خرید شما از فروشگاه اینترنتی اسپیگن مطابق با رویه های زیر مشمول عودت کالا ، تعویض و برگشت وجه می باشد .

کلیات

کالای دریافتی توسط شما از تاریخ فاکتور به مدت 7 روز مشمول برگشت کالا و عودت وجه بابت خرید می باشد.

برای مرجوعی بی قید و شرط کالا با علت انصراف از خرید لازم است کالا بصورت آکبند و در وضعیت اولیه خریداری شده باشد . در صورت باز شدن کالا و استفاده از آن دیگر محصول خریداری شده آکبند نبوده و مشمول این قانون نمی باشد .

کالای خریداری شده از سایت اسپیگن ایران دارای گارانتی و ضمانت اصالت و اورجینال بودن کالا می باشد . کالای خریداری شده مشمول سلامتی کامل در زمان دریافت می باشد. لازم است کالای دریافتی را پس از تحویل در اولین فرصت ممکن بررسی و نسبت به سلامتی فیزیکی کالا اطمینان حاصل نمایید .

کلای معیوب مشمول حالات زیر می باشد .

  • کالای معیوب با آسیب فیزیکی
  • کالای معیوب با نقص فنی بدونمشکل در ظاهر
  • کالای سالم الکتریکی بعد از مدتی با مشکل فنی مواجه شده است

برای استفاده از خدمات کالای مرجوعی توجه به نکات زیر الزامی می باشد .

اگر کالا را در جشنواره و همراه با کالای دیگری بصورت باندل یا هدیه دریافت کرده اید باید تمام محصولات درج شده در فاکتور را مرجوع نمایید.

در صورت مرجوعی یک کالا از باندل وضعیت آن توسط کارشناسان شرکت بررسی و به شما اعلام می گردد . در این حالت ممکن است کالای مرجوعی هدیه بوده و مبلغی بابت آن عودت نشود اما در هر حال مشمول قانون سلامت کالای دریافتی می باشد . همچنین ممکن است در صورت انصراف از حرید یک کالا در جشنواره فروش با شرط خرید چند کالای همزمان کل تخفیفات خرید از محصول مرجوعی کسر گردد . این موارد مطابق با شرایط درج شده خرید ها در یک برگ فاکتور مشخص می گردد .

استفاده ازگارانتی محصولات معیوب

  • محصولات دارای ایراد ظاهری مشمول تعویض کالا می باشد و از زمان دریافت کالا 24 ساعت فرصت برای بررسی و اطلاع آن از طریق واتس اپ پشتیبانی سایت وجود دارد . بعد از آن هماهنگی مرجوعی کالا صورت میگیرد .
  • مرجوعی کالا با علت خرابی فنی مطایق با شرایط درج شده برای گارانتی آن کالا از طرف شرکت گارانتی کننده انجام می شود . هزینه ارسال کالا به آدرس شرکت گارانتی کننده بر عهده خریدار می باشد . ارسال مجدد کالای گارانتی شده و یا جایگزین آن مطابق با سیاست های شرکت گارانتی کننده می باشد .
  • هزینه ارسال محصول جایگزین با علت خرابی محصول فیزیکی محصول دریافتی برعهده فروشگاه می باشد . اکا در صورت مرجوعی کالا با علت انصراف از خرید ، فقط هزینه خرید کالا پس از کسرتخفیفات مربوطه بدون هزینه های پرداختی بابت هزنیه ارسال کالای قبلی صورت می گیرد .

تعویض کالا

ممکن است به هر علتی بعد از دریافت کالای خریداری شده از سایت فروشگاه اسپیگن متوجه شوید که کالای خریداری شده اشتباه می باشد و مناسب شما نیست . در این شرایط دو موضوع قابل بررسی می باشد .

اگر کالای ارسال شده با فاکتور همراه آن یا فاکتور موجود در پنل کاربری شما در سایت اسپگن مطابقت ندارد می توانید، با هماهنگی کارشناسان پشتیبانی نسبت به عودت کالا و جایگزینی آن با کالای صحیح اقدام نمایید . در این حالت هزینه برگشت و ارسال مجدد کالا برعهده شرکت می باشد که برای تهران از طریق پیک و شهرستان ها از طریق پست انجام می گردد . هزینه هرگونه شرایط دیگری برای جابجایی سریعتر بر عهده خریدار می باشد .

اگر کالای ارسال شده با فاکتور ارسالی مطابقت دارد ، اما علت اشتباه خریدار در زمان ثبت سفارش می باشد . ( مثلا بجای قاب آیفون 13 پرو مکس ، قاب برای آیفون 13 پرو خریداری شده است . )در این حالت لازم است ضمن هماهنگی با کارشناسان پشتیبانی نسبت به عودت کالای خریداری شده به شرکت اقدام نمایید . پس از بررسی کالای ارسال شده توسط کارشناسان و اطمینان از سلامتی کامل کالا ، مبلغ پرداختی شما بابت خرید کالا به حساب کیف پول در سایت عودت می شود . شما با این مبلغ می توانید نسبت به سفارش گذاری مجدد هر کالایی در سایت اقدام نمایید و مابه التفاوت آن را از طریق اتصال به درگاه بانکی پرداخت و یا اضافه آن را برای خرید های بعدی نگهدارید .

