وبلاگ

بررسی گوگل پیکسل ۷ پرو

هنگامی که Google Pixel 7 Pro راه اندازی شد، گوگل فقط نگفت که این گوشی بهترین گوشی پیکسل تا به حال خواهد بود، همانطور که در مورد تلفن های پیکسل قبلی انجام شد. این بار گفته شد که Pixel 7 Pro بهترین گوشی هوشمندی است که می توانید بخرید. همچنین به نوعی هزینه کمتری نسبت به بهترین خواهد داشت. 

لیست ما از بهترین تلفن هایی که می توانید بخرید به طور قابل پیش بینی در صدر گلکسی اس ۲۲ اولترا با دوربین های عالی و طراحی زیبا قرار دارد. اپل آیفون ۱۴ پرو با نرم افزار مفید و عملکرد فوق العاده در جایگاه بعدی قرار می گیرد . آیا گوگل واقعاً می‌تواند دوربین‌های سامسونگ و نرم‌افزار اپل را بدون بالا بردن قیمت قطعات گران‌قیمت برتر کند؟ بله، می تواند – اما به روشی متفاوت از آنچه ما انتظار داریم. 

Google Pixel 7 Pro به راحتی، در شب و روز عکس‌های شگفت‌انگیزی می‌گیرد، اما همچنین تجربه عکس‌برداری را بیشتر از همیشه پیش می‌برد – در واقع باعث می‌شود عکس‌های ما از تلفن‌های قدیمی بهتر به نظر برسند. در حال حاضر، این کاری است که فقط می‌توانید با یک تلفن مجهز به Tensor G2 مانند Pixel 7 و Pixel 7 Pro انجام دهید. در واقع، چند کار وجود دارد که Pixel 7 Pro می تواند انجام دهد که هیچ یک از رقبای آن حتی آن را انجام نمی دهند.

Pixel 7 Pro با چیپست Tensor G2 که برای کارهای هوش مصنوعی خاص گوگل بهینه شده است، به معنای واقعی کلمه بهتر گوش می دهد. گفتار را با دقت بیشتری تشخیص می‌دهد و Google Assistant را مفیدتر می‌کند. زبان های خارجی را سریعتر ترجمه می کند. با استفاده از فناوری Real Tone برای بهبود رنگ پوست، نه تنها عکس‌ها را بهتر می‌کند، بلکه آنها را واضح‌تر و جامع‌تر می‌کند. به زودی صدای تماس های تلفنی را بهتر می کند.

ما بالاخره مزایای گوگل را در حال توسعه پلتفرم پردازشی خود برای مطابقت با سیستم عامل خود می بینیم. Tensor G2 با قابلیت‌های گرافیکی بهتر نسبت به نسل قبلی خود، در هنگام اجرای رابط اندروید ۱۳ بدون تردید و روان است. اندروید در این گوشی بالغ و کامل به نظر می رسد، و بصری و سریع است و به ما این امکان را می دهد که فوراً به هر جایی که نیاز داشتیم بپریم.

در حالی که سامسونگ ویژگی‌های بیشتر و بیشتری را اضافه می‌کند و اپل به ساده‌تر و ساده‌تر کردن کارها ادامه می‌دهد، گوگل یک گام به عقب برمی‌دارد و از مهارت نرم‌افزاری خود برای بهبود برخی از موارد بسیار اساسی که تلفن‌ها برای مدت طولانی اشتباه می‌کردند، استفاده می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن GOOGLE PIXEL 7 PRO

  • شروع از ۸۹۹ دلار / ۸۴۹ پوند / ۱۲۹۹ دلار استرالیا برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی
  • ارزانتر از iPhone 14 Pro و Galaxy S22 Ultra
  • در دسترس از ۱۳ اکتبر ۲۰۲۲

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

در کنار Google Pixel 7 و Pixel Watch ، Pixel 7 Pro در تاریخ ۶ اکتبر برای پیش‌سفارش فوری معرفی شد. باید در ۱۳ اکتبر در قفسه های سراسر جهان در دسترس باشد. 

قیمت Pixel 7 Pro از ۸۹۹ دلار / ۸۴۹ پوند / ۱۲۹۹ دلار استرالیا شروع می شود که به شما ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی می دهد. قیمت به ۹۹۹ دلار / ۹۴۹ پوند / ۱۴۴۹ دلار استرالیا برای ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۰۹۹ دلار / ۱۵۹۹ دلار استرالیا برای ۵۱۲ گیگابایت افزایش می یابد – این مدل در بریتانیا در دسترس نیست. هر مدل Pixel 7 Pro با ۱۲ گیگابایت رم، مهم نیست که چقدر فضای ذخیره‌سازی را انتخاب می‌کنید، ارائه می‌شود. 

