وبلاگ

بررسی تکنو فانتوم X2

معرفی

از آنجایی که اخیراً فانتوم X2 پرو را بررسی کردیم، فرض می کنیم که بخش بزرگی از خوانندگان ما اکنون با Tecno به عنوان یک برند آشنا هستند. با این حال، ما یادداشت های صخره را به شما می دهیم. تکنو یکی از برندهای زیر کلاه غول فناوری چینی Transsion است. عمدتاً در بازارهای خارج از کشور و مهمتر از همه در آفریقا استفاده می شود. اگر نام Tecno را شنیده‌اید، به احتمال زیاد مربوط به خط محبوب Camon آن‌ها است – مجموعه‌ای از دستگاه‌های ارزشمند با تمرکز واضح بر تجربه دوربین. با این حال، خط فانتوم نیز وجود دارد که کم و بیش به موجودیت جداگانه خود تبدیل شده است. هدفی که هدف آن ارائه دستگاه ها و تجربیات واقعاً برجسته است.

سال گذشته Phantom X اصلی عرضه شد و اکنون سری Phantom X2 در اینجا عرضه شده است. این شامل دو دستگاه است – Pro که قبلاً بررسی کردیم و مدل Vanilla Phantom X2 که امروز در دفتر داریم.

بررسی تکنو فانتوم X2سمت چپ: Phantom X2 Pro • راست: Phantom X2

خانواده Phantom X2 هنوز هم به روش‌های خاصی دنبال نسل قبلی خود است، اما به طور کلی یک سرمایه‌گذاری در فضای پرچم‌دار واقعاً ممتاز برای Tecno است. درست مانند برادر پرو خود، فانتوم ایکس ۲ دارای طراحی ممتاز چشم نواز و قطعات داخلی پرچمدار با چیپست مدیاتک Dimensity 9000، صفحه نمایش خمیده AMOLED و بسته باتری بزرگ است.

مشخصات فنی Tecno Phantom X2 در یک نگاه:

  • بدنه: ۱۶۴.۶×۷۲.۷×۸.۹mm, 203g; جلو شیشه ای (گوریلا گلس ویکتوس)، فریم آلومینیومی، پشت پلاستیکی.
  • صفحه نمایش: ۶.۸۰ اینچ AMOLED، ۱۲۰ هرتز، وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹، ۳۸۷ppi.
  • چیپست: MediaTek Dimensity 9000 (4 نانومتر): هشت هسته ای (۱×۳.۰۵ GHz Cortex-X2 & 3×2.85 GHz Cortex-A710 & 4×1.80 GHz Cortex-A510); Mali-G710 MC10.
  • حافظه: ۶۴ گیگابایت رم ۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت؛ UFS 3.1.
  • سیستم عامل/نرم افزار: اندروید ۱۲، HIOS 12.
  • دوربین عقب: عریض (اصلی) : ۶۴ مگاپیکسل، PDAF، OIS؛ زاویه بسیار عریض : ۱۳ مگاپیکسل، f/2.2، ۱/۱.۳ اینچ، ۱.۱۲ میکرومتر، AF؛ عمق : ۲ مگاپیکسل.
  • دوربین جلو: ۳۲ مگاپیکسل، (واید).
  • فیلمبرداری: دوربین عقب : ۴K@30/60fps، ۱۰۸۰p@30fps. دوربین جلو : ۱۰۸۰p@30fps.
  • باتری: ۵۱۶۰mAh; ۴۵ وات سیمی، ۵۴ درصد در ۲۰ دقیقه، ۱۰۰ درصد در ۶۰ دقیقه (تبلیغ شده).
  • متفرقه: اثر انگشت خوان (زیر نمایشگر، نوری)؛ NFC؛ رادیو FM، ضبط.

این نکات برجسته بین مدل های وانیلی و پرو به اشتراک گذاشته شده است. در واقع، بیشتر چیزها هستند. هنگام ساخت Phantom X2 سطح پایین تر، Tecno تصمیم گرفت تا جایی که ممکن است برادر Pro خود را دست نخورده نگه دارد. این دو گوشی از نظر ظاهری و مشخصات تقریباً یکسان هستند. وانیل به طور قابل توجهی فاقد دوربین تله‌فوتوی پرتره جمع‌شونده Phantom X2 Pro است.

با این وجود، تمرکز بر روی عکاسی همچنان به وضوح در فانتوم X2 معمولی وجود دارد. این دوربین دارای یک دوربین اصلی بزرگ ۶۴ مگاپیکسلی، مجهز به OIS، و همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با قابلیت فوکوس خودکار و یک دوربین سلفی بزرگ ۳۲ مگاپیکسلی است.

جعبه گشایی تکنو فانتوم X2

قبل از اینکه به تفاوت های دوربین یا هر یک از جنبه های دیگر Phantom X2 بپردازیم، باید جعبه خرده فروشی آن را بررسی کنیم. مدل وانیلی مانند برادر خود، در یک جعبه مقوایی بزرگ و محکم ارسال می شود.

بررسی تکنو فانتوم X2

جعبه پر از لوازم جانبی است که همیشه عالی است. بدون ترتیب خاصی، علاوه بر گوشی، در داخل جعبه، یک شارژر ۴۵ واتی و یک کابل USB Type-A به Type-C نیز برای همراهی با آن پیدا می کنیم. به نظر می رسد کابل استاندارد بدون هیچ پین اضافی یا هر چیز دیگری باشد، بنابراین در صورت لزوم می توان آن را به راحتی تعویض کرد. همچنین در جعبه یک جفت هدفون زیبا با یک میکروفون درون خطی وجود دارد.

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، Tecno همچنین به شما یک هارد کیس رایگان می دهد. هم ظاهر و هم حس بسیار خوبی دارد و به طور کلی یک درجه بالاتر از هر کیس همراه دیگری است که ما به دیدن آن عادت داریم. حتی دارای پایه پایه یکپارچه به عنوان یک ویژگی جایزه است.

به طور کلی، Tecno واقعاً همه چیز را در بسته خرده فروشی فانتوم X2 انجام داد. شکایت از همه چیزهای اضافی که در جعبه به دست می آورید دشوار است.

طرح

درست مانند برادر بزرگتر خود، Phantom X2 ظاهر نسبتاً چشمگیری دارد که عمدتاً به دلیل جزیره دوربین متمایز آن است. این بزرگ است و با لهجه های فراوان متمرکز شده است و بنابراین کاملاً به یاد ماندنی است. ثابت شده است که ظاهر در اطراف دفتر بسیار قطبی است، اما ما حدس می زنیم که این بدان معناست که طراحان کار خود را به درستی انجام داده اند، زیرا به سختی می توان یک دستگاه را واقعاً متمایز کرد.

بررسی تکنو فانتوم X2

Phantom X2 برای خطوط نرم و گوشه های گرد در اطراف استفاده می شود. Tecno مطمئن شد که گوشی خوب و راحت است و بدون لبه های تیز است. این به دوربین‌ها نیز گسترش می‌یابد، جایی که تمام لبه‌های آن گرد شده‌اند و چیزی را ایجاد می‌کند که Tecno آن را ۳.۵ بعدی «چاله‌های قمری» می‌نامد. اگر هدف این بود که دوربین ها روی چیزها گیر نکنند، پس ماموریت انجام شد.

بررسی تکنو فانتوم X2

متأسفانه، فانتوم X2 برای در دست گرفتن خیلی راحت نیست زیرا بسیار سنگین است، بنابراین باید برای نگه داشتن آن در دست خود تلاش کنید. این کاملاً به بدی Phantom X2 Pro نیست، اما هنوز ارگونومی آن وجود ندارد.

جدای از جزیره دوربین بسیار خاص، طراحی فانتوم X2 در واقع بسیار مینیمال است، به خصوص از جلو. نمایشگر به خوبی با حاشیه‌های کوچک کشیده می‌شود، که دسترسی به بیشتر موارد را آسان‌تر می‌کند.

گزینه های رنگ - بررسی Tecno Phantom X2 گزینه های رنگ - بررسی Tecno Phantom X2
گزینه های رنگی

شما می توانید Phantom X2 را در رنگ خاکستری Stardust، درست مانند Pro یا Moonlight Silver تهیه کنید. هر دو رنگ بسیار رام هستند و هیچ چیز حتی از راه دور به اندازه نارنجی مریخی فانتوم ایکس ۲ پرو پررنگ و درخشان نیست. یک دلیل دیگر برای اینکه طراحی کلی فانتوم X2 را کم رنگ بدانیم.

مواد و کیفیت ساخت

وقتی صحبت از انتخاب رنگ شد، اینها به قلمرو مواد نیز گسترش می یابند. در حالی که واحد Phantom X2 Pro ما در نارنجی مریخ دارای بافت خاصی برای پنل پشتی مواد بازیافتی است، بقیه رنگ‌های X2 و X2 Pro دارای پشتی صاف و ابریشمی هستند.

بررسی تکنو فانتوم X2

Phantom X2 ما در رنگ سفید مهتابی عرضه شد که به احتمال زیاد دارای پنل پشتی پلاستیکی است. به خوبی در قاب فلزی وسط منحنی می شود، همان کاری که نمایشگر در جلو انجام می دهد. این یک تقارن بسیار دلپذیر از شیب های ملایم در دو طرف ایجاد می کند، که Tecno آن را طراحی “unibody double-curved” می نامد. ما می بینیم که چگونه ممکن است کسی به چنین توصیفی برسد، اما در واقعیت، ساختار در اینجا به وضوح از سه قطعه استفاده می کند – جلو، پشت و یک قاب میانی.

بررسی تکنو فانتوم X2

فانتوم X2 بسیار محکم است و عملاً هیچ انعطافی برای صحبت کردن ندارد. احتمالاً می توانیم از قاب فلزی آن تشکر کنیم. آن و شیشه جلو جامد که با گوریلا گلس ویکتوس پوشانده شده است.

قسمت پشتی پلاستیکی گوشی با فشار دادن آن کمی «توخالی» دارد. این هیچ چیز چشمگیری نیست، اما همچنان شایان ذکر است، زیرا قاب پشتی بازیافتی Mars Orange در Phantom X2 Pro به هیچ وجه انعطاف پذیری ندارد.

کنترل و اتصال

Phantom X2 دارای یک طرح و طرح کنترل بسیار استاندارد است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست گوشی قرار دارند. هر دو از نظر ارتفاع در موقعیت خوبی قرار دارند و علیرغم نمای نسبتاً باریکشان، به اندازه کافی آسان برای کار هستند. همچنین زیبا و “کلیک” با بازخورد لمسی خوب.

