وبلاگ, ویژه اسپیگن

انواع محافظ صفحه نمایش

انواع گلس گوشی

اگر شما از آن دسته افراد هستید که به سلامت گوشی و صفحه نمایش گوشی اهمیت میدهید این مطلب میتواند برای شما مفید باشد.

صفحه نمایش یک گوشی مهمترین قسمت یک گوشی موبایل میباشد و در صورت بروز مشکل برای این قسمت عملا استفاده از گوشی ناممکن میشود. تعویض صفحه نمایش یک گوشی تقریبا به اندازه ۵۰ تا ۷۰ درصد قیمت آن گوشی میتواند برای شما هزینه داشته باشد. پس حفاظت از این قسمت کار مهمی میباشد.

خرید گلس گوشی

خب حالا که متوجه شدید محافظت از صفحه نمایش یک گوشی چه کار مهم و عقلانی ای است، بیایید با انواع صفحه نمایش آشنا شویم.

محافظ صفحه نمایش یک گوشی باید حتما با کیفیت و اورجینال باشد. در غیر این صورت ممکن است نتواند از صفحه نمایش گوشی محافظت کند و یا در روند استفاده از دستگاه اخلال ایجاد کند. در بازار لوازم جانبی ممکن است که محافظ صفحه نمایش های مختلفی با قیمت بسیار پایین برای شما موجود باشد، اما دقت کنید در صورتی که این گلس ها اورجینال نباشند، نه تنها در صورت خوردن ضربه به صفحه از آن محافظت نمیکنند، بلکه در زمان استفاده از تاچ گوشی شمارا دچار سردرگمی میکنند. پس اگر به سلامت صفحه نمایش گوشی خود اهمیت میدهید و به خصوص گوشی پرچمدار گران قیمت دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا انواع گلس های گوشی را معرفی کنیم.

گلس آنتی بلوری

امروزه که زمان استفاده از گوشی موبایل بسیار افزایش پیدا کرده، محافظت از چشم ها در برابر این پدیده امری بسیار مهم میباشد. استفاده طولانی مدت از گوشی موبایل باعث خشکی چشم و آسیب رسیدن به چشم های شما میباشد.

گلس های آنتی بلوری دارای یک لایه خاص از بلوک های شیشه ای است تا ۷۵٪ از نور آبی مضر را مطابق با گواهینامه SGS مسدود کند.

گلس آنتی بلوری یونیک برای گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس / ۱۴ پلاس مدل UNIQ OPTIX VISION CARE iPhone 13 Pro Max / 14 Plus

این گلس از ویژگی آنتی بلوری برخوردار میباشد. ویژگی UNIQ OPTIX VISION CARE از گوشی شما به شکل مناسبی محافظت میکند. این گلس مناسب برای گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۴ پلاس میباشد. با این محافظ شما حداکثر محافظت در برابر خط و خش از صفحه نمایش خود را به دست میارید. یک لایه خاص از بلوک های شیشه ای تا ۷۵٪ از نور آبی مضر (گواهینامه SGS) را مسدود می کند و ویژگی آنتی بلوری را به رخ میکشد. انحنای ۲.۸۵ بعدی این گلس، از صفحه نمایش در کل سطح ها محافظت می کند و همچنین این گلس محافظت میکند در برابر شکستن از ارتفاع تا ۱.۸ متر که واقعا عالی میباشد. فناوری DustRepel باعث نصب بدون گرد و غبار این محافظ صفحه نمایش میشود. شفافیت عالی و پاسخ نمایش عالی از دیگر ویژگی های این محافظ صفحه نمایش میباشدو همچنین این گلس سازگار با کیس های محافظ نیز میباشد. دارای پوشش ضد اثر انگشت اولئوفوبیک و فناوری ضد الکتریسیته ساکن است. همراه این محافظ، کیت کامل نصب اسان در منزل نیز ارائه میگردد.

