وبلاگ

بررسی گوگل پیکسل ۷

معرفی و مشخصات

اگرچه مجموعه گوگل پیکسل مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد، اما به دلیل در دسترس بودن محدود آن در بازار، هنوز جایگاه ویژه‌ای دارد. با این حال، گوگل در چند نسل اخیر بسیار تلاش کرده است تا با ارائه برخی ویژگی‌های منحصر به فرد، مخاطبان بیشتری را جذب کند. حتی اندروید موجودی که روی پیکسل‌های امروزی اجرا می‌شود، دقیقاً موجود نیست، زیرا دارای برخی از ترفندهای دقیق و ویژگی‌های انحصاری است. حتی گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد سال آینده تعداد پیکسل های بی سابقه ای را عرضه کند.

بررسی گوگل پیکسل ۷

در ظاهر، Pixel 7 و ۷ Pro تفاوت چندانی با سری Pixel 6 ندارند و در عین حال برخی ارتقاهای کوچک اما قابل توجه را ارائه می دهند. شاید این بخشی از دلیلی باشد که فکر می کنیم نسل هفتم شانس خوبی برای جلب طرفداران جدید در سراسر جهان دارد. اگرچه «جهان» با توجه به در دسترس بودن محدود طبق معمول ممکن است بهترین انتخاب برای کلمات نباشد.

پیکسل ۷ چند پیشرفت کلیدی را نسبت به مدل قبلی خود یعنی پیکسل ۶ ارائه می دهد. اکنون بر روی تراشه بهبود یافته Google Tensor G2 با قابلیت های هوش مصنوعی بهتر، ساختار همه جانبه Gorilla Glass Victus، دوربین سلفی بهتر و نمایشگر کوچکتر کار می کند. در نتیجه، پیکسل ۷ اندکی کوچکتر از پیکسل ۶ است، که نشانه واضحی از این است که گوگل در حال هدف قرار دادن جایگاه پرچمدار جمع و جور است. و اگرچه کوچکتر است، اما صفحه نمایش پیکسل ۷ به طور قابل توجهی روشن تر است.

مشخصات گوگل پیکسل ۷ در یک نگاه:

بدنه: ۱۵۵.۶×۷۳.۲×۸.۷mm, 197g; جلو شیشه ای (Gorilla Glass Victus)، پشت شیشه ای (Gorilla Glass Victus)، قاب آلومینیومی؛ IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار/آب (تا ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه).
صفحه نمایش: ۶.۳۰ اینچ AMOLED، ۹۰ هرتز، HDR10+، ۱۰۰۰ نیت (HBM)، ۱۴۰۰ نیت (پیک)، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹، ۴۱۶ppi؛ نمایشگر همیشه روشن.
چیپست: Google Tensor G2 (5 نانومتر): هشت هسته ای (۲×۲.۸۵ گیگاهرتز Cortex-X1 & 2×2.35 گیگاهرتز Cortex-A78 & 4×1.80 گیگاهرتز Cortex-A55). Mali-G710 MP7.
حافظه: ۱۲۸ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۸ گیگابایت رم؛ UFS 3.1.
سیستم عامل/نرم افزار: اندروید ۱۳.
دوربین عقب: عریض (اصلی): ۵۰ مگاپیکسل، f/1.9، ۲۵ میلی‌متر، ۱/۱.۳۱ اینچ ۱.۲ میکرومتر، PDAF چند جهته، لیزر AF، OIS؛ زاویه بسیار عریض: ۱۲ مگاپیکسل، f/2.2، ۱۱۴ درجه، ۱ /۲.۹ اینچ ۱.۲۵ میکرومتر.
دوربین جلو: ۱۰.۸ مگاپیکسل، f/2.2، ۲۱ میلی‌متر (فوق عریض)، ۱/۳.۱ اینچ ۱.۲۲ میکرومتر.
فیلمبرداری: دوربین عقب: ۴K@30/60fps، ۱۰۸۰p@30/60/120/240fps; gyro-EIS، OIS، ۱۰ بیت HDR؛ دوربین جلو: ۴K@30/60fps، ۱۰۸۰p@30/60fps.
باتری: ۴۳۵۵mAh; شارژ سریع ۲۰ وات، ۵۰ درصد در ۳۰ دقیقه (تبلیغ شده)، شارژ بی سیم سریع ۲۰ وات، شارژ بی سیم معکوس، USB Power Delivery 3.0.
متفرقه: اثر انگشت خوان (زیر نمایشگر، نوری)؛ NFC؛ بلندگوهای استریو
تنظیمات دوربین در پشت بدون تغییر باقی می ماند. ما یک سنسور بزرگ ۵۰ مگاپیکسلی داریم که کارهای سنگین را انجام می دهد و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض که کمک می کند. هنوز دوربین تله فوتو وجود ندارد، اما انصافاً، این یک یافته نادر در کلاس پرچمداران جمع و جور است. با این حال، گوگل از طریق الگوریتم های یادگیری ماشینی و قابلیت های ISP بهتر، پردازش تصویر بهتر و کیفیت کلی دوربین را بهبود می بخشد.

بررسی گوگل پیکسل ۷

کاهش ظرفیت باتری پیکسل ۷ از پیکسل ۶ – ۴۳۵۵ میلی آمپر ساعت در مقابل ۴۶۱۴ میلی آمپر ساعت بسیار شگفت آور بود، اما در تئوری، گوگل می توانست با بهبودهای سخت افزاری دیگر، مانند مصرف انرژی نمایشگر و چیپست، این ضرر را جبران کند. . همانطور که همه ما می دانیم، برگه های مشخصات هرگز تصویر کاملی را نشان نمی دهند، بنابراین بیایید دریابیم که Pixel 7 جدید چه توانایی هایی دارد و آیا واقعاً گوشی مناسب شماست یا خیر.

جعبه گشایی Google Pixel 7

همانطور که انتظار می رود، جعبه خرده فروشی Google Pixel 7 نسبتا کوچک است و فقط شامل دفترچه راهنمای کاربر، کابل USB-C به USB-C برای شارژ PD و یک دانگل USB-C به USB-A در صورتی که خود را با یک استاندارد مواجه کنید، در آن وجود دارد. شارژری که کانکتور USB-C ندارد.

بررسی گوگل پیکسل ۷

صحبت از شارژر شد، هیچ کدام وجود ندارد. این دستگاه از شارژ تا ۲۰ وات Power Delivery پشتیبانی می‌کند، بنابراین پیدا کردن دستگاهی که با پیکسل ۷ کار می‌کند نباید مشکل بزرگی باشد.

طراحی و جابجایی

هر دو پیکسل ۷ و ۷ پرو تغییرات جزئی در نمای بیرونی ایجاد می کنند که عمدتاً مربوط به برآمدگی دوربین است. هنوز هم در کل عرض گوشی قرار دارد و به جز انحناهای کوچک به سمت لبه‌های گوشی، هنوز نسبتاً مسدود است. با این حال، اکنون از فلز ساخته شده است، نه شیشه، که به نوبه خود بر ماژول دوربین تاکید می کند. خود برآمدگی اکنون کمی پایین تر قرار گرفته است و فضای بیشتری در اطراف قسمت بالایی باقی می گذارد. به غیر از این، کار طبق معمول است.

بررسی گوگل پیکسل ۷

و ما از این بابت خوشحالیم. طراحی کلی پیکسل ۷ هر چیزی جز عمومی است. نوار دوربین یک ویژگی متمایز است، و اگر حداقل کمی از آن مطلع باشید، به راحتی می توانید تشخیص دهید که شخصی یک تلفن پیکسل را در دست دارد. نکته مثبت این است که این طراحی لرزش روی سطح صاف را از بین می برد، در حالی که جنبه منفی آن تجمع گرد و غبار است. ماژول دوربین برآمدگی های عمیقی را در جایی که گرد و غبار می نشیند تشکیل می دهد. رنگ برفی (سفید) ما از این نظر کمی بهتر است زیرا ترکیب بین یک قاب فلزی نقره ای و شیشه سفید گرد و غبار انباشته شده را می پوشاند. لکه ها نیز به سختی قابل مشاهده هستند.

Google Pixel 7 review

بررسی گوگل پیکسل ۷

صحبت از رنگ ها شد، ظاهر دو رنگ از بین رفته است. کل شیشه یک رنگ شده و بسته به رنگ، فریم فلزی و نوار دوربین رنگ متفاوتی دارند. Snow با لهجه نقره‌ای، Lemongrass طلایی و Obsidian با لهجه نقره‌ای تیره‌تر عرضه می‌شود. این رویکرد مینیمالیستی تری است و انتخاب رنگ را برای برخی افراد آسان تر می کند.