گوگل دوست دارد گوشی های خود را فقط کمی ارزان تر از رقبا قیمت گذاری کند و پیکسل ۷ پرو و ​​پیکسل ۷ این روند را ادامه می دهند. آیفون ۱۴ پرو از ۹۹۹ دلار / ۱۰۹۹ پوند / ۱۷۴۹ دلار استرالیا شروع می شود، که به این معنی است که پیکسل ۷ پرو نه تنها ارزان تر است، بلکه خریداران بریتانیایی و استرالیایی افزایش قیمتی را که طرفداران آیفون نسبت به سال گذشته مشاهده کردند، نخواهند دید. 

Galaxy S22 Ultra 5G حتی گران‌تر است، با قیمت ۱۲۰۰ دلار / ۱۱۴۹ پوند / ۱۸۴۹ دلار استرالیا، و آن گوشی مملو از سخت افزار است. پیکسل ۷ پرو فاقد پشتیبانی از قلم است، در حالی که گلکسی اس ۲۲ اولترا با قلم تعبیه شده است. تلفن سامسونگ همچنین دارای پنج دوربین از جمله سوپرزوم ۱۰ برابری است. این واقعا یک گوشی شگفت انگیز است، اما شما برای شگفت انگیز هزینه می کنید. سامسونگ به طور کلی گوشی های جدید گلکسی اس را در اوایل سال عرضه می کند، بنابراین این گوشی باید زودتر تعویض شود. 

باید توجه داشته باشیم که گوگل در قیمت گذاری سختگیرانه عمل نمی کند و در طول سال شاهد فروش و کاهش قیمت گوشی های پیکسل هستیم. گوگل همچنین دوست دارد یک به‌روزرسانی در اواسط سال راه‌اندازی کند، اگرچه اغلب این گوشی ارزان قیمت است و رقیب پیکسل ۷ پرو نیست. شایعاتی درباره پیکسل ۷ اولترا با دوربین‌های بیشتر شنیده‌ایم، اما هیچ چیز آنقدر مشخص نیست که بگوییم چنین گوشی قطعی است. 

از قبل می دانید که می خواهید پیکسل ۷ پرو بخرید؟ بهترین ویژگی تخفیف Pixel 7 و Pixel 7 Pro را بررسی کنید.

  • امتیاز ارزش: ۴.۵/۵

طراحی گوگل پیکسل ۷ پرو

  • نوار دوربین متمایز
  • گزینه های رنگ Hazel، Snow و Obsidian
  • صفحه نمایش ظریف و با لبه خمیده

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

Google Pixel 7 Pro در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند از طراحی متمایزی برخوردار است و ما ظاهر کلی را دوست داریم. اما این تلفن مورد علاقه ما برای حمل و نشان دادن نیست. نوار دوربین باعث می‌شود گوشی متعادل‌تر و متقارن‌تر به نظر برسد، اما روکش براق آن مستعد اثرانگشت است و رنگ‌ها کمی گذشته به نظر می‌رسند.

گوگل دوست دارد گزینه های رنگی خود را مطرح کند، اما در واقع فقط سفید، سیاه و رنگارنگ وجود دارد. رنگارنگ را ترجیح می دهیم. سفید برفی زیبا به نظر می رسد، اما مشکی امسال، Obsidian حتی تیره تر و براق تر از قبل است و ما طرفدار آن نیستیم. مثل پیانوی مادربزرگ اثر انگشت می گرفت. 

Pixel 7 Pro با حفاظت IP68 تا عمق یک متری در برابر آب مقاوم است و صفحه نمایش از همان Corning Gorilla Glass Victus ضد خش استفاده می کند که در همه گوشی های هوشمند برتر امروزی می بینید. یک پورت USB-C برای شارژ ۳۰ واتی و البته بدون پورت هدفون وجود دارد. بلندگوهای استریو بزرگ از پایین پخش می شوند. 

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

تلفن در دست گرفتن آسان نیست. بزرگ است، با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، و شیشه مشکی براق آن را کمی نرم کرده است. خوشبختانه، Google یک قاب در جعبه ارائه می‌کند و ما از روز اول تلفن خود را در آن ایمن نگه داشته‌ایم.

در میان گوشی‌های هوشمند برتر ما، Pixel 7 Pro کمترین طرح مورد علاقه ما است، البته نه به دلیل عدم تکامل و تلاش گوگل. گوشی‌های پیکسل با هر نسلی با کیفیت‌تر و پیشرفته‌تر شده‌اند.

آیفون ۱۴ پرو در طرفین بسیار کمتر گرد شده است، بنابراین در دست گرفتن آن آسان نیست، اما سطح جلا دادن آن عالی است. چین‌ها و منحنی‌ها محکم هستند و قاب کاملاً یکنواخت است و منحنی ملایم را در سراسر صفحه‌نمایش دنبال می‌کند. هر لبه برنامه ریزی شده به نظر می رسد. Pixel 7 Pro به آن سطح از جزئیات طراحی نمی رسد.

