وبلاگ

بررسی عملی Honor Magic

مقدمه

در ادامه Magic V از ابتدای سال ۲۰۲۲، Honor به تازگی نسخه بهبودیافته ای از تاشو سایز بزرگ خود را معرفی کرد که با علامت “s” مشخص شده است – Magic Vs. پیشرفت ها در بسیاری از زمینه ها از جمله ساخت، نمایشگرها و به نوعی سیستم دوربین تبلیغ می شوند.

با این حال، با توجه به برنامه ریزی برای عرضه این گوشی در بازار در ۲۳ نوامبر در چین، هنوز چند چیز در بخش نرم افزاری وجود دارد که باید برطرف شود و واحدی که در اینجا داریم هنوز برای بررسی آماده نیست. سخت‌افزار کاملاً آماده است، به ما اطمینان داده شده است، بنابراین به آن بسنده می‌کنیم.

 

اما اجازه دهید ابتدا تغییرات کلیدی را به سرعت مرور کنیم. لولای بدون گیربکس جایگزین لولای دنده ای Magic V شده است – سامسونگ حرکت مشابهی را از Fold3 به Fold4 انجام داد – تعداد قطعات را از ۹۲ به تنها ۴ کاهش داد (البته باید مقداری معنایی برای توضیح مولفه جدید وجود داشته باشد. شمردن). در همین حال، تغییر از آلومینیوم به منیزیم و تیتانیوم به کاهش حدود ۱۰ درصد از وزن V کمک کرده است.

نمایشگرها اکنون روشن‌تر هستند، با حداکثر ۸۰۰ نیت برای پنل تاشو و ۱۲۰۰ نیت برای صفحه‌نمایش بیرونی، اگرچه صفحه‌نمایش داخلی روی ۹۰ هرتز درپوش باقی می‌ماند – سامسونگ ۱۲۰ هرتز است. ما بعداً آزمایش روشنایی انجام خواهیم داد، زیرا می‌دانیم که در دسته سخت‌افزار قرار می‌گیریم. به علاوه، مقایسه ها به صراحت در مطالب مطبوعاتی که به دست آورده ایم تشویق می شوند.

متأسفانه نمونه‌های دوربین را بررسی نمی‌کنیم، اما این یکی از مناطقی است که Vs تغییراتی را نسبت به V ایجاد می‌کند. اکنون یک دوربین تله‌فوتو، البته یک دوربین ۸ مگاپیکسلی متوسط ​​۳x، به‌جای «التراطیف» وجود دارد. ماژول ۵۰ مگاپیکسلی در Magic V که هرگز نتوانستیم آن را کاملاً تجربه کنیم. دوربین اولتراواید یکسان باقی می ماند، اما دوربین اصلی برای این نسل جدید است که قابلیت تاشو دارد – از نظر ظاهری، واحد ۵۴ مگاپیکسلی با آنر ۷۰ مشترک است. چند دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، یک سوراخ پانچ در هر نمایشگر، آمار را بالا می برد. به ۵ دوربین

نقد و بررسی Honor Magic Vs

Magic Vs همچنین دارای ارتقاء چیپست از Snapdragon 8 Gen 1 به نسخه Plus است – شاید برای Honor تاشوها خیلی زود است که Gen 2 را دریافت کنند. افزایش ظرفیت باتری باعث می شود که این عدد از ۴۷۵۰ میلی آمپر ساعت به ۵۰۰۰ برسد. شارژ ۶۶ واتی باید به شما کمک کند تا زمانی را که به دیوار می گذرانید معقول نگه دارید.

مشخصات Honor Magic Vs در یک نگاه:

  • بدنه: ۱۶۰.۳×۱۴۱.۵×۶.۱mm, 261g; جلو شیشه ای، پشت شیشه ای یا پشت چرم اکو، قاب آلیاژ منیزیم، مکانیزم تاشو آلیاژ تیتانیوم.
  • صفحه نمایش: ۷.۹۰ اینچ OLED تاشو، ۱B رنگ، ۹۰ هرتز، HDR10+، ۸۰۰ نیت، رزولوشن ۱۹۸۴x2272px، نسبت تصویر ۱۰.۳۱:۹، ۳۸۲ppi؛ صفحه نمایش جلد:، OLED، ۱B رنگ، ۱۲۰Hz20+ رنگ، ۱۲۰Hz20+4، H50Hz 110+4، Hz100 پیکسل، ۴۳۱ ppi.
  • چیپست: Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 (4 نانومتر): هشت هسته ای (۱×۳.۰ GHz Cortex-X2 & 3×2.5 GHz Cortex-A710 & 4×1.80 GHz Cortex-A510); Adreno 730.
  • حافظه: ۲۵۶ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت.
  • سیستم عامل/نرم افزار: اندروید ۱۲، Magic UI 7.
  • دوربین عقب: عریض (اصلی) : ۵۴ مگاپیکسل، f/1.9، ۲۷ میلی‌متر، ۱/۱.۴۹ اینچ ۱.۰ میکرومتر، PDAF؛ زاویه بسیار عریض : ۵۰ مگاپیکسل، f/2.0، ۱۳ میلی‌متر، ۱۲۲ درجه، AF؛ تله فوتو : ۸ مگاپیکسل، f/2.4، PDAF، زوم اپتیکال ۳ برابر، OIS.
  • دوربین جلو: ۱۶ مگاپیکسل، f/2.5، (واید).
  • فیلمبرداری: دوربین عقب : ۴K@30/60fps (10 بیت)، ۱۰۸۰p@30/60fps، gyro-EIS، HDR10+. دوربین جلو : ۱۰۸۰p@30fps، gyro-EIS.
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر؛ با سیم ۶۶ وات، سیم معکوس ۵ وات.
  • متفرقه: اثر انگشت خوان (نصب شده در کنار). NFC؛ پورت مادون قرمز؛ بلندگوهای استریو

Honor Magic Vs جعبه گشایی

Magic Vs در یک جعبه مقوایی مشکی بزرگ با طرح راه راه ظریف و روکش مات عرضه می شود. در داخل، گوشی در یک سینی باز شده و لوازم جانبی آن در جعبه‌های دیگر در محفظه‌های اختصاصی قرار گرفته‌اند – در دنیایی که سازندگان ادعاهایی برای حفظ محیط زیست دارند. پس از آن، Magic Vs قرار نیست ده ها میلیون فروخته شود تا نگرانی جدی ایجاد شود.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

لوازم جانبی همراه شامل یک آداپتور ۶۶ واتی برای مطابقت با قابلیت‌های شارژ گوشی و یک کابل برای همراهی آن است.

همچنین در داخل جعبه یک محافظ برای پشت تلفن وجود دارد – تنها سطحی که به نوعی نمایشگر ندارد. این یک طراحی ترکیبی چسبنده/برچسب است – بدون نوار چسب باقی می‌ماند، اما این برچسب قدرت نگه‌داری بیشتری را ارائه می‌کند.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

طراحی، کیفیت ساخت، هندلینگ

این سخت افزاری است که ما اینجا هستیم تا با آن شگفت زده شویم و با آن بازی کنیم، و بدون شک سخت افزار بسیار خوبی است. ترکیب شیشه/فلز در هر اسمارت‌فون میله‌ای ممتاز به نظر می‌رسد، در حالی که انحصار بیشتر فرم تاشو این تصور را از یک گوشی سطح بالا بیشتر می‌کند.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

ما می گوییم شیشه و فلز، و این همان چیزی است که واحد ما، رنگ فیروزه ای، از آن ساخته شده است. روکش مات براق در پشت کمی به این نوع خاص جذابیت می بخشد.

رنگ های دیگر برداشت های متفاوت خود را از آن دارند. رنگ مشکی براق است و به لوگوی طلایی Honor برای پخش رنگ متکی است. از طرف دیگر، رنگ نارنجی کم رنگ نیست – پشت آن … خوب، نارنجی است، و قطعات فلزی طلایی هستند.

گزینه های رنگ جایگزین: مشکی - بررسی Honor Magic Vs گزینه های رنگ جایگزین: نارنجی - بررسی Honor Magic Vs
گزینه های رنگ جایگزین: مشکی • نارنجی

این همان نارنجی است که به Honor اجازه می‌دهد اظهاراتی مانند Magic Vs که «سبک‌ترین گوشی هوشمند تاشو در بازارهای جهانی در حال حاضر» است – Magic Vs در رنگ نارنجی آن ۲۶۱ گرم وزن دارد و این وزن کمتر از Galaxy Z Fold4 است. بسیاری از نکات فنی در این ادعا وجود دارد، مانند این واقعیت که این شماره شامل هیچ یک از محافظ‌های صفحه نمی‌شود، و در حالی که ورق پلاستیکی روی صفحه نمایش کاور کاملا اختیاری است، ما جرأت نمی‌کنیم ورق پلاستیکی روی پنل تاشو را برداریم. ناگفته نماند که Magic Vs هنوز وارد بازار نشده است.