بررسی تکنو فانتوم X2

دکمه تنظیم صدا با رنگ های دیگر گوشی مطابقت دارد، در حالی که دکمه روشن/خاموش یک لهجه قرمز کمی به آن برای کمی جذابیت بیشتر دارد.

سمت چپ گوشی خالی است، بدون چند خط آنتن. با توجه به اینکه پشت گوشی نباید سیگنال های رادیویی را مسدود کند، ما کاملاً مطمئن نیستیم که چرا تعداد زیادی از این موارد در اطراف قاب میانی گوشی پراکنده شده است.

بررسی تکنو فانتوم X2

قسمت بالایی گوشی حتی یک قسمت پلاستیکی بزرگ دارد که بیشتر فضا را اشغال می کند. از نظر کنترل تقریباً خالی است و تنها یک سوراخ برای میکروفون ثانویه حذف نویز دارد.

بررسی تکنو فانتوم X2

قسمت پایینی فانتوم X2 بسیار شلوغ تر است. این جایی است که بلندگوی پایین به همراه میکروفون اصلی قرار دارد. سینی دوگانه نانو سیم کارت نیز در اینجا قرار دارد. هیچ اسلات microSD روی گوشی وجود ندارد. درگاه USB Type-C نیز در قسمت پایینی قرار دارد. هیچ چیز خاصی در مورد دومی وجود ندارد. فقط برای سرعت انتقال داده USB 2.0 تا ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه سیم کشی شده است. هیچ خروجی ویدئویی از طریق حالت alt یا هر چیز دیگری وجود ندارد.

بررسی تکنو فانتوم X2

Phantom X2 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. بسیار شیک و دقیق است. ما هیچ شکایتی در مورد آن نداریم.

بررسی تکنو فانتوم X2

برای اتصال بی سیم، Phantom X2 دارای Wi-Fi دو بانده، بلوتوث ۵.۳ و SA/NSA sub6 5G در هر دو اسلات سیم کارت است. رادیو FM روی هواپیما و همچنین NFC وجود دارد.

بررسی تکنو فانتوم X2

فانتوم ایکس ۲ مجموعه کاملی از سنسورها را در خود جای داده است. این شامل یک ترکیب شتاب‌سنج و ژیروسکوپ icm42631، یک حسگر ترکیبی نور و مجاورت stk33562، یک قطب‌نما mmc5603 و یک ترکیب مغناطیس‌سنج است. بارگذاری بدی نیست و ما خوشحالیم که گزارش دهیم حسگر مجاورت سخت افزاری همانطور که در نظر گرفته شده است کار می کند.

صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED 120 هرتزی

Tecno Phantom X2 دارای یک صفحه نمایش بزرگ با قطر ۶.۸ اینچی است که با توجه به عرض این گوشی تنها ۷۲.۷ میلی متر بسیار چشمگیر است. پنل OLED در اینجا از دو طرف خمیده است و با گوریلا گلس ویکتوس پوشانده شده است. این صفحه نمایش حتی دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است.

بررسی تکنو فانتوم X2

به نظر می رسد این صفحه نمایش مشابه نمایشگر Phantom X2 Pro باشد. این نیز با این واقعیت مشهود است که مدل وانیلی درست مانند برادر Pro خود، روشنایی کمی بیش از ۵۰۰ نیت را در نوار لغزنده مدیریت می کند.

بررسی تکنو فانتوم X2

با این حال، برخلاف Pro، وانیل دارای حالت عملکردی حداکثر روشنایی خودکار در زمان نوشتن است. با استفاده از آن، ما موفق شدیم ۷۱۰ نیت روشنایی نمایشگر را اندازه گیری کنیم. این ما را به این باور می رساند که هر چیزی که در طول بررسی فانتوم ایکس ۲ پرو در جریان بود احتمالاً یک اشکال بوده و باعث می شود آن را در ۵۰۰ نیت گیر کرده باشد. امیدواریم، این یک اشکال باشد که می تواند و با یک به روز رسانی برطرف شود. Phantom X2 با کمی بیش از ۷۰۰ نیت در اختیار دارد، قطعاً حالت قابل استفاده در فضای باز را دارد، اگرچه هنوز هم عالی نیست.

تست نمایش ۱۰۰% روشنایی
مشکی، cd/m ۲ سفید، cd/m ۲ نسبت کنتراست
Xiaomi 12T (Max Auto) ۰ ۹۵۴
Motorola Edge 30 Fusion (Max Auto) ۰ ۹۴۶
Huawei Mate 50 Pro (Max Auto) ۰ ۹۴۶
Xiaomi 12T Pro (Max Auto) ۰ ۹۱۳
Asus ROG Phone 6 Pro (Max Auto) ۰ ۸۲۹
OnePlus 10T (Max Auto) ۰ ۸۱۹
Oppo Reno8 Pro (Max Auto) ۰ ۸۱۸
vivo V25 Pro (Max Auto) ۰ ۸۰۵
Realme GT2 Explorer Master (Max Auto) ۰ ۷۹۸
vivo V25 (Max Auto) ۰ ۷۸۱
Tecno Phantom X2 (Max Auto) ۰ ۷۱۰
Motorola Edge 30 Pro (Max Auto) ۰ ۶۸۵
Oppo Reno8 (Max Auto) ۰ ۶۳۳
سونی اکسپریا ۱ IV ۰ ۶۰۲
Sony Xperia 5 IV (پیش‌فرض، Cool WB) ۰ ۵۹۷
هواوی میت ۵۰ پرو ۰ ۵۶۸
OnePlus 10T ۰ ۵۱۷
موتورولا اج ۳۰ فیوژن ۰ ۵۱۶
شیائومی ۱۲ تی ۰ ۵۱۳
Oppo Reno8 Pro ۰ ۵۱۰
شیائومی ۱۲ تی پرو ۰ ۵۰۹
تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو ۰ ۵۰۵
Asus ROG Phone 6 Pro ۰ ۵۰۱
تکنو فانتوم X2 ۰ ۵۰۰
vivo V25 Pro ۰ ۵۰۰
Realme GT2 Explorer Master ۰ ۴۹۷
live v25 ۰ ۴۹۶
موتورولا اج ۳۰ پرو ۰ ۴۸۵
تکنو کامون ۱۹ پرو ۰.۳ ۴۷۹ ۱۵۹۷:۱
Oppo Reno8 ۰ ۴۳۹
تکنو فانتوم ایکس ۰ ۴۰۵

به نظر می رسد که دقت رنگ مناسب خانواده Phantom X2 نیست. فانتوم X2 درست مانند برادر خود دارای یک جفت حالت رنگ – روشن و اصلی است.

حالت های رنگ - بررسی Tecno Phantom X2
حالت های رنگی

هر دوی اینها فضای رنگی DCI-P3 را هدف قرار می‌دهند، اما تا حدودی از آن فاصله می‌گیرند. حالت روشن با رنگ آبی اغراق‌آمیز به‌طور مشخصی از نظر دما سرد است، در حالی که حالت اصلی تا حدودی موارد را به عقب نشان می‌دهد، اما رنگ‌های سفید و خاکستری هنوز کمی آبی هستند و نمی‌توان آن‌ها را دقیق در نظر گرفت.

بررسی تکنو فانتوم X2

متأسفانه، Phantom X2 فاقد پشتیبانی از HDR در صفحه نمایش خود است. این قطعا چیزی است که ما دوست داشتیم از یک پرچمدار ببینیم. با این حال، تلفن و چیپست آن همچنان می توانند HDR10، HDR10+ و HLG را به خوبی رمزگشایی کنند. از نظر DRM، خوشحالیم که بگوییم Phantom X2 دارای بالاترین گواهینامه Widevine L1 است. این به سرویس‌های استریم مانند Netflix اجازه می‌دهد تا HD و کیفیت بالاتری ارائه دهند.

رمزگشایی HDR - بررسی Tecno Phantom X2 بررسی Widevine - Tecno Phantom X2 قابلیت های پخش Netflix - بررسی Tecno Phantom X2
رمزگشایی HDR • Widevine • قابلیت پخش Netflix

ما نتوانستیم Netflix را از فروشگاه Google Play دانلود کنیم، اما مجبور شدیم APK را از فروشگاه Palm که از قبل روی تلفن نیز بارگذاری شده است، دریافت کنیم. ما معتقدیم که این یک مشکل در لیست سیاه نتفلیکس است که امیدواریم برطرف شود زیرا به نظر می رسد این تلفن قبلاً در خود برنامه برای پخش FullHD در لیست سفید قرار گرفته است.

کنترل با نرخ تازه سازی بالا

Phantom X2 در مجموع دارای دو حالت نرخ به روز رسانی ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز است. هیچ حالت دیگری مانند ۹۰ هرتز وجود ندارد که توسط نمایشگر و کنترلر آن پشتیبانی شود. در مورد حالت‌های نرم‌افزاری، گوشی دارای سه حالت کارکرد – ۶۰ هرتز، ۱۲۰ هرتز و “سرعت تازه‌سازی خودکار سوئیچ” است.

حالت‌های نرخ تازه‌سازی - بررسی Tecno Phantom X2
حالت های نرخ تازه سازی

حالت ۶۰ هرتز همانطور که انتظار می رود کار می کند. فقط نرخ رفرش را روی ۶۰ هرتز قفل می کند. حالت خودکار و حالت ۱۲۰ هرتز همین کار را انجام می دهند که عجیب است. در آزمایش ما، دیدیم که حالت ۱۲۰ هرتز نرخ تازه سازی واقعی ۱۲۰ هرتز را به طور مداومتری نسبت به خودکار ایجاد می کند، اما همین.

بررسی تکنو فانتوم X2

در حالت خودکار، Phantom X2 Pro در حالت ۱۲۰ هرتز باقی می ماند تا زمانی که با صفحه در تعامل باشید یا حرکتی روی صفحه وجود داشته باشد. این در کل منطق محکمی است.

