وبلاگ

بررسی آیفون ۱۴ با جزییاتی بیشتر

در یک نگاه، آیفون ۱۴ از آیفون ۱۳ قابل تشخیص نیست، اما بهبودهای دوربین و عمر باتری افزایش یافته به آن فرصتی برای پیروزی در نگهدارنده های طولانی مدت داده است.

آیفون ۱۴ اپل در جایی قرار دارد که قبلاً توسط مدل سال قبل اشغال شده بود که هنوز هم وجود دارد. این یک انتخاب جالب در یک محیط تولید و اقتصادی هنوز چالش برانگیز است، زیرا تصمیمات طراحی اپل، خریداران را به یک توپ منحنی تبدیل کرده است.

اما، هنگامی که می بینید که زمین یک توپ منحنی است، به راحتی می توانید بفهمید که آیا می خواهید روی آن تاب بخورید یا خیر – با فرض اینکه توپ در منطقه ضربه شما باشد.

آیفون 14 در تمامی رنگ ها

آیفون ۱۴

آیفون ۱۴ یک مرحله تکراری است

با آیفون ۱۴، اپل همان سطوح ذخیره سازی نسل قبلی را با ظرفیت های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی حفظ کرد. رنگ‌های موجود شامل آبی، بنفش، نیمه‌شب، نور ستاره‌ای و قرمز (محصول) است که تنوع مناسبی را ارائه می‌کند.

آیفون 14 آبی

آیفون ۱۴ آبی

آیفون ۱۴ تقریباً همان ابعاد آیفون ۱۳ را دارد. قد آن ۵.۷۸ اینچ و عرض آن ۲.۸۲ اینچ است، اما کمی ضخیم تر در ۰.۳۱ اینچ در مقایسه با ۰.۲۹ اینچ مدل قبلی است.

صفحه نمایش تقریباً بدون تغییر نسبت به آیفون ۱۳ است و آیفون ۱۴ از نمایشگر ۶.۱ اینچی Super Retina XDR استفاده می کند. این صفحه نمایش OLED با نسبت کنتراست ۲,۰۰۰,۰۰۰:۱، پشتیبانی از HDR، رنگ گسترده (P3)، True Tone و لمس لمسی است.

رزولوشن آن نیز برابر با ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ پیکسل است که تراکم پیکسلی ۴۶۰ppi را ارائه می دهد. روشنایی به همین ترتیب در ۸۰۰ نیت روشنایی معمولی، و ۱۲۰۰ نیت در اوج برای محتوای HDR ثابت است.

اندازه برآمدگی دوربین تقریباً یکسان است – اما تفاوت های کافی وجود دارد که اکثر کیس هایی که با آیفون ۱۳ کار می کنند با آیفون ۱۴ مطابقت ندارند.

MagSafe با ده ها لوازم جانبی عالی در بازار همچنان یکی از اصلی‌ترین محصولات آیفون است. اپل چیزی در مورد MagSafe تغییر نداد ، بنابراین لوازم جانبی و شارژرهای قبلی دقیقاً مانند قبل کار خواهند کرد.

آیفون 14 رو به پایین

آیفون ۱۴ رو به پایین

پورت لایتنینگ شاید برای آخرین بار خود بازگردد زیرا بار دیگر شایعه شده است که اپل در آیفون ۱۵ به USB-C منتقل خواهد شد . هنوز هم شارژ سریع ۲۰ واتی را به مدت ۳۰ دقیقه ارائه می دهد تا ۵۰ درصد ظرفیت باتری را به دست آورد.

البته این در یک معامله به وجود می آید. شارژ سریعتر به معنای گرمای بیشتر است که می تواند سلامت کلی باتری آیفون را در دراز مدت کوتاه کند. ما قبلاً چندین بار به این موضوع عمیقاً پرداخته ایم، بنابراین دیگر در اینجا به چگونگی و چرایی آن نخواهیم پرداخت.

اپل بلوتوث را به نسخه ۵.۳ به‌روزرسانی کرد، که از نظر تئوری سیگنال پهنای باند بالاتری را نسبت به نسخه قبلی ۵.۰ که در مدل‌های قبلی استفاده می‌شد، می‌دهد. همانطور که در بررسی آیفون ۱۴ پرو که در ۱۷ سپتامبر منتشر کردیم ، این واقعاً یک فناوری “امروز” نیست، اما به طول عمر کمک می کند.