در هر صورت، نسخه نارنجی پنل شیشه‌ای را با یک پنل چرم سازگار با محیط زیست جایگزین می‌کند و این به کاهش ۶ گرمی وزن ۲۶۷ گرمی گزینه‌های شیشه‌ای مانند نمونه فیروزه‌ای ما در اینجا کمک می‌کند.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

یکی دیگر از اقدامات کاهش وزن را می توان در مکانیسم لولا یافت. با کنار گذاشتن طراحی دنده ای نسل قبلی، Vs با یک جایگزین بدون دنده عرضه می شود، و Honor می گوید که تعداد اجزا از ۹۲ به تنها ۴ کاهش یافته است، که نمی تواند خود برخی از مفاهیم را در بر نداشته باشد. با نگاهی به ویدیوهای تبلیغاتی، چیزهای زیادی در آنجا در جریان است.

قطعات لولا: قدیمی (با چرخ دنده) - بررسی Honor Magic Vs بیت های لولا: جدید - بررسی Honor Magic Vs
بیت های لولا: جدید - بررسی Honor Magic Vs بیت های لولا: جدید - بررسی Honor Magic Vs
تکه های لولا: قدیمی (با چرخ دنده) • جدید

مواد جدیدی نیز به کار گرفته شده اند که به کاهش وزن نیز کمک می کند. ساختار پشتیبانی صفحه نمایش داخلی از تیتانیوم ساخته شده است که آن را ۲۰٪ سبک تر می کند، در حالی که ساختار پشتیبانی از آلیاژ منیزیم صفحه بیرونی ۳۴٪ سبک تر از محلول آلومینیوم قبلی است. اینها اعداد Honor هستند و البته ما واحدها را خراب نمی کنیم و هیچ یک از اینها را به صورت جداگانه وزن نمی کنیم تا بررسی کنیم.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

این لولا برای ۴۰۰۰۰۰ بار آزمایش شده و رتبه بندی شده است که نزدیک به ۱۱ سال ارزش ۱۰۰ بار در روز را دارد. باید به اندازه کافی خوب باشد در عمل، در عمل به طور قابل توجهی محکم احساس می شود، و هیچ صدای عجیب و غریبی از خود نشان نمی دهد یا در هیچ جهتی خم می شود.

حتی این قابلیت را دارد که در موقعیت‌های متوسط ​​باقی بماند، و احتمالاً موارد استفاده مانند حالت سه‌پایه را در جایی که تلفن را روی میز قرار می‌دهید و از آن برای نوردهی طولانی یا عکس‌های گروهی با خود در آن استفاده می‌کنید، فعال می‌کند. با این حال، خزش هایی وجود دارد، به خصوص اگر از حالت باز شده شروع کنید، در این صورت Magic ممکن است تمایل به بازگشایی کامل داشته باشد – کهکشان برای چنین برنامه هایی پایدارتر است.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

تلفن به صورت صاف روی خود جمع می شود و هیچ شکافی بین دو نیمه باقی نمی گذارد – مشکل رایجی که ما با چندین نسل از Galaxy Folds (Flips نیز) داشتیم.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

آهن ربا وجود دارد که دو طرف را در کنار هم نگه می دارد، مانند سایر تاشوها. با این حال، باز کردن این یکی در اینجا به‌ویژه سخت است – ترکیب آهن‌رباها و ضلع‌های صاف نازک که با فاصله کمی بین آن‌ها قرار می‌گیرند، باز کردن Magic Vs را به یک عملیات بی‌نقص‌تر از آنچه ما عادت کرده‌ایم تبدیل می‌کند. کناره‌های ضخیم‌تر Galaxy Z Fold4، هر چند که ممکن است مسطح باشند، ناحیه چسبندگی بزرگ‌تری را فراهم می‌کنند، در حالی که ریل‌های گردتر شیائومی Mix Fold 2 باعث می‌شود که نوک انگشتان شما بین دو نیمه راحت‌تر قرار بگیرد.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

احتمالاً می‌توانید این را تحت nitpicking ثبت کنید – اینطور نیست که باز کردن Vs یک کار بسیار دشوار باشد. و طرف دیگر این شکایت ما این است که گوشی آنر ظاهری باریک و بدون شکاف دارد که به راحتی می تواند گلکسی فولد را خجالت بکشد.