بررسی گوگل پیکسل ۷

برخلاف مدل قبلی خود، هر دو ورق شیشه ای پیکسل ۷ گوریلا گلس ویکتوس هستند اما گواهی iP68 را در برابر آب و گرد و غبار حفظ کرده اند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، پیکسل جدیدتر از نظر اندازه کمی کوچکتر است، زیرا به جای نمایشگر ۶.۴ اینچی، صفحه نمایش ۶.۳ اینچی را در خود جای داده است.” همچنین کمی نازک تر است – ۸.۷ میلی متر. دستگاه در فاصله چند گرمی کمتر از ۲۰۰ گرم قرار دارد. ، که برای دستگاهی با این اندازه کمی سنگین است. ما گمان می کنیم که نوار دوربین به وزن کلی کمک می کند زیرا Pixel 7 کمی سنگین به نظر می رسد.

بررسی گوگل پیکسل ۷

با دور زدن کناره‌ها، می‌بینیم که گوگل به جای صاف شدن، قاب کمی گرد را حفظ کرده است، که روند فعلی است. یک بار دیگر، دکمه پاور بالاتر از دکمه تنظیم صدا قرار گرفته است، و ما متوجه شدیم که دکمه افزایش صدا را خیلی اوقات فشار می دهیم، بنابراین کمی زمان می برد تا به آن عادت کنیم. فقط آرزو می‌کردیم که دکمه پاور سطح لمسی متفاوتی داشت یا بسیار بزرگ‌تر بود تا به راحتی آن را از دکمه تنظیم صدا تشخیص دهیم.

Google Pixel 7 review

قسمت پایین جایی است که کانکتور USB-C بین دو مشبک بلندگو قرار دارد. بلندگوی ثانویه در پشت توری گوشی در جلو قرار می گیرد.

طراحی جلو کاملاً استاندارد است – حاشیه‌های جانبی و بالایی نازک، لبه پایینی کمی ضخیم‌تر و بریدگی مرکزی برای دوربین جلو. جلوپنجره گوشی فوق العاده کوچک است و همچنین بسیار پهن است. هیچ گوشه گردی از نمایشگر وجود ندارد – دور آن با قاب فلزی پیچیده شده است.

Google Pixel 7 - Google Pixel 7 review

بررسی گوگل پیکسل ۷
ما واقعاً جای حسگر اثرانگشت در جلو را دوست داریم. بسیاری از جدیدترین گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های آن‌ها بسیار نزدیک به لبه پایینی قرار گرفته‌اند، که به‌خصوص برای گوشی‌های جمع‌وجور منطقی نیست. پیکسل ۷ آن را درست نشان می‌دهد – نزدیک‌تر به وسط نمایشگر جایی که شست شما به طور طبیعی در آن قرار می‌گیرد.

بررسی گوگل پیکسل ۷
به طور کلی، گوشی در دست احساس خوبی دارد و عالی است. کار با آن به دلیل اندازه آن بسیار آسان است و به نوعی آنطور که انتظار می رود لغزنده نیست. تنها شکایت ما تجمع گرد و غبار در اطراف نوار دوربین و برآمدگی عجیب آزاردهنده ای است که می توانید در جایی که پنل پشتی با قاب کناری برخورد می کند احساس کنید. این چیزی نیست که ما باید در مورد آن وسواس داشته باشیم، اما ما همچنین فکر می کنیم که یک تلفن رده بالا باید استانداردهای بالاتری داشته باشد. و برجستگی ها و سطوح ناهموار روی دستگاهی در این کلاس به نظر منصفانه است که باید مورد انتقاد قرار گیرد.

Google Pixel 7 review

OLED روشن تر اما کوچکتر
Google Pixel 7 یک پنل ۶.۳ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ x 2400 پیکسل ارائه می‌کند و می‌تواند تا نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را افزایش دهد. برخلاف مدل Pro، وانیلی ۷ به جای LTPO OLED پیشرفته‌تر، به صفحه نمایش استاندارد OLED متکی است. در هر صورت، پیکسل ۷ ارتقای کوچک اما همچنان قابل توجهی را نسبت به نسل قبلی خود ارائه می دهد، بیشتر از نظر روشنایی.

از سوی دیگر، تقریباً همه رقبای پیکسل ۶ به سمت نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی رفته اند و ۹۰ هرتز برای یک گوشی پرچمدار امروزه به سختی آن را کاهش می دهد. مسلماً، این یک ویژگی شکست‌دهنده برای برخی نیست.

بررسی گوگل پیکسل ۷
این نمایشگر همچنین با استاندارد HDR10+ مطابقت دارد که در YouTube، Netflix و Amazon Prime Video به خوبی کار می کند. گوگل ادعا می کند که این پنل می تواند به حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت در یک صفحه نمایش کوچک در حین پخش ویدیوی HDR10+ برسد.

دقت رنگ نیز عالی است، حتی در حالت رنگ پیش فرض. میانگین dE2000 فقط حدود ۲.۸ بود که سفیدها و خاکستری ها سفید و خاکستری واقعی هستند. اصلا ته رنگی نداشت.

یک حالت رنگ تطبیقی ​​اضافی، طرح رنگ را با آنچه در حال حاضر روی صفحه نمایش داده می شود، تطبیق می دهد. در آن حالت، میانگین dE2000 حتی ۱.۳ کمتر بود.

کنترل HRR
کنترل HRR پیکسل ۷ بسیار ساده است – صفحه را لمس می کنید، نرخ تازه سازی به ۹۰ هرتز می رسد، صفحه نمایش را برای چند ثانیه بیکار می گذارید، صدای سیستم تا ۶۰ هرتز کاهش می یابد. خودشه. نرخ به‌روزرسانی حتی در پخش‌کننده‌های ویدیو و برنامه‌های پخش جریانی ۹۰ هرتز باقی می‌ماند، اما از آنجایی که در حین پخش ویدیو به نمایشگر دست نمی‌زنید، به هر حال نرخ تازه‌سازی به ۶۰ هرتز کاهش می‌یابد.

در صورتی که می‌خواهید عمر باتری را حفظ کنید، تغییر در تنظیمات نمایشگر، نرخ تازه‌سازی را به ۶۰ هرتز محدود می‌کند. با این حال، از تجربه شخصی ما، تفاوت بین نرخ تجدید ۶۰ و ۹۰ هرتز در عمر باتری باید ناچیز باشد.

عمر باتری

Google Pixel 7 review
این یکی از موارد نادری است که در آن کاهش ظرفیت باتری (۴۳۵۵ میلی‌آمپر ساعت در برابر ۴۶۱۴ میلی‌آمپر ساعت پیکسل ۶) تأثیر منفی بر عمر باتری نداشته است. در واقع، کاملا برعکس است. ممکن است به چیپست، نمایشگر، نرم‌افزار یا ترکیبی از آن‌ها باشد، اما نتیجه نهایی دستگاهی کارآمدتر از پیکسل ۶ است.

Pixel 7 امتیاز استقامت را از ۸۶ ساعت به ۹۶ ساعت با زمان اجرا استثنایی پخش ویدیو و زمان اجرای عالی مرور وب افزایش می دهد. تماس‌ها و تست‌های آماده به کار جایی هستند که پیکسل ۶ کمبود دارد.

البته این تا حدودی قابل انتظار است، زیرا باتری های کوچکتر در تست آماده به کار ما امتیاز کمتری می گیرند. و علاوه بر این، اکثر ما حداقل چند بار در روز با تلفن صحبت می کنیم، بنابراین حالت آماده به کار چندان مهم نیست.

بررسی گوگل پیکسل ۷
تست‌های باتری ما به لطف SmartViser، با استفاده از برنامه viSerDevice، خودکار شد. درجه استقامت نشان می دهد که اگر روزانه یک ساعت تلفن، مرور وب و پخش ویدیو از دستگاه استفاده کنید، شارژ باتری چقدر طول می کشد. جزئیات بیشتر را می توان در اینجا یافت.

در مقابل رقبای خود، پیکسل ۷ عملکرد بسیار خوبی دارد. اکثر گوشی های هوشمند در رده نمایشگرهای ۶.۰ اینچی از نظر استقامت باتری، به ویژه پرچمداران، بهترین عملکرد را ندارند. پیکسل ۶ از اکثر آنها برتری دارد، و تنها توسط Sony Xperia 5 IV و Asus Zenfone 9 شکست خورده است. با این حال، با نگاهی عمیق تر به امتیازات، خواهید دید که Pixel 7 تنها در تست های صفحه نمایش امتیاز مشابهی کسب می کند. در مولفه آماده به کار بهتر است.