از بهترین های سامسونگ هم نمی گذرد. گلکسی اس ۲۲ اولترا به طرز قابل توجهی اصلاح شده است و به نوعی پیشرفته ترین سیستم دوربین را بدون ضربه بزرگ در پشت صفحه صاف پنل پشتی پنهان می کند. این قلم S Pen را به طور تمیز در خود جای می دهد و حتی سیلو قلم نیز در برابر آب IP68 مقاوم است. گوشی در امتداد لبه‌های قاب تقریباً کاملاً صاف است. Pixel 7 Pro نیز هنوز وجود ندارد.

اولین قدم این خواهد بود که گوگل ایده های رنگی وحشی خود را بپذیرد. رنگ سبز کم رنگ و خاکستری “Hazel” تا حد زیادی بهترین رنگ در این دسته است، همانطور که علف لیمو سبز زرد بهترین رنگ در میان گوشی های Pixel 7 است. رنگ‌های برفی و ابسیدین مانند کلیدهای پیانو بسیار صیقلی و براق هستند. ما تلفن های سیاه و سفید براق را مدت ها پیش پشت سر گذاشتیم و نمی خواهیم آنها را برگردانیم. در عوض، ما گزینه های رنگ بیشتری برای پیکسل ۷ پرو می خواهیم.

  • امتیاز طراحی: ۴/۵

صفحه نمایش GOOGLE PIXEL 7 PRO

  • صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO OLED
  • تراکم پیکسلی واضح تر از رقبا
  • نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز به طور قابل توجهی صاف

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

ما از نمایشگر گوگل پیکسل ۷ پرو بسیار تحت تاثیر قرار گرفتیم و نمی‌توانستیم چیز بهتری بخواهیم. اگرچه آیفون ۱۴ پرو از نظر فنی می تواند به روشنایی بالاتری برسد، اما همیشه پیکسل ۷ پرو را بسیار روشن و رنگارنگ می یابیم. خواندن آن لذت بخش است و استفاده از آن برای عکاسی آسان است، حتی در نور شدید خورشید. 

Pixel 7 Pro از صفحه نمایش LTPO OLED استفاده می کند، شبیه به فناوری ای که در آیفون ۱۴ پرو خواهید یافت، و وضوح ۳۱۲۰ x 1440 دارد که آن را فوق العاده واضح می کند. در واقع، تراکم پیکسلی ۵۱۲ppi در پیکسل ۷ پرو بالاتر از تراکم پیکسلی ۵۰۰ppi گلکسی اس ۲۲ اولترا یا ۴۶۰ppi آیفون ۱۴ پرو است، بنابراین این صفحه نمایش غیرقابل انکاری واضح است. 

صفحه نمایش می تواند تا ۱۲۰ هرتز به روز شود، و با وجود اینکه می شنویم بسیاری از سازندگان تلفن در مورد سرعت به روز رسانی چشمگیر لاف می زنند، به ندرت مانند Google Pixel 7 Pro از این مزیت قدردانی می کنیم. حرکت از طریق رابط و صفحه اصلی ما سریع است. منوها و لیست برنامه ها در این گوشی نسبت به آیفون ۱۴ پرو ما که دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی است، نرم تر است. 

بازی‌ها در این صفحه فوق‌العاده به نظر می‌رسند، به‌ویژه بازی‌های جدیدتر مانند Diablo: Immortal، با کنتراست عمیق و ذرات فراوان در اطراف. ما همچنین از تماشای عکس‌هایمان لذت بردیم، و بررسی عکس‌های قدیمی‌تر از نظر نقص‌های قابل تشخیص در نمایشگر Pixel 7 Pro آسان بود. 

ما همیشه در مورد حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش شک داریم، اما دستگاه پیکسل ۷ پرو در زمان بررسی ما به طرز شگفت‌آوری سریع بوده است. ما باید دوبار بررسی می‌کردیم که فقط از چهره ما برای باز کردن قفل استفاده نمی‌کند، زیرا عملکرد بسیار بهتری نسبت به گوشی‌های قدیمی‌تر پیکسل داشت. ما هنوز مجبور نبوده ایم چندین بار چاقو بزنیم یا انگشتان دیگری را عوض کنیم. 