تعویض خودکار نرخ تازه سازی - بررسی Tecno Phantom X2 تعویض خودکار نرخ تازه سازی - بررسی Tecno Phantom X2 تعویض خودکار نرخ تازه سازی - بررسی Tecno Phantom X2 تعویض خودکار نرخ تازه سازی - بررسی Tecno Phantom X2
تعویض خودکار نرخ تازه سازی - بررسی Tecno Phantom X2 تعویض خودکار نرخ تازه سازی - بررسی Tecno Phantom X2 تعویض خودکار نرخ تازه سازی - بررسی Tecno Phantom X2 تعویض خودکار نرخ تازه سازی - بررسی Tecno Phantom X2
تعویض خودکار نرخ تازه سازی

Phantom X2 Pro همچنین به اندازه کافی هوشمند است که می تواند حالت ۶۰ هرتز را تغییر دهد و برای برنامه های خاصی مانند YouTube به آن پایبند است تا انرژی غیر ضروری باتری را هدر ندهد.

60 هرتز در YouTube - بررسی Tecno Phantom X2 60 هرتز در YouTube - بررسی Tecno Phantom X2
۶۰ هرتز در یوتیوب

متأسفانه، همان منطق برای پخش کننده ویدیوی محلی پیش فرض اعمال نمی شود. آن پخش کننده همیشه روی ۱۲۰ هرتز می ماند که هدر می رود. بسیاری از پخش‌کننده‌های ویدیوی دیگر در برنامه‌ها، مانند فیس‌بوک یا TikTok، همچنین تا زمانی که یک ویدیو در حال پخش است، حالت ۱۲۰ هرتز را فعال می‌کنند که کمتر از حد ایده‌آل است.

120 هرتز در پخش کننده ویدیوی پیش فرض - بررسی Tecno Phantom X2
۱۲۰ هرتز در پخش کننده ویدیوی پیش فرض

طبیعتاً، ما چند بازی را امتحان کردیم که می‌دانیم از رندر فراتر از ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کنند و می‌توانیم تأیید کنیم که همه این‌ها با موفقیت حالت ۱۲۰ هرتز را راه‌اندازی کردند و از فضای اضافی برای رندر بیش از ۶۰ فریم در ثانیه استفاده کردند. این به این معنی است که با حذف برخی اشکالات در رفتار، Phantom X2 برای بازی با نرخ تازه سازی بالا کاملاً مناسب است. ممکن است بخواهید در تنظیمات نمایشگر به حالت ۱۲۰ هرتز بچسبید تا مطمئن شوید که بازی ها در حالت نرخ تازه سازی بالا کار می کنند.

بازی با نرخ تازه سازی بالا - بررسی Tecno Phantom X2 بازی با نرخ تازه سازی بالا - بررسی Tecno Phantom X2 بازی با نرخ تازه سازی بالا - بررسی Tecno Phantom X2 بازی با نرخ تازه سازی بالا - بررسی Tecno Phantom X2
بازی با نرخ تازه سازی بالا

با در نظر گرفتن همه موارد، Phantom X2 نرخ تازه سازی بالای خود را به خوبی مدیریت می کند. با این حال، فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. حالت های موجود گیج کننده هستند و تا حدی همپوشانی دارند. به علاوه، افزودن گزینه ۹۰ هرتز و گنجاندن آن در رفتار سوئیچینگ خودکار، یک پیشرفت عالی خواهد بود.

 

عمر باتری

Phantom X2 همان باتری بزرگ ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی X2 Pro را دارد. با توجه به اینکه این دو گوشی دارای نمایشگر یکسان و چیپست های یکسان هستند، طبیعتاً انتظار داشتیم نتایج باتری بسیار مشابهی از آنها حاصل شود و این دقیقاً همان چیزی است که به دست آوردیم.

ثبات همیشه عالی است، و Phantom X2 در تست اختصاصی ما ، ۱۱۰ ساعت استقامت کامل را پشت سر گذاشت.

بررسی تکنو فانتوم X2

درست مانند فانتوم ایکس ۲ پرو، نمایشگر X2 به خصوص در زمانی که با فرکانس ۱۲۰ هرتز کار می‌کرد، تا حدودی باتری را کاهش داد. با این حال، چیزی که مدیریت باتری نتواند از عهده آن بر بیاید، اما هنوز هم ارزش توجه دارد.

تست‌های باتری ما به لطف SmartViser ، با استفاده از برنامه viSerDevice ، خودکار شد . درجه استقامت نشان می دهد که اگر روزانه یک ساعت تلفن، مرور وب و پخش ویدیو از دستگاه استفاده کنید، شارژ باتری چقدر طول می کشد. جزئیات بیشتر را می توان در اینجا یافت .

Tecno
Phantom X2
۵۱۶۰ mAh

ساعت ۱۱۰ساعت ۲۹:۰۲۱۲:۵۵ بعد از ظهرساعت ۱۸:۴۶
Samsung
Galaxy A53 5G
۵۰۰۰ mAh

ساعت ۱۱۳ساعت ۳۲:۱۱ساعت ۱۲:۴۳ساعت ۱۹:۵۸

❌︎

شیائومی
۱۲T
۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

ساعت ۱۰۴ساعت ۳۳:۵۰ساعت ۱۳:۳۱ساعت ۱۶:۴۵

 

تست ویدیو در حالت نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز انجام شد. تست مرور وب در صورت امکان با بالاترین نرخ تازه سازی نمایشگر انجام می شود. برای جزئیات بیشتر به بررسی های مربوطه مراجعه کنید. برای تنظیم فرمول رتبه‌بندی استقامت برای مطابقت با الگوهای استفاده خود، نمودار نتایج تست باتری همه‌وقت ما را بررسی کنید ، جایی که می‌توانید همه تلفن‌هایی را که آزمایش کرده‌ایم پیدا کنید.

سرعت شارژ

Phantom X2 دقیقاً همان ظرفیت باتری و شارژ ۴۵ واتی را مانند برادر بزرگتر Pro خود دارد.

ما نمی‌توانیم نرخ شارژ آن را در طرح بزرگ کارها سریع بدانیم، اما به اندازه کافی مناسب است. در آزمایشات خود توانستیم گوشی را در مدت ۱۵ دقیقه از صفر به ۳۶ درصد و در ۳۰ دقیقه به ۶۲ درصد برسانیم . شارژ کامل بیش از یک ساعت طول کشید .

تست شارژ ۳۰ دقیقه (از ۰٪)

بالاتر بهتر است

مرتب سازی بر اساس

نام
زمان ۳۰ دقیقه
شیائومی ۱۲ تی
۱۰۰%
شیائومی ۱۲ تی پرو
۱۰۰%
Realme GT2 Explorer Master
۱۰۰%
OnePlus 10T
۱۰۰%
موتورولا اج ۳۰ اولترا
۹۵%
Oppo Reno8 Pro
۹۰%
Oppo Reno8
۹۰%
موتورولا اج ۳۰ پرو
۸۵%
موتورولا اج ۳۰ فیوژن
۸۲%
هواوی میت ۵۰ پرو
۷۹%
ROG Phone 6D Ultimate
۷۸%
Asus ROG Phone 6 Pro
۷۵%
تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو
۶۶%
تکنو فانتوم X2
۶۲%
Samsung Galaxy S22 Ultra (45W)
۶۰%
vivo V25 Pro
۵۷%
live v25
۵۳%
تکنو کامون ۱۹ پرو
۴۷%
سونی اکسپریا ۱ IV
۴۷%
گوگل پیکسل ۷ پرو
۴۶%
سونی اکسپریا ۵ IV
۴۵%

* برای اطلاعات بیشتر روی نام دستگاه ها ضربه بزنید/موشواره کنید

زمان تا شارژ کامل (از ۰%)

پایین تر بهتر است

مرتب سازی بر اساس

نام
زمان
OnePlus 10T
ساعت ۰:۱۹
شیائومی ۱۲ تی
۰:۲۳ ساعت
شیائومی ۱۲ تی پرو
۰:۲۳ ساعت
Realme GT2 Explorer Master
ساعت ۰:۲۵
موتورولا اج ۳۰ اولترا
۰:۳۳ ساعت
هواوی میت ۵۰ پرو
۰:۴۱ ساعت
Oppo Reno8 Pro
۰:۴۲ ساعت
Oppo Reno8
۰:۴۲ ساعت
Asus ROG Phone 6 Pro
۰:۴۲ ساعت
ROG Phone 6D Ultimate
۰:۴۴ ساعت
موتورولا اج ۳۰ فیوژن
۰:۵۲ ساعت
موتورولا اج ۳۰ پرو
۰:۵۳ ساعت
Samsung Galaxy S22 Ultra (45W)
۰:۵۹ ساعت
تکنو فانتوم X2
ساعت ۱:۰۷
vivo V25 Pro
ساعت ۱:۰۷
تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو
ساعت ۱:۱۱
live v25
ساعت ۱:۱۱
تکنو کامون ۱۹ پرو
ساعت ۱:۲۸
سونی اکسپریا ۱ IV
۱:۴۲ ساعت
سونی اکسپریا ۵ IV
ساعت ۱:۴۵
گوگل پیکسل ۷ پرو
ساعت ۱:۴۹

* برای اطلاعات بیشتر روی نام دستگاه ها ضربه بزنید/موشواره کنید

 

تست بلندگو

Phantom X2 دارای یک بلندگوی تکی با قابلیت شلیک در پایین است. حتی یک تنظیم استریو هیبریدی وجود ندارد که در یک دستگاه پرچمدار بسیار ناامید کننده است.

ظاهراً، اسپیکر یکی دیگر از مواردی است که Tecno توانسته با به‌روزرسانی بهتر تنظیم کند، زیرا در زمان آزمایش، Phantom X2 به طور قابل‌توجهی بلندتر از برادر X2 Pro خود بود، حتی اگر این دو ظاهراً بیشتر سخت‌افزار خود را به اشتراک بگذارند. توضیح دیگر این است که وانیل به دلیل حذف دوربین تله فوتو پرتره بازشو و در نتیجه محفظه اکو بزرگتر برای بلندگو، فضای داخلی بیشتری دارد.

HiOS 12 در بالای اندروید ۱۲

Phantom X2 روی اندروید ۱۲ و علاوه بر آن HiOS 12 سفارشی Tecno درست مانند برادر پرو خود اجرا می شود. Tecno مدتی است که در حال اجرا و اصلاح پوسته خود است، که معمولاً در گذشته بسیار خوب بوده است، با چند اخطار روشن و خاموش کردن اینجا و آنجا. اینها بیشتر به bloat و تبلیغات از پیش نصب شده مربوط می شوند. اما، اعتبار، در جایی که اعتبار وجود دارد، به نظر می رسد وضعیت در هر دو جبهه بسیار بهتر شده است. Phantom X2 با اعلان‌های مزاحم و پیشنهادات سخت‌گیرانه تقریباً به اندازه برخی از پیشینیان خود ما را آزار نداد. تجربه در واقع بسیار تمیز است.