سرعت ۵G (اما نه مودم)، وای فای ۶ و تراشه U1 Ultra Wideband مانند آیفون ۱۳ باقی می مانند.

مشتریان در ایالات متحده اسلات سیم کارت ندارند و باید از طریق اپراتور خود به eSIM منتقل شوند. در بازارهای بین المللی، آیفون ۱۴ همچنان دارای سینی سیم کارت و پشتیبانی از دو سیم کارت خواهد بود.

در دراز مدت، این خوب است. در کوتاه مدت، چیزی جز این بوده است.

ما از روز سه‌شنبه به‌خاطر همان امکانات تستی که در گذشته استفاده می‌کردیم، سری آیفون ۱۴ را آزمایش کردیم. حتی پس از اینکه در اوایل زمانی که سرورها به معنای واقعی کلمه توسط میلیون‌ها فعال سازی از بین نمی‌رفتند، با مشکلاتی مواجه شدید، اوضاع خیلی بهتر نشده است.

دو روز کامل پس از عرضه، در ۱۸ سپتامبر، اپراتورها همچنان در حال چکش هستند و مشتریان با مشکلاتی روبرو هستند. به طور حکایتی، به نظر می رسد T-Mobile بیشترین مشکل را دارد، با AT&T کمترین.

انتقال سیم‌کارت به eSIM، صرف‌نظر از شرکت مخابراتی، و صرف‌نظر از اینکه بعد از عرضه آیفون یا زمان دیگری از سال باشد، فوری نیست. پذیرندگان اولیه باید منتظر انتظار باشند، و هنوز مشخص نیست که چقدر بهتر می شود – اما ما انتظار داریم حداقل مقداری بهتر شود.

ویژگی های جدید آیفون ۱۴

در حالی که بسیاری از موارد ثابت باقی ماندند، اپل چندین به روز رسانی و تغییرات ارزشمند را ارائه کرد که بررسی یک آیفون جدید را کمی آسان تر می کند. بهبودهای دوربین، پردازنده با عملکرد بالاتر و ویژگی های ایمنی این مدل را متمایز می کند.

ارتقاء دوربین

اپل دوربین اصلی را که قبلا به عنوان دوربین عریض شناخته می شد، ارتقا داد. هنوز هم از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می کند، نه از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی که در آیفون ۱۴ پرو معرفی شد ، اما بزرگتر است و به پیکسل های ۱.۹ میکرونی بزرگتر و دیافراگم f/1.5 مجهز است.

این مشخصات به معنای بهبود عملکرد در نور کم است که اپل می گوید ۴۹ درصد بهتر از دوربین آیفون ۱۳ است. این بدان معناست که حالت شب به همان اندازه که قبلاً انجام می‌شد وارد نمی‌شود و عکس‌های حالت پرتره از نوردهی روشن‌تر و جزئیات بیشتر بهره می‌برند.

هنگامی که حالت شب شروع به کار می کند، می تواند در شرایط نوری یکسان در نیمی از زمان عکس بگیرد. این می‌تواند تاری را کاهش دهد و محیط‌های تاریک‌تر را واضح‌تر کند، اما دیدن تفاوت می‌تواند بسیار سخت باشد مگر اینکه فعالانه به دنبال آنها باشید.https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=38f988f6-382c-11ed-b5bb-6595d9b17862

دوربین سلفی که اپل آن را دوربین TrueDepth می نامد نیز با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهتر و همچنین دیافراگم f/1.9 و فوکوس خودکار ارتقا یافته است. دیدن تفاوت ها در اینجا کمی ساده تر است.https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=5d33f1a8-382c-11ed-b5bc-6595d9b17862

حالت فوکوس خودکار جدید باعث می‌شود که تصاویر در فواصل مختلف فوکوس شوند، مثلاً اگر سلفی گروهی می‌گیرید و همه در یک صف قرار نمی‌گیرند.

همچنین با سنسورهای عمق در یک سیستم هیبریدی کار می کند تا فوکوس خودکار را سریعتر کند. این همان نوع کمکی است که LiDAR در مدل‌های Pro ارائه می‌کند، به سادگی با ایجاد یک نقشه عمق که می‌تواند به سیستم دوربین بگوید که همه چیز از لنز چقدر دور است.

