کاور آیپد پرو 11 PITAKA MagEZ Folio 2 for iPad Pro11″ (M5&M4)
موجود
۱۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه ها
این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
موجود
۱۰,۵۰۰,۰۰۰ تومانموجود
۸,۷۰۰,۰۰۰ تومانموجود
۶,۴۵۰,۰۰۰ تومانموجود
۱۰,۸۰۰,۰۰۰ تومانموجود
موجود
۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان
47 خریدار این محصول را پیشنهاد دادهاند

بند اپل واچ جیتک مدل G-Tech Titan یک انتخاب بینظیر برای کسانی است که به دنبال یک بند مقاوم و زیبا برای اپل واچ خود هستند. این بند با طراحی منحصر به فرد و استفاده از مواد با کیفیت، تجربهای متفاوت از استفاده از ساعت هوشمند را به شما ارائه میدهد. در ادامه به بررسی ویژگیها و جزئیات این بند میپردازیم.
مواد استفاده شده:
طراحی ارتقا یافته:
استحکام و زیبایی:
طراحی پهن و ضخیم:
سازگاری با مدلهای مختلف:
هدیهای عالی:

| ویژگی | توضیحات |
|---|---|
| جنس بند | لاستیک FKM |
| اتصالات و سگک | استیل ضد زنگ دریایی درجه 316 |
| عرض بند | 26 میلیمتر |
| ضخامت بند | 3 میلیمتر |
| سازگاری | Apple Watch Ultra 2/Ultra 49mm, Apple Watch Series 9/8/7/SE/6/5/4/3/2/1 45mm/44mm/42mm |
| اندازه مچ | 145mm – 230mm |
| رنگهای موجود | تیتانیوم و مشکی |
| مناسب برای | فعالیتهای ورزشی و استفاده رسمی |
با خرید بند اپل واچ جیتک مدل G-Tech Titan، تجربهای متفاوت و لذتبخش از استفاده از ساعت هوشمند خود خواهید داشت. این بند با ترکیبی از دوام، راحتی و زیبایی، همراهی مطمئن برای ماجراجوییها و فعالیتهای روزانه شما خواهد بود.

| برند |
جیتک – G-Tech |
|---|---|
| سازگاری | , , |
| گارانتی |
گارانتی سلامت فیزیکی کالا |
| اصالت کالا |
اصل |
| مدل |
بند استارلایت اتصال تیتانیوم ,بند مشکی اتصال تیتانیوم ,بند مشکی اتصال مشکی ,بند نارنجی اتصال تیتانیوم |
برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.
هنوز هیچ پرسشی که پاسخ و تأیید شده باشد وجود ندارد.
برای ثبت پرسش، ابتدا وارد شوید.
موجود
shakiba amirak (مالک تایید شده) –
محصول با کیفیت
محسن پورعبدو (مالک تایید شده) –
خیلی شیک و جذاب فقط کمی سنگین
میلاد خسروی (مالک تایید شده) –
زیبا و بسیار شیک
بدون نیاز به گلس
امین قائدی (مالک تایید شده) –
بسیار شیک وجنس فوقالعاده به نظر من قشنگترین بند هست فقط قیمت کمی بالاست
احسان شمشیربندی (مالک تایید شده) –
عالی و زیباست..،ولی ای کاش بند مشکی هم موجود بود..
امیر قاسمی (مالک تایید شده) –
خیییییلی بند خوشگلیه مخصوصا رنگ استارلایتش
مهسا کیانی (مالک تایید شده) –
خیلی بند زیبا و با کیفیت و از خریدم بسیار راضی هستم
پژمان قره گزلو (مالک تایید شده) –
فقط نارنجیش یخورده کم رنگه