بررسی تکنو فانتوم X2

این بدان معنا نیست که برنامه ها و ابزارهای از پیش نصب شده زیادی وجود ندارد. Tecno همچنان به سنت های خود در توسعه و استقرار مجموعه ای از برنامه های خود برای پوشش ویژگی های اساسی پایبند است. شما یک گالری داخلی و پخش کننده ویدیو و یک فروشگاه برنامه دریافت می کنید، حتی دو تا بسته به نحوه شمارش آنها. اینها هنوز هم ممکن است گاهی آزاردهنده باشند، اما می‌توانیم زاویه‌ای را که Tecno از آن سرچشمه می‌گیرد، درک کنیم.

مرورگر سلام - بررسی Tecno Phantom X2 گالری هوش مصنوعی - بررسی Tecno Phantom X2 گالری هوش مصنوعی - بررسی Tecno Phantom X2 بررسی Phone Master - Tecno Phantom X2 AHA Games - بررسی Tecno Phantom X2 پالم استور - بررسی تکنو فانتوم X2
مرورگر سلام • گالری هوش مصنوعی • گالری هوش مصنوعی • استاد تلفن • بازی های AHA • فروشگاه پالم

اگر برخی از برنامه های شخص ثالث با اعلان های مختلف شما را آزار می دهند – می توانید آنها را غیرفعال کنید – یا از داخل برنامه مزاحم یا از تنظیمات اعلان.

بررسی تکنو فانتوم X2

ورود به فانتوم X2 طبق معمول کاری است که هم اثر انگشت و هم تشخیص چهره در دسترس است. می‌توانید قفل اثرانگشت خوان را تنها با یک ضربه باز کنید یا به فشار دادن نیاز داشته باشید، و همچنین می‌توانید این کار را برای تشخیص چهره انجام دهید.

بیومتریک و امنیت - بررسی Tecno Phantom X2 بیومتریک و امنیت - بررسی Tecno Phantom X2 بیومتریک و امنیت - بررسی Tecno Phantom X2 بیومتریک و امنیت - بررسی Tecno Phantom X2 بیومتریک و امنیت - بررسی Tecno Phantom X2 بیومتریک و امنیت - بررسی Tecno Phantom X2
بیومتریک و امنیت

صفحه قفل دارای یک میانبر در پایین سمت راست برای دسترسی به دوربین است. وقتی از آن گذشتید، به یک رابط صفحه اصلی استاندارد می رسید. سمت چپ ترین بخش، به نام صفحه صفر، کارت هایی با ویجت های اخبار پیشنهادی، آب و هوا و نقل قول ها و ویجت استفاده از برنامه را در خود جای می دهد. می‌توانید صفحه صفر را در «تنظیمات دسک‌تاپ» غیرفعال کنید. یک کشوی برنامه به طور پیش‌فرض وجود دارد که می‌توانید از نماد نارنجی قدیمی AZ در پایین یا با کشیدن انگشت به سمت بالا از پایین به آن دسترسی داشته باشید.

صفحه قفل - بررسی Tecno Phantom X2 صفحه اصلی - بررسی Tecno Phantom X2 صفحه نمایش صفر - بررسی Tecno Phantom X2 نمای پوشه - بررسی Tecno Phantom X2 کشوی برنامه - بررسی Tecno Phantom X2 Task Switch - بررسی Tecno Phantom X2
صفحه قفل • صفحه اصلی • صفحه صفر • نمای پوشه • کشوی برنامه • تعویض کار

تم ها به عنوان بخشی از HiOS در دسترس هستند و یک فروشگاه تم اختصاصی برای این منظور وجود دارد.

تم سلام - بررسی Tecno Phantom X2 تم سلام - بررسی Tecno Phantom X2 تم سلام - بررسی Tecno Phantom X2 تم سلام - بررسی Tecno Phantom X2
سلام تم

Tecno دارای مجموعه ای طولانی مدت از ویژگی های پیشرفته است که معمولاً از مدل های قدیمی تر منتقل می شوند. این شامل حالت بازی با تمام تنظیمات، آمار و کنترل‌های والدین است. همچنین یک پنل هوشمند با میانبرهای اسلاید از کنار وجود دارد.

بررسی تکنو فانتوم X2

مجموعه ابزار Social Turbo بسیار جالب است (نوعی تقویت کننده واتس اپ) – می تواند صدای شما را تغییر دهد، چهره شما را در حین تماس های ویدیویی بهبود بخشد، تماس های واتس اپ شما را ضبط کند و به شما امکان می دهد پیام ها را بدون علامت گذاری به عنوان خوانده شده بخوانید.

MemFusion نام Tecno برای RAM مجازی است. Phantom X2 دارای ۸ گیگابایت تراشه رم فیزیکی LPDDR5 روی برد است و می تواند با ۵ گیگابایت حافظه مجازی دیگر تا ۱۳ گیگابایت آن را افزایش دهد. به طور پیش فرض، MemFusion روی ۳ گیگابایت تنظیم شده است.

بررسی MemFusion - Tecno Phantom X2
MemFusion

ابزار کمکی پس از فروش CarIcare نیز موجود است و در هر زمانی که با تلفن خود به مشکل برخوردید، می توانید آن را فعال کنید.

منوی عملکرد ویژه - بررسی Tecno Phantom X2 حالت بازی - بررسی Tecno Phantom X2 بررسی Social Turbo - Tecno Phantom X2 بررسی CarIcare - Tecno Phantom X2 پنل هوشمند - بررسی تکنو فانتوم X2 پنل هوشمند - بررسی تکنو فانتوم X2
منوی عملکرد ویژه • حالت بازی • توربو اجتماعی • CarIcare • پنل هوشمند

اگر جزئیات بیشتری در مورد HiOS می‌خواهید، می‌توانید در بخش نرم‌افزار بررسی Camon 16 Premier اطلاعات بیشتری کسب کنید . تمام ویژگی‌های اضافی که در آنجا ذکر شده هنوز موجود و مرتبط هستند.

عملکرد و معیارها

Phantom X2 یک چیپست پرچمدار Dimensity 9000 4 نانومتری را در اختیار دارد. این یکی از راه‌هایی است که Tecno در تلاش است تا با خط X2 به قلمرو پرچم‌دار وارد شود. مدیاتک قابلیت سفارشی‌سازی زیادی را روی این تراشه ارائه می‌کند، اما Tecno آن را با سرعت‌های موجود اجرا می‌کند. پیکربندی CPU شامل یک هسته ARM Cortex-X2 با حداکثر سرعت ۳.۰۵ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A710 با کلاک تا ۲.۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با حداکثر سرعت ۱.۸ گیگاهرتز است.

بررسی تکنو فانتوم X2

اینها با یک پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته ای Mali-G710 MC10 با فرکانس ۸۵۰ مگاهرتز جفت می شوند. Tecno Phantom X2 همچنین دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه سریع UFS 3.1 و ۸ گیگابایت رم فیزیکی سریع LPDDR5 است. ما واقعا از دیدن رم LPDDR5 در فانتوم X2 خوشحالیم. دیدن آن چندان معمول نیست.

بیایید با برخی از اجراهای CPU و GeekBench شروع کنیم. انتظار می رود Phantom X2 از نظر عملکرد بسیار به Phantom X2 Pro نزدیک باشد. Dimensity 9000 همچنین توانایی رقابت با اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ کوالکام را دارد.

GeekBench 5 (چند هسته ای)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۴۶۳۱
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۴۵۷۵
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۴۲۶۵
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۴۰۸۱
  • تکنو فانتوم X2۴۰۲۷
  • Realme GT2 Explorer Master۴۰۲۱
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۳۹۸۴
  • هواوی میت ۵۰ پرو۳۸۳۹
  • شیائومی ۱۲ تی۳۷۵۶
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۳۶۵۸
  • ROG Phone 6D۳۵۳۱
  • ROG Phone 6D Ultimate۳۵۰۵
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۳۴۵۸
  • سونی اکسپریا ۵ IV۳۴۴۸
  • سونی اکسپریا ۱ IV۳۴۰۳
  • OnePlus 10T۳۴۰۱
  • Oppo Reno8 Pro۳۳۹۵
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۳۱۸۷
  • Oppo Reno8۲۶۹۴
  • vivo V25 Pro۲۵۲۱
  • live v25۲۰۲۳
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۱۷۳۴
  • تکنو فانتوم ایکس۱۶۷۰

GeekBench 5 (تک هسته ای)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۱۳۹۹
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۱۳۶۰
  • Realme GT2 Explorer Master۱۳۳۶
  • هواوی میت ۵۰ پرو۱۲۷۷
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۱۲۷۶
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۱۲۴۸
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۱۲۳۸
  • سونی اکسپریا ۵ IV۱۲۳۳
  • تکنو فانتوم X2۱۲۳۰
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۱۱۹۶
  • سونی اکسپریا ۱ IV۱۱۶۰
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۱۰۷۳
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۱۰۵۶
  • OnePlus 10T۱۰۴۳
  • ROG Phone 6D۱۰۱۵
  • ROG Phone 6D Ultimate۱۰۰۱
  • شیائومی ۱۲ تی۹۲۵
  • Oppo Reno8 Pro۸۹۴
  • vivo V25 Pro۸۵۸
  • live v25۷۱۶
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۵۱۲
  • تکنو فانتوم ایکس۵۱۲
  • Oppo Reno8۴۹۳

مشاهدات جالب دیگر مربوط به دستگاه‌هایی مانند Tecno Camon 19 و Phantom X اصلی است. ما می‌توانیم ببینیم که جفت Phantom X2 در مقایسه با دستگاه‌هایی که بیش از دو برابر قدرت CPU خام دارند، در دسته عملکرد متفاوتی قرار دارند.

AnTuTu با مجموعه تست های مرکب خود، شامل برخی از GPU های اجرا شده نیز می باشد. همچنین نسبت به Phantom X2 بسیار مطلوب است. همانطور که انتظار می رفت، ما متوجه می شویم که آن را احاطه کرده و کمی از چند گوشی Snapdragon 8+ Gen 1 پیشی گرفته است.

