وبلاگ

تاریخ عرضه آیفون ۱۴، قیمت، مشخصات و آخرین اطلاعات فاش شده

در این مقاله میخوانیم که ما تاکنون در مورد شایعات تاریخ عرضه آیفون ۱۴ چه می دانیم.

شایعات در مورد آیفون ۱۴ در حال افزایش است زیرا نزدیک به رونمایی پیش بینی شده در ۷ سپتامبر در رویداد سپتامبر اپل هستیم . و هزاران اطلاعات و راهنمایی  های تصویری نسبتاً واضح از آنچه از سری آیفون ۱۴ انتظار می رود ترسیم کرده است.

انتظار می‌رود آیفون ۱۴ استاندارد تقریباً شبیه به آیفون ۱۳ باشد، اما احتمالاً دارای برخی ویژگی‌ها و مشخصات بهبود یافته خواهد بود. گفته می‌شود که آیفون ۱۴ مکس/پلاس ۶.۷ اینچی است.

اما انتظار می‌رود مدل‌های آیفون ۱۴ پرو طراحی مجدد بزرگ‌تری ارائه دهند، در نهایت بریدگی نمایشگر بدنام را از بین ببرند و به جای آن، طراحی دوگانه نمایشگر با سوراخ پانچ و قرص را انتخاب کنند. دوربین اصلی بهبود یافته ۴۸ مگاپیکسلی و تراشه جدید A16 Bionic نیز در شایعات احتمال آیفون ۱۴ پرو و ​​۱۴ پرو مکس به همراه نمایشگر همیشه روشن احتمالی وجود دارد.

آیفون ۱۴ در مقابل آیفون ۱۴ پرو را بررسی کنید (در برگه جدید باز می شود) مقایسه برای پایین آوردن بزرگترین تفاوت های شایعه شده.

در غیر این صورت، هر آنچه را که تاکنون در مورد آیفون ۱۴ جدید می دانیم، بخوانید.

آیفون ۱۴ در مقابل آیفون ۱۴ پرو را بررسی کنید مقایسه برای فهمیدن شایعاتی که احتمال واقعی بودنشان بیشتر است.

در غیر این صورت، هر آنچه را که تاکنون در مورد آیفون ۱۴ جدید می دانیم، بخوانید. 

آخرین شایعات آیفون ۱۴ – تاریخ عرضه آیفون ۱۴ (به روز رسانی در ۱۹ آگوست)

  • ما یک تفکیک کامل از تمام مشخصات مورد انتظار آیفون ۱۴ برای هر چهار مدل داریم.
  • خلاصه اطلاعات ما را در مورد زمان پیش خرید آیفون ۱۴ بررسی کنید و قیمت های پیش فروش آیفون ها
  • افشای قاب آیفون ۱۴ به ما ایده ای درباره رنگ های آیفون ۱۴ می دهد.
  • سری جدید آیفون ۱۴ پرو به تازگی ۱۰۰ دلار افزایش قیمت داشته است  این اطلاعات توسط یک تحلیلگر درز کرده و ما چندین بار این شایعه را شنیده ایم.
  • یک گزارش جدید می گوید که رویداد آیفون ۱۴ در ۷ سپتامبر برگزار می شود و انتظار می رود بسیاری از محصولات جدید عرضه شوند.

تاریخ عرضه آیفون ۱۴ و قیمت احتمالی

جدیدترین گزارش بلومبرگ می گوید که سری آیفون ۱۴ در ۷ سپتامبر عرضه می شود و  سپس این دستگاه ها در تاریخ ۱۶ سپتامبر به فروش خواهند رسید، بنابراین این تاریخ عرضه آیفون ۱۴ خواهد بود .

انتظار می‌رود پیش‌سفارش‌های آیفون از ۹ سپتامبر آغاز شود، که تنها چند روز پس از رویداد اپل خواهد بود.

در مورد قیمت، مدل‌های آیفون ۱۴ پرو حدود ۱۰۰ دلار افزایش قیمت دارند ، اما در ازای آن می‌توانند به جای ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اولیه ارائه دهند ( این شایعه توسط یک گزارش تحلیلی اخیر مورد اعتراض قرار گرفته است ). به این ترتیب، آیفون ۱۴ پرو ممکن است به ۱۰۹۹ دلار و آیفون ۱۴ پرو مکس به قیمت ۱۱۹۹ دلار برسد.