Google Pixel 7 review

تست ویدیو در حالت نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز انجام شد. تست مرور وب در صورت امکان با بالاترین نرخ تازه سازی نمایشگر انجام می شود. برای جزئیات بیشتر به بررسی های مربوطه مراجعه کنید. برای تنظیم فرمول رتبه‌بندی استقامت برای مطابقت با الگوهای استفاده خود، نمودار نتایج تست باتری همه‌وقت ما را بررسی کنید، جایی که می‌توانید همه تلفن‌هایی را که آزمایش کرده‌ایم پیدا کنید.

سرعت شارژ
پیکسل های گوگل همیشه در رقابت شارژ کمی کند بوده اند، اما پیکسل ۷ حداقل کمی سریعتر از مدل قبلی خود است. اگر چه، این محتمل است

اندروید ۱۳ را با پیچش پیکسل تمیز کنید
این یکی از نکات کلیدی فروش Pixel 7 و Pixel 7 Pro است – تجربه اندرویدی تمیز و بدون بار بدون سفارشی‌سازی‌ها و پوشش‌های سنگین. دقیقاً همانطور که گوگل در نظر داشت. اما این بدان معنا نیست که پیکسل ۷ پرو فاقد ویژگی های انحصاری است. کاملا برعکس، در واقع. بسیاری از قابلیت‌ها را فقط می‌توان در دستگاه‌های پیکسل پیدا کرد، زیرا Google می‌خواهد از همه متمایز باشد.

Google Pixel 7 review

بررسی گوگل پیکسل ۷
پیکسل ۷ البته از آخرین اندروید ۱۳ بهره می برد که ما را به مزیت بزرگ بعدی یعنی به روز رسانی ها هدایت می کند. گوشی‌های پیکسل گوگل سریع‌ترین به‌روزرسانی‌های اندروید را در بازار ارائه می‌کنند و این شرکت حداقل سه سال به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید و ۵ سال وصله‌های امنیتی را وعده می‌دهد.

صفحه قفل، صفحه اصلی، برنامه‌های اخیر، سایه‌بان اعلان، کشوی برنامه – بررسی Google Pixel 7 صفحه قفل، صفحه اصلی، برنامه‌های اخیر، سایه‌بان اعلان، کشوی برنامه – بررسی Google Pixel 7 صفحه قفل، صفحه اصلی، برنامه‌های اخیر، سایه‌بان اعلان، کشوی برنامه – بررسی Google Pixel 7 صفحه قفل، صفحه اصلی، برنامه های اخیر، سایه اعلان، کشوی برنامه – بررسی Google Pixel 7 صفحه قفل، صفحه اصلی، برنامه های اخیر، سایه اعلان، کشوی برنامه – بررسی Google Pixel 7 صفحه قفل، صفحه اصلی ، برنامه های اخیر، سایه اعلان، کشوی برنامه – بررسی Google Pixel 7
صفحه قفل، صفحه اصلی، برنامه های اخیر، سایه اعلان، کشوی برنامه

اگر با ظاهر اندروید استوک آشنا هستید، به راحتی احساس می کنید که در خانه هستید. ضامن‌های سریع اکنون در قسمت اعلان‌ها به شکل قرص هستند و هنوز هیچ کلیدی برای روشنایی خودکار صفحه نمایش وجود ندارد.

بررسی گوگل پیکسل ۷
یکی از بزرگ‌ترین افزوده‌های جدید به اندروید موجود، پشتیبانی از قالب‌بندی – از آیکون‌ها نیز است. پخش کننده های موسیقی اکنون ظاهر خود را بر اساس هنر آلبوم نیز تغییر می دهند. نکته آخر اینکه، کشیدن انگشت از صفحه اصلی به بالا، کشوی برنامه همراه با صفحه کلید را برای جستجوی فوری باز می کند – اگرچه اگر این روشی نیست که دوست دارید کشوی برنامه خود را کار کنید، می توانید رفتار صفحه کلید خودکار را غیرفعال کنید.

تنظیمات عمومی و پشتیبانی از طرح زمینه – بررسی Google Pixel 7 تنظیمات عمومی و پشتیبانی از طرح زمینه – بررسی Google Pixel 7 تنظیمات عمومی و پشتیبانی از طرح زمینه – بررسی Google Pixel 7 تنظیمات عمومی و پشتیبانی از طرح زمینه – بررسی Google Pixel 7 تنظیمات عمومی و پشتیبانی از طرح زمینه – بررسی Google Pixel 7 تنظیمات عمومی و پشتیبانی از طرح زمینه – بررسی Google Pixel 7
تنظیمات عمومی و پشتیبانی از تم

Google Pixel 7 review

اگر صحبت از موسیقی شد، اندروید ۱۳ تا زمانی که هدفون مناسب را در اختیار داشته باشید، از Spatial Audio پشتیبانی می کند. همین امر در مورد بلوتوث LE Audio نیز صدق می کند که کیفیت را بهبود می بخشد و اتصال و پخش با تأخیر کمتری را به چندین دستگاه ارائه می دهد.

با این حال، این ویژگی‌ها در دیگر دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۳ یافت می‌شوند. برای متمایز شدن، گوگل تصمیم گرفت بر روی “هوشمند” تمرکز کند. برخی حتی پیکسل را «هوشمندترین گوشی هوشمند موجود در اطراف» می نامند و ممکن است در این مورد نکته ای داشته باشند. بیشتر ویژگی‌ها به الگوریتم‌های یادگیری ماشینی وابسته هستند که از Tensor G2 SoC استفاده می‌کنند. روی کاغذ، SoC چندان چشمگیر به نظر نمی رسد، اما در واقعیت، یک NPU بسیار قدرتمند دارد.

یکی از جالب ترین ویژگی ها شامل تماس و سخنرانی است. برای مثال، غربالگری تماس، به دستیار صوتی Google اجازه می‌دهد تا تماس را با شما انجام دهد و حتی به شما امکان می‌دهد بفهمید موضوع تماس چیست. هنگام تماس با یک سرویس یا کسب‌وکاری که از شما می‌خواهد گزینه‌هایی را با استفاده از صفحه شماره‌گیری انتخاب کنید، دستیار همه گزینه‌هایی را که ربات فهرست می‌کند، روی صفحه رونویسی می‌کند و به شما اجازه انتخاب می‌دهد. دیگر گزینه های حدس زدن و به خاطر سپردن از منوی صوتی وجود ندارد. شماره‌گیر حتی پیشنهاد می‌کند اگر در زمان شلوغی با کسب‌وکار تماس می‌گیرید، در زمان دیگری تماس بگیرید.

ویژگی‌های تماس هوشمند – بررسی Google Pixel 7 ویژگی‌های تماس هوشمند – بررسی Google Pixel 7
ویژگی های تماس هوشمند

زیرنویس تماس نیز یک گزینه است. می توانید در طول جلسه یا کلاس بدون نیاز به صحبت به تماس پاسخ دهید. هوش مصنوعی آنچه را که فرد در سمت دیگر می گوید رونویسی می کند و شما می توانید با تایپ کردن پاسخ دهید. دستیار صوتی آنچه را که در حال تایپ هستید برای طرف مقابل در تماس می خواند. متأسفانه، بسیاری از این ویژگی‌ها به بازارها و زبان‌های خاصی مانند غربالگری تماس محدود می‌شوند. بهترین بخش این است که هیچ یک از این ویژگی ها به اتصال به اینترنت نیاز ندارند – عملیات محاسباتی سنگین توسط NPU Tensor G2 به صورت محلی انجام می شود.

بررسی گوگل پیکسل ۷
در حالی که هنوز به موضوع تماس می پردازیم، باید به ویژگی تبلیغاتی کاهش نویز در هنگام تماس تلفنی اشاره کنیم. به هر دو صورت کار می کند – وقتی در یک محیط پر سر و صدا هستید، طرف دیگر می تواند صدای شما را واضح تر بشنود، در حالی که Tensor G2 می تواند صدای پس زمینه را از طرف دیگر تماسی که به گوش شما می رسد حذف کند.