  • امتیاز نمایش: ۴.۵/۵

دوربین های گوگل پیکسل ۷ پرو

  • ۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۴۸ مگاپیکسل زوم ۵ برابر، ۱۲ مگاپیکسل ماکرو فوق عریض
  • فوکوس ماکرو و زوم فوق العاده توسط Tensor G2 بهبود یافته است
  • کمک های نرم افزاری فراوان

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

عکس‌هایی که با Google Pixel 7 Pro گرفته‌ایم همیشه همان‌طور که می‌خواستیم به نظر می‌رسند و این مایه تحسین است. به نظر نمی رسید که هرگز روی قسمت اشتباهی از صحنه فوکوس نمی کرد، یا سوژه ما را به نفع پس زمینه روشن تر نوردهی نمی کرد. تصاویر ما گرم و پویا به نظر می‌رسیدند، برخلاف تصاویر مسطح و سردتر که دوربین آیفون گاهی اوقات «دقیق» نشان می‌دهد. 

دوربین در عکس‌های اولیه بسیار عالی است. پرتره ها، به خصوص در نور کم، همیشه به عکس های عالی تبدیل می شوند. سلفی ها احساس عمیق و دعوت کننده دارند. بسیار آسان است که به سرعت به داخل دوربین بپرید و با دو بار فشار دادن ساده دکمه پاور، شروع به گرفتن عکس کنید، ویژگی که به طور پیش فرض روشن است.

به نوعی Google Pixel 7 Pro توانسته یکی از بهترین دوربین های گوشی های هوشمند باشد و در عین حال ما را به یاد محدودیت های دوربین گوشی های هوشمند می اندازد. بسیاری از وعده‌های بلندگویانه‌ای که گوگل در زمان اعلام خود داده بود، مانند ماکرو فوکوس و سوپر زوم، کاملاً عملی نشدند. سایر ویژگی‌ها، مانند Photo Unblur و Night Sight، حتی بهتر از آنچه انتظار داشتیم کار می‌کنند. 

حالت فوکوس ماکرو به ویژه ناامید کننده بود. اشتباه نکنید – Pixel 7 Pro عکس های بسیار خوبی می گیرد، حتی زمانی که به سوژه بسیار نزدیک می شود. این تصاویر جزئیات بسیار دقیقی را بدون آثار باستانی آشکار از فریب دیجیتال نشان می دهد. 

با این حال، تصاویر به اندازه آنچه از یک لنز ماکرو “مناسب” دریافت می کنید، چشمگیر نیستند. شما نباید انتظار داشته باشید که جزئیات نامرئی فاش شود. حتی نباید انتظار تصاویر بهتر از آیفون ۱۴ پرو را داشته باشید. 

سوپرزوم به همان خوبی است که در دوربینی که با لنز ۵ برابری شروع می شود، می بینید. تصاویر بهتر از عکس های زوم شده ای هستند که با آیفون ۱۴ پرو خود گرفته ایم، که از لنز ۳ برابری برای زوم استفاده می کند. با این حال، آنها به چیزی که از یک سوپر زوم اپتیکال واقعی به دست می آورید، مانند لنز ۱۰x در Samsung Galaxy S22 Ultra، نزدیک نیستند. 

ما گوشی جدید را با بهترین تلفن‌هایی که می‌توانید بخرید بررسی کردیم، و Pixel 7 Pro همیشه خودش را حفظ می‌کرد و گهگاهی هم برتر بود. تفاوت بین بهترین دوربین گوشی و دوربین دوم، یک حاشیه بسیار جزئی است. گاهی اوقات تصاویر Pixel 7 Pro طبیعی‌تر و با جزئیات واضح‌تر به نظر می‌رسند، و گاهی اوقات با لبه‌های دیجیتالی روشن، کمی تیز به نظر می‌رسند.

دوربین در مقایسه با رقبا هرگز ناامید کننده نبود و اغلب استفاده از آن آسان تر بود. Pixel 7 Pro به شما امکان می دهد دوربین را باز کنید و خیلی سریعتر از آیفون شروع به عکاسی کنید.

گوگل یک ویژگی عکس زنده به نام Top Shot دارد. در حالی که Live Photos اپل بیشتر فیلم می سازد، هدف Top Shot یافتن لحظه ای از بهترین لحظه ممکن در یک سری عکس است. همچنین می تواند فیلم های کوچکی را مانند دوربین آیفون ذخیره کند.

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

Pixel 7 Pro نسبت به Galaxy S22 Ultra پیچیده‌تر، کنترل‌های بهتر روی صفحه و گزینه‌های عکاسی حرفه‌ای آسان‌تر را ارائه می‌دهد. لغزنده های کنترل دستی آسان به شما امکان می دهند دمای رنگ و روشنایی را بدون سر و صدا تنظیم کنید. نیازی نیست که مانند سامسونگ، با کنترل‌های DSLR مانند که در زمینه دوربین تلفن معنی کمی دارند، سر و کار داشته باشید.

با این حال، برنامه دوربین می تواند بهتر سازماندهی شود. نمی‌توانید حالت‌های دوربین را دوباره مرتب کنید یا حالت‌هایی را که استفاده نمی‌کنید حذف کنید. ما همچنین دوربین فعال با صدا را در گوشی‌های سامسونگ ترجیح می‌دهیم که به ما اجازه می‌دهد فقط با گفتن «شلیک» عکس بگیریم.