محافظ صفحه نمایش اسپیگن آیفون ۱۴ پرو مکس Spigen tR Align Master Glass iPhone 14 Pro Max

گلس اسپیگن مدل tR Align Master یکی از با کیفیت ترین محافظ صفحه  نمایش های روز جهان میباشد. مناسب برای Apple iPhone 14 Pro Max است و کاملا سارگار با کیس ها و قاب های اسپیگن، یونیک، جیتک و … میباشد. عدم اختلال در کیفیت سنسور ها خصوصا Face ID یکی از یکی از نکات مهمی است که در ساخت این صفحه نمایش به آن دقت شده است. عدم جذب اثر انگشت و ایجاد رنگین کمان نشان از کیفیت بالای این گلس میباشد. عدم کاهش کیفیت و نور صفحه نمایش باعث میشود که بدون هیچ مزاحمتی بتوانید از این گلس استفاده کنید. محافظ صفحه نمایش به صورت فول صفحه میباشد. همراه با ابزار نصب آسان به مصرف کننده تحویل داده میشود و بسته آن به صورت دو عددی میباشد.

گلس محافظ صفحه نمایش tR Align Master اسپیگن از شش لایه محافظتی تشکیل شده که هر کدام ویژگی هایی دارند. چهار لایه در قسمت زیرین شیشه اصلی وجود دارد و یک لایه ضد گرد و غبار از جنس فناوری نانو بر روی شیشه اصلی قرار گرفته است. مجموع این لایه ها در کنار هم بهترین محافظت را از صفحه نمایش اصلی آیفون ۱۴ پرو مکس خواهند داشت تا در صورت ضربه یا فشار حداقل آسیب به نمایشگر اصلی گوشی وارد شود.

گلس گیمینگ یونیک برای گوشی آیفون ۱۴ پرو مدل UNIQ OPTIX MATTE iPhone 14 Pro

گلس مناسب برای گوشی آیفون ۱۴ پرو میباشد و UNIQ OPTIX MATTE برای حداکثر روانی و پاسخگویی چند لمسی در هنگام بازی ساخته شده است. حداکثر محافظت در برابر خط و خش صفحه نمایش یکی از قابلیت های مهم این صفحه نمایش میباشد. فوق العاده روان و سریع در پاسخگویی چند لمسی مناسب گیمینگ که این گلس را نسبت به گلس های دیگر متمایز میکند. محافظت در برابر شکستن از ارتفاع تا ۱.۸ متر میتوان ارتفاع مناسبی باشد. فناوری DustRepel – نصب بدون گرد و غبار را برای شما به ارمغان میاورد. سازگاری کامل با کیس های محافظ دارد و دارای پوشش ضد اثر انگشت اولئوفوبیک و فناوری ضد الکتریسیته ساکن میباشد. DustRepel™ برای نصب آسان بدون گرد و غبار میباشد. همراه با کیت کامل نصب اسان در منزل است که برای استفاده شما آسان باشد.

لبه های محافظ صفحه نمایش UNIQ MATTE با پوشش ضد ضربه محافظت شده است تا از لب پر شدن و شکستگی شیشه گرمادیده سکوریت با درجه سختی ۹H محافظت بیشتری داشته باشد. محافظ صفحه نمایش یونیک مدل آنتی بلوری دارای پوشش ضد اثر انگشت اولئوفوبیک و فناوری ضد الکتریسیته ساکن نیز می باشد . به این ترتیب حرکت انگشت بر روی آن روان و راحت بوده و کمترین میزان جذب لکه و اثر چربی دست را بر روی صفحه نمایش خواهید داشت .

گلس محافظ صفحه نمایش آیفون ۱۳/۱۳ پرو برند G-Tech مدل G FORCE ARMOR

محافظ صفحه نمایش جیتک مدل G Force Armor محافظت کامل از صفحه نمایش iPhone 13/13 Pro را به ارمغان میاورد. پیشرفته ترین تکنولوژی ساخت محافظ صفحه در یک محصول گنجانده شده است. ساخته شده بر پایه شیشه گرمادیده با درجه سختی ۹H ساخت شرکت ASAHI ژاپن که واقعا کیفیت مناسبی دارد. استفاده از با کیفیت ترین چسب دنیا بدون ایجاد حباب و کاهش حساسیت تاچ گوشی ساخت شرکت TOYO ژاپن واقعا دلگرم کننده است. دارای فریم دور گلس ساخته شده از پلی کربنات سخت و محکم برای افزایش استحکام در برابر سقوط و ضربه میباشد. عدم جذب چربی ، لکه و اثر انگشت بر روی سطح نشان از کیفیت بالا این گلس دارد. عدم کاهش نور صفحه نمایش با حداکثر شفافیت و عبور ۹۹% نور صفحه نمایش باعث میشود که استفاده از این گلس بدون دردسر باشد. دارای لایه ضد انعکاس نور برای حداکثر وضوع صفحه نمایش در محیط های پر نور و فضای آزاد.