به نظر می رسد این شایعه توسط Dan Ives، تحلیلگر Wedbush Securities گفته شده است، که پیش بینی می کند مدل های iPhone 14 Pro “احتمالا” افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری خواهند داشت.

انتظار می‌رود آیفون ۱۴ استاندارد ۷۹۹ دلار قیمت داشته باشد (همچنین با ادعای افشاکننده توییتر Dohyun Kim مطابقت دارد.  آیفون ۱۴ مکس جدید ۸۹۹ دلار قیمت دارد.

اگر در حصار بین آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ هستید، ما دلایلی را برای خرید آیفون ۱۳ در حال حاضر در مقایسه با انتظار برای آیفون ۱۴ جمع آوری کرده ایم.

علاوه بر این، زمانی که یک آیفون جدید وارد می‌شود، اغلب به معنای پایان خط آیفون‌های قدیمی‌تر است، با آیفون ۱۳ مینی احتمالاً گوشی‌های از سری مینی از سبد گوشی‌های هوشمند اپل حذف می‌شوند. به این ترتیب، ما بررسی کردیم که آیفون‌های مینی می‌توانند با عرضه آیفون ۱۴ متوقف شوند .

شایعات در مورد آیفون ۱۴ – طراحی آیفون ۱۴

ما از سال گذشته، درست قبل از عرضه آیفون ۱۳، به لطف رندرهایی که توسط افشاگر Jon Prosser منتشر شده، نکاتی در مورد تغییر طراحی آیفون ۱۳ متوجه شدیم که حالا در خصوص آیفون ۱۴ نیز این اتفاق افتاده است.

اما با جمع آوری تمام شایعات تا کنون، به نظر می رسد که آیفون ۱۴ بسیار شبیه به نسل قبلی خود یعنی آیفون ۱۳ خواهد بود، در حالی که مدل های آیفون ۱۴ پرو طراحی لبه تخت را حفظ می کنند، اما بریدگی نمایشگر را برای یک جفت برش رها می کنند. یکی برای دوربین جلو دایره ای و دیگری به شکل قرص برای سنسورهای Face ID تنظیم شده است. این شایعات با آنچه به نظر می رسد یک عکس زنجیره تامین لو رفته است که پنل های نمایشگر هر چهار مدل آیفون ۱۴ را نشان می دهد، اعتبار بیشتری پیدا کرد.

و بله، این بدان معناست که برای هیچ یک از مدل های آیفون ۱۴ هیچ پشتیبانی از تاچ آی دی انتظار نمی رود. آن‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، این مشکل را ایجاد نمی‌کند، زیرا با iOS 15.4 ، اپل این کار را انجام داده است تا Face ID بتواند یک کاربر قانونی را حتی زمانی که ماسک زده است، تشخیص دهد. این فناوری به طور قابل توجهی خوب کار می کند، به این معنی که اپل ممکن است نیاز به بیومتریک های اثر انگشت محور را دور زده باشد.

برخی از شماتیک‌هایی که نشان می‌دهند مدل‌های آیفون ۱۴ پرو با آرایه دوربین برجسته‌تر در آیفون ۱۴ پرو حتی بزرگ‌تر هستند و مینگ-چی کو ادعا می‌کند که برای قرار دادن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به یک ماژول بزرگ‌تر نیاز است ، به نظر نمی‌رسد آیفون استاندارد باشد. آیفون سری ۱۴ مجموعه ای از دوربین ها را با پنل پشتی خود در یک سطح قرار می دهد.

در حالی که به نظر می‌رسد حالت‌های Pro جالب‌ترین طراحی را ارائه می‌دهند، آیفون ۱۴ مکس استاندارد به آیفون ۱۴ مکس ملحق می‌شود. انتظار می‌رود این مدل صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی بزرگ‌تر ارائه دهد تا کاربران آیفونی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر بدون اینکه مجبور شوند برای آیفون ۱۴ پرو مکس هزینه زیادی بپردازند، ارائه دهد. همه مطمئن نیستند که آیا این ایده خوبی است یا خیر – در واقع یکی از نویسندگان راهنمای Tom’s واقعا آرزو می کند که اپل آیفون مینی را به نفع آیفون ۱۴ مکس نمی کشد .

