وبلاگ

بررسی گوگل پیکسل ۷ پرو

مقدمه

پس از بازگشت Pixel در سال گذشته به صحنه پرچمدار، سال ۲۰۲۲ ارتقای تکاملی بیشتری را در خط تلفن های گوگل به ارمغان می آورد. Pixel 7 و ۷ Pro با ارتقاء چیپست معمولی، تغییر دوربین در اینجا یا آنجا، و طراحی دقیق، در بالای تعداد انگشت شماری از نرم افزارهای جدید عرضه می شوند.

 

طبیعتاً چشمان ما بیشتر به سمت Pro جلب شده است تا وانیل، بنابراین سفر بررسی خود را با آن شروع می کنیم. یکی از دو تفاوت اصلی امسال، با نگاهی به برگه مشخصات، دوربین تله فوتو جدید است که اندازه سنسور بزرگ‌تر را با زوم بیشتر عوض می‌کند – این یک پیشرفت کاملاً مثبت نیست، اگرچه ۵ برابری زوم قدردانی می شود.

بیت جدید دیگر چیپست است. Tensor G2 سفارشی با تعدادی هسته‌های CPU جدید و یک GPU جدید، و همچنین چه کسی می‌داند دقیقاً چه تعداد پیشرفت در زیر هود دارد، ارائه می‌شود، اما همچنان در فرآیند ۵ نانومتری تولید می‌شود، زمانی که رقبا در ۴ نانومتر هستند.

از نظر فیزیکی، گوشی مشابه سال گذشته است، اما متفاوت است. نوار دوربین در پشت هنوز اینجاست و به همان اندازه برجسته است، فقط اکنون بخشی از قاب آلومینیومی است و مانند سال گذشته یک قطعه شیشه ای جداگانه نیست.

و این کمابیش چیزی است که برای پیکسل پرو ۲۰۲۲ تغییر کرده است. در اینجا برخی از اعداد مهم قبل از شروع کار آورده شده است.

مشخصات Google Pixel 7 Pro در یک نگاه:

  • بدنه: ۱۶۲.۹×۷۶.۶×۸.۹mm, 212g; جلو شیشه ای (Gorilla Glass Victus)، پشت شیشه ای (Gorilla Glass Victus)، قاب آلومینیومی؛ IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار/آب (تا ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه).
  • صفحه نمایش: ۶.۷ اینچ LTPO AMOLED، ۱۲۰ هرتز، HDR10+، ۱۰۰۰ نیت (HBM)، ۱۵۰۰ نیت (پیک)، وضوح ۱۴۴۰×۳۱۲۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۹.۵:۹، ۵۱۲ppi؛ نمایشگر همیشه روشن.
  • چیپست: Google Tensor G2 (5 نانومتر): هشت هسته ای (۲×۲.۸۵ گیگاهرتز Cortex-X1 & 2×2.35 گیگاهرتز Cortex-A78 & 4×1.80 گیگاهرتز Cortex-A55). Mali-G710 MC10.
  • حافظه: ۱۲۸ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت. UFS 3.1.
  • سیستم عامل/نرم افزار: اندروید ۱۳.
  • دوربین عقب: عریض (اصلی) : ۵۰ مگاپیکسل، f/1.9، ۲۵ میلی‌متر، ۱/۱.۳۱ اینچ، ۱.۲ میکرومتر، PDAF چند جهته، لیزر AF، OIS؛ زاویه بسیار عریض : ۱۲ مگاپیکسل، f/2.2، ۱۲۶˚، ۱ /۲.۹ اینچ ۱.۲۵ میکرومتر، AF؛ تله فوتو : ۴۸ مگاپیکسل، f/3.5، ۱۲۰ میلی‌متر، ۱/۲.۵۵ اینچ ۰.۷ میکرومتر، PDAF چند جهته، OIS، زوم اپتیکال ۵ برابر.
  • دوربین جلو: ۱۰.۸ مگاپیکسل، f/2.2، ۲۱ میلی‌متر (فوق عریض)، ۱/۳.۱ اینچ ۱.۲۲ میکرومتر.
  • فیلمبرداری: دوربین عقب : ۴K@30/60fps، ۱۰۸۰p@30/60/120/240fps; gyro-EIS، OIS، ۱۰ بیت HDR؛ دوربین جلو : ۴K@30/60fps، ۱۰۸۰p@30/60fps.
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر؛ شارژ سریع ۲۳ وات، شارژ بی سیم سریع ۲۳ وات، شارژ بی سیم معکوس، USB Power Delivery 3.0.
  • متفرقه: اثر انگشت خوان (زیر نمایشگر، نوری)؛ NFC؛ بلندگوهای استریو؛ پشتیبانی از باند فوق العاده (UWB).

جعبه گشایی Google Pixel 7 Pro

تجربه جعبه گشایی مانند سال گذشته، زمانی که شارژر گم شد، باقی مانده است. در داخل جعبه مقوایی سفید، یک کابل USB-C و آداپتور USB-A-to-C برای انتقال داده ها از تلفن قدیمی خود (شاید یک آیفون؟) دریافت می کنید.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

تنها در این مرحله است که واحد بررسی Obsidian ما واقعاً از لک پاک شده بود، اما در صفحه بعد بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

طراحی، کیفیت ساخت، هندلینگ

گوگل سال گذشته پس از اینکه با پیکسل ۵ در سال ۲۰۲۰ منحرف شد، مجدداً مسیر پرچم‌دار را پیدا کرد. پیکسل ۶ و ۶ پرو ساختار برتر و مشخصات رده بالای خود را به ارمغان آوردند (بدیهی است که Pro بیشتر از وانیل است) و نیازی به آن نیست. برای اختلال بیشتر در سال ۲۰۲۲ – تکامل انجام خواهد شد.

بررسی گوگل پیکسل 7 پروPixel 7 (سمت چپ) در کنار Pixel 7 Pro

در واقع، پیکسل ۷ پرو به طور کلی از نظر فیزیکی بسیار شبیه به نسل قبلی است. گوشی بزرگ فرم فاکتور با لبه‌های خمیده در جلو و عقب، فرمولی آزمایش شده و واقعی در بین برندهای متعدد است، اما مجموعه دوربین مخصوص پیکسل در پشت – به قول برخی «ویزور» – باعث می‌شود که به‌طور منحصربه‌فردی به عنوان تلفن Google قابل تشخیص باشد.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

این دقیقاً گیره است که در میان معدود تغییرات طراحی جدید این بار است. اکنون قسمت جدایی ناپذیر قاب میانی آلومینیومی، برآمدگی دوربین نوید دوام بیشتری نسبت به اجرای پوشش شیشه ای در سال گذشته دارد. به عبارت دیگر، کمتر مستعد شکستن است، اما نه به خراش – اینترنت مملو از گزارش‌هایی است که نشان می‌دهد کاربران قبلاً گیره را حذف کرده‌اند.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

قسمت‌های آشکار اسکلت آلومینیومی، همراه با گیره، در پیکسل ۷ پرو به رنگی براق پرداخته شده‌اند که رنگ پنل پشتی را تکمیل می‌کند. رنگ واحد بررسی ما با “Obsidian” انتخاب می‌شود و حتی اگر به‌سرعت روی آن برچسب سیاه بزنید، بیشتر به رنگ خاکستری تیره است.

دو گزینه رنگ دیگر توسط Hazel و Snow انتخاب می شوند.

بررسی گوگل پیکسل 7 پروPixel 7 (سمت چپ) در کنار Pixel 7 Pro

صرف نظر از رنگ، پنل پشتی گوریلا گلس Victus به ناچار تحت پوشش اثر انگشت قرار می گیرد. Snow Pixel 7 ما در پوشاندن آنها خوب است، اما Obsidian 7 Pro آنها را کمی برجسته تر نشان می دهد. هازل باید جایی در این بین باشد.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

براق بودن قاب و به خصوص گیره آلومینیومی هیچ چیز صرفه‌جویی نمی‌شود – ممکن است بپذیرید که Pixel شما هرگز واقعاً بی‌نقص نخواهد بود و ادامه دهید.

تا جایی که به قطعات فلزی که لکه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند، دارندگان Pixel 7 غیر پرو نیازی به نگرانی ندارند – پوشش ساتن روی قاب و گیره مدل وانیلی کمتر مستعد تجمع اثر انگشت است.

گفته می شود، هیچ یک از مدل ها در برابر پرزهای جیب جمع شده در پای برآمدگی دوربین مصون نیستند. یک مورد احتمالا فقط باعث می‌شود کثیفی کمتر دیده شود، اما همچنان وجود خواهد داشت.

