظت هستید و در عین حال ظاهری نزدیک به گوشی دارید، سری Thin Fit برای شما مناسب است. تا چند ماه پیش، خط Thin Fit بسیار نازک بود و کاملاً از پلاستیک سخت ساخته شده بود. این بدان معنی بود که محافظت فقط در برابر خراشیدگی حداقل بود. اسپیگن اخیراً سری Thin Fit را اصلاح کرده است و اکنون، یک لایه TPU با پشتی پلی کربنات سخت تزریق شده است. این امر محافظت اولیه در برابر قطرات را نیز تضمین می کند و در عین حال به ماهیت نازک کیس آسیب نمی رساند.

قاب اسپیگن Thin Fit در آیفون 13 پرو

از طرف دیگر، AirSkin یک قاب نازک کاملا شفاف است که فقط در برابر خط و خش محافظت می کند. این بسیار نازک است که باعث می شود به نظر برسد که حتی در آنجا نیست. از آنجایی که Thin Fit جدید محافظت بیشتری نسبت به قبل دارد، برای بسیاری از افرادی که می‌خواهند محافظت مناسبی داشته باشند اما می‌خواهند گوشی‌شان کاملاً نازک بماند، به راحتی توصیه می‌شود.

اسپیگن اسلیم آرمور CS/کریستال

آیا تا به حال احساس کرده اید که می خواهید کیف پول خود را به دلیل پر بودن جیب های شلوارتان پشت سر بگذارید؟ خوب، این کیف‌های کیف پول Spigen به شما امکان می‌دهند دقیقاً این کار را انجام دهید. Slim Armor CS مانند Slim Armor استاندارد محافظت زیادی را ارائه می دهد اما یک ترفند اضافی در آستین خود دارد. قسمت پشتی دارای یک مکانیزم کشویی است که به بیرون می‌چرخد تا شکافی را نشان دهد که می‌تواند حداکثر دو کارت را در خود جای دهد. شاید بتوانید کارت شناسایی و کارت اعتباری به همراه داشته باشید، یا مقداری پول نقد نیز در آن قرار دهید.

Spigen Slim Armor CS

شکاف کریستال یک کیس شفاف است که دارای یک شیار برای قرار دادن کارت های شما است. Slim Armor CS از نظر ما بهتر به نظر می رسد زیرا حداقلی تر است و مکان ذخیره کارت ها مخفی است. یک قاب شفاف نشان می دهد که کارت های خود را با تلفن خود ذخیره کرده اید که خیلی ایده آل نیست.


می‌توانید قاب جامع Spigen را برای آیفون ۱۳ پرو بررسی کنید تا درباره انواع مختلف قاب‌ها و اینکه کدام یک برای شما مناسب‌تر است، ایده بگیرید. اسپیگن همچنین لوازم جانبی دیگری مانند شارژر MagSafe، شارژرهای بی سیم، محافظ صفحه و نگهدارنده گوشی را نیز تولید می کند. مقاله فوق الذکر باید در مورد چگونگی برخی از این لوازم جانبی به شما ایده دهد.

کیس های اسپیگن چگونه با رقبا سازگاری دارند؟

اکثر خریداران کیس اسپیگن اظهار می‌کنند که قاب آن‌ها ترکیب خوبی از محافظ و سبک است، که به آن‌ها کمک می‌کند تا پا به پای دیگر برندهای محبوب قاب‌ها بایستند. کیس های Spigen Armor اغلب با نام اصلی در قاب های محافظ – OtterBox مقایسه می شوند. اکثر کاربران موافقند که در حالی که OtterBoxها احساس می کنند از گوشی خود در برابر هر چیزی محافظت می کنند، اما ضخیم تر از آن هستند که راحت باشند. از سوی دیگر، قاب‌های اسپیگن نیز اغلب به نظر جامد می‌رسند، اما تقریباً به ضخامت OtterBox نیستند، و به طور کلی آنها را برای کاربر معمولی راحت‌تر می‌کند.

قاب‌های مایع اسپیگن معمولاً به نازکی قاب‌های نازک Totallee نیستند و نمی‌توانید قاب‌های مایع مات را تهیه کنید، اما اسپیگن این مزیت را دارد که برای دستگاه‌های بسیار بیشتری در دسترس است. البته، اگر محبوب‌ترین دستگاه‌های پرچم‌دار را دریافت می‌کنید، هیچ کمبودی در قاب‌ها برای انتخاب نخواهید داشت… اما اسپیگن کیف‌هایی را فراتر از اپل، گوگل و سامسونگ حمل می‌کند و این یک مزیت بزرگ برای بسیاری از کاربران است.

واضح است که مصرف کنندگان کیس های اسپیگن را دوست دارند. انتخاب های موجود برای تقریباً هر تلفن مدرن موجود در بازار به همراه ارزانی این برند، اسپیگن را به محبوب ترین طرفداران قاب گوشی تبدیل کرده است. تمام قاب‌های اسپیگن، از جمله Thin Fit جدید، دارای فناوری Air Cushio هستند که می‌تواند ضربه را هنگام افتادن گوشی جذب کند. این عالی است زیرا بسیاری از قاب های نازک چنین ویژگی های محافظتی ندارند.

برای چه گوشی هایی می توانم قاب اسپیگن بخرم؟

اسپیگن برای اکثر گوشی‌های پرچم‌دار مدرن و همچنین بسیاری از دستگاه‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه قاب‌هایی در دسترس دارد. چه آیفون ۱۳ ، سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا، گوگل پیکسل ۶ یا حتی مک بوک داشته باشید ، یک قاب اسپیگن برای شما وجود دارد. اسپیگن حتی برای گوشی‌های مدل‌های قدیمی‌تر نیز قاب‌هایی دارد که هنوز در دسترس هستند – برای مثال، همچنان می‌توانید قاب‌هایی را برای LG v40 ThinQ یا Pixel 3 خریداری کنید که هر دو کاملا قدیمی هستند.

علاوه بر این، اسپیگن برای چیزی فراتر از گوشی‌های هوشمند قاب می‌سازد. آیا می خواهید Galaxy Buds و Nintendo Switch خود را ایمن نگه دارید؟ اسپیگن این مورد را برای شما دارد.

کیس اسپیگن را از کجا بخرم؟

اسپیگن یک نمایندگی در ایران دارد که بیشتر موجودی آن در دسترس است و جایی است که ما یک قاب اسپیگن را از آن می‌خریم.

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

مجموعه ای متنوع از شارژر ها و پاوربانک
مشخصات قیمت و بررسی کیف دستی یونیک مدل Bergen مناسب برای لپ تاپ تا 16 اینچی

لوازم جانبی موبایل

جستجو در بین دنیایی از لوازم جانبی و اکسسوری های اورجینال 

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه اسپیگن​

اطلاع از اخبار ، محصولات جدید و جشنواره های فروش 

سبد خرید
منو
0 مورد سبد خرید
حساب من