یکی از شایعات که مدت‌هاست در حال انتشار است، اتصال USB-C برای آیفون ۱۴ است. اطلاعات مربوط به این موضوع خیلی واضح نیست، اما به نظر می‌رسد که محدوده آیفون ۱۴ ممکن است همچنان به پورت لایتنینگ و USB-C متصل باشد. آیفون تا اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه نمی شود ، احتمالاً این موضوع حذف پورت لایتنینگ با آیفون ۱۵ که عرضه می شود اتفاق بیافتد.

با توجه به اینکه اپل این کار را با بسیاری از محصولات دیگر خود انجام داده است، مایلیم زودتر شاهد استفاده از اتصال USB-C باشیم. اما در مورد آیفون ۱۴، طراحان کوپرتینو ممکن است شارژ بی‌سیم MagSafe را به جای شارژ سیمی برای نسل بعدی آیفون‌ها انجام دهند.

شایعات در مورد آیفون ۱۴ – رنگ آیفون ۱۴

برای گزینه‌های رنگی، یک منبع گفته است که طبق معمول گزینه‌های رنگی Midnight، Starlight و Product RED وجود خواهد داشت که آبی فعلی با آبی آسمانی روشن‌تر و یک گزینه بنفش جدید جایگزین می‌شود . با این حال، این اطلاعات از آن زمان حذف شده است، بنابراین قضاوت در مورد قابل اعتماد بودن آن دشوار است. با این حال، این رندر از آیفون ۱۴ پرو به رنگ بنفش ، از هنرمند سوتا، نشان می دهد که این رنگ بنفش در واقعیت چگونه به نظر می رسد و احتمالا اتفاق بیافتد.

افشای اطلاعات جدیدتر از یک منبع آگاه آیفون ۱۴، تمام رنگ های ممکن برای آیفون ۱۴ را فاش کرد و آیفون ۱۴ پرو آیفون ۱۴ در رنگ های سبز، بنفش، آبی، مشکی، سفید و قرمز عرضه خواهد شد. در حالی که آیفون ۱۴ پرو برای رنگ های بنفش، سبز، نقره ای و گرافیت در نظر گرفته شده است.

در همین حال، قاب های لو رفته آیفون ۱۴ هشت رنگ بالقوه را نشان می دهند. در حالی که این اطلاعات قاب‌های رسمی را پوشش نمی‌دهند، با توجه به اینکه سازندگان قاب‌ها طراحی‌های آن‌ها را برای تکمیل گوشی‌ها دوست دارند، رنگ‌ها می‌توانند سرنخ بیشتری در مورد اینکه اپل با آیفون ۱۴ چه جهتی را در پیش خواهد گرفت، ارائه دهد.

شایعات در مورد آیفون ۱۴- نمایشگر آیفون ۱۴

ما انتظار تغییر در محدوده آیفون ۱۴ را داریم، زیرا طبق گزارش‌ها شاهد خواهیم بود که آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو استاندارد با صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی و احتمالاً آیفون ۱۴ مکس/پلاس و آیفون ۱۴ پرو مکس با یک نمایشگر عرضه می‌شوند. صفحه نمایش ۶.۷ اینچی. بنابراین دیگر خبری از مینی ۵.۴ اینچی نیست.

اطلاعات فاش شده از Shadow_Leak ادعا می کند که آیفون ۱۴ دارای صفحه نمایش ۶.۰۸ اینچی (۶.۱ اینچ) و آیفون ۱۴ مکس دارای صفحه نمایش ۶.۶۸ اینچی (۶.۷ اینچ) خواهد بود. این همان آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو مکس است. اما نکته این است که مدل‌های Pro ممکن است کمی بزرگ‌تر شوند (به ترتیب به ۶.۱۲ اینچ و ۶.۶۹ اینچ) به دلیل حاشیه‌های جدید.