از دیگر ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توان به رونویسی یک مکالمه واقعی با برچسب‌های بلندگو اشاره کرد، حتی اگر تلفن در جیب شما باشد. این یک عملکرد داخلی برنامه ضبط صدا است. برای انگلیسی زبانان واقعاً خوب کار می کند و ممکن است برای روزنامه نگاران یا افرادی که اغلب یادداشت های صوتی می سازند مفید باشد. همچنین یک عملکرد جستجو در داخل برنامه وجود دارد که به شما کمک می کند

تنظیم دوربین دوگانه در پشت، Super Res برای زوم ۲ برابر
پیکسل ۶ ارتقاهای عمده دوربین را به ارمغان آورد که پیکسل ۷ بر اساس آنها ساخته شده است. برای شروع، دوربین اصلی بدون تغییر نسبت به مدل سال گذشته است. و اگرچه به نظر می‌رسد پیکسل ۷ دقیقاً همان تنظیمات دوربین قبلی خود را روی کاغذ اجرا می‌کند، باید تعداد کمی بهبود در کیفیت و پردازش کلی عکس وجود داشته باشد.

بررسی گوگل پیکسل ۷
سنسور دوربین اصلی به احتمال زیاد Samsung GN1 است و دارای فرمت اپتیکال ۱/۱.۳۱ اینچی است و از ۴ به ۱ استفاده می کند تا از وضوح اسمی ۵۰ مگاپیکسلی خود به تصاویر حاصله ۱۲.۵ مگاپیکسل برسد. گوگل میدان دید ۸۲ درجه ای را مشخص می کند. برای لنز، که کم و بیش با فاصله کانونی معادل ۲۵ میلی‌متر مطابقت دارد، اگرچه داده‌های EXIF ​​۲۴ میلی‌متر را گزارش می‌کنند و این همان چیزی است که ضریب برش سنسور نیز به آن اشاره می‌کند. لنز تثبیت شده است.

دوربین فوق عریض اعداد سنسورهای نسل قبلی خود را حفظ می کند – ۱۲ مگاپیکسل، گام پیکسلی ۱.۲۵ میکرومتر (بنابراین فرمت اپتیکال ۱/۲.۹ اینچی) و همچنان تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی تولید می کند زیرا اعداد دیگر مهم نیستند. و برخلاف Pro، وانیل ۷ فوکوس خودکار ندارد و میدان دید ۱۱۴ درجه را حفظ می کند. ۷ Pro یک FoV 126 درجه ارائه می دهد. بنابراین هیچ تغییری در بخش فوق عریض از Pixel 6 استاندارد ایجاد نمی شود.

بررسی گوگل پیکسل ۷
دوربین سلفی اکنون ۱۰.۸ مگاپیکسل با میدان دید ۹۲.۸ درجه مشخص شده است که بسیار شبیه به واحد قدیمی ۱۱.۱ مگاپیکسلی میدان دید ۹۴ درجه است که کمی بریده شده است. اما از آنجایی که ما قبلاً ثابت کرده‌ایم که اعداد همه ساخته شده‌اند، باید سلفی‌های ۱۰ مگاپیکسلی دریافت کنید. لنز دیافراگم f/2.2 فاقد فوکوس خودکار است و ما می گوییم که دیگر قابل توجیه نیست.

اپلیکیشن دوربین که به طور کامل برای نسل قبلی بازنگری شده است، اکنون کم و بیش مانند سال گذشته است. در منظره یاب اصلی، یک چرخ دنده تنظیمات را در گوشه سمت چپ بالا می‌بینید، در حالی که گزینه موقعیت مکانی که به شما امکان می‌دهد تصمیم بگیرید آیا عکس‌ها یا ویدیوها را در گالری عکس یا پوشه قفل شده ذخیره کنید، به یک فشار طولانی روی گالری اختصاص داده شده است. میانبر در کنار شاتر

منظره یاب – بررسی Google Pixel 7 مکان ذخیره سازی – بررسی Google Pixel 7 تنظیمات سریع – بررسی Google Pixel 7 Night Sight – بررسی Google Pixel 7 Night Sight – بررسی Google Pixel 7
منظره یاب • مکان ذخیره سازی • تنظیمات سریع • دید در شب

برنامه دوربین همیشه به طور پیش‌فرض روی حالت عکس «دوربین» خواهد بود. از چپ به راست، حالت‌های عکسبرداری عبارتند از: دید در شب، حرکت، پرتره، دوربین، ویدیو و حالت‌ها که به شما امکان دسترسی به حالت‌های پانوراما، عکس کروی و لنز گوگل را می‌دهد. لنز دارای حالت‌هایی برای ترجمه، متن، جستجو، تکالیف، خرید، مکان‌ها و غذاخوری است.

با ضربه زدن روی جایی در منظره یاب، تعدادی لغزنده ظاهر می شوند – برای تعادل رنگ سفید، سایه و نور. در صورت تمایل می توانید تعداد زیادی از آنها را غیرفعال کنید. گزینه ای برای گرفتن تصاویر RAW ارائه شده است، اما ابتدا باید این مورد را به طور خاص در تنظیمات فعال کنید. مشابه سال گذشته، هیچ تنظیم یا حالتی وجود ندارد که پیکسل ۷ با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی اصلی سنسور عکس بگیرد.

بررسی گوگل پیکسل ۷
حالت دوربین حرکتی معرفی شده در نسل گذشته نیز با همان گزینه های عکاسی، هنوز در بتا است. Action Pan برای گرفتن یک سوژه با حرکت سریع با دنبال کردن مسیر آن با تلفن و محو کردن پس‌زمینه در این فرآیند استفاده می‌شود. نوردهی طولانی برعکس است: دکمه شاتر را فشار می‌دهید تا از چیزی مانند قطار، چراغ‌های خودرو یا چیزی که به سرعت در حال حرکت است عکس بگیرید، و پس‌زمینه واضح می‌ماند.

تنظیمات – بررسی Google Pixel 7 تنظیمات پیشرفته – بررسی Google Pixel 7 Motion mode1 – بررسی Google Pixel 7 Motion mode1 – بررسی Google Pixel 7 Motion mode1 – بررسی Google Pixel 7
تنظیمات • تنظیمات پیشرفته • حالت حرکت۱

نمونه های نور روز
دوربین اصلی

همانطور که انتظار می رود، عملکرد دوربین اصلی پیکسل ۷ در طول روز عالی است. سازگار و قابل پیش بینی است. و منظور ما از قابل پیش‌بینی این است که در عکس‌ها از پیش‌توسعه پیکسلی معمولی استفاده می‌کند. پردازش پس از عکس‌ها بر نمایش حتی کوچک‌ترین جزئیات در صحنه تمرکز می‌کند و وضوح بیشتری به بافت‌ها می‌دهد. منحنی تن می‌تواند برخی از سایه‌ها را کمی تیره‌تر از آنچه ما انتظار داریم باقی بگذارد، اما این بخشی از کل «نمای پیکسل» است و ما با آن خوب هستیم.

نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 45، ۱/۳۷۷۴s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 48، ۱/۳۳۳۳s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 40، ۱/۳۵۳۴s – بررسی Google Pixel 7
نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 45، ۱/۴۹۲۶s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 44، ۱/۴۳۴۸s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 48، ۱/۴۷۳۹ – بررسی Google Pixel 7
نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 42، ۱/۳۰۵۸s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 47، ۱/۳۶۵۰s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 40، ۱/۱۳۳۲ – بررسی Google Pixel 7
نمونه های دوربین اصلی Daylight

رنگ‌ها شاداب و قابل نمایش هستند و بدون نیاز به لمس آن‌ها برای اینستاگرام آماده هستند. با این حال، ما نمی توانیم بگوییم

و اشباع بیش از حد است. این روش پردازش رنگ‌ها را به یاد گلکسی سامسونگ می‌اندازد. محدوده دینامیکی نیز روی نقطه است، به جز سایه هایی که قبلا به آن اشاره کردیم. اینها ممکن است کمی تاریک باشند، اگرچه برای خراب کردن کلی صحنه کافی نیستند.

نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 30، ۱/۴۷۲s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 55، ۱/۱۲۴s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 45، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 218، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7
نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 1292، ۱/۱۱۵s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 56، ۱/۱۹۱s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 47، ۱/۴۷۱۷s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اصلی Daylight – f/1.9، ISO 46، ۱/۶۲۲s – بررسی Google Pixel 7
نمونه های دوربین اصلی Daylight

زوم ۲ برابر

اگرچه پیکسل ۷ فاقد دوربین تله فوتو مناسب است، نمونه‌های زوم برش ۲ برابری از دوربین اصلی در طول روز کاملاً ثابت هستند. گوگل به خصوص به الگوریتم به روز شده Super Res خود افتخار می کند که کیفیت عکس های زوم دیجیتال را بهبود می بخشد. Pixel 7 Pro دارای دسترسی بیشتر است در حالی که استاندارد ۷ به Super Res در حالت ۲x بسنده می کند. ما شاهد هیچ گونه مصنوعات ارتقاء یا کاهش وضوح زیادی به دلیل محصول نبودیم.