نقد و بررسی Honor Magic VsGalaxy Z Fold4 (سمت چپ) در کنار Magic Vs

طبیعتاً، این اولین باری نیست که ما آن را بهتر از سامسونگ می‌بینیم – شیائومی میکس فولد ۲ یکی دیگر از قابلیت‌های تاشو بزرگ بدون شکاف است، اما هرگز خارج از چین نخواهد آمد و Magic Vs در نهایت ممکن است.

جیب شما باید Magic Vs را در حالت تا شده خود جای دهد و در این حالت، اندازه آن ۱۶۰.۳×۷۲.۶×۱۲.۹ میلی متر است. بلندتر و پهن‌تر از گلکسی فولد است، اما نازک‌تر است، و به لطف عدم وجود شکاف و سطوح موازی، حتی باریک‌تر از آنچه که اعداد نشان می‌دهند به نظر می‌رسد.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

می‌توان از آن بسیار شبیه یک گوشی معمولی در حالت تا شده استفاده کرد، همچنین جنبه ۲۱:۹ صفحه نمایش پوششی نسبت به گلکسی ۲۳.۱:۹ به معمول نزدیک‌تر است. مسلماً Fold4 فعلی یک گام در مسیر درست نسبت به Fold3 25:9 باریک تر است، اما آنر هنوز از این نظر بهتر از آخرین گلکسی است. همچنین این نمایشگر به طور کلی بزرگتر است، ۹۶ سانتی‌متر مربع در مقایسه با ۸۴ سانتی‌متر مربع Fold4، که برتری آن را برای موارد استفاده از گوشی‌های هوشمند معمولی تقویت می‌کند.

نقد و بررسی Honor Magic VsMagic Vs (سمت چپ) در کنار Galaxy Z Fold4

برای موارد استفاده از تبلت، Honor همچنین منطقه دید بزرگ تری را ارائه می دهد، اگر نه به اندازه کافی. صفحه نمایش ۷.۹ اینچی Magic Vs در ۱۹۹.۵ سانتی متر مربع در مقایسه با واحد کوچک ۷.۶ اینچی Galaxy و ۱۸۳.۲ سانتی متر مربع آن عرضه می شود. اگر بخواهیم منصف باشیم، تفاوت زیاد نیست، اما چیزی که واقعاً مورد استقبال قرار می‌گیرد، این واقعیت است که بدون نیاز به پذیرش جریمه وزن، صفحه نمایش بیشتری دریافت می‌کنید.

نقد و بررسی Honor Magic VsMagic Vs (سمت چپ) در کنار Galaxy Z Fold4

ادعاهایی مبنی بر چروک نبودن از سمت چپ و راست توسط سازندگان وسایل تاشو مطرح می‌شود و Honor نیز به آن در مواد مطبوعاتی اشاره می‌کند. در واقع (و، واقعاً، همانطور که انتظار می رود)، کاملاً وجود ندارد. شیار در امتداد وسط نمایشگر وجود دارد، و احتمالاً کمی کم عمق تر از Galaxy Z Fold4 است، اما هنوز هم وجود دارد تا بتوانید آن را حس کنید و ببینید. Mix Fold 2 هنوز هم کمی بهتر است، اما هیچ کدام از اینها به چیزی که در Oppo Find N دیدیم نزدیک نیست.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

طبیعتاً، این مقایسه‌ها باید با سلب مسئولیت معمولی همراه باشد که با گذشت زمان و عادت کردن به استفاده از یک تاشو، چین‌ها معمولاً توسط مغز شما پاک می‌شوند و احتمال داشتن نمایشگری به این بزرگی در نیمی از ردپاها از اهمیت بالایی برخوردار است. عمدتاً نقص آرایشی این بدان معنا نیست که ما از چین های صاف تر قدردانی نمی کنیم. ما فقط تمایل داریم که خیلی روی آنها متمرکز نشویم.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

یکی از تیک هایی که در برگه مشخصات Magic Vs وجود ندارد، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. آخرین دو نسل Galaxy (هر دو Flip و Fold) تنها مدل‌های تاشو با رتبه IP مناسب باقی مانده‌اند.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

روشنایی در داخل و خارج

Honor واقعاً به نمایشگرهای Magic Vs افتخار می کند و ادعاهای جسورانه ای در مورد روشنایی آنها از جمله موارد دیگر دارد. قبلاً در مورد مواردی مانند ضریب فرم، جنبه و چین صحبت کردیم، اما اجازه دهید دوباره به برخی از اعداد اشاره کنیم.