گلس محافظ صفحه نمایش آیفون ۱۳/۱۳ پرو برند G-Tech مدل G FORCE ARMOR را باید نسخه تقویت شده ای از محفاظ صفجه نمایش جیتک مدل G-FORCE ARMOR بدانیم . در واقع این گلس محافظ با به ارث بردن تمامی ویژگی ها و قابلیت های نسخه قبلی بجز پوشش آنتی میکروبیال از یک سپر تقویت شده در لبه های گلس با پلی کربنات سخت و محکم برخوردار می باشد . این لبه های محافظتی علاوه بر ایجاد یک مقاومت بیشتر برای گلس در برابر ضربه و برخورد باسطوح که عموما از لبه های گلس منجر به شکستن آن می گردد ، در برابر ایجاد خط و خش بر روی روی گلس نیز با ایجاد یک فاصله محافظت می کند .برای استفاده همزمان قاب گوشی با این گلس باید از مدلهایی استفاده نمایید که لبه های صفحه نمایش را پوشش نمی دهد تا از تداخل آنها با یکدیگر جلوگیری نماید .

گلس آنتی بلوری یونیک برای گوشی آیفون ۱۴ پرو مدل UNIQ OPTIX VISION CARE iPhone 14 Pro

این گلس از ویژگی آنتی بلوری برخوردار میباشد و ویژگی UNIQ OPTIX VISION CARE از صفحه نمایش گوشی شما به شکل مناسبی محافظت میکند. این گلس مناسب برای گوشی آیفون ۱۴ پرو میباشد. با این محافظ شما حداکثر محافظت در برابر خط و خش از صفحه نمایش خود را به دست میارید. یک لایه خاص از بلوک های شیشه ای تا ۷۵٪ از نور آبی مضر (گواهینامه SGS) را مسدود می کند و ویژگی آنتی بلوری را به رخ میکشد. انحنای ۲.۸۵ بعدی این گلس، از صفحه نمایش در کل سطح ها محافظت می کند و همچنین این گلس محافظت میکند در برابر شکستن از ارتفاع تا ۱.۸ متر که واقعا عالی میباشد. فناوری DustRepel باعث نصب بدون گرد و غبار این محافظ صفحه نمایش میشود. شفافیت عالی و پاسخ نمایش عالی از دیگر ویژگی های این محافظ صفحه نمایش میباشدو همچنین این گلس سازگار با کیس های محافظ نیز میباشد. دارای پوشش ضد اثر انگشت اولئوفوبیک و فناوری ضد الکتریسیته ساکن است. همراه این محافظ، کیت کامل نصب اسان در منزل نیز ارائه میگردد.

در برابر ضربات و صدمات به صفحه نمایش شما هم بسیار موفق عمل می کند . از این گلس در شرایط آزمایشگاهی و تست سقوط از ارتفاع ۱۸۰ سانتی متری به عمل آمده است . بدون هیچگونه آسیب به صفحه نمایش و حتی ضدمه به خود گلس موفق بوده است .

لبه های محافظ صفحه نمایش UNIQ VISION CARE با پوشش ضد ضربه محافظت شده است تا از لب پر شدن و شکستگی شیشه گرمادیده سکوریت با درجه سختی ۹H محافظت بیشتری داشته باشد .

محافظ صفحه نمایش یونیک مدل آنتی بلوری دارای پوشش ضد اثر انگشت اولئوفوبیک و فناوری ضد الکتریسیته ساکن نیز می باشد . به این ترتیب حرکت انگشت بر روی آن روان و راحت بوده و کمترین میزان جذب لکه و اثر چربی دست را بر روی صفحه نمایش خواهید داشت .