در کنار سخت افزار دوربین جدید، اپل خط لوله ضبط تصاویر جدیدی به نام Photonic Engine را معرفی کرد. به طور خلاصه، هوشمندهای عکاسی محاسباتی Deep Fusion را زودتر به حرکت در می آورد تا رنگ ها و جزئیات حفظ شود.

اپل می‌گوید که موتور فوتونیک به بهبود عکس‌های کم‌نور در هر دوربین به میزان دو برابر یا بیشتر کمک می‌کند.

دوربین آیفون 14

برآمدگی دوربین آیفون ۱۴

سایر ویژگی‌ها برای ثبت تصاویر ثابت باقی می‌مانند، مانند Smart HDR4 برای عکس‌ها، حالت پرتره با نورپردازی پرتره و سبک‌های عکاسی، و فلاش رتینا.

برای ویدیو، اپل حالت Action Mode را برای یک ویژگی تثبیت کننده ویدیو مبتنی بر نرم افزار معرفی کرد. از کل سنسور با اسکن بیشتر و تصحیح رول پیشرفته برای ایجاد ویدیوی صاف و بدون گیمبال استفاده می کند.

بقیه مشخصات ویدیو نسبت به سال گذشته تقریباً بدون تغییر هستند، از جمله ۴K HDR در Dolby Vision با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه، ۱۰۸۰p 240 فریم در ثانیه Slo-mo، Sensor-Shift OIS، زوم اپتیکال ۲ برابر و زوم دیجیتال ۳ برابر و زمان. حالت های لپس حالت سینمایی با سرعت ۱۰۸۰p 30 فریم بر ثانیه به ۴K HDR 30 فریم بر ثانیه دست انداز می کند.

ویژگی های ایمنی

آیفون ۱۴ دارای ژیروسکوپ دامنه دینامیکی بالا و شتاب سنج دو هسته ای برای فعال کردن Crash Detection است. این ویژگی می تواند تا ۲۵۶ گرم نیرو را حس کند تا تشخیص دهد که آیا تصادف خودرو اتفاق افتاده است یا خیر، و همچنین با استفاده از سایر سنسورهای سواری برای تشخیص جنبه های مختلف تصادف دیگر.

از آنجایی که تشخیص خرابی در اپل واچ سری ۸ نیز موجود است ، هر دو دستگاه برای تماس با مقامات با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

در مورد مودم سلولی، کوالکام X65 است که اپل برای معرفی Emergency SOS از طریق ماهواره استفاده کرد. کاربرانی که در مواقع اضطراری خود را از دکل‌های تلفن همراه دور می‌بینند، می‌توانند آیفون خود را مستقیماً به ماهواره متصل کنند تا به کمک دسترسی پیدا کنند.

ما قبلاً به مدت طولانی به این موضوع پرداخته‌ایم، اما به طور خلاصه، اگر در جایی در آمریکای شمالی که پوشش سلولی ندارید سرگردان هستید و به کمک نیاز دارید، همچنان می‌توانید آن را دریافت کنید.

اینجا StarLink نیست، جایی که ماهواره ها یک برج سلولی را مسخره می کنند. این به معنای واقعی کلمه ارتباط نقطه به نقطه از آیفون به ماهواره است.

آیفون 14 از اتصال ماهواره ای در مواقع اضطراری پشتیبانی می کند

آیفون ۱۴ از اتصال ماهواره ای در مواقع اضطراری پشتیبانی می کند

به جای یک تماس تلفنی یا یک پیام متنی کامل، آیفون سؤالاتی در مورد وضعیت می پرسد، سپس به شما می گوید که آن را به سمت ماهواره بگیرید. پس از برقراری ارتباط، پاسخ ها به همراه مکان آیفون، شناسه پزشکی و سطح باتری به ماهواره ارسال می شود.

سپس آن پیام به یک ارائه دهنده خدمات اضطراری ارسال می شود. اگر امکان ارسال پیامک به ارائه‌دهنده خدمات وجود نداشته باشد، این پیام به یک مرکز رله اضطراری متعلق به اپل می‌رود و سپس آن کمک را فرا می‌خواند.

