وبلاگ

قاب های اسپیگن : آیا واقعا خوب هستند و شما باید بخرید؟

تا حالا شده که تصمیم به خرید قاب برای گوشیتون بگیرید و توی تنوع قاب ها و برند ها غرق بشید؟ شما تنها نیستید.  ممکنه موقع جستجو در میان برندها با یک سری برند خاص و مورد توجه مواجه بشید مثل اسپیگن.

قاب های اسپیگن دقیقا چی هستن و آیا واقعا نسبت به قیمتشون ارزش خرید دارن؟

بیاین وسط اینهمه گزینه و برند باهم به ویژگی های قاب های اسپیگن یه نگاهی بندازیم و ببینیم واقعا باید قاب بعدی ما از این برند پرطرفدار باشه یا نه.

اسپیگن از سال ۲۰۰۸ که تاسیس شده هدف خودش رو تولید لوازم جانبی با کیفیت و متناسب با نیاز مردم قرار داده تا بتونه به طور همه جانبه همه ی نیازها رو برطرف کنه و برای این هدف ۵ خط تولید قاب متفاوت داره که میشه ازشون انتخاب کرد :

  • Armor : اگه شما میخواین مطمئن بشین که دستگاهتون کاملا در برابر ضربه های سخت و سقوط از ارتفاع سالم میمونه این مدل کاملا نیاز شمارو برطرف میکنه
  • Hybrid : این مدل ترکیب استایل و ایمنی رو براتون به ارمغان میاره که دستگاهتون در عین زیبایی در برابر اکثر ضربه ها هم مقاوم باشه البته نه به اندازه سری Armor
  • Liquid : این مدل ایمنی کمتری نسبت به مدل های Armor و Hybrid داره اما برای کسانی که دستگاهشون زیاد در معرض سقوط و ضربه قرار نمیگیره و همچنین میخوان قابشون در عین زیبایی و کم حجم بودن لغزنده هم نباشه انتخاب خوبیه. بعضی از مدل های Liquid همچنین شفاف هم هستند تا رنگ گوشیتون قابل مشاهده باشه.
  • Thin Fit/Air : درست مثل Liquid این مدل از قاب ها کاملا به گوشی میچسبند اما ایمنی خیلی کمتری نسبت به اون مدل ایجاد میکنند.  این مدل از قاب های اسپگین به طور معمول برای جلوگیری از خش افتادن گوشی استفاده میشن.
  • Wallet : هیچ رمز و رازی در این مدل نیست! این مدل از قاب های اسپیگن علاوه بر قاب بودن نقش کیف پول هم بازی میکنند. این مدل علاوه بر ایجاد ایمنی برای گوشی شما در پشت خودش با یک زبانه جای کارت اعتباری یا کارت شناسایی براتون فراهم میکنه.

اسپیگن همچنین صاحب چند برند ارزان قیمت داخل بازار هم هست. قیمت ها به مدل گوشی بستگی دارند اما در کل قاب های اسپیگن قیمت گذاری گزافی ندارند و اکثر مردم میتونن از پس خریدش بر بیان.

قاب های اسپیگن با قیمت خیلی خوب عملکرد فوق العاده ای دارند بدون اینکه کیفیتشون کم بشه و تحت تاثیر قرار بگیره.

بهترین مدل قاب های اسپیگن کدومه؟

میان خط تولید قاب های اسپیگن اینکه کدوم مدل از همه بهتره کاملا به مصرف روزانه از دستگاهتون بستگی داره.

برای اکثر مردم مدل های Hybrid احتمالا بهترین انتخابه چرا که در عین زیبایی و زیاد حجیم نکردن گوشیتون ، مقاومت خیلی خوبی دارن و در برابر اکثر ضربه ها عملکرد خیلی خوبی رو به نمایش میگذارند.

به هر حال بیشتر مردم در معرض انداختن گوشیشون در پیاده رو هستند و قاب های Hybrid به خوبی در برابر این ضربه ها مقاوم هستند.

در هر صورت اگر شما فردی هستین که مشغول به کار در شغل های سخت مثل ساختمان سازی هستین یا گوشی رو برای فرد کم سن و سال تر میخرید مدل های Armor انتخاب خیلی مناسبی هستند تا در برابر خطرات احتمالی گوشی هوشمند شما در امان بمونه.