نمونه‌های زوم ۲ برابری در روز – f/1.9، ISO 45، ۱/۵۰۷۶s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های بزرگ‌نمایی ۲ برابری نور روز – f/1.9، ISO 47، ۱/۳۸۰۲s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های زوم ۲ برابری نور روز – f/1.9، ISO 49، ۱/۴۲۱۹s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های زوم ۲ برابری نور روز – f/1.9، ISO 39، ۱/۱۲۰۶s – بررسی Google Pixel 7
نمونه‌های زوم ۲ برابری در روز – f/1.9، ISO 75، ۱/۳۱s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های بزرگ‌نمایی ۲ برابری نور روز – f/1.9، ISO 45، ۱/۳۲s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های زوم روز نور ۲ برابر – f/1.9، ISO 225، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های زوم ۲ برابری نور روز – f/1.9، ISO 1128، ۱/۹۶s – بررسی Google Pixel 7
نمونه‌های زوم ۲ برابری روز – f/1.9، ISO 43، ۱/۱۷۹s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های زوم ۲ برابری نور روز – f/1.9، ISO 48، ۱/۳۱۶۵s – بررسی Google Pixel 7
نمونه‌های زوم ۲ برابری نور روز

این بدان معنا نیست که دیگر جایگزین های موجود در بازار به خوبی نیستند. نکته ای که ما سعی می کنیم بدانیم این است که پیکسل ۷ بدون دوربین زوم اپتیکال ۲ برابر عملکرد بسیار خوبی دارد.

با این حال، عملکرد Super Res در vanilla 7 به دلیل محدودیت های سخت افزاری محدود است. به عنوان مثال، ۷ Pro از مرکز تله فوتو و اطلاعات سنسور اصلی برای کنار هم قرار دادن هر چیزی بین ۲x تا ۵x زوم استفاده می کند. و پیکسل ۷ واحد تله فوتو ندارد.

دوربین فوق عریض

دوربین فوق عریض کیفیت کلی خوبی را بدون نرمی لبه‌ها، حاشیه‌های رنگی و نویز ارائه می‌دهد. تصاویر برای یک دوربین فوق عریض به اندازه کافی شارپ هستند و جزئیات خوبی دارند. ما هیچ تفاوت قابل توجهی بین پردازش دوربین اولتراواید و دوربین اصلی پیدا نکردیم – ما در مورد نوردهی، محدوده دینامیکی، بازتولید رنگ، تعادل رنگ سفید و غیره صحبت می کنیم. ما سازگاری دو دوربین را در سراسر صفحه دوست داریم.

نمونه‌های دوربین اولتراواید Dyalight – f/2.2، ISO 48، ۱/۲۵۷۱s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین Ultrawide Dyalight – f/2.2، ISO 44، ۱/۳۰۰۳s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اولتراواید Dyalight – f/2.2، ISO 44، ۱/۳۳۷۸s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین فوق عریض Dyalight – f/2.2، ISO 50، ۱/۲۸۴۱s – بررسی Google Pixel 7
نمونه‌های دوربین اولتراواید Dyalight – f/2.2، ISO 52، ۱/۳۲۶۸s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اولتراواید Dyalight – f/2.2، ISO 44، ۱/۹۵۵s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اولتراواید Dyalight – f/2.2، ISO 61، ۱/۱۳۹s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین فوق عریض Dyalight – f/2.2، ISO 62، ۱/۲۶s – بررسی Google Pixel 7
نمونه‌های دوربین اولتراواید Dyalight – f/2.2، ISO 446، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین Ultrawide Dyalight – f/2.2، ISO 54، ۱/۲۰۲s – بررسی Google Pixel 7 نمونه‌های دوربین اولتراواید Dyalight – f/2.2، ISO 49، ۱/۶۳۶۹s – بررسی Google Pixel 7
نمونه های دوربین فوق عریض Dyalight

متأسفانه، از آنجایی که فوکوس خودکار در حالت فوق عریض وجود ندارد، برخی از عکس‌های نزدیک سوژه را در برخی مواقع کمی تار می‌کنند و حالت ماکرو نیز وجود ندارد.

کیفیت تصویر کم نور
دوربین اصلی

با پیشرفت حالت شب و محبوبیت روزافزون برنامه خودکار آن در حالت عکس پیش‌فرض، ما تا حدودی با نحوه ادامه روش تست در نور کم خود مخالف هستیم. در Pixel 7 Pro، مشاهده کردیم که Auto Night Sight تقریباً نتایج یکسانی را با آنچه در حالت اختصاصی Night Sight به دست می‌آورد تولید می‌کند. به عنوان یک قاعده کلی، این نتایج بهتر از آن چیزی است که حالت دوربین می‌تواند در تمام صحنه‌هایی به جز بهترین نورپردازی‌ها ارائه دهد که در آن‌ها «نیت‌شب خودکار» (به صراحت – ما هرگز نمی‌توانیم خیلی مطمئن باشیم که چه خبر است). در نتیجه، ما عکس‌های Night Sight را به‌عنوان «پیش‌فرض» در نظر می‌گیریم، اگرچه نمونه‌هایی را با خاموش بودن آن ارائه می‌کنیم.

با وجود این موضوع، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که نمونه‌های کم نور، بدون توجه به حالت، عالی هستند. بار دیگر، سایه‌ها کمی تیره‌تر از آن چیزی هستند که برخی می‌خواهند، و هایلایت‌ها

پردازش کمی بهتر است، که نشان می‌دهد محدوده دینامیکی می‌توانست وسیع‌تر باشد. با این حال، رنگ ها، کنتراست و نویز در نقطه مقابل هستند. تراز سفیدی تمایل به رنگ‌های گرم‌تری دارد، در حالی که وضوح، وضوح و جزئیات کلی ارزش شاخصی دارند.

حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 2044، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 636، ۱/۱۰۰s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 192، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 324، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7
حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 243، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 344، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 105، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 344، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7
حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 292، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 209، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 حالت استاندارد دوربین در نور کم – f/1.9، ISO 540، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 1567، ۱/۱۰۰s – بررسی Google Pixel 7
حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 834، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 375، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 687، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 129، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7
حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 149، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین استاندارد کم نور – f/1.9، ISO 267، ۱/۶۸s – بررسی Google Pixel 7 حالت استاندارد دوربین در نور کم – f/1.9، ISO 403، ۱/۲۹s – بررسی Google Pixel 7
حالت دوربین استاندارد در نور کم

در حالی که رقابت اغلب برای تصاویر کلی روشن‌تر در طول شب پیش می‌رود، پیکسل ۷ سعی می‌کند با سایه‌های تیره‌تر ظاهر طبیعی‌تری را حفظ کند. به این ترتیب، تصاویر بیش از حد پردازش شده به نظر نمی رسند و انگار در یک بازی رایانه ای رندر شده اند. سپس برخی دیگر استدلال خواهند کرد که تصاویر روشن تر در نور کم، خوشایندتر هستند.

حتی اگر تفاوت قابل توجهی بین Night Sight و حالت دوربین استاندارد وجود دارد، ممکن است در سناریوهای بسیار تاریک از Night Sight بهره مند شوید. حالت Night Sight سایه‌ها را در این موارد روشن‌تر می‌کند، وضوحی را اضافه می‌کند و زمان زیادی برای جمع کردن همه فریم‌ها صرف نمی‌کند. خیلی سریع است.

حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 1993، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 568، ۱/۱۰۰s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 186، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 344، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7
حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 230، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 391، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 95، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 132، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7
حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 362، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 214، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 1801، ۱/۱۰۰ – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 528، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7
حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 873، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 2071، ۱/۱۵۰s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 727، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 132، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7
حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 973، ۱/۱۵۳s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 325، ۱/۸۰s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9، ISO 329، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7
حالت دوربین دید در شب

علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از کلید روی منظره یاب در حالت Night Sight از حداکثر زمان نوردهی استفاده کنید، اما ما به سختی تفاوتی بین زمان نوردهی استاندارد و حداکثر آن پیدا می‌کنیم. مگر اینکه صحنه فوق العاده تاریک باشد.