گوگل چند ویژگی جالب هوش مصنوعی در دوربین تعبیه شده است. علاوه بر حالت دید در شب، ویژگی Real Tone در دوربین نیز رنگ پوست را تجزیه و تحلیل می کند تا مطمئن شود تصاویر به طور دقیق در معرض دید قرار می گیرند. حتی یک ضامن Top Shot وجود دارد که به دنبال چهره های آشنا می گردد و مطمئن می شود که اگر از گروه ها عکس می گیرید، این افراد هستند که در کانون توجه قرار می گیرند.

عکس گرفتن با دوربین در پیکسل ۷ پرو تنها اولین بخش از داستان عکاسی پیکسل است – آنچه که گوشی می تواند در نرم افزار انجام دهد تقریباً به اندازه تصاویری است که دوربین ها می توانند تولید کنند.

  • امتیاز دوربین: ۴.۵/۵

نرم افزار گوگل پیکسل ۷ پرو

  • اندروید ۱۳ بالغ و کامل به نظر می رسد
  • Photo Unblur بازی را تغییر می دهد 
  • ویژگی های نرم افزاری برای بهبود تماس ها

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

نسخه اندروید ۱۳ که گوگل از آن استفاده می کند، یک طراحی رابط کاربری بسیار تمیز، یکنواخت و آسان برای استفاده است. به نظر خوب و منطقی است، به خصوص اگر به ابزارهای جستجوی Google در تلفن برای کمک به شما در یافتن آنچه نیاز دارید، تکیه کنید. 

سریعترین راه برای پیمایش گوشی جستجو است. چه برنامه‌ای بخواهید، چه برای تغییر یک تنظیم، یا اینکه مستقیماً به یک ویژگی بپرید، بهتر است برای دریافت کمک، پنجره جستجو را باز کنید یا «Hey Google» را سوت بزنید. شما می توانید صفحه اصلی را با پوشه ها و سازماندهی ایجاد کنید، اما واقعاً نیازی به این کار ندارید.

زمانی بود که گوگل از کاربران انتظار داشت ساعت های بی پایانی را صرف سفارشی سازی و تغییر گوشی های خود کنند تا کاملا شخصی به نظر برسد. شما هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید، اما خوشبختانه گوگل متوجه شده است که بسیاری از ما نمی خواهیم. 

اکثر تنظیمات روان و اتوماتیک هستند. رنگ‌های نماد و منو برای مطابقت با تم‌های شما تغییر می‌کنند. برنامه ها و ویژگی ها در زمینه پیشنهاد می شوند. ویجت‌ها و گزینه‌های صفحه اصلی کمتری وجود دارد، و سازگارتر و کمتر سر و صدا هستند. 

اندروید به طور قابل توجهی به بلوغ رسیده است، و شما می توانید این را با تعداد ویژگی هایی که به جای لیست ها و چک باکس ها، لغزنده های گرافیکی آسان و کنترل های بصری ارائه می دهند، متوجه شوید. با این حال، همه چیز می تواند بسیار آسان تر باشد. 

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

کنترل پنل در مقایسه با مرکز کنترل تمیزتر اپل در iOS یک آشفتگی است. این بدان معناست که ویژگی‌های مفید مانند جابجایی Live Caption که از هوش مصنوعی Google برای ایجاد زیرنویس برای هر ویدیویی که تماشا می‌کنید استفاده می‌کند، مدفون می‌شوند.

همچنین، فعال کردن Battery Share که از باتری گوشی برای تامین انرژی دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کند، آسان است، در حالی که منظور شما فعال کردن Battery Saver است که باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌شود. این یک اشتباه بزرگ است.

برخی از ستارگان واقعی نمایش Pixel 7 Pro در برنامه‌های Google گنجانده شده‌اند. اگر از Google Photos در Pixel 7 Pro و Pixel 7 استفاده می‌کنید، می‌توانید هر عکسی را در کتابخانه Google Photos خود محو کنید، خواه عکس با Pixel 7 Pro گرفته شده باشد یا خیر. این دوباره به لطف تراشه جدید Tensor G2 است.

ما بلافاصله روی همه چیز از عکس های خانوادگی قدیمی گرفته تا عکس های گرفته شده با گوشی های دیگر که به اشتباه افتادند، کار کردیم. ما بهترین نتایج را زمانی دیدیم که با جادوی گوگل روی عکس‌های گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر کار کردیم. عکس های اسکن شده از فیلم چندان تحت تأثیر قرار نگرفتند. برخی از عکس‌هایی که با تلفن‌های مربوط به iPhone 3GS گرفته‌ایم – برخی از اولین عکس‌های موجود در کتابخانه ابری ما – به‌طور چشمگیری بهبود یافته‌اند، و اکنون به نظر می‌رسد که می‌توانستند با یکی از تلفن‌های امروزی گرفته شوند – شاید با دوربین جلو. حداقل.