صفحه نمایش OLED داخلی دارای وضوح ۱۹۸۴×۲۲۷۲ پیکسل با نسبت تصویر ۱۰.۳:۹ است. این پیکسل‌ها که در یک مورب ۷.۹ اینچی کشیده شده‌اند، به ۳۸۲ppi می‌رسند.

نقد و بررسی Honor Magic Vsاین نمایشگر دارای نرخ رفرش ۹۰ هرتزی است که یک بریدگی کمتر از قابلیت ۱۲۰ هرتز Galaxy Z Fold4 و سایر محصولات منطقه ای تر مانند Mix Fold 2 یا Oppo Find N است. حتی Mate Xs تا حدودی مرتبط و تا حدودی جهانی ۲ دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است، در حالی که میت X2 معمولی تر (اما تقریباً دو ساله) نیز در ۹۰ هرتز است.

نقد و بررسی Honor Magic Vsاز طرف دیگر، نمایشگر بیرونی Magic Vs تا ۱۲۰ بار در ثانیه تازه می شود – مانند Galaxy و Mix. نسبت تصویر معقولی در ۲۱:۹ نیز دارد و با قطر ۶.۴۵ اینچی و وضوح ۱۰۸۰×۲۵۶۰ پیکسل تراکم پیکسلی کمی بالاتر یعنی ۴۳۱ppi دارد.

نقد و بررسی Honor Magic Vsهر دو نمایشگر دارای مدولاسیون پهنای پالس ۱۹۲۰ هرتز برای کنترل روشنایی هستند، بنابراین حتی برای حساس ترین چشم ها نیز باید بدون سوسو زدن به نظر برسد. پشتیبانی از HDR10+ نیز در هر دو برگه مشخصات وجود دارد.

در صفحه نمایش تاشو، حداکثر روشنایی ۵۸۷ نیت را هنگام کار با نوار لغزنده به صورت دستی اندازه‌گیری کردیم، در حالی که با چرخاندن دکمه روشنایی تطبیقی، ۸۷۸ نیت به دست آمد. این مقدار بالاتر از ۸۰۰ نیتی است که Honor وعده داده است، اما ما اندازه‌گیری‌های خود را برای سطح صفحه نمایش ۷۵ درصد استاندارد کرده‌ایم، و آنها می‌توانند آن را ۱۰۰ درصد ارزیابی کنند و منطقه روشن معمولاً در حداکثر روشنایی در OLED تفاوت ایجاد می‌کند.

گلکسی زد فولد ۴ می‌تواند به صورت خودکار و بنا به درخواست شما، مقداری نیت بیشتر را فشار دهد، در حالی که Mix Fold 2 تنها در شرایط محیطی روشن، Honor را شکست می‌دهد. آنر به طور قابل ملاحظه‌ای روشن‌تر از دو گوشی تاشوی بزرگ هواوی است که آزمایش کرده‌ایم. در هر صورت، وقتی در حالت تبلت هستید، در Magic Vs بند نخواهید داشت.

تست نمایش ۱۰۰% روشنایی
مشکی، cd/m ۲ سفید، cd/m ۲ نسبت کنتراست
Honor Magic Vs ۰ ۵۸۷
Honor Magic Vs (Max Auto) ۰ ۸۷۸
Samsung Galaxy Z Fold4 ۰ ۵۰۵
Samsung Galaxy Z Fold4 (روشنایی فوق العاده) ۰ ۸۰۹
Samsung Galaxy Z Fold4 (Max Auto) ۰ ۱۰۰۰
Xiaomi Mix Fold 2 ۰ ۵۲۲
Xiaomi Mix Fold 2 (Max Auto) ۰ ۱۰۵۴
Oppo Find N ۰ ۴۹۰
Oppo Find N (Max Auto) ۰ ۵۸۲
Huawei Mate Xs 2 (بازشده) ۰ ۵۰۶
هواوی میت ایکس ۲ ۰ ۴۶۹
Huawei Mate X2 (Max Auto) ۰ ۵۴۲

در حالت تلفن هوشمند – روی صفحه نمایش جلد – حتی بهتر می شود. ما با روشنایی تطبیقی ​​فعال و گوشی زیر نور شدید، ۱۲۷۹ نیت عظیم را اندازه‌گیری کردیم. این تقریباً ۲۵۰ نیت بیشتر از نمایشگر بیرونی Z Fold4 و در واقع تعداد انگشت شماری روشن‌تر از گلکسی S22 Ultra در شرایط مشابه است.