دید در شب: استاندارد – f/1.9، ISO 1993، ۱/۲۴ ثانیه – بررسی Google Pixel 7 Night: حداکثر نوردهی – f/1.9، ISO 230، ۱/۲s – بررسی Google Pixel 7 Night: حداکثر نوردهی – f/1.9 ، ISO 132، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 Night Sight: حداکثر نوردهی – f/1.9، ISO 46، ۱/۹s – بررسی Google Pixel 7
دید در شب: حداکثر نوردهی – f/1.9، ISO 973، ۱/۱۵۳s – بررسی Google Pixel 7 Night Sight: حداکثر نوردهی – f/1.9، ISO 146، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 حالت دوربین دید در شب – f/1.9 ، ISO 362، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 Night Sight: حداکثر نوردهی – f/1.9، ISO 70، ۱/۶s – بررسی Google Pixel 7
دید در شب: استاندارد • حداکثر نوردهی

زوم ۲ برابر

زوم ۲ برابری در طول شب به‌طور شگفت‌انگیزی مناسب است، جدای از چند نمونه که در آنها نویز کمی مشاهده کردیم. نمایش کلی با حالت ۱x دوربین اصلی یکسان باقی می‌ماند، و پیدا کردن تفاوت بین حالت استاندارد دوربین بسیار سخت است.

دید شب دوم برای مشاهده تفاوت نیاز به پیکسل زیادی دارد.

زوم ۲ برابری در نور کم: استاندارد – f/1.9، ISO 304، ۱/۱۰۰s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم زوم ۲ برابری: دید در شب – f/1.9، ISO 296، ۱/۱۰۰s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم زوم ۲ برابری: دید در شب – f/1.9، ISO 569، ۱/۵۰s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم زوم ۲ برابر: Night Sight – f/1.9، ISO 661، ۱/۱۰۰s – بررسی Google Pixel 7
زوم ۲ برابری در نور کم: Night Sight – f/1.9، ISO 286، ۱/۴۷s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم زوم ۲x: Night Sight – f/1.9، ISO 552، ۱/۸۶s – بررسی Google Pixel 7 Low- زوم نور ۲x: Night Sight – f/1.9، ISO 633، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم زوم ۲x: Night Sight – f/1.9، ISO 664، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7
زوم ۲ برابری در نور کم: Night Sight – f/1.9، ISO 596، ۱/۵۰s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم زوم ۲x: Night Sight – f/1.9، ISO 1076، ۱/۱۰۰s – بررسی Google Pixel 7 Low- زوم نور ۲x: Night Sight – f/1.9، ISO 1075، ۱/۱۰۰s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم زوم ۲x: Night Sight – f/1.9، ISO 149، ۱/۱۴s – بررسی Google Pixel 7
زوم ۲ برابری در نور کم: دید در شب – f/1.9، ISO 1447، ۱/۱۰۰s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم زوم ۲ برابری: Night Sight – f/1.9، ISO 1411، ۱/۱۰۰s – بررسی Google Pixel 7 Low- زوم نور ۲x: Night Sight – f/1.9، ISO 250، ۱/۳۳s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم زوم ۲x: Night Sight – f/1.9، ISO 401، ۱/۵۰s – بررسی Google Pixel 7
زوم ۲ برابری در نور کم: Night Sight – f/1.9، ISO 390، ۱/۴۲s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم زوم ۲x: Night Sight – f/1.9، ISO 218، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7
زوم ۲ برابری در نور کم: استاندارد • دید در شب

دوربین فوق عریض

دوربین فوق عریض Pixel 7 پس از غروب به اندازه کافی مناسب است – به خصوص چشمگیر نیست، اما کار را انجام می دهد. می‌تواند جزئیات خوبی را حل کند، شارپنس تا حد بسیار وسیع خوب است، محدوده دینامیکی به اندازه کافی گسترده است و در بیشتر موارد به نویز توجه می‌شود. البته مگر اینکه صحنه واقعا تاریک باشد.

فوق عریض نور کم: استاندارد – f/2.2، ISO 2513، ۱/۱۵s – بررسی Google Pixel 7 فوق عریض نور کم: Night Sight – f/2.2، ISO 473، ۱/۳s – بررسی Google Pixel 7 فوق عریض کم نور: دید در شب – f/2.2، ISO 412، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 نور کم نور فوق‌العاده: Night Sight – f/2.2، ISO 398، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7
فوق عریض نور کم: Night Sight – f/2.2، ISO 956، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 فوق عریض نور کم: Night Sight – f/2.2، ISO 858، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 Ultrawide در نور کم : Night Sight – f/2.2، ISO 594، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم فوق عریض: Night Sight – f/2.2، ISO 579، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7
فوق عریض نور کم: Night Sight – f/2.2، ISO 695، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 فوق عریض نور کم: Night Sight – f/2.2، ISO 693، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 Ultrawide در نور کم : Night Sight – f/2.2، ISO 342، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم فوق عریض: Night Sight – f/2.2، ISO 346، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7
فوق عریض نور کم: Night Sight – f/2.2، ISO 688، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 فوق عریض نور کم: Night Sight – f/2.2، ISO 688، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 Ultrawide در نور کم : Night Sight – f/2.2، ISO 717، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم فوق عریض: Night Sight – f/2.2، ISO 715، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7
فوق عریض نور کم: Night Sight – f/2.2، ISO 770، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 فوق عریض نور کم: Night Sight – f/2.2، ISO 758، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 Ultrawide در نور کم : Night Sight – f/2.2، ISO 286، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم فوق عریض: Night Sight – f/2.2، ISO 282، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7
فوق عریض نور کم: Night Sight – f/2.2، ISO 217، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 فوق عریض نور کم: Night Sight – f/2.2، ISO 218، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7 Ultrawide در نور کم : Night Sight – f/2.2، ISO 350، ۱/۲۵s – بررسی Google Pixel 7 در نور کم فوق عریض: Night Sight – f/2.2، ISO 268، ۱/۲۴s – بررسی Google Pixel 7
فوق عریض در نور کم: استاندارد • دید در شب

به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم Night Sight را برای عکس‌های فوق عریض در نور کم روشن کنید، زیرا نویز را پاک می‌کند و رنگ‌ها را در سناریوهای خاص افزایش می‌دهد.

پس از اتمام کار با نمونه های دنیای واقعی، به ابزار مقایسه عکس ما بروید تا ببینید که Google Pixel 7 چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرد.

ابزار مقایسه عکس ابزار مقایسه عکس ابزار مقایسه عکس
Google Pixel 7 در مقابل Galaxy S22 و Xiaomi 12 در ابزار مقایسه عکس ما

پرتره ها
حالت پرتره پیکسل ۷ با دو بزرگنمایی عمل می کند که هر دو در دوربین اصلی ثبت شده اند. آنها در منظره یاب حالت پرتره دارای برچسب ۱x و ۲x هستند، اما اگر میدان دید آنها را در حالت دوربین مطابقت دهید با چیزی شبیه به ۱.۶x و ۳x مطابقت دارند – چرا که نه. سپس این مسئله وجود دارد که اگر روی زوم ۲ برابری در حالت دوربین ضربه بزنید و سپس به حالت پرتره بروید، تلفن در حالت پرتره ۱.۳ برابر خواهد بود (که با FoV 2 برابر در حالت دوربین مطابقت دارد).

همه اینها بخشی از خوشایندترین رفتار تلفن پیکسل است (و هیچ مورد دیگری که فکرش را بکنیم) این است که هر زمان که بین حالت ها جابجا می شوید ۱ برابر پیش فرض نشود، بلکه بزرگنمایی را که در آن بودید حفظ کنید. اگر از این منظر و با استدلال قوام نگاه شود، شاید منطقی باشد. اما ما همچنان نگران کننده می دانیم که میدان دید سطوح زوم در حالت پرتره با مواردی که در حالت دوربین برای همان علامت ‘x’ وجود دارد مطابقت ندارد.

با این حال، اگر به حالت ۱x تکیه می کنید، می توانید مطمئن باشید که پرتره های شما عالی به نظر می رسند. نمونه‌های زیر سطح بالایی از جزئیات، وضوح خوب، بازتولید رنگ طبیعی و محدوده دینامیکی گسترده را نشان می‌دهند و چهره سوژه همیشه به خوبی در معرض دید قرار می‌گیرد. جلوه بوکه مصنوعی نیز کاملاً متقاعدکننده است، با تشخیص لبه خوب و تاری خوب. حالت پرتره روی حیوانات نیز کار می کند، اگرچه خز به طور قطع جداسازی پس زمینه را به هم می زند.