با توجه به اینکه آیفون ۱۳ پرو و ​​۱۳ پرو مکس دارای نمایشگری با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز هستند، این موضوع که همه مدل های آیفون ۱۴ دارای چنین صفحه نمایشی است که احتمالاً از یک پنل LTPO یا تکامل فناوری نمایشگر استفاده می کند که می تواند به همان اندازه کوچک شود.

این استفاده از فناوری پنل به این معنی است که آیفون ۱۴ پرو به نمایشگر همیشه روشن مجهز شده است. مارک گورمن از بلومبرگ که مدت‌ها شایعه می‌شد یک ویژگی آتی برای آیفون‌های نسل بعدی خواهد بود، ادعا کرده است که آیفون ۱۴ پرو بالاخره نمایشگر همیشه روشن خواهد داشت و از آن برای نمایش «آب‌وهوا، تقویم، سهام، فعالیت‌ها و داده‌های دیگر» استفاده می‌شود. صفحه قفل، با نرخ تازه سازی کم که به حفظ عمر باتری کمک می کند.

امکان نمایش چنین محتوایی بر روی صفحه نمایش بدون نیاز به بیدار کردن گوشی، به آیفون های نسل بعدی در مقابل بهترین گوشی های اندرویدی کمک می کند. و اگر یاد گرفته باشیم که نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو ممکن است به سادگی کم رنگ شود، در حالی که ویجت ها به شکل طرح کلی سیاه و سفید تبدیل می شوند . این در تئوری می تواند به شما امکان دسترسی کامل به صفحه قفل را بدهد، گویی تلفن روشن است.

در حالی که کد موجود در نسخه بتای iOS 16 ظاهراً ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن را تأیید می کند، انتظار می رود آیفون ۱۴ استاندارد به جای نمایشگر همیشه روشن، از گزینه ساده lift-to-wake استفاده کند. در عوض، آیفون ۱۴ پرو با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​خود احتمالاً از هر ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می کند.

طراح گرافیک AR7مجموعه ای از تصاویر مفهومی ایجاد کرده است که نشان می دهد آیفون ۱۴ پرو با نمایشگر همیشه روشن چگونه به نظر میرسد . طراحی‌های آن‌ها تا حدی بر اساس شایعات پیرامون سخت‌افزار گوشی است، اما همچنین بر اساس اطلاعات نسخه بتای iOS 16 و حداقل از نظر ما، آنها بسیار خوب به نظر می‌رسند.

یک گزارش از The Elec به ما می گوید که حداقل یک مدل آیفون ۱۴ با نمایشگر LTPS عرضه خواهد شد، به این معنی که یک پنل ۶۰ هرتزی می تواند در آن استفاده شده باشد. گزارش های بعدی زنجیره تامین تنها این ایده را تقویت کرده است که آیفون ۱۴ استاندارد ممکن است نمایشگر با نرخ نوسازی سریع را از دست بدهد.

اما شایعه‌ای جدیدتر حاکی از آن است که مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ به نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز هستند . این نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی کاملاً سریع نیست که ما می خواهیم ببینیم، اما نسبت به پنل ۶۰ هرتزی پیشرفت قابل توجهی خواهد بود. یک منبع آگاه دیگر این شایعه مشخصات ناامید کننده را تأیید می کند.

شایعات در مورد آیفون ۱۴ – دوربین های آیفون ۱۴

در جدیدترین شایعات، آیفون ۱۴ استاندارد برای ارتقاء دوربین اصلی تنظیم نشده است، به طوری که یک منبع آگاه معمولی اپل ادعا می کند که مدل های غیر حرفه ای از دوربین های ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می کنند . با این حال، اگر چنین باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اپل در بخش نرم‌افزاری برای بهبود مهارت‌های عکاسی نسل بعدی آیفون و همچنین تجهیز iOS 16 به ویژگی‌های دوربین محور بیشتر، کارهایی را انجام دهد.

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، تمامی مدل های آیفون ۱۴ دارای دوربین جلو ارتقا یافته هستند .