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

رفع محو کردن عکس مهم به نظر می‌رسد، زیرا آنقدر بزرگ است که نمی‌توان آن را فقط در دو گوشی Google نگه داشت. گوگل قسم می خورد که ویژگی رفع محو شدن به سخت افزار موجود در چیپست Tensor G2 متکی است، بنابراین هیچ برنامه اعلام شده ای برای ارائه این ویژگی به گوشی های قدیمی تر یا گذاشتن آن در فضای ابری برای همه کاربران Google Photos وجود ندارد.

ما معتقد نیستیم که این مورد برای همیشه خواهد بود، اما در حال حاضر Photo Unblur یک مورد قانع کننده برای خرید Pixel 7 یا Pixel 7 Pro در صورتی که تعداد زیادی عکس از تلفن های قدیمی دارید که به آنها اهمیت می دهید و می خواهید آنها را بهبود ببخشید، ایجاد می کند. .

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

گوگل پس از عرضه، ویژگی‌های دیگری را به گوشی‌های پیکسل خود اضافه می‌کند – چیزی که Feature Drops می‌نامد – و افت‌های بعدی برای Pixel 7 Pro می‌تواند بسیار جالب باشد. برای مثال، گوگل یک ویژگی Clear Calling اضافه می‌کند که صدای تماس‌ها را با شنیدن آن‌ها در Pixel 7 Pro و Pixel 7 بهتر می‌کند و این ویژگی برای تلفن‌های قدیمی‌تر Pixel 6 و Pixel 6 Pro نیز ارائه می‌شود.

به گفته گوگل، Pixel 7 Pro به مدت پنج سال به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کند، اما به‌گفته گوگل، تنها به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را برای سه سال دریافت می‌کند. این بسیار ناامید کننده است، به خصوص زمانی که همان شرکت گوشی و سیستم عامل را تولید می کند.

آیفون ۸ اپل می‌تواند از آخرین به‌روزرسانی iOS 16 استفاده کند و آیفون در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و پنج سال ارتقای سیستم‌عامل را برای آن به ارمغان آورد. افزایش طول عمر به‌روزرسانی به یک تلفن، ارزش فروش مجدد بالاتری به آن می‌دهد، بخشی از چیزی که یک تلفن ممتاز را به بهترین تلفنی که می‌توانید بخرید تبدیل می‌کند.

  • امتیاز نرم افزار: ۵/۵

عملکرد و مشخصات GOOGLE PIXEL 7 PRO

  • Google Tensor G2 گرافیک را بهبود می بخشد
  • جستجوی رابط بسیار سریع است
  • ۱۲ گیگابایت رم در هر سطح ذخیره سازی

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

فریب برگه های مشخصات را نخورید که باعث می شود پیکسل ۷ پرو ضعیف به نظر برسد، به خصوص در مقایسه با بهترین گوشی های پرچمدار اندرویدی مانند OnePlus 10 Pro . . تراشه Google Tensor G2 ممکن است جدیدترین و سریع‌ترین هسته‌های ARM را در CPU قرار ندهد، اما گوگل گرافیک را نسبت به پلتفرم سال گذشته تقویت کرده است و این تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. 

در حالی که هسته‌های پردازشگر کارآمدتر به عمر باتری کمک می‌کردند، اما هرگز احساس نکردیم که Pixel 7 Pro فاقد عملکرد خالص است به نحوی که بر استفاده ما تأثیر بگذارد. شاید این به این دلیل است که Google دارای هماهنگی بسیار نزدیکی بین سیستم عامل و سخت افزار است، اما ما احساس کردیم که رابط کاربری بسیار سریعتر از سایر دستگاه هایی است که استفاده می کنیم. به سادگی پیدا کردن برنامه های ما یا پیمایش در صفحه اصلی ما سریعتر احساس می شود. 

اکنون برنامه‌ها و ویژگی‌های زیادی در تلفن‌های ما وجود دارد که سازندگان تلفن از ما انتظار دارند به‌جای سازماندهی صفحه‌های اصلی پیچیده، آنچه را که نیاز داریم جستجو کنیم. Pixel 7 Pro این کار را بسیار آسان کرده است. وقتی کشوی برنامه خود را باز می‌کنید، می‌توانید صفحه‌کلید را باز کنید و تایپ کردن بلافاصله نتایج را نشان می‌دهد، نه پس از چند لحظه تأخیر، همانطور که در تلفن‌های دیگر می‌بینیم. باز کردن برنامه ها نیز سریع است. 