پرتره‌ها ۱x زوم – f/1.9، ISO 451، ۱/۸۶s – بررسی Google Pixel 7 پرتره‌ها ۱x زوم – f/1.9، ISO 50، ۱/۱۶۳s – بررسی Google Pixel 7 پرتره‌ها زوم ۱x – f/1.9، ISO 40، ۱ /۱۶۱۸s – بررسی Google Pixel 7 پرتره‌ها زوم ۱ برابر – f/1.9، ISO 44، ۱/۲۸۹۹s – بررسی Google Pixel 7
پرتره‌ها ۱x زوم – f/1.9، ISO 88، ۱/۳۷s – بررسی Google Pixel 7 پرتره‌ها ۱x زوم – f/1.9، ISO 95، ۱/۳۳s – بررسی Google Pixel 7 پرتره‌ها زوم ۱x – f/1.9، ISO 39، ۱ /۹۱s – بررسی Google Pixel 7
بزرگنمایی پرتره ۱ برابر

از سوی دیگر، حالت زوم ۲ برابری وحشتناک است، به خصوص برای گوشی هایی در این کلاس. وضوح بیش از حد واضحی برای جبران کمبود جزئیات وجود دارد و تاری پس زمینه بنا به دلایلی شدت کمتری دارد.

پرتره‌ها با بزرگ‌نمایی ۲ برابر – f/1.9، ISO 258، ۱/۵۲s – بررسی Google Pixel 7 پرتره‌ها ۲x زوم – f/1.9، ISO 46، ۱/۱۵۱s – بررسی Google Pixel 7 پرتره‌ها زوم ۲x – f/1.9، ISO 48، ۱ /۱۷۷۰s – بررسی Google Pixel 7
پرتره‌ها ۲x زوم – f/1.9، ISO 46، ۱/۳۲۳۶s – بررسی Google Pixel 7 پرتره‌ها ۲x زوم – f/1.9، ISO 571، ۱/۲۳۶s – بررسی Google Pixel 7 پرتره‌ها زوم ۲x – f/1.9، ISO 139، /۵۰s – بررسی Google Pixel 7
پرتره ها با زوم ۲ برابری

عکس های سلفی
در دوربین سلفی نیز مقداری زوم وحشی وجود دارد، با سنسور ظاهراً ۱۰.۸ مگاپیکسلی که تصاویر ۱۰ مگاپیکسلی را در دو سطح زوم می‌گیرد – نمونه اصلی ۰.۷x و آنچه باید یک Crop-and-upscale و/یا Super-res 1.0 باشد. سطح زوم x

بررسی گوگل پیکسل ۷
در شرایط نوری ایده آل، می توانید کیفیت سلفی خوبی داشته باشید و منظور ما از “ایده آل” بیرون در یک روز آفتابی روشن است. اگر نور پس زمینه قوی پشت سوژه وجود داشته باشد، چهره آنها نرم می شود. اگر سلفی داخل خانه باشد، وضوح دوباره آسیب می بیند. حداقل در مقایسه با سایر گوشی های پرچمدار سطح بالا. حداقل می‌توانید انتظار داشته باشید که چهره‌تان همیشه بدون بریدن پس‌زمینه به خوبی در معرض دید قرار گیرد، این همان کاری است که HDR شایسته برای شما انجام می‌دهد. رنگ‌ها نیز عالی هستند، اما جزئیات می‌توانند کمی تقویت شوند.

سلفی‌های ۰.۷x – f/2.2، ISO 114، ۱/۳۲s – بررسی Google Pixel 7 Selfies 0.7x – f/2.2، ISO 117، ۱/۲۸s – بررسی Google Pixel 7 Selfies 0.7x – f/2.2، ISO 54، ۱ /۱۳۱s – بررسی Google Pixel 7 Selfies 0.7x – f/2.2، ISO 35، ۱/۳۹۲۲s – بررسی Google Pixel 7
سلفی‌های ۰.۷x – f/2.2، ISO 38، ۱/۱۵۹۷s – بررسی Google Pixel 7 Selfies 0.7x – f/2.2، ISO 42، ۱/۳۵s – بررسی Google Pixel 7 Selfies 0.7x – f/2.2، ISO 43، ۱ /۲۶۹۵s – بررسی Google Pixel 7
سلفی ۰.۷x

به دلیل ماهیت گیج کننده حالت ۱.0x، نمی‌توانیم آن را به‌عنوان یک برش از تصاویر اصلی به همان روشی که برش‌های سلفی سامسونگ و اپل کار می‌کنند، رد کنیم. گفته می‌شود، اینها معمولاً نرم‌تر از ۰.۷ برابر به نظر می‌رسند (مورد انتظار)، اما تا حدی کمی (تا حدودی شگفت‌انگیز) به نظر می‌رسند. باز هم، روشنایی کلیدی است و هر چیزی که از راه دور بخواهد به کیفیت هر پیکسل آسیب می رساند.

Selfiex 1x – f/2.2، ISO 64، ۱/۲۲s – بررسی Google Pixel 7 Selfiex 1x – f/2.2، ISO 81، ۱/۲۳s – بررسی Google Pixel 7 Selfiex 1x – f/2.2، ISO 47، ۱/۷۶s – بررسی گوگل پیکسل ۷
Selfiex 1x – f/2.2، ISO 35، ۱/۳۵۹۷s – بررسی Google Pixel 7 Selfiex 1x – f/2.2، ISO 37، ۱/۱۵۹۷s – بررسی Google Pixel 7
سلفیکس ۱x

سلفی‌های پرتره در مقایسه با سلفی‌های استاندارد کمی ملایم‌تر بودند و بسته به پیچیدگی پس‌زمینه، جداسازی لبه‌ها در اطراف لبه‌ها ممکن است کمی خشن باشد.

سلفی‌های پرتره – f/2.2، ISO 78، ۱/۲۲s – بررسی Google Pixel 7 سلفی‌های پرتره – f/2.2، ISO 171، ۱/۴۳s – بررسی Google Pixel 7 سلفی‌های پرتره – f/2.2، ISO 53، ۱/۱۵۵s – بررسی Google Pixel 7 سلفی های پرتره – f/2.2، ISO 36، ۱/۴۳۱۰s – بررسی Google Pixel 7
سلفی های پرتره – f/2.2، ISO 45، ۱/۱۷۲۴s – بررسی Google Pixel 7 سلفی های پرتره – f/2.2، ISO 42، ۱/۳۴s – بررسی Google Pixel 7 Portrait se

lfies – f/2.2، ISO 42، ۱/۲۳۹۸s – بررسی Google Pixel 7
سلفی پرتره

ضبط ویدیو
قابلیت ضبط ویدیوی Pixel 7 با سرعت ۴K@60fps با تمام دوربین‌هایش، اما ۸K وجود ندارد. ما گوگل را سرزنش نمی کنیم زیرا ضبط ۸K نسبتاً جالب است و همچنان می تواند در گوشی های هوشمند بهتر باشد. این بیشتر از هر چیزی یک ویترین فناوری است. حداقل در حال حاضر، این است. تثبیت کننده با هر سه دوربین نیز کار می کند.

فیلمبرداری ۲۱۶۰p@30fps زیر عالی است و جای شکایتی در مورد آن وجود ندارد. دارای محدوده دینامیکی گسترده، رنگ های فراوان، جزئیات زیاد و بدون نویز در اطراف است. کنتراست در وضوح نقطه چشمگیر است.

 

انتظار می رود، زوم ۲ برابری به طور قابل توجهی ملایم تر است، اما بازنمایی مشابه حالت ۱x را حفظ می کند. اگر پیکسل نگر نیستید، با کیفیت زوم ۲ برابری خوب خواهید بود. ما قطعا بدتر از این را دیده ایم.

 

توانایی ultrawide برای ضبط ویدیوهای ۴K چشمگیر است، به خصوص برای فوق عریض. شما نباید انتظار سطح وضوح و جزئیات مشابه دوربین اصلی را داشته باشید، اما با این وجود ثابت است.

 

فیلمبرداری در نور کم با دوربین اصلی کاملاً چشمگیر است. عملاً هیچ نویز ندارد، رنگ‌ها را زنده نگه می‌دارد، جزئیات خوبی را حل می‌کند، و فیلم به طور کلی واضح است. محدوده دینامیکی عالی نیز.