AnTuTu 9

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۱۱۰۷۴۶۴
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۱۱۰۴۰۴۲
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۱۰۷۴۷۲۲
  • Realme GT2 Explorer Master۱۰۴۵۸۷۶
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۱۰۳۲۱۸۵
  • هواوی میت ۵۰ پرو۹۷۹۹۲۱
  • تکنو فانتوم X2۹۷۳۶۲۳
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۹۶۱۵۷۶
  • ROG Phone 6D۹۴۸۵۹۴
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۹۴۱۸۹۵
  • Galaxy S22 Ultra (1080p)۹۴۰۴۰۰
  • ROG Phone 6D Ultimate۹۳۱۱۷۰
  • سونی اکسپریا ۱ IV۸۳۸۸۳۲
  • سونی اکسپریا ۵ IV۸۳۵۰۳۸
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۸۲۷۹۲۹
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۷۹۶۳۶۹
  • OnePlus 10T۷۸۶۲۳۸
  • شیائومی ۱۲ تی۷۸۰۲۰۴
  • Oppo Reno8 Pro۷۱۸۳۵۱
  • vivo V25 Pro۷۰۴۰۹۰
  • Oppo Reno8۶۱۹۶۱۰
  • live v25۴۶۱۴۲۸
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۳۴۸۵۴۶

Dimensity 9000 و پردازنده گرافیکی Mali-G710 MC10 آن به طور کلی می توانند با تراشه های پیشرفته کوالکام در وظایف رندر پردازنده گرافیکی نیز رقابت کنند. این به وضوح توسط اجرای GFXBench مشهود است. Adreno 730 در Snapdragon 8+ Gen 1 از نظر عملکرد از آن پیشی می گیرد، اما نه به شدت.

GFX Aztek ES 3.1 High (روی صفحه)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۶۵
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۶۳
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۶۲
  • ROG Phone 6D۶۱
  • تکنو فانتوم X2۶۰
  • OnePlus 10T۶۰
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۵۹
  • ROG Phone 6D Ultimate۵۹
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۵۹
  • Realme GT2 Explorer Master۵۹
  • هواوی میت ۵۰ پرو۵۲
  • Galaxy S22 Ultra (1080p)۵۱
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۵۰
  • سونی اکسپریا ۵ IV۴۸
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۴۳
  • سونی اکسپریا ۱ IV۴۳
  • Oppo Reno8 Pro۳۹
  • vivo V25 Pro۳۳
  • Oppo Reno8۳۱
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۲۶
  • live v25۱۶
  • تکنو فانتوم ایکس۱۲
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۸.۱

GFX Aztek ES 3.1 High (خارج از صفحه ۱۴۴۰p)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • Realme GT2 Explorer Master۴۶
  • OnePlus 10T۴۶
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۴۵
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۴۵
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۴۵
  • هواوی میت ۵۰ پرو۴۵
  • ROG Phone 6D Ultimate۴۳
  • ROG Phone 6D۴۳
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۴۳
  • تکنو فانتوم X2۴۲
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۴۲
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۳۹
  • Galaxy S22 Ultra (1080p)۳۲
  • سونی اکسپریا ۵ IV۲۹
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۲۹
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۲۶
  • سونی اکسپریا ۱ IV۲۶
  • Oppo Reno8 Pro۲۶
  • Oppo Reno8۲۲
  • vivo V25 Pro۲۱
  • live v25۱۱
  • تکنو فانتوم ایکس۷.۸
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۵.۷

GFX Aztek Vulkan High (روی صفحه)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۶۴
  • ROG Phone 6D۶۴
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۶۴
  • ROG Phone 6D Ultimate۶۳
  • تکنو فانتوم X2۶۲
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۶۲
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۶۲
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۶۰
  • OnePlus 10T۶۰
  • Realme GT2 Explorer Master۵۹
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۵۸
  • هواوی میت ۵۰ پرو۵۵
  • سونی اکسپریا ۵ IV۵۵
  • Galaxy S22 Ultra (1080p)۴۶
  • Oppo Reno8 Pro۴۰
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۳۵
  • سونی اکسپریا ۱ IV۳۱
  • Oppo Reno8۳۰
  • vivo V25 Pro۲۸
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۲۵
  • live v25۱۵
  • تکنو فانتوم ایکس۱۱
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۷.۵

GFX Aztek Vulkan High (خارج از صفحه ۱۴۴۰p)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • هواوی میت ۵۰ پرو۵۱
  • OnePlus 10T۵۱
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۵۰
  • Realme GT2 Explorer Master۵۰
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۴۹
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۴۸
  • ROG Phone 6D۴۶
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۴۵
  • تکنو فانتوم X2۴۴
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۴۴
  • ROG Phone 6D Ultimate۴۴
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۴۳
  • سونی اکسپریا ۵ IV۳۸
  • Galaxy S22 Ultra (1080p)۳۴
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۳۰
  • سونی اکسپریا ۱ IV۲۶
  • Oppo Reno8 Pro۲۶
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۲۳
  • Oppo Reno8۲۰
  • vivo V25 Pro۱۹
  • live v25۱۰
  • تکنو فانتوم ایکس۷.۴
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۵.۳

با کاهش شدت تست به برخی از سناریوهای قدیمی OpenGL ES 3.1 و ۳.۰ در GFXBench، می‌توانیم به وضوح ببینیم که Phantom X2 توانسته از مرز ۶۰ فریم بر ثانیه عبور کند. قطعاً قدرت پردازش گرافیکی لازم برای انجام این کار را دارد، اما این همچنین نشان می‌دهد که این گوشی به اندازه کافی از عملکرد نرخ تازه‌سازی بالای خود به خوبی استفاده می‌کند تا به برنامه‌ها اجازه دهد با سرعت بیش از ۶۰ فریم در ثانیه رندر شوند. این رفتاری است که ما در بازی‌های واقعی مشاهده کرده‌ایم که قادر به نرخ فریم بالاتر نیز هستند.

GFX Car Chase ES 3.1 (روی صفحه)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۷۸
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۷۶
  • سونی اکسپریا ۱ IV۷۴
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۷۳
  • ROG Phone 6D Ultimate۷۲
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۷۲
  • تکنو فانتوم X2۷۱
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۷۱
  • ROG Phone 6D۷۱
  • Galaxy S22 Ultra (1080p)۶۹
  • هواوی میت ۵۰ پرو۶۸
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۶۵
  • سونی اکسپریا ۵ IV۶۳
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۶۲
  • Realme GT2 Explorer Master۶۰
  • OnePlus 10T۶۰
  • Oppo Reno8 Pro۴۴
  • Oppo Reno8۴۲
  • vivo V25 Pro۴۲
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۳۴
  • live v25۲۱
  • تکنو فانتوم ایکس۱۷
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۱۱

GFX Car Chase ES 3.1 (خارج از صفحه ۱۰۸۰p)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • Realme GT2 Explorer Master۱۰۳
  • OnePlus 10T۱۰۳
  • هواوی میت ۵۰ پرو۱۰۱
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۱۰۰
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۹۵
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۹۳
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۹۰
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۸۹
  • ROG Phone 6D۸۴
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۸۲
  • ROG Phone 6D Ultimate۸۲
  • تکنو فانتوم X2۸۰
  • سونی اکسپریا ۱ IV۷۹
  • Galaxy S22 Ultra (1080p)۷۶
  • سونی اکسپریا ۵ IV۷۰
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۶۳
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۶۳
  • Oppo Reno8۵۱
  • vivo V25 Pro۴۸
  • Oppo Reno8 Pro۴۶
  • live v25۲۶
  • تکنو فانتوم ایکس۲۰
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۱۵

در واقع، ما می‌توانیم ببینیم که در Manhattan 3.0 – ساده‌ترین تست GFXBench که هنوز هم در آن انجام می‌دهیم، Phantom X2 می‌تواند به طور کامل نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی خود را روی صفحه اشباع کند، درست مانند Phantom X2 Pro.

GFX Manhattan ES 3.1 (روی صفحه)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۱۲۴
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۱۲۳
  • ROG Phone 6D Ultimate۱۲۲
  • ROG Phone 6D۱۲۲
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۱۱۶
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۱۱۵
  • سونی اکسپریا ۵ IV۱۱۴
  • تکنو فانتوم X2۱۱۳
  • هواوی میت ۵۰ پرو۱۱۳
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۱۱۱
  • Galaxy S22 Ultra (1080p)۱۰۳
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۹۷
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۸۲
  • سونی اکسپریا ۱ IV۷۲
  • vivo V25 Pro۶۷
  • Realme GT2 Explorer Master۶۰
  • OnePlus 10T۶۰
  • Oppo Reno8 Pro۶۰
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۵۷
  • Oppo Reno8۵۵
  • live v25۳۷
  • تکنو فانتوم ایکس۲۸
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۲۰

GFX Manhattan ES 3.1 (خارج از صفحه ۱۰۸۰p)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • OnePlus 10T۱۸۳
  • Realme GT2 Explorer Master۱۸۲
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۱۷۹
  • هواوی میت ۵۰ پرو۱۷۸
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۱۷۲
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۱۶۴
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۱۶۰
  • ROG Phone 6D۱۵۲
  • تکنو فانتوم X2۱۴۸
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۱۴۰
  • ROG Phone 6D Ultimate۱۳۷
  • سونی اکسپریا ۵ IV۱۳۲
  • سونی اکسپریا ۱ IV۱۲۶
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۱۲۱
  • Galaxy S22 Ultra (1080p)۱۱۴
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۱۰۸
  • Oppo Reno8 Pro۹۷
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۸۱
  • Oppo Reno8۸۱
  • vivo V25 Pro۷۰
  • live v25۴۳
  • تکنو فانتوم ایکس۳۳
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۲۵

GFX Manhattan ES 3.0 (روی صفحه)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۱۴۲
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۱۳۱
  • ROG Phone 6D۱۳۱
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۱۳۰
  • ROG Phone 6D Ultimate۱۲۹
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۱۲۱
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۱۲۰
  • هواوی میت ۵۰ پرو۱۲۰
  • سونی اکسپریا ۵ IV۱۲۰
  • Galaxy S22 Ultra (1080p)۱۱۹
  • تکنو فانتوم X2۱۱۹
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۱۰۳
  • سونی اکسپریا ۱ IV۱۰۰
  • vivo V25 Pro۹۶
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۹۳
  • Oppo Reno8 Pro۶۱
  • Realme GT2 Explorer Master۶۰
  • OnePlus 10T۶۰
  • Oppo Reno8۵۹
  • live v25۵۸
  • تکنو فانتوم ایکس۴۷
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۳۳

GFX Manhattan ES 3.0 (خارج از صفحه ۱۰۸۰p)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • OnePlus 10T۲۷۴
  • Realme GT2 Explorer Master۲۶۷
  • هواوی میت ۵۰ پرو۲۶۴
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۲۶۲
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۲۵۱
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۲۴۴
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۲۳۰
  • ROG Phone 6D۲۱۰
  • تکنو فانتوم X2۱۹۵
  • سونی اکسپریا ۵ IV۱۸۷
  • سونی اکسپریا ۱ IV۱۸۶
  • ROG Phone 6D Ultimate۱۷۸
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۱۷۸
  • Galaxy S22 Ultra (1080p)۱۷۲
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۱۷۰
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۱۳۷
  • Oppo Reno8 Pro۱۳۷
  • Oppo Reno8۱۲۴
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۹۹
  • vivo V25 Pro۹۸
  • live v25۶۶
  • تکنو فانتوم ایکس۵۴
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۳۹

۳DMark یک تصویر عملکرد گرافیکی بسیار مشابه را ترسیم می کند. همانطور که انتظار می رفت، Phantom X2 موفق شد هر دو تست قدیمی Slingshot و Slingshot Extreme را به حداکثر برساند. Dimensity 9000 واقعاً یک چیپست پرچمدار است.