در یکی از بررسی های آمازون راجع به قاب های Armor اسپیگن این موضوع مطرح شده که گوشی هوشمندشون پس از زیر گرفته شدن با خودرو سالم مونده !

واقعا هیچ تاییدی بهتر از این برای پرونده اسپیگن وجود نداره.

در پایان روز بازهم به استفاده شما بستگی داره که چه مدلی رو انتخاب کنید.

بیاین باهم همه مدل های هر خط تولید رو موشکافی کنیم تا ببینیم کدومش برای شما مناسب تره:

  • Spigen Rugged Armor/Tough Armor/Slim Armor/Geo Armor/Core Armor/Mag Armor

اینها جان سخت‌ترین کیس‌های اسپیگن هستند که بهترین محافظت در برابر سقوط را ارائه می‌دهند، با تفاوت‌هایی بین هر مدل خاص.  به عنوان مثال، Rugged Armor ، یک قاب TPU است که خیلی حجیم نیست، اما همچنان محافظت خوبی ارائه می‌دهد.  Tough Armor یک صفحه پشتی پلی کربنات را به پوسته داخلی TPU اضافه می کند، بنابراین سطح محافظت را به طور چشمگیری افزایش می دهد.  Slim Armor همان ویژگی های  Tough Armor را به ارو میبرد ، اما ضخامت آن را کمی کاهش می دهد.

Geo Armor در بین مدل ها محافظ ترین قاب اسپیگن شناخته میشه ولی ففط برای مدل های محدودی تولید شده است.

یک قاب و یک محافظ صفحه داخل جعبه این مدل موجود هست تا کاملا گوشی خودتون رو بپوشونید.

مدل های دیگر Armor در عین حفظ ویژگی مقاومت با تغییرات کوچکی تولید شده اند.

برای مثال مدل Mag Armor با پشتیبانی از MagSafe برای آیفون های ۱۳ به بالا تولید شده است. اگر مراقب گوشیتون نیستین و به اصطلاح همه چی رو میندازید زمین شما باید از مدل های اسپیگن Armor استفاده کنید

  • Spigen Ultra Hybrid/Ultra Hybrid S/Quartz Hybrid/Matte Hybrid

بسیاری از مردم می‌خوان رنگ یا طرح اصلی گوشی‌های هوشمند خودشون رو به نمایش بگذارند و در عین حال کمی محافظت نیز به آن اضافه کنند.  اگر شماهم جزو این‌دسته هستید، سری Ultra Hybrid یکی از مدل هایی است که باید در نظر بگیرید.  Ultra Hybrid استاندارد دارای قاب TPU برای دور گوشی به همراه پلی کربنات سخت برای پشت گوشی هست که شفاف هم هستند. قاب کناری در صورت افتادن از گوشی شما محافظت می کند در حالی که قاب پشتی شفاف در عین محافظت از پشت گوشی و رنگ و زیبایی دستگاه شمارو به نمایش میگذاره.

سایر مدل ها دارای ویژگی های مشابه هستند اما تفاوت های جزئی دارند.  Ultra Hybrid S دارای پایه داخلی است، نسخه Quartz به جای پلاستیک دارای پشت شیشه ای است و نسخه مات به جای پشتی شفاف دارای پشت مات است.  همچنین می‌توانید چندین رنگ مختلف از این قاب‌ها را انتخاب کنید که در آن قاب کناری رنگی است و قسمت پشتی همچنان شفاف است. در حالی که سری کیس های Hybrid به اندازه سری Armor محافظت نمی کنند، اما باید برای افراد عادی به اندازه کافی خوب هستند.  مگر اینکه گوشی خودتون رو با بی احتیاطی به اطراف پرتاب کنید.  به‌علاوه، این امتیاز اضافه را دریافت می‌کنید که به همه نشان دهید آخرین آیفون را خریداری کرده‌اید.