گلس یونیک برای گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس مدل UNIQ OPTIX PRIVACY iPhone 14 Pro Max

گلس مناسب برای گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس میباشد. گلس یونیک برای گوشی آیفون مدل UNIQ OPTIX PRIVACY iPhone 14 Pro Max همان محصول مناسبی است که به آن نیاز داریم . این گلس با محدود سازی دید صفحه نمایش به ۲۸ درجه نسبت به خط عمود وسط مانع از دیده شدن صفحه نمایش شما از بقل می شود . محافظ صفحه نمایش جدید با فیلتر حریم خصوصی ۲۸ درجه دو طرفه با وضوح و رنگ بهینه باعث میشود که دیدن صفحه نمایش برای دیگران سخت شود و حریم خصوصی شما به بهترین شکل حفظ شود. البته این محدودیت فقط برای دید از زوایای جانبی می باشد . از دید مقابل به جرات می توانیم بگوییم که این گلس بالاترین وضوح رنگ و نور صفحه نمایش را دارد . محافظت در برابر ضربه تا ارتفاع ۱.۸ متر با پوشش تمام صفحه ۲.۸۵ بعدی، لبه های محافظت شده با لایه ضد ضربه و لب پریدگی شیشه از ویژگی های مهم و کاربردی این گلس به حساب میاید. دارای پوشش ضد اثر انگشت اولئوفوبیک و فناوری ضد الکتریسیته ساکن مانند اکثر مدل های یونیک. همراه این محافظ، کیت کامل نصب اسان در منزل نیز ارائه میگردد.

محافظ صفحه نمایش Privacy JCPAL آیفون ۱۲ Mini

JCPAL این محافظ را برای گوشی‌های آیفون ۱۲ مینی تولید کرده است و دارای شفافیت بالایی میباشد. نصب آسان و برخورداری از تکنولوژی Bonding و حفظ وضوح و کیفیت تصویر از دیگر ویژگی های این گلس میباشد. لبه‌های خمیده با برش نرم از دیگر قابلیت های این محافظ صفحه نمایش میباشد. سختی ۹H و مقاوم در برابر خط و خش این گلس را کاملا مناسب برای خرید میکند.

گلس یونیک برای گوشی آیفون SE 2/3 مدل (UNIQ Optix Vivid iPhone SE (2020-2022

گلس مناسب برای گوشی های آیفون SE 2022، آیفون SE 2020، آیفون ۸ و آیفون ۷میباشد. محافظ با پوشش کامل و حفظ کامل نور و  کیفیت صفحه نمایش باعث میشود شما بدون هیچ مزاحمتی بتوانید از این گلس استفاده کنید. محافظت در برابر ضربه تا ارتفاع ۱.۸ متر با پوشش تمام صفحه ۲.۸۵ بعدی، لبه های محافظت شده با لایه ضد ضربه و لب پریدگی شیشه این محافظ صفحه نمایش را جذاب کرده است. دارای پوشش ضد اثر انگشت اولئوفوبیک و فناوری ضد الکتریسیته ساکن است و  DustRepel™ برای نصب آسان بدون گرد و غبار همراه با کیت کامل نصب اسان در منزل میباشد.

UNIQ Optix Vivid یک گلس جدید از برند یونیک می باشدکه بخوبی تمام سطح رویی گوشی شما را پوشش می دهد . این درحالی است که رنگ ها و نور صفجه نمایش کاملا واقعی باقی می ماند . شما هیچ تغییری در کیفیت اصلی صفحه نمایش را نخواهید داشت . UNIQ OPTIX Vividدر برابر ضربات و صدمات به صفحه نمایش شما هم بسیار موفق عمل می کند . از این گلس در شرایط آزمایشگاهی و تست سقوط از ارتفاع ۱۸۰ سانتی متری به عمل آمده است . بدون هیچگونه آسیب به صفحه نمایش و حتی ضدمه به خود گلس موفق بوده است .

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

مجموعه ای متنوع از شارژر ها و پاوربانک
مشخصات قیمت و بررسی کیف دستی یونیک مدل Bergen مناسب برای لپ تاپ تا 16 اینچی

لوازم جانبی موبایل

جستجو در بین دنیایی از لوازم جانبی و اکسسوری های اورجینال 

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه اسپیگن​

اطلاع از اخبار ، محصولات جدید و جشنواره های فروش 

سبد خرید
منو
0 مورد سبد خرید
حساب من