۳DMark Wild Life Vulkan 1.1 (خارج از صفحه ۱۴۴۰p)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • هواوی میت ۵۰ پرو۱۰۴۶۸
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۱۰۲۴۸
  • سونی اکسپریا ۱ IV۹۷۹۴
  • موتورولا اج ۳۰ پرو۹۴۰۶
  • ROG Phone 6D Ultimate۸۶۸۷
  • ROG Phone 6D۸۶۶۶
  • سونی اکسپریا ۵ IV۸۵۶۰
  • تکنو فانتوم X2۷۶۹۱
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۷۴۹۹
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۶۴۷۰
  • موتورولا اج ۳۰ فیوژن۵۷۹۷
  • Oppo Reno8 Pro۵۶۶۸
  • Oppo Reno8۴۶۵۳
  • vivo V25 Pro۴۴۹۷
  • live v25۲۱۷۳
  • تکنو فانتوم ایکس۱۵۰۱
  • تکنو کامون ۱۹ پرو۱۱۸۷

۳DMark Wild Life Extreme (خارج از صفحه ۱۴۴۰p)

بالاتر بهتر است

  • مرتب سازی بر اساس برچسب
  • مرتب سازی بر اساس مقدار
  • هواوی میت ۵۰ پرو۲۷۵۳
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۲۷۴۰
  • ROG Phone 6D Ultimate (X Mode+)۲۶۶۸
  • ROG Phone 6D (X Mode+)۲۶۲۲
  • ROG Phone 6D Ultimate۲۵۹۹
  • ROG Phone 6D۲۵۵۵
  • تکنو فانتوم X2۲۴۲۴
  • تکنو فانتوم ایکس ۲ پرو۲۳۹۳
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۱۸۳۵
  • live v25۶۱۲

به عبارت عملی تر، ما هیچ مشکلی با پاسخگویی و روان بودن با HiOS در Phantom X2 نداشتیم. رام بدون مشکل یا کندی کار می‌کند، علیرغم اینکه در مورد شخصی‌سازی و ویژگی‌ها بسیار ضعیف است. تلفن همچنین هر کاری را که ما انجام می‌دادیم به راحتی انجام می‌داد، از کارهای روزمره گرفته تا بازی‌های سنگین موبایل.

با در نظر گرفتن همه چیز، Phantom X2 تقریباً آزمایش عملکرد خود را انجام داد. Tecno در یکپارچه سازی و استفاده حداکثری از چیپست Dimensity 9000 کار بسیار خوبی انجام داد. تراشه خود بسیار قوی است و قدرت زیادی برای پرتاب کردن دارد. نه تنها این، بلکه مجموعه ای از ویژگی های مدرن و اتصال را ارائه می دهد.

تنظیم دوربین سه گانه قدرتمند

تنظیمات دوربین یکی از تفاوت های مهم بین Phantom X2 Pro و Phantom X2 معمولی است. مدل وانیلی دوربین تله فوتو پرتره جمع شونده ۵۰ مگاپیکسلی را ندارد که به نوعی برجسته‌ترین ویژگی X2 Pro است. کمی شرم آور است، واقعا. با این حال، از طرف دیگر، Phantom X2 دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با وضوح بالاتر مجهز به OIS است که در هیچ یک از دوربین های مدل Pro یافت نمی شود.

بررسی تکنو فانتوم X2

قبل از اینکه جلوتر برویم، اجازه دهید دوربین ها و سنسورهای مربوطه را بررسی کنیم. ابتدا دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را داریم . این سنسور از یک سنسور ISOCELL 0.8 میکرومتری S5KGWB – 1/1.7 اینچی استفاده می‌کند. این سنسور چیدمان Quad-Bayer با پیکسل‌های RGBW است که عملکرد در نور کم را افزایش می‌دهد. اگر جستجوی ما درست باشد، این دقیقا همان دوربین است. موجود در Tecno Camon 19 Pro.

سپس دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد . این بر اساس سنسور سامسونگ S5K3L6 – اندازه ۱/۳ اینچ و پیکسل های مجزا ۱.۱۲ میکرومتر است. دارای PDAF همانطور که در Phantom X2 پیاده سازی شده است، که دیدن آن عالی است زیرا می تواند به عنوان یک دوربین ماکرو نیز عمل کند.

در نهایت، یک دوربین مکمل ۲ مگاپیکسلی در پشت وجود دارد. این بر اساس سنسور GalaxyCore GC02M1 است. در جلو – دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی . این دوربین از سنسور سامسونگ S5KGD2 – 1/2.8 اینچ ۰.۸ میکرومتر ISOCELL، سنسور Tetrapixel RGB Bayer استفاده می کند. تا آنجا که می توانیم بگوییم، این دوربین سلفی نیز مستقیماً از Tecno Camon 19 Pro قرض گرفته شده است. سنسور دارای فوکوس ثابت و هیچ چیز اضافی فانتزی دیگری برای توجه وجود ندارد.

برنامه دوربین ساده است – به غیر از حالت عکاسی تمام خودکار که AI Cam نامیده می شود، همه چیز بیشتر مطابق انتظار است. می‌توانید روی منظره یاب به پایین بکشید تا ردیف بالای نمادها را نزدیک‌تر کنید – چیزی که Techno آن را حالت یک دستی می‌نامد.

بررسی تکنو فانتوم X2

حالت Super Night در هر دو دوربین اصلی و سلفی در Phantom X2 در دسترس است.

بررسی رابط کاربری دوربین - Tecno Phantom X2 بررسی رابط کاربری دوربین - Tecno Phantom X2 بررسی رابط کاربری دوربین - Tecno Phantom X2 بررسی رابط کاربری دوربین - Tecno Phantom X2 بررسی رابط کاربری دوربین - Tecno Phantom X2 بررسی رابط کاربری دوربین - Tecno Phantom X2
دوربین UI

جالب است که هیچ حالت دوربین حرفه ای وجود ندارد، یا حداقل ما موفق به پیدا کردن آن نشدیم. در حالت فیلم، از پیش تنظیمات مختلفی برای ویدیوهای کوتاه دارید. حالت بوکه در حالت ویدیو در دسترس است اگر این مورد شماست.

کیفیت تصویر در نور روز

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی از تنظیمات پیکسل Quad-Bayer استفاده می کند و از این رو به طور پیش فرض عکس های ۱۶ مگاپیکسلی می گیرد. اینها با جزئیات زیاد بسیار تمیز و با رنگ‌های غیراشباع به نظر طبیعی می‌رسند. اگرچه، این ممکن است به نور و شرایط آب و هوایی مربوط شود.

Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/363s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/395s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/487s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/399s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/490s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/616s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی

کنتراست نیز در نقطه است، و محدوده دینامیکی ثابت است، اگر کامل نیست. به طور کلی، این عکس‌ها ما را خیلی کم می‌خواهند.

همچنین می توانید دوربین را مجبور کنید در حالت ۶۴ مگاپیکسلی عکس بگیرد . این عکس‌ها به‌طور قابل‌توجهی جزئیات بیشتری نسبت به عکس‌های معمولی دارند، تا جایی که اگر مشکلی با فایل‌های بزرگ‌تر ندارید، در واقع عکس‌برداری با وضوح بالاتر را در نظر می‌گیریم.

Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/362s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/413s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/489s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/406s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/510s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/590s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی

از طرف دیگر، گرفتن عکس های ۶۴ مگاپیکسلی خیلی طول نمی کشد، فقط یک یا دو ثانیه، که کاملاً منطقی است.

دوربین اصلی با عکس های پرتره عالی عمل می کند . تشخیص و جداسازی سوژه عالی است و تاری پس‌زمینه دلپذیر است.

Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 993، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 73، 1/100s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 50، 1/214s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی

موضوعات غیر انسانی نیز واقعاً خوب کار می کنند.

Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 1188، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 1188، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 1698، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 993، 1/50s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی

قبل از اینکه ادامه دهیم، در اینجا پوسترهای تست استاندارد ما هستند که توسط Phantom X2 و دوربین اصلی آن در حالت‌های ۱۶ و ۶۴ مگاپیکسلی ضبط شده‌اند. Pixel-peep دور.

ابزار مقایسه عکس ابزار مقایسه عکس ابزار مقایسه عکس
Tecno PHANTOM X2 در برابر Tecno Camon 19 Pro و vivo V25 در ابزار مقایسه عکس ما

ابزار مقایسه عکس ابزار مقایسه عکس ابزار مقایسه عکس
۶۴ مگاپیکسل: Tecno PHANTOM X2 در برابر Tecno Camon 19 Pro و vivo V25 در ابزار مقایسه عکس ما

دوربین تله فوتو اختصاصی در Phantom X2 وجود ندارد، اما هنوز هم زوم دیجیتال را از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، با جابه‌جایی ۲ برابری در جلو و مرکز روی رابط کاربری دوربین ارائه می‌دهد. عکس‌های زوم ۲ برابری با نمونه‌های ۱ برابری خود بسیار قابل مقایسه هستند، که قطعاً چیز خوبی است.