با این حال، این یک چیز آتشین و فراموش کردنی نیست، و همچنان باید تماس گیرنده گوشی را برای مدت کوتاهی در جهت درست قرار دهد. خود آیفون در این زمینه کمک می کند و به شما می گوید که چگونه آیفون را تنظیم کنید تا سیگنال را به ماهواره برساند تا بتوان آن را رله کرد.

برخی از محاسبات مداری دستمال کاغذی که قبلا انجام دادیم، و از زمانی که توسط برخی کارشناسان تایید شد، نشان می‌دهد که کاربران در هنگام ارسال پیام، با فرض قرار گرفتن کاربر در زمین صاف، به پیمایش ۲ درجه‌ای از تلفن نیاز دارند. در محیط های مبهم مانند جنگل به یک نوسان ۵ درجه نیاز دارد.

بدون کمک اپل، که ما نداریم، این اکنون قابل آزمایش نیست. و اپل قرار نیست این سرویس را در زمان راه اندازی عملیاتی کند، زیرا در ماه نوامبر به صورت زنده آغاز می شود. همچنین، اپل می گوید که برای دو سال رایگان خواهد بود، اگرچه مشخص نیست که پس از آن چه اتفاقی می افتد.

A15 Bionic برمی گردد

یکی از شگفت انگیزترین اعلامیه ها در رویداد آیفون این بود که آیفون ۱۴ از تراشه سال گذشته استفاده خواهد کرد. این گوشی A15 Bionic با پردازنده گرافیکی ۵ هسته ای دارد که قبلاً در سری آیفون ۱۳ پرو استفاده می شد.

در حالی که رم ۶ گیگابایتی در آیفون ۱۴ نسبت به پردازنده گرافیکی ۴ هسته ای A15 مورد استفاده در آیفون ۱۳ ارتقا یافته است، تشخیص تفاوت واقعی دشوار خواهد بود – اگر از آیفون ۱۳ می آیید. واضح است. به عنوان روز برای ارتقا دهندگان از هر چیز قدیمی تر، و همچنین اگر از علاقه مندان مشتاق به معیارهای معیار هستید.

مشخص نیست که A15 Bionic چه چیزی را قادر می‌سازد که قبلاً نمی‌توانست انجام دهد، اما برخی از ویژگی‌های جدید منحصربه‌فرد به سری آیفون ۱۴ هستند. به عنوان مثال، حالت سینمایی اکنون در تمامی مدل‌های آیفون ۱۴ با نرخ ۴K 30 فریم بر ثانیه کار می‌کند، زیرا پردازنده در پردازش تصویر نقش دارد.

هسته GPU اضافی به هر گرافیکی کمک می کند، فقط به این دلیل که هسته های بیشتری در کار خواهند بود. این امر عمدتاً بازی‌ها را بهبود می‌بخشد، اما ممکن است کمک کند تا رابط برنامه‌های سخت‌افزار کمی سریع‌تر شود.

در Geekbench 5، آیفون ۱۴ در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیاز ۱۷۳۳ و ۴۶۴۱ را کسب کرد. این امتیازات تقریباً مشابه آیفون ۱۳ است که امتیازهای ۱۷۴۲ و ۴۷۶۸ را کسب کرد. در حالی که آیفون ۱۳ در چند هسته امتیاز کمی بهتر کسب کرد، همه اینها در حاشیه خطا است و این پردازنده ها اساساً یکسان هستند.

ما مزایای آن هسته GPU اضافی را با تست گرافیک محاسباتی می بینیم. آیفون ۱۴ ما ۱۲۹۰۹ را مدیریت می کند در حالی که آیفون ۱۳ ۱۰۷۹۵ را می کشد. GPU را می توان (کمی) در Antutu نیز احساس کرد.

Antutu آیفون ۱۴ را ۸۰۳۸۷۴ و آیفون را ۷۹۶۲۵۰ به عنوان مجموع مجموع قرار داده است. با نگاهی به تفکیک، نمرات بسیار مشابه بودند و بیشترین افزایش به نتایج GPU و UX رسید.

در حالی که این پردازنده به چیزی نزدیک به چیزی نیست که شما می توانید آن را “آهسته” نامید، اما از روش معمول اپل برای استفاده از یک تراشه در کل مدل فاصله دارد.