  • Spigen Liquid Air/Liquid Crystal/Crystal Glitter

سری قاب های Liquid کمی محافظت مناسب را اضافه می‌کنند، اما لزوماً گوشی شما را زیاد حجیم نمی‌کنند.  آنها انعطاف پذیر هستند و کاملاً از TPU ساخته شده اند، بنابراین با هیچ نوع مواد پلی کربنات سختی سرو کار ندارید. سری Liquid Air در حالی که به اندازه Ultra Hybrid محافظ نیستند، می توانند از سقوط های کوچک جان سالم به در ببرند و چسبندگی خوبی به گوشی شما اضافه کنند.  Liquid Air استاندارد دارای بافتی زیبا در پشت و اطراف قاب هست که بسیار ظریف و شیک به نظر میرسد.

Liquid Crystal دوباره برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند پشت گوشی خود را به رخ بکشند اما جایگزین نازک‌تری برای Ultra Hybrid می‌خواهند.  همچنین یک نسخه Glitter از کیس وجود دارد که اکلیلی و فانتزی تر میباشد.  توجه داشته باشید که Liquid Crystal یک قاب TPU ساده است، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که به مرور زمان با استفاده روزمره زرد شود.  این را نمی توان در مورد Ultra Hybrid گفت زیرا قسمت پشتی آن از پلی کربنات است.

  • Spigen Thin Fit/AirSkin

اگر به دنبال حداقل محافظت هستید و در عین حال ظاهری کاملا نزدیک به گوشی میخواهید، سری Thin Fit برای شما مناسب است.  تا چند ماه پیش، مدل Thin Fit بسیار نازک بود و کاملاً از پلاستیک سخت ساخته شده بود.  این بدان معنی بود که محافظت فقط در برابر خراشیدگی‌ انجام میشد.  اسپیگن اخیراً سری Thin Fit را اصلاح کرده است و اکنون، یک لایه TPU با پشتی پلی کربنات سخت به آن اضافه کرده است.  این امر محافظت اولیه در برابر افتادن را نیز تضمین می کند و در عین حال به ماهیت نازک کیس آسیب نمی رساند.

از طرف دیگر، AirSkin یک قاب نازک کاملا شفاف است که فقط در برابر خط و خش محافظت می کند.  این مدل آنقدر نازک است که به سختی میتوان متوجه وجودش روی گوشی شد.  از آنجایی که Thin Fit جدید محافظت بیشتری نسبت به قبل دارد، برای بسیاری از افرادی که می‌خواهند محافظت مناسبی داشته باشند اما می‌خواهند گوشی‌شان بسیار نازک بماند، ببشتر توصیه می‌شود.

  • Spigen Slim Armor CS/Crystal Slot

آیا تا به حال احساس کرده اید که می خواهید کیف پول خودتون رو به خاطر پر بودن جیب های شلوارتان داخل خانه جا بگذارید؟  خوب، این مدل Wallet اسپیگن به شما این امکان رو می‌ده تا دقیقاً این کار رو انجام دهید.  Slim Armor CS مانند Slim Armor استاندارد محافظت زیادی را ارائه می دهد اما یک ترفند اضافی در آستین خود دارد.  قسمت پشتی دارای یک مکانیزم کشویی است که به بیرون می‌چرخد تا شکافی را نشان دهد که می‌تواند حداکثر دو کارت را در خود جای دهد.  شاید بتوانید کارت شناسایی و کارت اعتباری به همراه داشته باشید، یا مقداری پول نقد نیز در آن قرار دهید.

مدل Crystal Slot یک کیس شفاف است که دارای یک شیار برای قرار دادن کارت های شما است.  Slim Armor CS از نظر ما بهتر به نظر می رسد چرا که با ظاهر مینیمال محافظت ، مکان ذخیره کارت های شمارو مخفی نگه خواهد داشت. یک قاب شفاف که نشون می ده که کارت های خودتون رو دارید با گوشی خودتون حمل میکنید خیلی ایده آل به نظر نمیرسه.