Tecno Phantom X2: دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری - f/1.6، ISO 50، 1/462s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری - f/1.6، ISO 50، 1/414s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری - f/1.6، ISO 50، 1/455s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری - f/1.6، ISO 50، 1/408s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری - f/1.6، ISO 50، 1/835s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری - f/1.6، ISO 50، 1/576s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابری

می‌توانید روی دوربین اصلی تا ۱۰ برابر زوم کنید. انتظار می رود عکس ها به تدریج نرم تر می شوند، اما در واقع هرگز آنقدر نرم نمی شوند که غیرقابل استفاده باشند.

نمونه‌های زوم Tecno Phantom X2: 5x - f/1.6، ISO 50، 1/682s نمونه‌های زوم Tecno Phantom X2: 10x - f/1.6، ISO 50، 1/723s - بررسی Tecno Phantom X2
نمونه های زوم Tecno Phantom X2: 5x • ۱۰x

ما باید از قابلیت های زوم فانتوم X2 تمجید کنیم.

تله فوتو پرتره اختصاصی شاید نتوانسته باشد، اما دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض در Phantom X2 مستقیماً از Phantom X2 Pro قرض گرفته شده است. این عکس‌ها به طرز شگفت‌آوری تمیز و با جزئیات می‌گیرد. رنگ ها نیز زیبا و طبیعی هستند و با دو دوربین دیگر همخوانی دارند.

Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 100، 1/336s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 100، 1/452s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 100، 1/580s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 100، 1/527s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 100، 1/516s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 100، 1/686s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی

کمی نرمی گوشه وجود دارد، اما چیزی خارج از انتظار نیست.

به لطف فوکوس خودکار، دوربین فوق عریض می تواند به عنوان یک دوربین ماکرو عمل کند. همچنین کار بسیار خوبی را انجام می دهد، با نتایج دلپذیر.

Tecno Phantom X2: نمونه های ماکرو دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 749، 1/33s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های ماکرو دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 1737، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های ماکرو دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 769، 1/33s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های ماکرو دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی

عکس های سلفی

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز نمی تواند تحت تاثیر قرار بگیرد. جزئیات فراوان و وضوح عالی را با رنگ پوست دلپذیر ارائه می دهد.

Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی - f/2.5، ISO 100، 1/346s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی - f/2.5، ISO 100، 1/297s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی - f/2.5، ISO 100، 1/392s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی - f/2.5، ISO 100، 1/412s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی

از آنجایی که ۳۲ مگاپیکسل از نظر وضوح و اندازه فایل در کتاب ما کمی بیش از حد است، می‌توانید به همین راحتی پرتره‌های سلفی بدون اعمال هیچ افکتی بگیرید تا عکس‌های ۸ مگاپیکسلی عالی بگیرید.

Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی - f/2.5، ISO 100، 1/348s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی - f/2.5، ISO 100، 1/297s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی - f/2.5، ISO 100، 1/300s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی - f/2.5، ISO 100، 1/412s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی

در حالی که ما نمی‌توانیم نقص خاصی در دوربین سلفی در فانتوم X2 پیدا کنیم، فقط آرزو می‌کنیم که ای کاش فوکوس خودکار داشت. این واقعاً همه چیز را به سطح بعدی سوق می داد.

کیفیت ویدیو

Phantom X2 می تواند تا ۴K@60fps را از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خود فیلمبرداری کند. دوربین‌های اولتراواید و سلفی هر دو به ۱۰۸۰p محدود شده‌اند، اما سلفی‌ها می‌توانند ۱۰۸۰p@60fps را انجام دهند اگر این فنجان چای شما باشد. این ویدئوها در یک جریان ویدئویی استاندارد AVC با سرعت ۵۰ مگابیت بر ثانیه در ۴K و تعداد فریم‌های بسیار پایدار، به‌علاوه یک آهنگ صوتی AAC استریو ۴۸ کیلوهرتز، که در داخل یک ظرف MP4 پیچیده شده‌اند، ذخیره می‌شوند. هیچ گزینه ای برای فیلم برداری h.256 (HEVC) در Phantom X2 وجود ندارد.

دوربین اصلی ویدیوهای جامد ۴K می گیرد. با این حال، چیزی برای تماس با خانه وجود ندارد. جزئیات خوب است، اگرچه تشخیص آن کمی سخت است زیرا کنتراست بسیار بالا است و به طور موثر جزئیات واقعی را پنهان می کند. به نظر ما سطح کنتراست کمی بیش از حد است، اما ممکن است برای برخی جذاب باشد.

 

رنگ ها خوب هستند، اگرچه دقیقاً مطابق با زندگی نیستند. محدوده دینامیکی می تواند گسترده تر باشد، اما در این نورپردازی چالش برانگیز مقاومت می کند.

در اینجا نحوه برخورد دوربین های اصلی و پرتره در مقابل رقبا در پایگاه داده گسترده مقایسه ویدیویی ما آمده است.

ابزار مقایسه ویدیو ابزار مقایسه ویدیو ابزار مقایسه ویدیو
Tecno PHANTOM X2 در برابر Xiaomi 12T و vivo V25 در ابزار مقایسه ویدیوی ما

ویدیوهای ۱۰۸۰p از دوربین فوق عریض خوب هستند، اما به هیچ وجه تماشایی نیستند. جزئیات مناسب است رنگ‌ها در اینجا کمی زنده‌تر هستند، اما همچنان خوب به نظر می‌رسند. بار دیگر کنتراست کمی در سطح بالاتر است و محدوده دینامیکی می تواند بهتر باشد.

 

این موضوع در مورد دوربین سلفی نیز به طور کلی صادق است. دوربین ۳۲ مگاپیکسلی به وضوح جزئیاتی را برای تحت تاثیر قرار دادن دارد، اما کنتراست و اشباع هر دو تا حدودی افزایش یافته اند تا به کیفیت کلی لطمه بزنند. با این حال، اینطور نیست که این ویدیوها بد باشند. آنها فقط کمی بیش از حد پردازش شده اند.

 

همانطور که اشاره کردیم، هیچ فوکوس خودکاری در دوربین سلفی وجود ندارد، اما عمق فوکوس بسیار آزاد و بخشنده به طور کلی به این معنی است که چهره شما بیشتر اوقات در فاصله بازو در فوکوس خواهد بود. بعلاوه، فقدان اشاره فوکوس در مورد پایداری فیلم یک امتیاز است.

در مورد تثبیت‌کننده ، Phantom X2 دارای EIS در دوربین‌های اصلی و فوق عریض و سلفی است. در سراسر صفحه به خوبی کار می کند، اما تمایل دارد تا مقدار کمی از فوکوس را در دوربین های اصلی و فوق عریض تحت شرایط خاص معرفی کند.

 

با این حال، اگر در حرکت خود خیلی تهاجمی نباشید، نتایج تقریباً عالی هستند. شما می توانید آن را برای خودتان در لیست پخش ببینید.

کیفیت دوربین در نور کم

دوربین اصلی Phantom X2 عملکرد مناسب اما عمدتاً غیرقابل توجهی در نور کم دارد. سطح جزئیات خوب است، اگرچه میزان قابل توجهی از وضوح در سراسر فریم اعمال می شود.

Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در نور کم - f/1.6، ISO 985، 1/50s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در نور کم - f/1.6، ISO 1731، 1/20s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در نور کم - f/1.6، ISO 1118، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در نور کم - f/1.6، ISO 1391، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در نور کم

محدوده دینامیکی خوب است و رنگ‌ها نیز که عمدتاً به زندگی صادق هستند، خوب است. Phantom X2 واقعاً با منابع نوری که تقریباً همیشه منفجر شده‌اند و مصنوعاتی مانند درخشش در لبه‌ها را نشان می‌دهند، دست و پنجه نرم می‌کند.

این جایی است که حالت شب معمولاً برای رفع مشکلات وارد می شود. Phantom X2 دارای حالت شب خودکار است که به خودی خود فعال می شود. فراتر از آن، حالت Super Night نیز وجود دارد که زمان ضبط را به میزان قابل توجهی تا سه تا چهار ثانیه افزایش می دهد که در سمت آهسته است. با کمال تعجب، علیرغم زمان ثبت بسیار کندتر، این عکس ها تفاوت قابل توجهی با عکس های معمولی حالت Ai ندارند.

Tecno Phantom X2: نمونه‌های حالت شب دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 1004، 1/50s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های حالت شب دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 1749، 1/20s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های حالت شب دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 1007، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های حالت شب دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - f/1.6، ISO 1341، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های حالت شب دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی

اگر واقعاً پیکسل‌ها را بررسی کنیم، می‌توانیم متوجه شارپ کردن تهاجمی کمتری با آرتیفکت‌های کمتر در قاب و همچنین منابع نوری نرم‌تر، اگرچه هنوز هم بسیار منفجر شویم. با این حال، تفاوت‌ها به قدری جزئی هستند که زمان ضبط آهسته اضافی واقعاً ارزش آن را در کتاب ما ندارد.

عکس‌های با زوم ۲ برابری از دوربین اصلی تقریباً مشابه عکس‌های ۱ برابری به نظر می‌رسند، درست مانند نور روز، که دیدن آن عالی است.

Tecno Phantom X2: دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری نمونه های نور کم - f/1.6، ISO 939، 1/50s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری نمونه های نور کم - f/1.6، ISO 1637، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری نمونه های نور کم - f/1.6، ISO 829، 1/33s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری در نور کم - f/1.6، ISO 1638، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابری در نور کم

اثرات تیز کردن مصنوعی کمی بیشتر قابل توجه است، اما غیر از آن – نمایش خوبی است.

دوربین فوق عریض احتمالاً در نور کم کمی مشکل دارد. عکس هایی که تولید می کند بسیار نرم و کمی پر سر و صدا هستند. با این حال، جزئیات وجود دارد، و منابع نور، اگرچه منفجر شده اند، اما خیلی بد به نظر نمی رسند.

Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی در نور کم - f/2.2، ISO 1871، 1/33s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی در نور کم - f/2.2، ISO 3893، 1/20s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی در نور کم - f/2.2، ISO 2960، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی در نور کم - f/2.2، ISO 2045، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی در نور کم

درست مانند دوربین اصلی، حالت شب تأثیر بسیار کمی روی دوربین اولتراواید دارد. این می‌تواند نویز را کمی بهتر پاک کند و اگر واقعاً پیکسل‌ها را بررسی کنیم، شاید بتوانیم وضوح کمتری را در این عکس‌های حالت Super Night مشاهده کنیم.