بررسی گوگل پیکسل 7 پروPixel 7 (سمت چپ) در کنار Pixel 7 Pro

هر دو گوشی Pixel 7 و ۷ Pro در برابر گرد و غبار و آب مقاوم هستند و دارای استاندارد IP68 برای فرو رفتن در عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه هستند. اپل در حال حاضر همه در صنعت را بد جلوه می دهد، با این حال، عمق ۶ متری را برای غوطه ور شدن در آب برای چندین نسل از آیفون ها ذکر کرده است، در حالی که بقیه، از جمله پیکسل ها، تنها حداقل عمق مورد نیاز استاندارد را پوشش می دهند.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

در سمت نمایشگر، صفحه نمایش OLED با لبه خمیده ۶.۷ اینچی با یک حاشیه سیاه حداقل احاطه شده است. بسته به اینکه چگونه به آن نگاه می کنید، قسمت بالایی را می توان به اندازه قسمت های کناری نازک در نظر گرفت، در حالی که چانه کمی ضخیم تر است.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

یک شکاف نازک بالای صفحه نمایش بیش از نیمی از عرض گوشی را در بر می گیرد – به نظر می رسد برای یک گوشی بیش از حد استفاده شود، حتی یکی از بلندگوها، هرچند آنقدر باریک است که زیاد آن را نخواهید دید.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

Pixel 7 Pro از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از نوع نوری استفاده می کند. به اندازه‌ای بالا قرار گرفته است که نیازی به تنظیم دستگیره نداشته باشد یا باعث شود احساس کنیم مانند برخی از FPRهای مخصوصاً در موقعیت پایین، خطر افتادن تلفن را در پی دارد.

این یک رابطه پیچیده است که ما با این خواننده داشته ایم. بین این بازبین و کسی که Pixel 7 غیر پرو را مدیریت می کند، تجربیات ما به طور قابل توجهی متفاوت بوده است. در اینجا هیچ تلاش از دست رفته ای وجود نداشت، در حالی که مواردی در Pixel 7 وجود داشت که در آن دو تلاش از دست رفته متوالی منجر به درخواست پین می شد، حتی اگر تلاش های مجاز برای تشخیص حداکثر نشده باشد.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

صرف نظر از این، همه ما موافقیم که این سریعترین خواننده موجود نیست. کندتر از حد ایده آل است. این می تواند با نحوه اجرای انیمیشن های باز کردن قفل ارتباط داشته باشد. ما نمی توانیم کاملا مطمئن باشیم.

و برای تثبیت طولانی مدت بر روی حسگر اثرانگشت با یک نکته مثبت، فقط اشاره می کنیم که نور آن بسیار کم است، بنابراین در محیط های تاریک شما را کور نمی کند.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

ما کمتر از ۸ باند آنتن را در اطراف محیط پیکسل ۷ پرو شمارش کردیم، اما ۴ باندی که امتداد طبیعی گیره در کناره‌ها هستند، تقریباً می‌توانند برای لهجه‌های طراحی عمدی عبور کنند.

چیزی که بلعیدن آن سخت تر است، بریدگی بالای قاب است که معمولا آنتن mmWave پشت آن می رود. فقط این یک دستگاه با قابلیت mmWave نیست، و گوگل به نوعی توانسته است بریدگی را با یک کلاه پلاستیکی که رنگ متفاوتی دارد، بپوشاند و این فقط یک چشم درد است – که ممکن است نتوانید از روی عکس‌ها تشخیص دهید. به نوعی، غیر پرو بدون آن کار می کند.

یک میکروفون نیز در اینجا یافت می شود، اما آن یکی فقط سوراخ معمولی است، هیچ چیز از راه دور آزاردهنده نیست.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

اسلات سیم کارت در سمت چپ گوشی قرار دارد و به یک سیم کارت نانو نیاز دارد. در قسمت پایین، اسلات USB-C، بلندگوی اصلی (شکاف سمت چپ در تصویر زیر) و میکروفون اصلی (جایی در پشت شکاف دیگر) قرار دارد.

اسلات سیم در سمت چپ - بررسی Google Pixel 7 Pro موارد معمول در پایین - بررسی Google Pixel 7 Pro
شیار سیم کارت در سمت چپ • موارد معمول در پایین

و کم کم به سمت راست گوشی می‌رسیم، جایی که دکمه پاور همچنان به‌طور گیج‌کننده‌ای بالای دکمه تنظیم صدا قرار دارد، برخلاف تقریباً هر گوشی دیگر.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

ابعاد پیکسل ۷ پرو ۱۶۲.۹×۷۶.۶×۸.۹ میلی متر و وزن آن ۲۱۲ گرم است. در حالی که ابعاد آن را کوچک‌تر از گلکسی اس ۲۲ اولترا یا آیفون ۱۴ پرو مکس نمی‌سازد، اما به لطف لبه‌های گرد (در مقایسه با آیفون بلوکی) و گرد، به راحتی جمع‌وجورترین گوشی در میان این سه گانه به نظر می‌رسد. گوشه ها (در مقایسه با کهکشان تقریبا مستطیلی). این وزن همچنین به پیکسل ۷ پرو مزیتی می بخشد، به خصوص در برابر آیفون ۲۴۰ گرمی.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

اگر دنبال یک پیکسل گران‌قیمت‌تر هستید، وانیل ۷ تا جایی که می‌توانید به آن نزدیک شوید. این به سختی واقعا جمع و جور است، و با وزن ۱۹۷ گرم، چیزی جز سبک وزن است، اما کوچکتر از Pro به نظر می رسد.

بررسی گوگل پیکسل 7 پروPixel 7 Pro (سمت چپ) در کنار Pixel 7

ایراد گرفتن از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی سخت است

Pixel 7 Pro مجهز به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با تمام زنگ ها و سوت هایی است که از یک گوشی رده بالا انتظار دارید. رزولوشن ۱۴۴۰x3120px در ابعاد ۱۹.۵:۹ برای تراکم پیکسلی ۵۱۲ppi دارد. پنل LTPO از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند و بسته به مورد استفاده باید بتواند تا ۱۰ هرتز افزایش یابد.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

گوگل وعده داده است که روشنایی تمام صفحه ۱۰۰۰ نیت و حداکثر ۱۵۰۰ نیت برای یک منطقه روشن ۵ درصد است. در آزمایش استاندارد ما (روشن‌کردن ۷۵ درصد سطح صفحه‌نمایش)، ۱۰۹۰ نیت با روشنایی تطبیقی ​​فعال و ۵۸۸ نیت هنگام تنظیم روشنایی به صورت دستی اندازه‌گیری کردیم. در حالی که گلکسی اس ۲۲ و به خصوص آیفون ۱۴ پرو از نظر اوج روشنایی تا حدودی دور از ذهن هستند، اعداد پیکسل ۷ پرو به خوبی شایسته قد و قامت پرچمدار آن هستند.

به هر حال، برای ضربه زدن و خندیدن، ما نمایشگر را تنها با ۱۰ درصد وصله رنگ سفید و ۱۴۶۲ نیت اندازه‌گیری کردیم، که اساساً ادعای ۱۵۰۰ نیت گوگل را تأیید می‌کند.

تست نمایش ۱۰۰% روشنایی
مشکی، cd/m ۲ سفید، cd/m ۲ نسبت کنتراست
گوگل پیکسل ۷ پرو ۰ ۵۸۸
Google Pixel 7 Pro (Max Auto) ۰ ۱۰۹۰
گوگل پیکسل ۷ ۰ ۴۶۰
Google Pixel 7 (Max Auto) ۰ ۹۷۴
گوگل پیکسل ۶ پرو ۰ ۴۹۷
Google Pixel 6 Pro (Max Auto) ۰ ۸۶۰
سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا ۰ ۴۹۴
Samsung Galaxy S22 Ultra (روشنایی اضافی) ۰ ۸۲۹
Samsung Galaxy S22 Ultra (Max Auto) ۰ ۱۲۶۶
اپل آیفون ۱۴ پرو مکس ۰ ۸۲۸
Apple iPhone 14 Pro Max (Max Auto) ۰ ۱۷۶۰
سونی اکسپریا ۱ IV ۰ ۶۰۲
شیائومی ۱۲ پرو ۰ ۵۰۶
Xiaomi 12 Pro (Max Auto) ۰ ۱۰۵۰
Oppo Find X5 Pro ۰ ۴۷۵
Oppo Find X5 Pro (Max Auto) ۰ ۷۶۲
OnePlus 10 Pro ۰ ۴۹۸
OnePlus 10 Pro (Max Auto) ۰ ۷۸۰
vivo X80 Pro ۰ ۴۸۸
vivo X80 Pro (Max Auto) ۰ ۱۰۱۴

بازتولید رنگ در Pixel 7 Pro به روشی بسیار ساده انجام می‌شود – شما فقط ۲ حالت را دریافت می‌کنید که امکان تغییر بیشتر وجود ندارد. حالت پیش‌فرض تطبیقی ​​خروجی واضح‌تر و دقت قابل‌اعتماد، هر چند نه در کلاس، برای نمونه‌های رنگی DCI-P3 ارائه می‌دهد.

از سوی دیگر، حالت طبیعی به خوبی برای محتوای sRGB تنظیم شده است، اگرچه برعکس، از نظر پاپ جذابیت کمتری دارد. در هر دو حالت، تغییر رنگ عمده ای وجود نداشت، بنابراین عدم وجود قابلیت تنظیم دما واقعاً یک مشکل نیست.

Pixel 7 Pro از HDR10 و HDR10+ پشتیبانی می کند، اما از Dolby Vision پشتیبانی نمی کند. ما در تمام پلتفرم‌های محبوب مانند YouTube، Netflix، و Amazon Prime Video، جریان‌های HDR دریافت کردیم، که دو مورد آخر به طور طبیعی با کیفیت ۱۰۸۰p پخش می‌شوند.