تست نمایش ۱۰۰% روشنایی
مشکی، cd/m ۲ سفید، cd/m ۲ نسبت کنتراست
Honor Magic Vs (نمایش کاور) ۰ ۵۵۶
Honor Magic Vs (نمایش کاور، حداکثر خودکار) ۰ ۱۲۷۹
Samsung Galaxy Z Fold4 (نمایشگر جلد) ۰ ۴۸۶
Samsung Galaxy Z Fold4 (صفحه نمایش جلد، روشنایی فوق العاده) ۰ ۸۰۲
Samsung Galaxy Z Fold4 (نمایشگر جلد، Max Auto) ۰ ۱۰۳۴
Xiaomi Mix Fold 2 (نمایش کاور) ۰ ۵۰۱
Xiaomi Mix Fold 2 (نمایشگر جلد، Max Auto) ۰ ۹۴۰
کاور اوپو Find N ۰ ۵۰۵
Oppo Find N Cover (Max Auto) ۰ ۷۸۵
Huawei Mate Xs 2 ۰ ۵۱۴
Huawei Mate Xs 2 (Max Auto) ۰ ۷۲۵
Huawei Mate X2 (نمایشگر جلد) ۰ ۴۷۲
Huawei Mate X2 (نمایشگر جلد، Max Auto) ۰ ۶۰۱
Samsung Galaxy S22 Ultra ۰ ۴۹۴
Samsung Galaxy S22 Ultra (روشنایی اضافی) ۰ ۸۲۹
Samsung Galaxy S22 Ultra (Max Auto) ۰ ۱۲۶۶

بسته شدن

ما همیشه از دریافت یک گوشی هوشمند تاشو جدید هیجان زده هستیم، بنابراین ورود Honor Magic Vs یک رویداد بود. حتی اگر زمان مشخصی برای زمانی که ممکن است آن را در قفسه‌ها ببینیم وجود نداشته باشد، زمانی که وعده‌ای برای در دسترس بودن جهانی داشته باشد، بهتر است. در واقع، تنها گوشی تاشوی بزرگ کنونی که در خارج از چین فروخته می شود، گلکسی زد فولد ۴ است، به استثنای هواوی میت ایکس ۲، که با این حال به دلیل عدم پشتیبانی از خدمات گوگل، مشکل دارد.

نقد و بررسی Honor Magic Vsمتأسفانه Magic Vs که با خود داشتیم کاملاً آماده نبود. به این معنا که نسخه جهانی سیستم عامل داخلی Honor را با پشتیبانی کامل از Google Play اجرا می کرد. فقط این است که در وضعیت نهایی و آماده بررسی نبود. این مایه تاسف بود، زیرا ما دوست داشتیم آن را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم و آزمایش‌هایی را که معمولاً انجام می‌دهیم انجام دهیم، اما این در مورد Magic منصفانه نبود. سپس قضاوت نهایی را برای زمانی که یک نمونه درجه تجاری را تجربه کنیم، رزرو می کنیم (ممکن است یک “اگر” در آنجا نیز وجود داشته باشد، خواهیم دید). همانطور که در حال حاضر است، Magic Vs امیدوارکننده به نظر می رسد، مطمئناً.

نقد و بررسی Honor Magic Vs

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

مجموعه ای متنوع از شارژر ها و پاوربانک
مشخصات قیمت و بررسی کیف دستی یونیک مدل Bergen مناسب برای لپ تاپ تا 16 اینچی

لوازم جانبی موبایل

جستجو در بین دنیایی از لوازم جانبی و اکسسوری های اورجینال 

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه اسپیگن​

اطلاع از اخبار ، محصولات جدید و جشنواره های فروش 

سبد خرید
منو
0 مورد سبد خرید
حساب من