Tecno Phantom X2: نمونه های حالت شب دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 1936، 1/33s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های حالت شب دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 3888، 1/20s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های حالت شب دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 3061، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های حالت شب دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی - f/2.2، ISO 2012، 1/25s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های حالت شب دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی

اگرچه، بار دیگر، تفاوت‌ها ناچیز هستند و ارزش این را ندارند که چند ثانیه منتظر بمانید تا Super Night عکس بگیرید.

دوربین سلفی در نور کم رفتار کمی عجیب و غریب دارد. درست مانند دوربین های اصلی و فوق عریض، زمانی که لازم بداند، حالت شب را به تنهایی فعال می کند. این منجر به عکس‌های ۸ مگاپیکسلی به جای عکس‌های ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود، که فقط می‌توانیم تصور کنیم که انتخابی عمدی برای سهولت کار الگوریتم‌ها است. اگر نور کافی وجود داشته باشد، عکس‌ها همچنان با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی مانند سلفی نهایی از مجموعه نمایش داده می‌شوند.

Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین سلفی 8 و 32 مگاپیکسلی در نور کم - f/2.5، ISO 2941، 1/17s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین سلفی 8 و 32 مگاپیکسلی در نور کم - f/2.5، ISO 2061، 1/20s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین سلفی 8 و 32 مگاپیکسلی در نور کم - f/2.5، ISO 2391، 1/20s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های دوربین سلفی ۸ و ۳۲ مگاپیکسلی در نور کم

از نظر کیفیت، اینها با جزئیات فراوان و رنگ پوست دلپذیر به نظر می رسند. لازم به ذکر است که صفحه کانونی ثابت دوربین سلفی نسبتاً باریک است، بنابراین باید مراقب باشید و چند عکس بگیرید تا از فوکوس بودن صورت خود مطمئن شوید.

در حین آزمایش Phantom X2، ما همچنین متوجه شدیم که حالت پرتره بدون اعمال هیچ افکتی به نظر می‌رسد به هر دلیلی عکس‌هایی با وضوح و جزئیات بیشتر در نور کم ایجاد می‌کند. اینها همچنین به طور مداوم در ۸ مگاپیکسل ذخیره می شوند و کار با آنها را آسان تر می کند. درست مانند نور روز، توصیه می کنیم برای نیازهای سلفی خود به حالت پرتره بروید.

Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نور کم - f/2.5، ISO 2843، 1/17s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نور کم - f/2.5، ISO 2857، 1/20s - بررسی Tecno Phantom X2 Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نور کم - f/2.5، ISO 2506، 1/20s - بررسی Tecno Phantom X2
Tecno Phantom X2: نمونه های پرتره دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در نور کم

Phantom X2 با دوربین مرد خود فیلم‌های خوب ۴K در نور کم می‌گیرد، اما چیزی برای تماس تلفنی در خانه نیست. جزئیات زیادی وجود دارد و رنگ ها زیبا هستند. از طرف دیگر، گیره ها پر سر و صدا و دانه دار هستند و منابع نور منفجر شده اند.

 

دوربین فوق عریض در نور کم به شدت مبارزه می کند. ضبط های آن بسیار تاریک و پر سر و صدا هستند و منابع نور همچنان بدتر به نظر می رسند.

جایگزین، گزینه ها

مشخص کردن قیمت دقیق خرده فروشی برای خانواده Tecno Phantom X2 چالش برانگیز است. فانتوم X2 وانیلی با قیمتی در حدود ۷۰۰ دلار در عربستان سعودی به فروش می رسد. ما فقط می توانیم فرض کنیم که قیمت جهانی کمی کمتر خواهد بود و توصیه ما برای دستگاه های جایگزین را بر اساس آن استوار کنیم.

بررسی تکنو فانتوم X2

در کمپ سامسونگ، گوشی همیشه محبوب Galaxy A53 5G وجود دارد. قیمت آن بسیار مناسب است و در حال حاضر فقط کمتر از ۳۵۰ یورو قیمت دارد. برای آن، یک تلفن با رتبه IP67 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED 120 هرتزی، بلندگوهای استریو، باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و یک دوربین چهارگانه قدرتمند دریافت می کنید. در پشت.

اگر می خواهید بودجه خود را کمی بیشتر کنید، چرا به جای آن سراغ Galaxy S21 FE 5G نروید . این به شما محافظت از ورود IP68، صفحه نمایش HDR10+، چیپست قدرتمندتر و تنظیم دوربین قوی تر با تله فوتو را می دهد. البته این باتری کمی کوچکتر ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

سامسونگ گلکسی A53 5G شیائومی 12 تی OnePlus 10T
Samsung Galaxy A53 5G • Xiaomi 12T • OnePlus 10T

Xiaomi 12T یکی دیگر از گزینه های عالی است. برخی از ویژگی های برجسته آن عبارتند از: صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی، ۱۲ بیتی، ۱۲۰ هرتز، HDR10+ AMOLED، بلندگوهای استریو، چیپست قدرتمند Dimensity 8100، باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه همه کاره با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی.

به عنوان یک جایگزین ارزان‌تر، می‌توانید به شیائومی پوکو F4 نیز نگاه کنید . دارای حفاظت ورودی IP53 و بلندگوهای استریو است و شما در چیپست و بخش دوربین زیاد دست نخواهید داد. با این حال، باید به باتری کمی کوچکتر ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بسنده کنید.

برای طرفداران اندروید تمیز، OnePlus 10T ممکن است با بودجه مناسبی مطابقت داشته باشد. این یک گوشی پرچمدار مناسب با تمام تزئینات مانند صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، ۱۰ بیتی، HDR10+، ۱۲۰ هرتزی AMOLED، چیپست Snapdragon 8+ Gen 1، بلندگوهای استریو، شارژ ۱۵۰ واتی برای باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و باتری ۵۰ مگاپیکسلی اصلی است. OIS.

بررسی تکنو فانتوم X2

اگر می‌خواهید چند دلار صرفه‌جویی کنید، OnePlus Nord 2T نیز انتخاب خوبی است. دارای HDR10+، صفحه نمایش ۹۰ هرتز AMOLED، بلندگوهای استریو، چیپست Dimensity 1300 و یک دوربین سه گانه قدرتمند با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS.

حکم ما

Tecno تصمیم گرفت تا با جسارت نسبت به خانواده Phantom X2 در قلمرو پرچمدار منشعب شود. Phantom X2 Pro حتی در دوربین تله فوتو پرتره پاپ‌آوت خود دارای ویژگی نورافکن سرگردان است. مدل وانیلی هم خیلی عقب نیست. اگر یک چیز وجود دارد که Tecno شایسته ستایش است، آن باید حداقل تقسیم بندی بین دو مدل باشد. Phantom X2 معمولی اساساً مشابه برادر پرو خود است، بدون دوربین پرتره نورافکن که به آن اشاره کردیم و چند تغییر دیگر در تنظیمات دوربین.

بررسی تکنو فانتوم X2

روی کاغذ، فانتوم ایکس ۲ از چند جهت شبیه یک گوشی محکم به نظر می رسد. این صفحه نمایش بزرگ ۱۲۰ هرتزی OLED خمیده، باتری بزرگ با شارژ سریع و چیپست قدرتمند Dimensity 9000 دارد. HiOS 12 نیز راه درازی را پیموده است و در جفت Phantom X2 روان‌تر و کمتر از همیشه است.

این سوال که آیا فانتوم X2 انتظارات را برآورده می کند یا نه، سوال پیچیده تری است. هنگامی که به مواد بازاریابی نگاه کردیم و در گوشی عمیق‌تر شدیم، برخی ترک‌های بد ظاهر شد. به عنوان مثال، تنظیم بلندگوی تکی با قابلیت شلیک پایین در یک دستگاه پرچمدار سخت است. همینطور عدم پشتیبانی از ویدیوی HDR و حداکثر روشنایی نمایشگر بهبود یافته، اگرچه هنوز واقعاً چشمگیر نیست. بعد از بررسی فانتوم ایکس ۲ پرو، می‌توانیم ببینیم که Tecno سخت تلاش می‌کند تا جدیدترین دستگاه‌های خود را با به‌روزرسانی‌هایی بهبود بخشد تا برخی از مشکلات را به بهترین شکل ممکن از طریق نرم‌افزار برطرف کند. با این حال، نمی‌توانیم بگوییم که آیا این توجه بالا به پشتیبانی نرم‌افزاری در آینده برای جفت Phantom X2 انجام خواهد شد یا خیر. Tecno دقیقاً بهترین سابقه را در این زمینه ندارد.

بررسی تکنو فانتوم X2

با در نظر گرفتن همه چیز، در بازار بسیار رقابتی و اشباع شده فعلی، ما Tecno Phantom X2 را کمی یک قمار می بینیم. در انزوا، موفق می شود در جایگاه خود بایستد. با این حال، رقبای آن تمایل دارند دستگاه‌های بیشتری را در قبال پول و به طور کلی ارائه دهند. در بازار مناسب و با قیمت تهاجمی، فانتوم X2 هنوز هم می تواند شانس داشته باشد. ما فقط مطمئن نیستیم که Tecno در حال حاضر جایگاه مناسبی برای ساخت و موقعیت یک محصول پرچمدار برای موفقیت آن دارد.

طرفداران تکنو فانتوم X2

  • طراحی به یاد ماندنی، چشم نواز و کیفیت ساخت عالی.
  • صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی امکان بازی با فریم بالا را فراهم می کند.
  • تراشه Dimensity 9000 عملکرد عالی و ویژگی های مدرن ارائه می دهد.
  • عملکرد دوربین همه جانبه جامد.
  • عمر باتری جامد.

منفی

  • صفحه نمایش روشن تر از Phantom X2 Pro است، اما هنوز در فضای باز عالی نیست. دقت رنگ نیز ضعیف است.
  • بالا-سنگین و به راحتی در دست نیست.
  • اسپیکر تکی

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

مجموعه ای متنوع از شارژر ها و پاوربانک
مشخصات قیمت و بررسی کیف دستی یونیک مدل Bergen مناسب برای لپ تاپ تا 16 اینچی

لوازم جانبی موبایل

جستجو در بین دنیایی از لوازم جانبی و اکسسوری های اورجینال 

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه اسپیگن​

اطلاع از اخبار ، محصولات جدید و جشنواره های فروش 

سبد خرید
منو
0 مورد سبد خرید
حساب من