برای نرخ تازه‌سازی، یک جابجایی در منوی تنظیمات به نام «نمایش صاف» دریافت می‌کنید که حالت ۱۲۰ هرتز را فعال می‌کند. نکته اینجاست که علیرغم مشخصات رسمی که نمایشگر را به‌عنوان قابلیت تنظیم نرخ تازه‌سازی در محدوده ۱۰-۱۲۰ هرتز فهرست می‌کند، اندروید فقط حالت‌های ۱۲۰ هرتز و ۶۰ هرتز را گزارش می‌دهد، هم در کلاس Display.Mode و هم در حالی که گوشی در حال استفاده با ‘ است. نمایش ابزار نرخ تازه‌سازی در گزینه‌های برنامه‌نویس روشن شده است. بنابراین، در حالی که تا حدودی تطبیقی ​​است و برای محتوای استاتیک یا زمانی که صفحه نمایش را لمس نمی‌کنید، از ۱۲۰ هرتز به ۶۰ هرتز تغییر می‌کند، به نظر نمی‌رسد از نرخ‌های تازه‌سازی دیگر استفاده شود (یا پشتیبانی شود). این کاملاً گیج کننده است.

عمر باتری Google Pixel 7 Pro

باتری پیکسل ۷ پرو ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تعیین شده است و اگر به جزئیات علاقه خاصی دارید، می توانید آن را در مقایسه با ظرفیت ۵۰۰۳ میلی آمپر ساعتی پیکسل ۶ پرو کاهش دهید. سایر اندرویدهای رده بالا مانند گلکسی اس ۲۲ اولترا یا وان پلاس ۱۰ پرو نیز از باتری های ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کنند، در حالی که آیفون ۱۴ پرو مکس از باتری ۴۳۲۳ میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.

در آزمایش ما، Pixel 7 Pro برای یک روز کامل تماس صوتی، ۱۲:۳۸ ساعت وبگردی Wi-Fi (با نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰-۶۰ هرتز) یا پخش ویدیو ۱۷:۱۴ ساعت (با ثابت گزارش شده) خوب بود. نرخ تجدید ۶۰ هرتز). با اضافه کردن آنچه که برای اعداد آماده به کار کلاس متوسط ​​بود به فرمول ما، پیکسل به امتیاز کلی استقامت ۸۳ ساعت رسید.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

تست‌های باتری ما به لطف SmartViser ، با استفاده از برنامه viSerDevice ، خودکار شد . درجه استقامت نشان می دهد که اگر روزانه یک ساعت تلفن، مرور وب و پخش ویدیو از دستگاه استفاده کنید، شارژ باتری چقدر طول می کشد. جزئیات بیشتر را می توان در اینجا یافت .

گوگل
پیکسل ۷ پرو
۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

ساعت ۸۳ساعت ۲۴:۲۹ساعت ۱۲:۳۸ساعت ۱۷:۱۴
Samsung
Galaxy S22 Ultra 5G
۵۰۰۰ mAh

ساعت ۱۰۸ساعت ۳۲:۰۳ساعت ۱۶:۵۴ساعت ۱۸:۰۱

❌︎

اپل
آیفون ۱۴ پرو مکس
۴۳۲۳ میلی آمپر ساعت

ساعت ۱۲۱ساعت ۲۷:۲۳ساعت ۲۳:۳۹ساعت ۲۴:۳۸

❌︎

OnePlus
۱۰ Pro
۵۰۰۰ mAh

ساعت ۱۰۷ساعت ۳۳:۱۷ساعت ۱۳:۳۸ساعت ۱۶:۲۰

❌︎

تست ویدیو در حالت نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز انجام شد. تست مرور وب در صورت امکان با بالاترین نرخ تازه سازی نمایشگر انجام می شود. برای جزئیات بیشتر به بررسی های مربوطه مراجعه کنید. برای تنظیم فرمول رتبه‌بندی استقامت برای مطابقت با استفاده خود – نمودار نتایج تست باتری همه‌وقت ما را بررسی کنید .

آیفون در تست های روی صفحه نمایش به طور قابل توجهی بهتر است، در حالی که گلکسی و وان پلاس تنها مزایای جزئی در طول عمر دارند.

پیکسل ۷ پرو به شما امکان می‌دهد رزولوشن ارائه‌شده را از ۱۴۴۰p به ۱۰۸۰p تغییر دهید. اعداد موجود در کارت امتیازی بالا در حالت پیش‌فرض ۱۴۴۰p و با فعال کردن نمایشگر صاف برای تست مرور وب به دست می‌آیند.

ما آزمایشی را با کاهش وضوح انجام دادیم، و در تست مرور وب (۱۳:۴۹ ساعت) بیش از یک ساعت بیشتر به دست آوردیم، اما اساساً هیچ تفاوتی در نتیجه پخش ویدیو نداشتیم. حفظ رزولوشن در ۱۴۴۰p اما محدود کردن نرخ تازه‌سازی به ۶۰ هرتز نیز باعث صرفه‌جویی در تست مرور وب – ۱۳:۳۳ ساعت شد. پس از یافتن زمان بیکاری برای واحد بررسی خود، متوجه شدیم که ترکیب نهایی صرفه جویی در باتری با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ به روز رسانی ۶۰ هرتز ارزش آزمایش را دارد و ساعت آن را در ساعت ۱۴:۰۷ ساعت انجام دادیم – چیزی است، اما زیاد نیست.

سرعت شارژ

Pixel 7 Pro بدون شارژر عرضه می‌شود، اما ما با دو آداپتور شخص ثالث که از استاندارد USB PowerDelivery پیروی می‌کنند و حداکثر ۶۵ وات رتبه‌بندی شده‌اند، آزمایش کردیم. مشخصات گوگل می گوید که پیکسل ۷ پرو حداکثر ۲۳ وات دارد و این تقریباً همان چیزی است که ما با هر یک از شارژرهای خود دریافت کردیم.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

اکنون، در حالی که نتایج بین دو شارژر ما نزدیک بود، آنها متفاوت بودند – آیا استانداردها جذاب نیستند؟ زمان ۱ تا ۱۰۰ درصدی که ما در پیکسل ۷ پرو با یکی از آنها کلاک کردیم با نتیجه مدل سال گذشته (۱:۵۲ ساعت) یکسان بود و همچنین همان چیزی بود که در آیفون ۱۴ پرو مکس با اپل دریافت کردیم. آداپتور ۲۰ وات آداپتور دیگر به ۱:۴۹ ساعت نیاز داشت.

در هر صورت، این برخی از کندترین نتایج تست شارژ کامل است که ما در یک گوشی پرچمدار دریافت کرده ایم – حتی سونی هایی با سرعت کم شارژ سریعتر با Xperia 1 IV سریعتر شده اند و Galaxy S22 Ultra با زمان ۱:۰۴ ساعت خود یک قهرمان مناسب است. ، حتی اگر رهبران صنعت می توانند این کار را در کمتر از ۲۰ دقیقه انجام دهند.

این یک داستان مشابه در حد نیم ساعت است، جایی که ما با شارژرهایی که استفاده کردیم، ۴۳ درصد و ۴۶ درصد به دست آوردیم.

البته، ممکن است استدلال شود که راه حل های شارژ اختصاصی برای سرعت شارژ دیوانه کننده ای که در گوشی هایی مانند شیائومی ۱۲ پرو یا وان پلاس ۱۰ پرو مشاهده می کنیم، مورد نیاز است. با این حال، شایان ذکر است که ZTE Axon 40 Ultra، شارژر ۶۵ واتی آن که برای یکی از آزمایش‌های خود روی پیکسل استفاده کردیم (نتایج بسیار کندتر)، تنها به ۴۷ دقیقه از صاف تا ۱۰۰ درصد نیاز دارد و ۸۰ درصد است. در حد نیم ساعت – با همان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، توجه داشته باشید.

با این حال، ZTE در گزارش‌های خود کاملاً صریح نیست، اما پیکسل کمتر از آن صادق است. تلفن‌ها معمولاً به شما دروغ می‌گویند و در حالی که به شارژ شدن ادامه می‌دهند تا به حالت «پر» برسند، وضعیت شارژ ۱۰۰٪ را نشان می‌دهند. این یک ویژگی به طور گسترده تبلیغاتی است که از تولیدکنندگانی ناشی می شود که قصد دارند از سلامت باتری در طولانی مدت محافظت کنند و همچنین زمان جذاب تری را برای آنچه به عنوان شارژ کامل ارائه می شود در اختیار شما قرار می دهند.

این برای مقدمه این است که پیکسل از این نظر یکی از متخلفان بدتر است و ممکن است بیش از ۲۵ دقیقه طول بکشد تا تلفن یک عدد ۱۰۰٪ را به شما نشان دهد و در واقع به حالت “کامل” برسد (این یک پرچم اندروید است که می توانید آن را نظارت کنید. برای در نرم افزار). تست‌های ما تا حد ۱۰۰% انجام می‌شوند، روشی که به دلایل سازگاری ایجاد کرده‌ایم، و معمولاً به تمایز بین ۱۰۰% و “کامل” اشاره نمی‌کنیم. به ویژه در پیکسل ۷ پرو، زمان ۱۰۰ تا تمام وقت آنقدر طولانی بود که شایسته ذکر بود.