قاب های اسپیگن چجوری با رقبا دست و پنجه نرم میکنند ؟

اکثر خریداران کیس اسپیگن اظهار می‌کنند که قاب آن‌ها ترکیب خوبی از محافظ و زیبایی است، که به آن‌ها کمک می‌کند تا پا به پای دیگر برندهای محبوب قاب‌ها پیش بروند.  کیس های Armor اسپیگن اغلب با رقیب اصلی در قاب های محافظ یعنی OtterBox مقایسه می شوند.  اکثر کاربران موافقند که اگرچه با OtterBoxها احساس می‌کنید از گوشی خود در برابر هر چیزی محافظت می‌کنید، اما این قاب ها ضخیم‌تر از اونی هستن که راحت باشند. از سوی دیگر، قاب‌های اسپیگن نیز اغلب به نظر جامد می‌رسند، اما به ضخامت OtterBox نیستند، و به طور کلی برای کاربر معمولی راحت‌تر هستند.

قاب‌های Liquid اسپیگن معمولاً به نازکی قاب‌های نازک Totallee نیستند و نمی‌توانید مدل مات Liquid را تهیه کنید، اما اسپیگن این مزیت را دارد که برای دستگاه‌های بسیار بیشتری در دسترس است.  البته، اگر محبوب‌ترین دستگاه‌های پرچم‌دار را خریداری می‌کنید، هیچ کمبودی در قاب‌ها برای انتخاب نخواهید داشت… اما اسپیگن قاب های فراتر از اپل، گوگل و سامسونگ تولید میکنه و این یک مزیت بزرگ برای بسیاری از کاربران است.

واضح است که کاربران قاب های اسپیگن را دوست دارند.  انتخاب های موجود برای تقریباً هر تلفن مدرن موجود در بازار به همراه قیمت پایین این برند، اسپیگن را به محبوب ترین برند قاب گوشی میان طرفداران تبدیل کرده است.  تمام قاب‌های اسپیگن، از جمله Thin Fit جدید، دارای فناوری Air Cushio هستند که می‌تواند ضربه را هنگام افتادن گوشی جذب کند.  این خیلی عالی به نظر نیرسه چرا که بسیاری از قاب های نازک چنین ویژگی های محافظتی ندارند.

برای چه گوشی هایی میتونم قاب اسپیگن بخرم؟

اسپیگن برای اکثر گوشی‌های پرچم‌دار و همچنین بسیاری از دستگاه‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه قاب‌هایی رو تولید کرده .  چه آیفون ۱۳، سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا، گوگل پیکسل ۷ یا حتی مک بوک داشته باشید، یک قاب اسپیگن برای شما وجود دارد.  اسپیگن حتی برای گوشی‌های مدل‌های قدیمی‌تر هم قاب‌هایی داره که هنوز در دسترس هستند برای مثال، همچنان می‌توانید قاب‌هایی را برای LG V40 ThinQ یا Pixel 3 خریداری کنید که هر دو کاملا قدیمی هستند. علاوه بر این، اسپیگن برای چیزی فراتر از گوشی‌های هوشمند قاب می‌سازد.  آیا می خواهید Galaxy Buds ، AirPods و Nintendo Switch خودتون رو ایمن نگه دارید؟  اسپیگن برای این ها هم قاب و کیس تولید کرده.

از کجا میتونم قاب اسپیگن بخرم؟

در خارج از ایران اسپیگن یک صفحه اختصاصی در آمازون و Best Buy داره همچنین سایت خود اسپیگن هم قاب هارو برای فروش گذاشته.

در ایران هم تجارت پاسارگاد نماینده رسمی برند اسپیگن هم در سایت Spigen.ir و هم در فروشگاه های معتبر سراسر ایران قاب های اسپیگن رو با لیبل و برند تجارت پاسارگاد به فروش میرسونه و به راحتی میتونید قاب مورد علاقه تون رو خریداری کنید.

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

مجموعه ای متنوع از شارژر ها و پاوربانک
مشخصات قیمت و بررسی کیف دستی یونیک مدل Bergen مناسب برای لپ تاپ تا 16 اینچی

لوازم جانبی موبایل

جستجو در بین دنیایی از لوازم جانبی و اکسسوری های اورجینال 

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه اسپیگن​

اطلاع از اخبار ، محصولات جدید و جشنواره های فروش 

سبد خرید
منو
0 مورد سبد خرید
حساب من