 

گیره دوربین فوق عریض در تضاد کامل با دوربین اصلی در طول شب است. ویدیوی زیر به میزان قابل توجهی پر سر و صداتر است. رنگ‌ها از بین می‌روند، محدوده دینامیکی باریک‌تر است – سایه‌های تیره، هایلایت‌های بریده شده و وضوح رضایت‌بخش نیست.

 

در اینجا نگاهی اجمالی به مقایسه Google Pixel 7 با رقبا در ابزار مقایسه ویدیوی ما داریم. برای دیدن عکس کامل به آنجا بروید.

ابزار مقایسه ویدئو ابزار مقایسه ویدئو ابزار مقایسه ویدئو
Google Pixel 7 در مقابل Galaxy S22 و Xiaomi 12 در ابزار مقایسه ویدیوی ما

رقابت
در حالی که Pixel 7 Pro در رقابت در بخش فوق‌العاده پریمیوم که غول‌هایی مانند سامسونگ و اپل در آن تسلط دارند، کار سختی دارد، Pixel 7 وانیلی جایگاه ویژه‌ای دارد. قیمت پیکسل ۷ ۶۵۰ یورو باقی مانده است که برای گوشی پرچمداری با عملکرد دوربین عالی و سخت افزار توانمند بسیار خوب است. وانیلی پیکسل ۷ یکی از معدود گزینه های برتر برای انتخاب کاربران است. یا آن؟

بررسی گوگل پیکسل ۷
پس از یک تحقیق سریع در بازار، جایگزین های بسیار کمی برای پیکسل ۷ پیدا کردیم. Samsung Galaxy S22 و Oppo Find X5 هر دو در محدوده ۶۰۰-۶۵۰ یورو با عملکرد عالی دوربین، صفحه نمایش درجه یک و نرم افزار بسیار سفارشی شده هستند. گلکسی اس ۲۲ حتی دارای دوربین زوم اپتیکال ۳ برابری است، در حالی که Find X5 دارای زوم ۲ برابری است، در حالی که پیکسل ۷ به برش از سنسور اصلی خود متکی است. صفحه نمایش آن با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و همچنین شارژدهی بسیار کندتر عقب مانده است. مزایای کلیدی آن عمر باتری خوب و ویژگی های نرم افزاری است که به بهترین وجه در تعداد انگشت شماری از کشورها/زبان ها استفاده می شود. شاید جدای از حذف دوربین تله فوتو، پیکسل ۷ از نظر کیفیت کلی دوربین برتری جزئی نسبت به رقبای خود داشته باشد.

Samsung Galaxy S22 5G Asus Zenfone 9 Xiaomi 12 Oppo Find X5
Samsung Galaxy S22 5G • Asus Zenfone 9 • Xiaomi 12 • Oppo Find X5

اگر مایل به بالا رفتن از نردبان قیمت هستید، زنفون ۹ ایسوس ممکن است شما را با مجموعه ای از ویژگی های مشابه جذب کند. زنفون ۹ در حال حاضر حدود ۷۸۰ یورو درخواست می کند و حتی از پیکسل با صفحه نمایش ۵.۹ اینچی خود کوچکتر است. رقیب ایسوس تله فوتو نیز ندارد و به اندازه پیکسل مهارت عکاسی را ارائه نمی دهد، اما می تواند با یک بار شارژ مدت بیشتری کار کند و از شارژ سریعتر پشتیبانی می کند. از نظر نرم افزاری، این دو بسیار شبیه هم هستند. Zenfone 9 همچنین در مسیر “اندروید سهام” با تعداد انگشت شماری از ویژگی های نرم افزاری خاص Zenfone است.

بررسی گوگل پیکسل ۷
برعکس، می توانید قیمت را پایین بیاورید و به جای آن شیائومی ۱۲ را در نظر بگیرید. قیمت آن در حدود ۵۰۰ یورو با صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی، ۱۲۰ هرتز است. ۱۲ دارای تنظیمات و قدرت دوربین مشابهی است. و اگرچه عمر باتری آنچنان خوب نیست، اما در مورد سرعت شارژ، پیکسل ۷ را از آب خارج می کند. تفاوت بزرگ در رویکرد نرم افزاری این است که این دو گوشی را بیش از همه متمایز می کند. MIUI بسیار قابل تنظیم است و دارای تعداد زیادی ویژگی خاص است. در عین حال، پیکسل ۷ به ویژگی‌های ذاتی اندروید و طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی متکی است که بیشتر آن‌ها به بازارهای خاصی محدود می‌شوند.

Realme GT2 Pro
Realme GT2 Pro

شاید Realme GT2 Pro سزاوار ذکر باشد زیرا این یک تلفن بسیار خوب است که تنها یک نقص بزرگ دارد – بدون دوربین تله. جدای از آن، GT2 Pro بسیار خوب است، یک قاتل واقعی پرچمدار با قیمت کمی بیش از ۶۰۰ یورو با همه زنگ ها و سوت ها. اما اگر به یک گوشی جمع و جور نیاز داشته باشید به راحتی می توان از آن چشم پوشی کرد زیرا GT2 Pro چیزی جز این است. این صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی دارد که آن را در دسته بندی کاملا متفاوت قرار می دهد.

بررسی گوگل پیکسل ۷
حکم
پیکسل ۷ قطعا یکی از بهترین گزینه ها در محدوده ۶۰۰ تا ۷۰۰ یورو است. عملکرد قابل توجهی دارد، اگرچه کمی کمتر از آنچه شما انتظار دارید. این یکی از بهترین گوشی‌ها برای عکاسی با موبایل است، اگر نگوییم بهترین در کلاس، و دارای OLED روشن، بلندگوهای استریو با صدای عالی، عمر باتری طولانی (با در نظر گرفتن دسته اندازه) و نرم‌افزار استثنایی است که به‌روزرسانی‌های به موقع و هوشمند را تضمین می‌کند. امکانات.

بررسی گوگل پیکسل ۷
متأسفانه، در اینجا باید چند نکته را در نظر گرفت. دوربین تله واقعی وجود ندارد. نمایشگر به ۹۰ هرتز محدود شده است. برخی از پیشرفته‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزاری وابسته به منطقه هستند و راه‌حل شارژ برای عرضه پرچم‌دار ۲۰۲۲ بسیار قدیمی است.

همه موارد در نظر گرفته شده، پیکسل ۷، همراه با پیکسل ۷ پرو، بهترین گوشی های هوشمند گوگل هستند و این در این زمینه به معنای چیزی است. بیش از یک بار دیده‌ایم که گوگل نسخه‌های گوشی‌های هوشمند را به هم ریخته است. خوشبختانه، پیکسل ۷ یکی از آن زمان‌ها نیست.

بررسی گوگل پیکسل ۷
بنابراین، آیا ما آن را توصیه می کنیم؟ بله حتما! با این قیمت، پیکسل ۷ ترکیبی منحصربه‌فرد از تجربه دوربین فوق‌العاده، عمر باتری طولانی و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که آن را به باهوش‌ترین کودک در بلوک تبدیل می‌کند.

طرفداران
ساخت جمع و جور و درجه یک، آسان برای کار کردن، طراحی منحصر به فرد، مقاوم در برابر گرد و غبار و آب.
صفحه نمایش واضح، روشن و با دقت رنگ.
عمر باتری خوب با توجه به اندازه گوشی.
Android از منبع، مجموعه ویژگی های انحصاری، درک بی نظیر از نرمی در این سمت از شکاف سیستم عامل.
بلندگوهای استریو عالی
به طور کلی، کیفیت دوربین عالی با شخصیتی بی بدیل که طرفداران وفاداری دارد.
منفی
این صفحه نمایش تنها ۹۰ هرتز است در حالی که رقبا از ۱۲۰ هرتز فراتر می روند.
شارژ بسیار کند طبق استانداردهای روز.
برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به‌صورت منطقه‌ای محدود هستند – ۵G، VoLTE، و بسیاری از موارد هوش مصنوعی داخلی (البته مسلماً در دسترس بودن تلفن، برای شروع، همینطور است).
دوربین Ultrawide در نور کم بسیار ضعیف است.
سلفی به ندرت همراه است

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

مجموعه ای متنوع از شارژر ها و پاوربانک
مشخصات قیمت و بررسی کیف دستی یونیک مدل Bergen مناسب برای لپ تاپ تا 16 اینچی

لوازم جانبی موبایل

جستجو در بین دنیایی از لوازم جانبی و اکسسوری های اورجینال 

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه اسپیگن​

اطلاع از اخبار ، محصولات جدید و جشنواره های فروش 

سبد خرید
منو
0 مورد سبد خرید
حساب من