هر Google Pixel 7 Pro بدون توجه به نسخه ذخیره سازی که خریداری می کنید، ۱۲ گیگابایت رم کامل را دریافت می کند. این مکمل کامل حافظه به عملکرد کمک می کند و ما دوست داریم ببینیم که پایین ترین سطح حذف نمی شود. ما هیچ مشکلی در اجرای چند برنامه به طور همزمان و جابجایی بین آنها نداشتیم، حتی اگر Google سطح چندوظیفه ای قوی را که در یک گوشی سامسونگ می بینید را در نظر نگیرد. 

Pixel 7 Pro از آخرین فناوری‌های شبکه برخوردار است، از جمله ۵G برای شبکه‌هایی که از Sub6 5G یا mmWave 5G انحصاری‌تر استفاده می‌کنند. همچنین اگر تجهیزات خانگی دارید که می‌توانید از باندها و قابلیت‌های جدید استفاده کنید، Wi-Fi را تا جدیدترین Wi-Fi 6e دریافت می‌کنید. 

  • امتیاز عملکرد: ۴.۵/۵

باتری گوگل پیکسل ۷ پرو

  • تا یک روز کامل عمر باتری
  • سرعت شارژ فقط متوسط ​​است
  • از اشتراک برق بی سیم پشتیبانی می کند

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

عمر باتری Pixel 7 Pro خوب است، بیش از یک روز استفاده کامل، اما ما نیاز داشتیم که گوشی را هر روز شارژ کنیم. با این حال، هیچ مشکل نگران کننده باتری در این تلفن ندیده ایم، همانطور که در iOS 16 شنیده ایم. شنیده ایم . در پایان روز به طور کلی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد باتری باقی می ماند اگر آن روز تعداد زیادی عکس نمی گرفتیم. 

صفحه نمایش می تواند بسیار روشن شود، و روشنایی تطبیقی ​​گوگل کار خوبی را در تنظیم بدون آزار در مورد تعویض انجام داد. آزاردهنده است که برای تنظیم روشنایی صفحه از کنترل پنل دو ضربه تند کشیدن طول می کشد، زیرا این حرکت کلیدی ما در صرفه جویی در مصرف انرژی است. صفحه نمایش برای صرفه جویی در مصرف برق به طور پیش فرض روی رزولوشن ۱۰۸۰p FHD+ تنظیم شده است و اگر بخواهید از ظاهری با وضوح پایین تر استفاده کنید، به سختی متوجه تفاوت خواهید شد. 

گوگل می گوید گوشی می تواند در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود و در آزمایش ما این ادعاها در عرض چند دقیقه دقیق بودند. ما دوست داریم حتی سریع‌تر شارژ شود – شاید حالت توربو برای شارژ باتری در چند دقیقه مانند وان پلاس ۱۰T . ما این گوشی را در کمتر از یک ساعت به ۱۰۰ درصد شارژ کردیم.

گوگل شارژر همراه گوشی خود ندارد، فقط یک کابل USB-C و یک آداپتور برای اتصال کابل تلفن قدیمی شما برای انتقال داده است. Pixel 7 Pro را با دوشاخه Anker Nano 3 عرضه شده توسط Anker شارژ می‌کنیم، یک چیز کوچک که به راحتی می‌تواند نیاز برق ۳۰ واتی را برطرف کند. همچنین می توانید توصیه های ما را برای بهترین شارژرهای تلفن اندرویدی بخوانید . 

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

یک حالت صرفه جویی در باتری و همچنین یک حالت صرفه جویی در باتری وجود دارد. هر دوی این موارد بیشتر و بیشتر ویژگی‌ها را خاموش می‌کنند، اگرچه Google در مورد چیزهایی که از دست می‌دهید کاملاً واضح نیست. برای Extreme Battery Saver، باید انتخاب کنید که کدام برنامه‌ها مجاز به کار در پس‌زمینه و نمایش اعلان‌ها هستند، علاوه بر برنامه‌های پیش‌فرض Google. گوگل می‌گوید این حالت می‌تواند تا ۷۲ ساعت زمان تلفن را برای شما به ارمغان بیاورد.

می‌توانید هر بار که «بهینه‌سازی باتری» را روشن می‌کنید، Extreme Battery Saver را فعال کنید یا خیر. حالت صرفه جویی در باتری را می توان طوری تنظیم کرد که وقتی تلفن شما به درصد کم باتری معینی رسید سرعت همه چیز را کاهش دهد. همچنین می‌توانید به «بهینه‌سازی باتری» بگویید تا عادت‌های شما را بیاموزد و اگر به نظر می‌رسد که نمی‌توانید به زمان عادی شارژ تلفن خود نرسیدید، سرعتتان را کاهش دهید.