اما در آیفون ۱۴ پرو و ​​۱۴ پرو مکس می توان انتظار بزرگترین تغییرات دوربین را داشت. یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که می تواند عکس هایی با جزئیات بیشتر با کنترل بهتر بر نور و در نتیجه کیفیت کلی ایجاد کند. این نشان می دهد که مگاپیکسل یک بار دیگر برای اپل مهم است.

با این اوصاف، آخرین اطلاعات فاش شده ادعا می‌کند که آیفون ۱۴ پرو می‌تواند یک کاهش شگفت‌انگیز دوربین داشته باشد – حداقل در شرایط خاص. @LeaksApplePro ادعا می کند که با منبعی که از آیفون ۱۴ پرو استفاده کرده صحبت کرده است و آنها گزارش می دهند که در نور کم “مقدار قابل توجهی نویز وجود دارد.” با این حال، ما این یکی را با مقدار زیادی اغراق در نظر می گیریم، زیرا نمی توانیم ببینیم که اپل دوربین را ارتقا می دهد و آن را از هر نظر بهبود نمی بخشد.

مشخصات آیفون ۱۴، عمر باتری و شارژ

مجموعه ای از شایعات تاکنون نشان می دهد که آیفون ۱۴ از تراشه A15 Bionic استفاده می کند ، در حالی که در مدل های آیفون ۱۴ پرو انتظار می رود یک تراشه جدید A16 وجود داشته باشد ( کاری که ممکن است سری آیفون ۱۵ نیز انجام دهد ). مینگ چی کو از شایعات مربوط به تراشه حمایت کرده و اضافه کرده است که  اپل قصد دارد مدل‌های آیفون ۱۴ پرو بیشتری را نسبت به آیفون ۱۴ استاندارد عرضه کند.

اگر به میزان قدرت اضافی A16 علاقه مند هستید، برخی از معیارهای فاش شده است که می تواند به ما سرنخی بدهد . با این حال، ما استدلال می کنیم که A15 Bionic آنقدر قدرتمند است که وجود آن در آیفون ۱۴ چیز بدی نخواهد بود ، و شما باید مدل های استاندارد آیفون ۱۴ را صرفاً به این دلیل که فاقد ارتقاء پردازنده هستند، کنار بگذارید.

شایعات تا کنون ادعا می کنند که هر چهار مدل آیفون ۱۴ دارای ۶ گیگابایت رم هستند که نسبت به آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی 4 گیگابایت افزایش یافته  است. با این حال، مدل‌های پایه از رم LPDDR4X مانند آیفون ۱۳ فعلی استفاده می‌کنند ، در حالی که مدل‌های Pro ظاهراً رم LPDDR5 سریع‌تر و کارآمدتری خواهند داشت.

در بخش فضای ذخیره‌سازی، انتظار داریم اپل به گزینه‌های خود برای آیفون ۱۳ ادامه دهد که از ۱۲۸ گیگابایت شروع می‌شود و برای مدل‌های Pro تا ۱ ترابایت می‌رسد.

بر اساس ادعای تحلیلگر اما مور-مک کلون از GlobalDate، اپل همچنین می تواند نسخه ای از آیفون ۱۴ را که دارای قابلیت دو سیم کارت است عرضه کند. این اقدام جذابیت آیفون را در میان کاربرانی که به قابلیت‌های دو سیم‌کارت نیاز دارند، مانند کاربران تجاری و مسافران خارج از کشور، تقویت می‌کند.

منبعی از Weibo با ادعای اطلاع از ظرفیت باتری خانواده آیفون ۱۴ نشان می دهد که همه مدل ها به جز آیفون ۱۴ پرو مکس اندکی افزایش سایز خواهند داشت. 14 پرو مکس در واقع کمی کوچک می شود، اما امیدواریم به اندازه ای نباشد که بر عمر باتری کلی گوشی تأثیر بگذارد.

وقتی صحبت از اتصال به میان می‌آید، این امکان وجود دارد که آیفون ۱۴ به دنبال خرید کسب‌وکار مودم اینتل توسط اپل، از یک مودم ۵G ساخت اپل برخوردار باشد. احتمالاً این امر به اپل کنترل بیشتری بر عملکرد ۵G و تأثیر عمر باتری می دهد، اما ممکن است سال آینده با آیفون ۱۵ رونمایی شود .