تست شارژ ۳۰ دقیقه (از ۰٪)

بالاتر بهتر است

  • شیائومی ۱۲ پرو۱۰۰%
  • OnePlus 10 Pro۹۸%
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۹۵%
  • Oppo Find X5 Pro۹۱%
  • vivo X80 Pro۸۸%
  • ZTE Axon 40 Ultra۸۰%
  • Asus ROG Phone 6 Pro۷۵%
  • Samsung Galaxy S22 Ultra (25W)۶۱%
  • گوگل پیکسل ۶ پرو۴۸%
  • اپل آیفون ۱۴ پرو مکس۴۸%
  • سونی اکسپریا ۱ IV۴۷%
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۴۶%

زمان تا شارژ کامل (از ۰%)

پایین تر بهتر است

  • شیائومی ۱۲ پرو۰:۲۱ ساعت
  • OnePlus 10 Pro۰:۳۲ ساعت
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۰:۳۳ ساعت
  • vivo X80 Pro۰:۳۹ ساعت
  • Oppo Find X5 Proساعت ۰:۴۰
  • Asus ROG Phone 6 Pro۰:۴۲ ساعت
  • ZTE Axon 40 Ultra۰:۴۷ ساعت
  • Samsung Galaxy S22 Ultra (25W)ساعت ۱:۰۴
  • سونی اکسپریا ۱ IV۱:۴۲ ساعت
  • گوگل پیکسل ۷ پروساعت ۱:۴۹
  • گوگل پیکسل ۶ پروساعت ۱:۵۲
  • اپل آیفون ۱۴ پرو مکسساعت ۱:۵۲

پیکسل ۷ پرو از شارژ بی‌سیم تا ۲۳ وات پشتیبانی می‌کند که می‌تواند یک کابل را بگیرد. این زمانی است که از پایه Pixel استفاده می کنید، در حالی که سایر پدهای سازگار با Qi حداکثر ۱۲ وات خواهند داشت. شارژ بی سیم معکوس نیز امکان پذیر است.

تست بلندگو

Pixel 7 Pro دارای یک راه‌اندازی بلندگوی استریو هیبریدی با واحد اصلی است که از پایین گوشی خارج می‌شود و گوشی به عنوان کانال دوم عمل می‌کند. به بلندگوی بالا به صورت عمودی کانال سمت چپ اختصاص داده می شود، در حالی که در حالت افقی، کانال ها برای مطابقت با جهت واقعی تنظیم می شوند.

بلندگوی پایین به محدوده فرکانس پایین کانال مقابل نیز می پیوندد. اگر محتوای یکسانی را فقط در یک کانال و سپس در کانال دیگر پخش کنید، به راحتی می توانید متوجه شوید که صدای بلندتر است، اما با محتوای واقعی، این عدم تعادل تقریباً به آن واضح نیست.

بلندگوی پایین (شیار سمت راست) - بررسی Google Pixel 7 Pro بلندگو/گوشی برتر - بررسی Google Pixel 7 Pro
بلندگوی پایین (شیار سمت راست) • بلندگو/گوشی بالایی

وقتی صحبت از بلندی صدا به میان می‌آید، پیکسل ۷ پرو در تست ما رتبه «بسیار خوب» را به دست آورد، همتراز با iPhone 14 Pro Max و OnePlus 10 Pro، و یک بریدگی بالاتر از Galaxy S22 Ultra. کیفیت صدا واقعاً خوب است، و ما در حال شنیدن آوازهای غنی و حضور قابل احترامی در سطح پایین هستیم.

اندروید ۱۳ را با پیچش پیکسل تمیز کنید

این یکی از نکات کلیدی فروش Pixel 7 و Pixel 7 Pro است – تجربه اندرویدی تمیز و بدون بار بدون سفارشی‌سازی‌ها و پوشش‌های سنگین. دقیقاً همانطور که گوگل در نظر داشت. اما این بدان معنا نیست که پیکسل ۷ پرو فاقد ویژگی های انحصاری است. کاملا برعکس، در واقع. بسیاری از قابلیت‌ها را فقط می‌توان در دستگاه‌های پیکسل پیدا کرد، زیرا Google می‌خواهد از همه متمایز باشد.

بررسی گوگل پیکسل 7 پروپیکسل ۷ پرو البته از آخرین اندروید ۱۳ بهره می برد که ما را به مزیت بزرگ بعدی یعنی به روز رسانی ها هدایت می کند. گوشی‌های پیکسل گوگل سریع‌ترین به‌روزرسانی‌های اندروید را در بازار ارائه می‌کنند و این شرکت حداقل سه سال به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید و ۵ سال وصله‌های امنیتی را وعده می‌دهد.

صفحه قفل - بررسی Google Pixel 7 Pro صفحه اصلی - بررسی Google Pixel 7 Pro برنامه‌های اخیر - بررسی Google Pixel 7 Pro کشوی برنامه - بررسی Google Pixel 7 Pro تعویض سریع - بررسی Google Pixel 7 Pro سایه اعلان - بررسی Google Pixel 7 Pro
صفحه قفل • صفحه اصلی • برنامه های اخیر • کشوی برنامه • جابجایی سریع • سایه اعلان

اگر با ظاهر اندروید استوک آشنا هستید، به راحتی احساس می کنید که در خانه هستید. ضامن‌های سریع اکنون در قسمت اعلان‌ها به شکل قرص هستند و هنوز هیچ کلیدی برای روشنایی خودکار صفحه نمایش وجود ندارد.

یکی از بزرگ‌ترین افزوده‌های جدید به اندروید موجود، پشتیبانی از قالب‌بندی – از آیکون‌ها نیز است. پخش کننده های موسیقی اکنون ظاهر خود را بر اساس هنر آلبوم نیز تغییر می دهند. نکته آخر اینکه، کشیدن انگشت از صفحه اصلی به بالا، کشوی برنامه همراه با صفحه کلید را برای جستجوی فوری باز می کند – اگرچه اگر این روشی نیست که دوست دارید کشوی برنامه خود را کار کنید، می توانید رفتار صفحه کلید خودکار را غیرفعال کنید.

تنظیمات عمومی - بررسی Google Pixel 7 Pro Theming - بررسی Google Pixel 7 Pro Theming - بررسی Google Pixel 7 Pro Theming - بررسی Google Pixel 7 Pro Theming - بررسی Google Pixel 7 Pro Theming - بررسی Google Pixel 7 Pro
تنظیمات کلی • Theming

اگر صحبت از موسیقی شد، اندروید ۱۳ تا زمانی که هدفون مناسب را در اختیار داشته باشید، از Spatial Audio پشتیبانی می کند. همین امر در مورد بلوتوث LE Audio نیز صدق می کند که کیفیت را بهبود می بخشد و اتصال و پخش با تأخیر کمتری را به چندین دستگاه ارائه می دهد.

با این حال، اینها ویژگی هایی هستند که در سایر دستگاه های مجهز به اندروید ۱۳ یافت می شوند. برای متمایز شدن، گوگل تصمیم گرفت بر روی “هوشمند” تمرکز کند. برخی حتی پیکسل را «هوشمندترین گوشی هوشمند موجود در اطراف» می نامند و ممکن است در این مورد نکته ای داشته باشند. بیشتر ویژگی‌ها به الگوریتم‌های یادگیری ماشینی وابسته هستند که از Tensor G2 SoC استفاده می‌کنند. روی کاغذ، SoC چندان چشمگیر به نظر نمی رسد، اما در واقعیت، یک NPU بسیار قدرتمند دارد. بیشتر در مورد آن بعدا.

یکی از جالب ترین ویژگی ها شامل تماس و سخنرانی است. برای مثال، غربالگری تماس، به دستیار صوتی Google اجازه می‌دهد تا تماس را با شما انجام دهد و حتی به شما اطلاع دهد که موضوع تماس چیست. هنگام تماس با یک سرویس یا کسب‌وکاری که از شما می‌خواهد گزینه‌هایی را با استفاده از صفحه شماره‌گیری انتخاب کنید، دستیار همه گزینه‌هایی را که ربات فهرست می‌کند، روی صفحه رونویسی می‌کند و به شما اجازه انتخاب می‌دهد. دیگر گزینه های حدس زدن و به خاطر سپردن از منوی صوتی وجود ندارد. شماره‌گیر حتی پیشنهاد می‌کند اگر در زمان شلوغی با کسب‌وکار تماس می‌گیرید، در زمان دیگری تماس بگیرید.

ویژگی‌های تماس هوشمند - بررسی Google Pixel 7 Pro ویژگی‌های تماس هوشمند - بررسی Google Pixel 7 Pro ویژگی‌های تماس هوشمند - بررسی Google Pixel 7 Pro ویژگی‌های تماس هوشمند - بررسی Google Pixel 7 Pro ویژگی‌های تماس هوشمند - بررسی Google Pixel 7 Pro ویژگی‌های تماس هوشمند - بررسی Google Pixel 7 Pro
ویژگی های تماس هوشمند

زیرنویس تماس نیز یک گزینه است. می توانید در طول جلسه یا کلاس بدون نیاز به صحبت به تماس پاسخ دهید. هوش مصنوعی آنچه را که فرد در سمت دیگر می گوید رونویسی می کند و شما می توانید با تایپ کردن پاسخ دهید. البته دستیار صوتی آنچه را که تایپ می‌کنید برای طرف مقابل در تماس می‌خواند. متأسفانه، بسیاری از این ویژگی‌ها به بازارها و زبان‌های خاصی مانند غربالگری تماس محدود می‌شوند. بهترین بخش این است که هیچ یک از این ویژگی ها به اتصال به اینترنت نیاز ندارند – عملیات محاسباتی سنگین توسط NPU Tensor G2 به صورت محلی انجام می شود.