در این حالت هزینه عودت کالا به عهده خریدار و هزینه ارسال مجدد کالای بعدی مطابق با شرایط درج شده در فاکتور جدید خواهد بود

گارانتی

استفاده از خدمات گارانتی مدت دار محصولات ، بر اساس شرایط و رویه های درج شده در سایت شرکت گارانتی کننده می باشد . در این حالت تاریخ شروع گارانتی محصول از تاریخ درج شده برروی فاکتور خرید شما می باشد . در صورت مفقود فاکتور خرید و یا عدم دریافت فاکتور کاغذی همراه با کالای خریداری شده ، شما در هر زمانی می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت نسبت به پرینت مجدد فاکتور های خرید قبلی اقدام نمایید .

توجه فرمایید که شرایط استفاده ازگارانتی برای محصولات مختلف می تواند متفاوت باشد . مثلا کابل های شارژ در صورت آسیب فیزکی مشول گارانتی نخواهد بود . یا قاب گوشی فقط مشمول گارانتی سلامت فیزیکی و اصالت کالا در زمان خرید می باشد و بعد از گذشت زمان در اثر مواردی ماننده تغییر رنگ یا شکستگی قابل مرجوع نخواهد بود

محولاتی مانند گلس و محافظ صفحه نمایش مشمول گارانتی سلامت فیزیکی کالا در زمان خرید می باشد که بدون باز کردن برچسب ها و لیبل های روی آن نیز قابل تشخیص است . لذا در صورت نصب آن بر روی گوشی و ایجاد حباب ، وجود پرز و یا شکستگی ، قابل مرجوع نخواهد بود . خرابی چسب گلس ، وجود لکه و … جز موارد قابل قبول برای تعویض کالای معیوب می باشد .

بسیار مهم : محصولات الکتریکی مشمول گارانتی با کالای مشابه سالم در مدت زمان فعال بودن گارانتی تعویض می گردد .در این حالت هیچ هزینه ای بابت جابجایی کالا از خریدار دریافت نخواهد شد . در صورت عدم وجود همان کالا در زمان جایگزینی به هر علتی ، موارد مشابه از نظر قیمت و موارد مشابه از نظر تکنولوژی به خریدار معرفی می گردد . در این حالت بعد از تایید خریدار برای کالای جایگزین ، لازم است تفاوت قیمت کالای جدید مطابق با قیمت درج شده در سایت با محصول قبلی مطابق با قیمت درج شده در فاکتور خرید پرداخت گردد .

هدایا

ممکن است هدایای دریافتی از طرف فروشگاه اسپیگن همراه با خرید های انجام شده . ماننده جشنواره خرید 2 کالا و یک هدیه و یا اشانتیون همراه با یک سبد خرید به هر علتی معیوب و غیر قابل استفاده باشد .

هدایا مشمول تعویض با کالای سالم می باشد . در این حالت بعد از دریافت کالای معیوب ، کالای سالم جایگزین برای شما ارسال می گردد . اما هدایا به هیچ عنوان قابلیت مرجوعی و عودت وجه را ندارد .

هزینه های ارسال

دقت فرمایید که هزینه موردتایید برای جابجایی کالا به شهرستان ها پست پیشتاز ، و برای تهران در مناطق 22 گانه از طریق الوپیک می باشد . در صورت استفاده از هر روش دیگری برای جابجایی کالا هزینه آن بر عهده خریدار خواهد بود . هزینه های مربوط به عودت کالا برای گارانتی ، و عودت کالا بعلت انصراف از خرید بر عهده خریدار می باشد .

خریداران محترم می توانند با هماهنگی قبلی برای عودت کالا و یا دریافت کالا به درب شرکت مراجعه نمایند . در این حالت هزینه حمل و نقلی وجود نخواهد داشت .

راهنمایی بیشتر

ممکن است در شرایط خاصی مواردی اتفاق بی افتد که در توضیحات و رویه های مرجوعی و برگشت کالا که در بالا به آن پرداختیم ، اشاره نشده باشد . در این موارد می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از راهنمایی ایشان استفاده نمایید .

توجه : سیاست مرجوعی و عودت کالا در فروشگاه اینترنتی اسپیگن یک رویه پویا و در حال بروز رسانی می باشد . ما همواره در تلاش هستیم نسبت به بروز رسانی و اصلاح رویه ها جهت ایجاد یک تجربه کاربری بهتر برای خریداران اقدامات لازم را انجام دهیم . بر همین اساس ممکن است این رویه ها در زمان های مختلف با تغییراتی همراه گردد . این تغییرات همواره در این صفحه بروز رسانی شده و در دسترس شما می باشد . و آخرین وضعیت بروز رسانی شده آن در سایت قابل اجرا و استناد می باشد . شرایط پیش از آن قابل اجرا نخواهد بود .