Pixel 7 Pro همچنین از شارژ بی سیم در هر دو جهت پشتیبانی می کند. می‌توانید گوشی را روی یک پد شارژ مجهز به Qi شارژ کنید، یا می‌توانید دستگاه دیگری مانند Pixel Watch را در پشت Pixel 7 Pro قرار دهید و مقداری آب اضافی را با استفاده از باتری گوشی بردارید.

  • امتیاز باتری: ۴/۵

کارت امتیاز GOOGLE PIXEL 7 PRO

ویژگی های یادداشت رتبه بندی
طرح نوار دوربین منحصر به فرد اما گزینه های رنگی کافی نیست ۴/۵
نمایش دادن بزرگ و روشن با زمان پاسخگویی عالی ۴.۵/۵
نرم افزار یک اندروید بالغ با نرم افزار انحصاری جادویی ۵/۵
کارایی تقویت گرافیک همه چیز را سریع نگه می دارد ۴.۵/۵
باتری یک روز را پشت سر بگذارید اما هیچ چیز چشمگیر نیست ۴/۵
دوربین ها عکس های شگفت انگیز هر بار، اما نه یک قدم بزرگ جلوتر ۴.۵/۵
ارزش ارزان تر از بهترین های رقابت ۴.۵/۵

آیا باید GOOGLE PIXEL 7 PRO را بخرم؟

بخر اگر …

شما یک تلفن همه جانبه بهتر می خواهید
Pixel 7 Pro صرف نظر از اینکه با آن چه کار می کنید، به سادگی خوب کار می کند. به سادگی عکس های عالی می گیرد، خوب گوش می دهد و به زودی صدای تماس های ما را بهبود می بخشد. بسیار درست است که سایر سازندگان تلفن نادیده گرفته اند.

می‌خواهید عکس‌های قدیمی‌تان را تعمیر کنید
خرید Pixel 7 Pro مانند مشترک شدن در سرویسی است که به شما امکان می‌دهد تمام عکس‌های وحشتناک موجود در کتابخانه‌تان را تعمیر کنید. اگر آن عکس‌های آیفون ۴ به این خوبی پیر نمی‌شدند، پیکسل آنها را مدرن می‌کند. در حال حاضر هیچ دستگاه دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد.

می‌خواهید در هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید، اما همچنان بهترین‌ها را می‌خواهید
، نمی‌توان انکار کرد که Pixel 7 Pro در برابر بهترین تلفن‌هایی که می‌توانید بخرید، مقاومت می‌کند، حتی اگر قیمت آن کمتر باشد. ارزان‌تر از آیفون ۱۴ پرو و ​​بسیار ارزان‌تر از گلکسی اس ۲۲ اولترا است. به علاوه، گوشی‌های پیکسل فروش زیادی دارند.

آن را نخرید اگر …

شما تلفنی می خواهید که به معنای واقعی کلمه همه کارها
را انجام دهد. قلم، لنز زوم قدرتمند، شارژ سریع، یا سریع ترین صفحه نمایشی که می توانید بخرید ندارد. گوگل گفت که این گوشی همه چیز را شکست می دهد – نگفت که همه کارها را انجام می دهد . اگر از طرفداران صفحه مشخصات هستید، گلکسی اس ۲۲ اولترا یا وان پلاس ۱۰ پرو را با کوالکام در داخل آن پیدا کنید.

شما یک گوشی می خواهید که از وسط تا شود
تلفن های تخت در حال تبدیل شدن به چیزی از گذشته هستند. جدیدترین و بهترین چیز گوشی هایی است که تا می شوند. ما سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ را به دلیل طراحی سرگردانش دوست داریم، اما گوشی هایی مانند گلکسی زد فولد ۴ بزرگ، صفحه نمایش عظیمی را در داخل خود ارائه می دهند. 

قرار است این گوشی را برای همیشه نگه دارید،
حتی اگر گوگل پیکسل ۷ پرو و ​​سیستم عامل اندروید ۱۳ را می سازد، این بدان معنا نیست که گوگل برای همیشه از این گوشی پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، اپل همچنان در حال آپدیت گوشی های پنج ساله است. اگر در پنج سالی که صاحب آن گوشی اپل هستید، مشکلی دارید، به راحتی می‌توانید یک فروشگاه اپل را پیدا کنید که بتوانید در آنجا کمک بگیرید – این در مورد گوشی‌های Google صدق نمی‌کند. 

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

مجموعه ای متنوع از شارژر ها و پاوربانک
مشخصات قیمت و بررسی کیف دستی یونیک مدل Bergen مناسب برای لپ تاپ تا 16 اینچی

لوازم جانبی موبایل

جستجو در بین دنیایی از لوازم جانبی و اکسسوری های اورجینال 

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه اسپیگن​

اطلاع از اخبار ، محصولات جدید و جشنواره های فروش 

سبد خرید
منو
0 مورد سبد خرید
حساب من