در حالی که هنوز به موضوع تماس می پردازیم، باید به ویژگی تبلیغاتی کاهش نویز در هنگام تماس تلفنی اشاره کنیم. به هر دو صورت کار می کند – وقتی در یک محیط پر سر و صدا هستید، طرف دیگر می تواند صدای شما را واضح تر بشنود، در حالی که Tensor G2 می تواند صدای پس زمینه را از طرف دیگر تماسی که به گوش شما می رسد حذف کند.

از دیگر ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توان به رونویسی یک مکالمه واقعی با برچسب‌های بلندگو اشاره کرد، حتی اگر تلفن در جیب شما باشد. این یک عملکرد داخلی برنامه ضبط صدا است. برای انگلیسی زبانان واقعاً خوب کار می کند و ممکن است برای روزنامه نگاران یا افرادی که اغلب یادداشت های صوتی می سازند مفید باشد. همچنین یک عملکرد جستجو در داخل برنامه وجود دارد که به شما کمک می کند بخش های خاصی از مکالمه را پیدا کنید.

رونویسی ضبط‌کننده پادکست در حال پخش روی بلندگوها - بررسی Google Pixel 7 Pro رونویسی ضبط‌کننده پادکست در حال پخش روی بلندگوها - بررسی Google Pixel 7 Pro رونویسی ضبط‌کننده پادکست در حال پخش روی بلندگوها - بررسی Google Pixel 7 Pro رونویسی ضبط‌کننده پادکست در حال پخش روی بلندگوها - بررسی Google Pixel 7 Pro
رونویسی ضبط کننده پادکست در حال پخش روی بلندگوها

البته قابلیت‌های تشخیص صدا Pixel 7 Pro شامل ویژگی قدیمی «در حال پخش» است. کاربران قبلی پیکسل آشنا خواهند بود، اما تازه واردان ممکن است از عملکرد داخلی Shazam مانند شگفت زده شوند. شما فقط یک سوئیچ را در منوی تنظیمات صدا فشار دهید و تلفن اکنون به دنبال موسیقی در حال پخش در اطراف شما می گردد و به طور خودکار نام آهنگ را روی صفحه قفل یا صفحه نمایش همیشه روشن نمایش می دهد. در صورتی که نتواند آهنگ را تشخیص دهد، از جستجوی صوتی Google استفاده خواهد کرد.

در حال پخش - بررسی Google Pixel 7 Pro در حال پخش - بررسی Google Pixel 7 Pro
در حال پخش

هوش مصنوعی همچنین می تواند متن و تصاویر را در حال حرکت استخراج کند. در منوی برنامه های اخیر، دو دکمه پیدا خواهید کرد – یکی برای اسکرین شات و دیگری به نام “انتخاب”. هنگامی که روی آن ضربه می زنید، می توانید متن را از روی صفحه انتخاب، کپی، اشتراک گذاری یا انتخاب کنید، حتی اگر یک تصویر باشد. حتی می توانید با استفاده از این ویژگی تصاویر را استخراج کنید. جالب اینجاست که انتخاب در منوی پیش‌فرض برنامه‌های اخیر با عملکرد ضربه و نگه‌داشتن نیز کار می‌کند.

تشخیص متن و تصویر در برنامه ها - بررسی Google Pixel 7 Pro تشخیص متن و تصویر در برنامه ها - بررسی Google Pixel 7 Pro تشخیص متن و تصویر در برنامه ها - بررسی Google Pixel 7 Pro
تشخیص متن و تصویر در اپلیکیشن ها

عکس‌های تار در برنامه پیش‌فرض گالری، که همچنان برنامه Google Photos است، به راحتی با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین قابل رفع هستند. بیایید بگوییم که مسافت پیموده شده شما با این یکی متفاوت خواهد بود.

رفع تاری عکس - بررسی Google Pixel 7 Pro رفع تاری عکس - بررسی Google Pixel 7 Pro
رفع محو کردن عکس ها

NPU ظاهراً برای کمک به بهبود قفل پیش‌فرض با چهره کار می‌کند. از آنجایی که دومی از دوربین سلفی استاندارد استفاده می کند، در شرایط کم نور یا زمانی که نیمی از صورت شما پوشانده شده است، هنوز قابل اعتماد نیست. با این حال، در شرایط ایده‌آل هنوز هم بسیار سریع است.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

عملکرد و معیارها

سری Google Pixel 7 از نسل دوم تراشه داخلی Tensor قدرت می‌گیرد و وقتی می‌گوییم داخلی، منظورمان این است که توسط تیم مهندسی Google طراحی شده و متناسب با نیازهای پیکسل است. این به طور مشترک با سامسونگ توسعه یافته است و از کارخانه سامسونگ تولید تراشه های ۵ نانومتری ۵LPE بیرون آمده است.

بررسی گوگل پیکسل 7 پروCPU Tensor G2 در همان پیکربندی اصلی قبلی است – راه اندازی ۲ + ۲ + ۴ – که هنوز در صنعت کمی غیر معمول است. تغییرات امسال شامل هسته‌های میان‌رده جدید – Cortex A78 به جای A76، و ساعت آن‌ها کمی بالاتر است – ۲.۳۵ گیگاهرتز در مقابل ۲.۲۵ گیگاهرتز. هسته‌های X1 با کارایی بالا از ۲.۸۰ گیگاهرتز به ۲.۸۵ گیگاهرتز حرکت می‌کنند. خوشه چهار هسته ای متمرکز بر کارایی ثابت باقی می ماند – ۴xCortex-A55 در ۱.۸ گیگاهرتز.

GPU در حال حاضر جدید است – Mali-G710 MP7 پشت فرمان قرار دارد و در بخش گرافیک نسبت به مدل سال گذشته دستاوردهای نویدبخشی دارد. همانطور که گفته شد، نام MP7 3 کمتر از Mali-G710 MC10 در Dimensity 9000 است، و کمتر در این زمینه نمی تواند بهتر باشد (به اختلاف P و C اشاره نکنیم).

در حالی که پیشرفت‌های CPU روی کاغذ افزایشی به نظر می‌رسند، گوگل وعده یک واحد پردازش تانسور (TPU) بسیار بهبود یافته را داده است، که می‌تواند در انجام وظایف مرتبط با هوش مصنوعی، تعداد بسیار زیادی را کاهش دهد. الگوریتم‌های دوربین و یادگیری ماشین در اینجا حدود ۶۰ درصد سریع‌تر از Tensor G1 TPU سال گذشته اجرا می‌شوند. بسیاری از ویژگی‌های برجسته که در بخش نرم‌افزار بیان کردیم، ممکن است تنها به دلیل TPU جدید امکان‌پذیر باشند.

ما مجموعه‌ای از معیارهای معمول را در پیکسل ۷ پرو اجرا کردیم و در اینجا نحوه مقایسه آن با رقبای مجهز به جدیدترین و بهترین‌های سامسونگ، کوالکام و مدیاتک را مشاهده می‌کنیم.

GeekBench 5 (چند هسته ای)

بالاتر بهتر است

  • ایسوس زنفون ۹۴۳۳۸
  • شیائومی ۱۲ اس اولترا۴۳۰۰
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۴۲۶۵
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۴۰۸۱
  • هواوی میت ۵۰ پرو۳۸۳۹
  • Samsung Galaxy S22 Ultra (1440p)۳۶۵۷
  • ROG Phone 6D۳۵۳۱
  • Samsung Galaxy S22+۳۵۲۸
  • Honor Magic4 Pro۳۵۱۲
  • ROG Phone 6D Ultimate۳۵۰۵
  • vivo X80 Pro۳۵۰۵
  • Realme GT2 Pro۳۵۰۱
  • OnePlus 10 Pro۳۴۴۷
  • Oppo Find X5 Pro۳۴۳۳
  • سونی اکسپریا ۱ IV۳۴۰۳
  • گوگل پیکسل ۷۳۲۸۸
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۳۱۸۷
  • گوگل پیکسل ۶ پرو۲۸۳۱
  • Asus ROG Phone 6 Pro۲۶۵۹

GeekBench 5 (تک هسته ای)

بالاتر بهتر است

  • شیائومی ۱۲ اس اولترا۱۳۲۴
  • ایسوس زنفون ۹۱۳۱۳
  • هواوی میت ۵۰ پرو۱۲۷۷
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۱۲۷۶
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۱۲۳۸
  • Realme GT2 Pro۱۲۳۸
  • vivo X80 Pro۱۱۸۴
  • Samsung Galaxy S22 Ultra (1440p)۱۱۸۰
  • Samsung Galaxy S22+۱۱۶۵
  • سونی اکسپریا ۱ IV۱۱۶۰
  • Honor Magic4 Pro۱۱۲۷
  • Asus ROG Phone 6 Pro۱۱۱۰
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۱۰۵۶
  • گوگل پیکسل ۷۱۰۵۱
  • گوگل پیکسل ۶ پرو۱۰۴۲
  • ROG Phone 6D۱۰۱۵
  • Oppo Find X5 Pro۱۰۰۲
  • ROG Phone 6D Ultimate۱۰۰۱
  • OnePlus 10 Pro۹۷۵