اگر بخواهیم حدس بزنیم، یک سال پیش که تصمیمات نهایی طراحی آیفون ۱۴ گرفته شد، اپل با نگاهی به رقبا، رقبای خود را بیش از یک سال از نظر قدرت پردازش عقب تر دانست و تصمیم گرفت این خط را بیشتر متمایز کند. این، همراه با یک سال پرهزینه و چالش برانگیز برای تولیدکنندگان، که اکنون نشانه‌هایی از بهبودی را نشان می‌دهد، شرکت را به چیزی که به دست آوردیم سوق داد.

عمر باتری نیز اندکی بهبود یافته است. اپل می گوید که آیفون ۱۴ یک ساعت بالاتر از آیفون ۱۳ رتبه بندی شده است – ۲۰ ساعت تماشای ویدیوی محلی در مقابل ۱۹ ساعت. این چیزی است که ما در آزمایش متوجه شدیم.

این در جریان ویدیو ادامه دارد، با آیفون ۱۴ که تا ۱۶ ساعت در مقابل ۱۵ ساعت برای آیفون ۱۳ مدیریت می کند. پخش صدا بسیار بیشتر است، تا ۸۰ ساعت در مقابل ۷۵ ساعت.

با توجه به اینکه تغییرات فیزیکی آیفون قابل توجه نیست، اپل نمی توانست باتری را در بین دو نسل به شکل قابل توجهی تغییر دهد. این احتمال وجود دارد که این مزایا ناشی از سایر بهبودهای عملکردی باشد که اپل به آن دست یافته است، نه صرفاً ظرفیت باتری بیشتر.

آیا باید آیفون ۱۴ بخرید؟

در خلا، آیفون ۱۴ یک گوشی پرچمدار قوی است که ترکیب مناسبی از ویژگی ها نسبت به قیمت دارد. اما، در خلاء وجود ندارد. آیفون های موجود از همه طرف طیف قیمت و عملکرد آن را احاطه کرده اند.

این آیفون ۱۴ بسیار کمی سریعتر از آیفون ۱۳ است – که هنوز با قیمت ۶۹۹ دلار در دسترس است، در مقابل ۷۹۹ دلار برای مدل ۱۴. دوربین عقب تقریباً یکسان است و تقریباً همان کیفیت عکس هایی را ایجاد می کند که آیفون ۱۳ در شرایط استفاده معمولی انجام داد.

دوربین جلوی جدید کمی بهتر است. و، ویژگی ارتباطات ماهواره ای اضطراری اپل در آیفون ۱۴ نیز وجود دارد.

استفاده از آیفون 14 جدید

استفاده از آیفون ۱۴ جدید

این گوشی از نظر طراحی، وزن، صفحه نمایش و تقریباً هر عامل دیگری که یک گوشی را از نظر خارجی متمایز می کند، تقریباً مشابه آیفون ۱۳ است. جزیره پویا در آیفون ۱۴ پرو هنوز جابجا نشده است، زیرا هنوز ناچ دارد.

به طور خلاصه، آیفون ۱۴ گوشی خوبی است. این فقط یک انتخاب وحشتناک است، و درست خارج از منطقه حمله، برای هر کسی که آیفون ۱۳ را با هر طعمی ارتقا می دهد. در اینجا واقعاً به اندازه کافی چیز جدیدی وجود ندارد که تضمین کند دستگاه های نسبتاً مشابهی را که یک سال فاصله دارند تعویض کنید. و اگر به دنبال آن هستید که از آیفون ۱۲ می آید، ممکن است بخواهید یک سال دیگر صبر کنید مگر اینکه گوشی شما از هم بپاشد.

کسانی که احتمال خطر در یک مکان دورافتاده را پیش‌بینی می‌کنند و به شدت به آن ویژگی ارتباطات ماهواره‌ای احضار نجات نیاز دارند، ممکن است آن را گزینه‌ای جذاب بدانند. اما اگر فکر می کنید ممکن است به تجهیزات نجات نیاز داشته باشید، تجهیزات و سخت افزار اختصاصی برای این منظور سرمایه گذاری بسیار بهتری خواهد بود.

با وجود تمام مقایسه‌های ضعیف از آیفون ۱۳ با آیفون ۱۴ غیرپرو، غیرپلاس، آیفون ۱۴ همچنان در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ فروش خوبی خواهد داشت زیرا چرخه‌های ارتقای آیفون طولانی‌تر و طولانی‌تر می‌شوند. همه ما مدتی پیش از مرزی عبور کرده‌ایم که یک دستگاه ارزان‌قیمت به اندازه کافی برای جمعیت آیفون به عنوان لوازم خانگی خوب است.