در حالی که ما در حال صحبت در مورد موضوع اتصال هستیم، یک شایعه قدیمی آیفون ۱۳ دوباره مطرح شده است – که آیفون توانایی اتصال به شبکه های ماهواره ای را به دست می آورد تا کاربران بتوانند در صورت در دسترس نبودن شبکه های تلفن همراه، پیام های متنی را برای خدمات اضطراری ارسال کنند. این ویژگی به آیفون ۱۳ راه پیدا نکرد، اما اکنون کارشناسان می گویند که مدل های آیفون ۱۴ می توانند اتصال ماهواره ای را اضافه کنند ، زیرا اپل به دنبال تقویت ویژگی های اضطراری تلفن های خود است.

آیفون ۱۴ مکس جایگزین آیفون ۱۴ مینی می شود

به نظر می رسد که بازی برای آیفون مینی به پایان رسیده است، تقریباً همه شایعات حاکی از جایگزینی گوشی کوچکتر با آیفون ۱۴ مکس/پلاس ۶.۷ اینچی بزرگتر است.

آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۳ مینی نتوانستند موفقیت های چشمگیری برای اپل باشند، زیرا مردم ظاهراً گوشی های با صفحه نمایش بزرگ تر را ترجیح می دهند  .

اکنون مدل‌های آیفون ۱۴ پرو قرار است به‌روزرسانی‌های جذابی داشته باشند، اما ما احساس می‌کنیم که نادیده گرفتن آیفون ۱۴ مکس اشتباه است . یک صفحه نمایش بزرگتر بدون برچسب قیمتی بزرگ می تواند دقیقا همان چیزی باشد که طرفداران آیفون به دنبال آن هستند، تا جایی که آیفون ۱۴ مکس می تواند هیجان انگیزترین گوشی اپل در سال باشد و تلفنی که در پاییز می آید .

مقایسه آیفون ۱۴ ما با آیفون ۱۴ مکس به تفاوت این دو گوشی می پردازد.

توجه داشته باشید که آیفون ۱۴ مکس ممکن است با نام دیگری معرفی شود. Leaker Lanzuk ادعا می کند که اپل تلفن ۶.۷ اینچی سطح پایه خود را آیفون ۱۴ پلاس می نامد . کنار گذاشتن آیفون ۱۳ مینی تنها تغییر بزرگی نیست که در مقایسه با آیفون ۱۴ انتظار می رود. مقایسه آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ را برای همه بزرگ ترین تفاوت های شایعه شده تا کنون ببینید.

چشم انداز آیفون ۱۴

در حالی که ما هنوز با شایعات و افشاگری های ادعایی دست و پنجه نرم می کنیم، اکنون ایده نسبتا خوبی در مورد انتظارات از آیفون ۱۴ داریم.

هر دو مدل استاندارد و پرو تحولی نسبت به آنچه که قبلاً ارائه شده است، خواهند بود، و آیفون ۱۴ پرو احتمالاً یکی از مواردی است که همه ارتقاهای برجسته را دریافت می کند. اما آیفون‌ها برای ماندگاری ساخته شده‌اند و مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ نیز نباید نادیده گرفته شوند ، زیرا هنوز هم احتمالاً تجربه‌ای درخشان از iOS را ارائه می‌دهند.

با توجه به ارزشی که دارد، ما به شما توصیه می کنیم اکنون آیفون ۱۳ نخرید و در عوض منتظر باشید تا ببینید اپل چه چیزی را در ماه سپتامبر معرفی می کند. به احتمال زیاد اپل یک سری آیفون دیگر خواهد داشت که در صدر لیست بهترین گوشی های ما قرار می گیرد.

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

مجموعه ای متنوع از شارژر ها و پاوربانک
مشخصات قیمت و بررسی کیف دستی یونیک مدل Bergen مناسب برای لپ تاپ تا 16 اینچی

لوازم جانبی موبایل

جستجو در بین دنیایی از لوازم جانبی و اکسسوری های اورجینال 

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه اسپیگن​

اطلاع از اخبار ، محصولات جدید و جشنواره های فروش 

سبد خرید
منو
0 مورد سبد خرید
حساب من