AnTuTu 9

بالاتر بهتر است

  • ایسوس زنفون ۹۱۰۸۳۰۹۲
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۱۰۷۴۷۲۲
  • شیائومی ۱۲ اس اولترا۱۰۳۹۴۱۲
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۱۰۳۲۱۸۵
  • Oppo Find X5 Pro۱۰۱۲۸۹۶
  • vivo X80 Pro۱۰۰۲۵۷۰
  • Honor Magic4 Pro۹۸۰۷۵۵
  • Samsung Galaxy S22 Ultra (1440p)۹۶۸۳۵۹
  • Realme GT2 Pro۹۶۶۲۵۱
  • ROG Phone 6D۹۴۸۵۹۴
  • ROG Phone 6D Ultimate۹۳۱۱۷۰
  • Samsung Galaxy S22+۸۸۶۹۱۶
  • OnePlus 10 Pro۸۸۶۲۴۸
  • سونی اکسپریا ۱ IV۸۳۸۸۳۲
  • گوگل پیکسل ۷۸۱۳۱۱۴
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۷۹۶۳۶۹
  • Asus ROG Phone 6 Pro۷۶۲۰۹۰
  • گوگل پیکسل ۶ پرو۷۱۹۸۱۵

GFX Aztek ES 3.1 High (روی صفحه)

بالاتر بهتر است

  • ایسوس زنفون ۹۶۷
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۶۵
  • ROG Phone 6D۶۱
  • ROG Phone 6D Ultimate۵۹
  • Asus ROG Phone 6 Pro۵۸
  • هواوی میت ۵۰ پرو۵۲
  • Samsung Galaxy S22+۵۰
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۵۰
  • گوگل پیکسل ۷۴۹
  • سونی اکسپریا ۱ IV۴۳
  • Honor Magic4 Pro۴۰
  • شیائومی ۱۲ اس اولترا۳۸
  • OnePlus 10 Pro۳۷
  • Realme GT2 Pro۳۶
  • Oppo Find X5 Pro۳۵
  • vivo X80 Pro۳۴
  • Samsung Galaxy S22 Ultra (1440p)۳۰
  • گوگل پیکسل ۶ پرو۲۸
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۲۶

GFX Aztek ES 3.1 High (خارج از صفحه ۱۴۴۰p)

بالاتر بهتر است

  • ایسوس زنفون ۹۴۶
  • شیائومی ۱۲ اس اولترا۴۶
  • هواوی میت ۵۰ پرو۴۵
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۴۵
  • ROG Phone 6D۴۳
  • ROG Phone 6D Ultimate۴۳
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۴۳
  • OnePlus 10 Pro۴۳
  • Realme GT2 Pro۴۲
  • vivo X80 Pro۴۱
  • Honor Magic4 Pro۴۰
  • Oppo Find X5 Pro۴۰
  • Asus ROG Phone 6 Pro۳۷
  • گوگل پیکسل ۷۳۱
  • گوگل پیکسل ۶ پرو۳۱
  • Samsung Galaxy S22 Ultra (1440p)۳۱
  • Samsung Galaxy S22+۳۱
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۲۹
  • سونی اکسپریا ۱ IV۲۶

GFX Aztek Vulkan High (روی صفحه)

بالاتر بهتر است

  • ایسوس زنفون ۹۶۹
  • ROG Phone 6D۶۴
  • ROG Phone 6D Ultimate۶۳
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۶۲
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۵۸
  • Asus ROG Phone 6 Pro۵۶
  • هواوی میت ۵۰ پرو۵۵
  • Samsung Galaxy S22+۵۱
  • گوگل پیکسل ۷۴۶
  • Honor Magic4 Pro۴۵
  • OnePlus 10 Pro۴۱
  • شیائومی ۱۲ اس اولترا۳۹
  • Realme GT2 Pro۳۹
  • Oppo Find X5 Pro۳۶
  • vivo X80 Pro۳۴
  • سونی اکسپریا ۱ IV۳۱
  • Samsung Galaxy S22 Ultra (1440p)۲۹
  • گوگل پیکسل ۶ پرو۲۶
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۲۵

GFX Aztek Vulkan High (خارج از صفحه ۱۴۴۰p)

بالاتر بهتر است

  • ایسوس زنفون ۹۵۲
  • هواوی میت ۵۰ پرو۵۱
  • شیائومی ۱۲ اس اولترا۵۱
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۵۰
  • OnePlus 10 Pro۴۸
  • ROG Phone 6D۴۶
  • Realme GT2 Pro۴۶
  • ROG Phone 6D Ultimate۴۴
  • Oppo Find X5 Pro۴۴
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۴۳
  • Asus ROG Phone 6 Pro۳۸
  • vivo X80 Pro۳۷
  • Samsung Galaxy S22 Ultra (1440p)۳۵
  • Samsung Galaxy S22+۳۴
  • Honor Magic4 Pro۳۲
  • گوگل پیکسل ۷۳۱
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۳۰
  • گوگل پیکسل ۶ پرو۳۰
  • سونی اکسپریا ۱ IV۲۶

GFX Car Chase ES 3.1 (روی صفحه)

بالاتر بهتر است

  • ایسوس زنفون ۹۸۹
  • Asus ROG Phone 6 Pro۷۹
  • سونی اکسپریا ۱ IV۷۴
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۷۳
  • ROG Phone 6D Ultimate۷۲
  • ROG Phone 6D۷۱
  • Samsung Galaxy S22+۶۸
  • هواوی میت ۵۰ پرو۶۸
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۶۵
  • گوگل پیکسل ۷۵۹
  • Honor Magic4 Pro۵۹
  • شیائومی ۱۲ اس اولترا۵۱
  • OnePlus 10 Pro۴۸
  • Realme GT2 Pro۴۸
  • vivo X80 Pro۴۴
  • Oppo Find X5 Pro۴۴
  • گوگل پیکسل ۶ پرو۳۹
  • Samsung Galaxy S22 Ultra (1440p)۳۷
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۳۴

GFX Car Chase ES 3.1 (خارج از صفحه ۱۰۸۰p)

بالاتر بهتر است

  • ایسوس زنفون ۹۱۰۴
  • شیائومی ۱۲ اس اولترا۱۰۴
  • Asus ROG Phone 6 Pro۱۰۲
  • هواوی میت ۵۰ پرو۱۰۱
  • شیائومی ۱۲ تی پرو۱۰۰
  • OnePlus 10 Pro۹۷
  • Realme GT2 Pro۹۵
  • Oppo Find X5 Pro۹۴
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۹۳
  • vivo X80 Pro۹۰
  • ROG Phone 6D۸۴
  • ROG Phone 6D Ultimate۸۲
  • سونی اکسپریا ۱ IV۷۹
  • Samsung Galaxy S22 Ultra (1440p)۷۶
  • Samsung Galaxy S22+۷۶
  • Honor Magic4 Pro۷۲
  • گوگل پیکسل ۶ پرو۷۰
  • گوگل پیکسل ۷۶۶
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۶۳

۳DMark Wild Life Vulkan 1.1 (خارج از صفحه ۱۴۴۰p)

بالاتر بهتر است

  • شیائومی ۱۲ اس اولترا۱۰۵۳۳
  • ایسوس زنفون ۹۱۰۴۶۹
  • موتورولا اج ۳۰ اولترا۱۰۲۴۸
  • Honor Magic4 Pro۱۰۱۸۳
  • سونی اکسپریا ۱ IV۹۷۹۴
  • vivo X80 Pro۹۷۷۸
  • Oppo Find X5 Pro۹۷۵۸
  • OnePlus 10 Pro۹۶۱۰
  • Realme GT2 Pro۹۴۸۷
  • ROG Phone 6D Ultimate۸۶۸۷
  • ROG Phone 6D۸۶۶۶
  • Samsung Galaxy S22 Ultra (1440p)۷۴۳۷
  • Samsung Galaxy S22+۷۴۰۵
  • گوگل پیکسل ۶ پرو۶۶۰۲
  • گوگل پیکسل ۷۶۵۶۹
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۶۴۷۰

۳DMark Wild Life Extreme (خارج از صفحه ۱۴۴۰p)

بالاتر بهتر است

  • شیائومی ۱۲ تی پرو۲۷۴۰
  • Asus ROG Phone 6 Pro۲۶۱۱
  • ROG Phone 6D Ultimate۲۵۹۹
  • ROG Phone 6D۲۵۵۵
  • گوگل پیکسل ۷۱۸۴۸
  • گوگل پیکسل ۷ پرو۱۸۳۵

همانطور که از نتایج می بینید، Tensor G2 بی رمق نیست، اما از رقبای فعلی نیز عقب مانده است. صادقانه بگویم، تلفن‌های پیکسل گوگل هرگز در معیارهای مصنوعی عملکردی قوی نداشته‌اند. چیزی که می‌توانیم گزارش کنیم، این است که پیکسل ۷ پرو در هنگام استفاده به طرز دلپذیری احساس می‌کند، بنابراین امتیازات بنچمارک تمام داستان را نشان نمی‌دهند.