پس از اولین ماه که طرفداران اپل اولین خریداران هستند و برای آیفون ۱۴ پرو فریاد می زنند، آن و آیفون ۱۴ پلاس بالاتر خواهند رفت. برای میلیون‌ها کاربر که هنوز آیفون X یا نسل دوم آیفون SE دارند که ارزشی برای گرفتن یک آیفون «Pro» نمی‌دانند، دقیقاً در منطقه حمله قرار دارد.

آیفون ۱۴ – جوانب مثبت

  • ویژگی های جدید ارتباط اضطراری
  • رم بیشتر، اما اینکه چقدر برای هر کاربر مهم است، متفاوت است
  • مهاجرت eSim در دراز مدت خوب خواهد بود، اما…

آیفون ۱۴ – معایب

  • مهاجرت eSIM در زمان راه اندازی واقعاً دشوار است
  • خیلی واضح است که اگر دستگاه شما دو سال یا کمتر عمر کرده باشد، آیفونی نیست که آن را تهیه کنید
  • قیمت چیزی که حتی از یک گوشی دو ساله می گیرید
  • ناسازگاری پرونده

امتیاز آیفون ۱۴

امتیاز دادن به آیفون ۱۴ فوق العاده سخت است. به زبان ساده، اگر آیفون ۱۳ با هر طعمی دارید، از این یکی صرفنظر کنید، حتی اگر در برنامه ارتقای آیفون هستید. اگر آیفون ۱۲ دارید، در مورد آنچه برای آیفون نیاز دارید در مقایسه با آنچه که آیفون ۱۴ ارائه می دهد – و مدت زمانی که به آن نیاز دارید تا دوام بیاورد، فکر کنید.

آیفون ۱۱ و قبل از آن جمعیت؟ بدون ترس خرید کنید. با پول کمتری نسبت به آیفون ۱۴ پرو، یک گوشی پرچمدار عالی دریافت خواهید کرد که با اختلاف زیادی از آنچه دارید برتری دارد و سال ها پشتیبانی خواهد شد.

امتیاز: ۳.۵ از ۵ فقط به این دلیل که ارزش پیشنهادی بدی برای افرادی که آیفون‌های نسبتاً جدید دارند است. اگر بودجه کمی دارید، و دوربین iPhone SE به اندازه کافی برای شما خوب نیست، این یا آیفون ۱۳ راه حلی هستند – و ما این انتخاب را به شما واگذار می کنیم.

آیفون ۱۴ را از کجا بخریم

آیفون ۱۴ اپل برای خرید در دسترس است، با ارائه دهندگان بی سیم AT&T و Verizon که مشوق هایی را برای جدیدترین دستگاه ها ارائه می دهند. Visible همچنین یک کارت پیش‌پرداخت ۲۰۰ دلاری و AirPods 3 رایگان را در زمان انتشار ارائه می‌کند که برای خدمات ثبت‌نام می‌کنید و آیفون ۱۴ خریداری می‌کنید. برای اطلاع از شرایط و ضوابط مربوط به این پیشنهاد به Visible.com مراجعه کنید.

بسیاری از تبلیغات و مشوق های اضافی را می توان در خلاصه معاملات آیفون و راهنمای قیمت آیفون ۱۴ ما یافت .

اگر یک آیفون کارکرده دارید، می‌توانید معاملات اپل ما را برای پاداش‌های نقدی انحصاری در دستگاه‌های متعلق به قبل بررسی کنید و پول بیشتری را برای آیفون ۱۴ جدید در جیب خود بگذارید.

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

مجموعه ای متنوع از شارژر ها و پاوربانک
مشخصات قیمت و بررسی کیف دستی یونیک مدل Bergen مناسب برای لپ تاپ تا 16 اینچی

لوازم جانبی موبایل

جستجو در بین دنیایی از لوازم جانبی و اکسسوری های اورجینال 

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه اسپیگن​

اطلاع از اخبار ، محصولات جدید و جشنواره های فروش 

سبد خرید
منو
0 مورد سبد خرید
حساب من