برای آنچه ارزش دارد، در اینجا نتایج پایداری ۷ Pro در تست throttling CPU و در تست استرس ۳DMark Wild Life آورده شده است.

تست چرخش CPU - بررسی Google Pixel 7 Pro تست استرس 3D Mark Wild Life - بررسی Google Pixel 7 Pro
تست throttling CPU • تست استرس ۳D Mark Wild Life

زوم اپتیکال بیشتر، AF در UW، Super Res بهتر

Pixel 6 Pro به‌روزرسانی‌های عمده دوربین را به ارمغان آورد که ۷ Pro بر اساس آن‌ها ساخته شده است. برای شروع، دوربین اصلی بدون تغییر نسبت به مدل سال گذشته است. ممکن است فوق عریض سنسور جدیدی داشته باشد یا نداشته باشد، اما مطمئناً این بار فوکوس خودکار دارد – توسعه بسیار خوشایندی که در غیر پرو انجام نمی شود. در نقطه مقابل محدوده زوم، تله فوتو اکنون به زوم اپتیکال ۵ برابری (از ۴ برابر) می رسد، البته به قیمت استفاده از یک سنسور کوچکتر.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

سنسور دوربین اصلی به احتمال زیاد سامسونگ GN1 است و دارای فرمت اپتیکال ۱/۱.۳۱ اینچی است و از ۴ به ۱ برای رسیدن از وضوح اسمی ۵۰ مگاپیکسلی به تصاویر حاصله ۱۲.۵ مگاپیکسلی استفاده می کند. گوگل میدان دید ۸۲ درجه ای را برای لنز، که کم و بیش با فاصله کانونی معادل ۲۵ میلی‌متر مطابقت دارد، اگرچه داده‌های EXIF ​​۲۴ میلی‌متر گزارش می‌دهند و این همان چیزی است که ضریب برش سنسور نیز به آن اشاره می‌کند. لنز تثبیت شده است.

دوربین فوق عریض اعداد حسگرهای قبلی خود را حفظ می کند – ۱۲ مگاپیکسل، گام پیکسلی ۱.۲۵ میکرومتر (بنابراین فرمت اپتیکال ۱/۲.۹ اینچ) و همچنان تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی تولید می کند زیرا اعداد دیگر اهمیتی ندارند. لنز میدان دید وسیع تری دارد. این بار (۱۲۵.۸ درجه در مقابل ۱۱۴ درجه در پیکسل ۶ پرو)، هر چند وقتی تصحیح اعوجاج راه خود را پیدا کرد، همه آن را دریافت نخواهید کرد. مهمترین پیشرفت در اینجا، معرفی فوکوس خودکار است، که نه تنها قابلیت جدید را فعال می کند. حالت ماکرو، اما همچنین ساده به شما امکان می دهد عکس های متنوع تری بگیرید.

تله فوتو کاملا نو است. این دوربین از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ۱/۲.۵۵ اینچی با پیکسل‌های ۰.۷ میکرومتری استفاده می‌کند و مطمئناً این سنسور GM5 سامسونگ است که جایگزین تصویرگر ۱/۲ اینچی مدل سال گذشته می‌شود. باز هم، عکس‌های نهایی ۱۲.۵ مگاپیکسل هستند، علیرغم اینکه چه محاسباتی به شما اجازه می‌دهد باور کنید. لنز اینجا شما را با زوم ۵ برابری به فاصله کانونی معادل ۱۱۷ میلی متری گزارش شده با EXIF ​​می رساند (گوگل می گوید ۲۰.۶ درجه میدان دید که باید ۱۱۹ میلی متر باشد). این لنز نیز تثبیت شده است و دارای دیافراگم f/3.5 است.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

دوربین سلفی اکنون ۱۰.۸ مگاپیکسل با میدان دید ۹۲.۸ درجه مشخص شده است که بسیار شبیه به واحد قدیمی ۱۱.۱ مگاپیکسلی میدان دید ۹۴ درجه است که کمی بریده شده است. اما از آنجایی که ما قبلاً ثابت کرده‌ایم که اعداد همه ساخته شده‌اند، باید سلفی‌های ۱۰ مگاپیکسلی دریافت کنید. لنز دیافراگم f/2.2 فاقد فوکوس خودکار است و می‌توان گفت که دیگر قابل توجیه نیست.

اپلیکیشن دوربین که به طور کامل برای نسل قبلی بازنگری شده است، اکنون کم و بیش مانند سال گذشته است. در منظره یاب اصلی، یک چرخ دنده تنظیمات را در گوشه سمت چپ بالا می‌بینید، در حالی که گزینه مکان که به شما امکان می‌دهد تصمیم بگیرید عکس‌ها یا ویدیوها را در گالری عکس یا پوشه قفل شده ذخیره کنید، به یک فشار طولانی روی گالری اختصاص داده شده است. میانبر در کنار شاتر

نمایاب - بررسی Google Pixel 7 Pro مکان ذخیره - بررسی Google Pixel 7 Pro تنظیمات سریع - بررسی Google Pixel 7 Pro حالت پرتره - بررسی Google Pixel 7 Pro Auto Night Sight - بررسی Google Pixel 7 Pro Night Sight - بررسی Google Pixel 7 Pro
منظره یاب • مکان ذخیره سازی • تنظیمات سریع • حالت پرتره • دید در شب خودکار • دید در شب

برنامه دوربین همیشه به طور پیش‌فرض روی حالت عکس «دوربین» خواهد بود. از چپ به راست، حالت‌های عکسبرداری عبارتند از: دید در شب، حرکت، پرتره، دوربین، ویدیو و حالت‌ها که به شما امکان دسترسی به حالت‌های پانوراما، عکس کروی و لنز گوگل را می‌دهد. لنز دارای حالت‌هایی برای ترجمه، متن، جستجو، تکالیف، خرید، مکان‌ها و غذاخوری است.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

با ضربه زدن روی جایی در منظره یاب، تعدادی لغزنده ظاهر می شوند – برای تعادل رنگ سفید، سایه و نور. در صورت تمایل می توانید تعداد زیادی از آنها را غیرفعال کنید. گزینه ای برای گرفتن تصاویر RAW ارائه شده است، اما ابتدا باید این مورد را به طور خاص در تنظیمات فعال کنید. مشابه سال گذشته، هیچ تنظیمات یا حالتی وجود ندارد که پیکسل ۷ پرو با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی اصلی سنسور عکس بگیرد.

حالت دوربین حرکتی معرفی شده در نسل گذشته نیز با همان گزینه‌های عکاسی، هنوز در بتا است. Action Pan برای گرفتن یک سوژه با حرکت سریع با دنبال کردن مسیر آن با تلفن و محو کردن پس‌زمینه در این فرآیند استفاده می‌شود. نوردهی طولانی برعکس است: دکمه شاتر را فشار می‌دهید تا از چیزی مانند قطار، چراغ‌های خودرو یا چیزی که به سرعت در حال حرکت است عکس بگیرید، و پس‌زمینه واضح می‌ماند.

تنظیمات - بررسی Google Pixel 7 Pro تنظیمات بیشتر - بررسی Google Pixel 7 Pro تنظیمات پیشرفته - بررسی Google Pixel 7 Pro بررسی ماکرو - Google Pixel 7 Pro Motion - بررسی Google Pixel 7 Pro Motion - بررسی Google Pixel 7 Pro
تنظیمات • تنظیمات بیشتر • تنظیمات پیشرفته • ماکرو • حرکت

کیفیت تصویر در نور روز

عکس های نور روز از دوربین اصلی Pixel 7 Pro به طور قابل پیش بینی عالی هستند. چیزهای زیادی در مورد آن “Pixel look” گفته شده است و ما آن را در ۷ Pro نیز دریافت می کنیم. ما در مورد جزئیات سنگ‌ریزه و شفافیت بیشتر در بافت‌ها و یک منحنی تن صحبت می‌کنیم که ممکن است عکس‌ها را در سایه‌ها تا حدی تیره‌تر از اجرای رقیب نشان دهد. این یک «نگاه» است و ظاهری است که ممکن است به طور ذهنی دوست نداشته باشید، اما ما بیشتر طرفدار آن هستیم.

نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 42، 1/3650s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 51، 1/3534s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 42، 1/3534s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 45، 1/4926s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 43، 1/4348s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 42، 1/2899s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 47، 1/3534s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 40، 1/4049s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 48، 1/4049s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 42، 1/1887s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 44، 1/2833s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 47، 1/2571s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های نور روز، دوربین اصلی (۱x)

پاییز ما در اینجا بهترین علم رنگ پیکسل را به نمایش می گذارد و رنگ های غنی دریافت می کنیم که بیش از حد اشباع نشده اند و در عین حال واضح تر از آن چیزی که حتی یک گلکسی می تواند جمع آوری کند به نظر می رسند. محدوده دینامیکی در پیکسل نیز عالی است، با توجه به هشداری که قبلاً به آن اشاره کردیم – اگر منطقی باشد، فقط میدتون های پایین تر را عمیق تر و شدیدتر می خواهد.

نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 48، 1/3534s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 29، 1/1179s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 39، 1/1316s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 76، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 61، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 42، 1/1217s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 37، 1/845s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 49، 1/575s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های نور روز، دوربین اصلی (۱x)

نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 41، 1/3906s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 42، 1/1332s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 40، 1/587s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 44، 1/1508s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 42، 1/8065s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 46، 1/636s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 40، 1/1887s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (1x) - f/1.9، ISO 45، 1/1618s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه های نور روز، دوربین اصلی (۱x)

در مقایسه با گلکسی اس ۲۲ اولترا، تصاویر از نظر تاثیر کلی تفاوت چندانی با هم ندارند، اگرچه کهکشان سایه های خود را بیشتر روشن می کند و می تواند نگاهی خاص به آسمان و فضای سبز داشته باشد. از طرف دیگر، یک شیائومی Mi 11 Ultra تقریباً می تواند در کنار این دو دیگر کاملاً تمیز به نظر برسد – آنقدرها هم گویا نیست.

مقایسه، دوربین اصلی: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 39، 1/1316s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی: Galaxy S22 Ultra - f/1.8، ISO 50، 1/383s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی: Mi 11 Ultra - f/2.0، ISO 50، 1/121s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین اصلی: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 29، 1/1179s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی: Galaxy S22 Ultra - f/1.8، ISO 50، 1/268s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی: Mi 11 Ultra - f/2.0، ISO 63، 1/50s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین اصلی: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 43، 1/4348s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی: Galaxy S22 Ultra - f/1.8، ISO 50، 1/2328s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی: Mi 11 Ultra - f/2.0، ISO 50، 1/4568s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین اصلی: Pixel 7 Pro • Galaxy S22 Ultra • Mi 11 Ultra

در سطح زوم ۲ برابری، دوربین اصلی Pixel 7 Pro از لرزش دوربینی استفاده می‌کند که به ناچار هنگام دست گرفتن گوشی به شما معرفی می‌کنید یا اگر روی سه‌پایه هستید، لرزش کنترل‌شده خود را با استفاده از مکانیزم OIS ایجاد می‌کند تا جزئیات بیشتری جمع‌آوری کند و بالا بیاید. با تصویری که بهتر از یک برش ساده و مجلل است.

در واقع، نتایج ثابت هستند و اگر نگران این هستید که شکاف بین میدان دید دوربین اصلی و تله فوتو ۵x بسیار گسترده است، نگران نباشید – Super Res شما را پوشش داده است.

نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 46، 1/5076s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 46، 1/2924s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 49، 1/3448s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 60، 1/5435s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 43، 1/4219s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 45، 1/767s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 62، 1/4739s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 47، 1/2817s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 42، 1/1309s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 83، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابر)

نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 49، 1/4739s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 47، 1/1550s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 46، 1/986s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 39، 1/724s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 42، 1/1689s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های روشنایی روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 44، 1/5435s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 39، 1/2710s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابری) - f/1.9، ISO 47، 1/1101s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه های نور روز، دوربین اصلی (زوم ۲ برابر)

حال، این بدان معنا نیست که دیگران به همان اندازه کار خوبی در این زمینه انجام نمی دهند. در واقع، آیفون ۱۴ پرو (مکس) با وضوح ۲ برابر از هر چیز دیگری، شامل پیکسل، واضح‌تر و دقیق‌تر است، و حتی Mi 11 Ultra در مقابل گوشی گوگل برتری دارد. Galaxy S22 Ultra نیز کار خوبی انجام می دهد، اما اولین انتخاب ما نخواهد بود.

مقایسه، زوم 2 برابر: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 49، 1/3448s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 2 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/1.8، ISO 50، 1/1728s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم ۲ برابری: Mi 11 Ultra - f/2.0، ISO 50، 1/4306s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم 2 برابر: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 43، 1/4219s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 2 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/1.8، ISO 50، 1/3480s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم ۲ برابری: Mi 11 Ultra - f/2.0، ISO 51، 1/4846s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم ۲ برابری: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 62، 1/4739s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 2 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/1.8، ISO 50، 1/2792s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم ۲ برابری: Mi 11 Ultra - f/2.0، ISO 50، 1/4059s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم ۲ برابری: Pixel 7 Pro • Galaxy S22 Ultra • Mi 11 Ultra

گلکسی به این میزان زوم ۲ برابری چندان وابسته نیست، زیرا دارای دوربین اختصاصی ۳ برابر است. Pixel می تواند ۳ برابر را نیز انجام دهد، حتی اگر میانبری برای آن بزرگنمایی در منظره یاب نداشته باشد (دارای ۲x). راهی که پیکسل به سطوح زوم متوسط ​​بین ۲x و ۵ دست می یابد، با دوختن کامپوزیت هایی است که قسمت مرکزی تصویر از تله فوتو گرفته می شود، در حالی که حاشیه از دوربین اصلی می آید.

این یک مفهوم جدید نیست و بسته به موضوع می تواند معجزه کند، اگرچه اگر از چیزی عکس می گیرید که سطح جزئیات قابل مقایسه ای در سراسر فریم داشته باشد، تفاوت بین مناطقی که از دوربین های مختلف تهیه شده است را خواهید دید.

مقایسه، زوم 3 برابر: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 47، 1/5435s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 3 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/2.4، ISO 50، 1/4240s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 3 برابر: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 47، 1/3040s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 3 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/2.4، ISO 50، 1/3072s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم 3 برابر: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 61، 1/5435s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 3 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/2.4، ISO 50، 1/8192s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 3 برابر: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 48، 1/4739s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 3 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/2.4، ISO 50، 1/7344s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم ۳ برابر: Pixel 7 Pro • Galaxy S22 Ultra

با بزرگنمایی ۵ برابری، در بزرگنمایی اصلی تله فوتو Pixel هستید. به اندازه برخی از گزینه های ۵ برابر واضح نیست، و کاملاً به روش پیکسلی پردازش نشده است تا بافت و ریزش وجود نداشته باشد. هنوز جزئیات خوبی دارد، فقط لقمه خاصی ندارد. همچنین در مقایسه با دوربین اصلی، بازتاب رنگ متفاوتی دارد – رنگ مایل به سبزتری که به طور عجیبی در کامپوزیت های بالا قابل مشاهده نیست.

نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 18، 1/580s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 18، 1/273s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 17، 1/321s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 27، 1/557s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 20، 1/491s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 19، 1/81s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 16، 1/252s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 327، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های نور روز، دوربین تله فوتو (۵x)

نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 16، 1/497s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 17، 1/168s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 49، 1/92s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 18، 1/205s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 17، 1/580s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 160، 1/464s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 16، 1/128s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین تله فوتو (5x) - f/3.5، ISO 18، 1/294s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه های نور روز، دوربین تله فوتو (۵x)

Mi 11 Ultra کم و بیش معیار ما برای عملکرد تله فوتو است و از نظر وضوح و جزئیات دقیق و همچنین میکروکنتراست نسبت به Pixel 7 Pro برتری دارد. با این حال سر و صداتر است.

مقایسه، زوم 5 برابر: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 18، 1/580s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 5 برابر: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 50، 1/455s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 5 برابر: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 17، 1/321s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 5 برابر: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 50، 1/423s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم 5 برابر: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 20، 1/491s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 5 برابر: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 50، 1/568s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 5 برابر: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 16، 1/252s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 5 برابر: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 50، 1/221s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم ۵ برابری: Pixel 7 Pro • Mi 11 Ultra

با زوم ۱۰ برابری، پیکسل ۷ پرو دومین تله فوتو گلکسی را به خود اختصاص می دهد و تجربه گذشته ثابت کرده است که Mi 11 Ultra نیز در این سطح توانمند است. تلاش‌های گوگل نتایج قابل احترامی به بار می‌آورد، و مطمئناً با عکس‌های ۱۰x پیکسل موافق هستیم، اگرچه در نهایت می‌توان گفت که دو عکس دیگر سطح بیشتری از وضوح ارائه می‌کنند.

مقایسه، زوم 10 برابری: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 18، 1/379s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 10 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/4.9، ISO 50، 1/1104s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 10 برابری: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 50، 1/544s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم 10 برابری: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 18، 1/535s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 10 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/4.9، ISO 50، 1/1796s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 10 برابری: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 50، 1/577s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم 10 برابری: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 16، 1/186s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 10 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/4.9، ISO 50، 1/704s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 10 برابری: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 50، 1/241s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم 10 برابری: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 18، 1/341s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 10 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/4.9، ISO 50، 1/1268s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 10 برابری: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 50، 1/376s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم ۱۰ برابری: Pixel 7 Pro • Galaxy S22 Ultra • Mi 11 Ultra

همه چیز در ۳۰ برابر جالب تر می شود. در اینجا، گلکسی پیشتاز است، اما پیکسل تقریباً با شیائومی برابری می کند – البته پشت سر سامسونگ.

مقایسه، زوم 30 برابری: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 23، 1/364s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 30 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/4.9، ISO 50، 1/764s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 30 برابری: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 50، 1/536s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم 30 برابر: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 23، 1/479s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 30 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/4.9، ISO 50، 1/1772s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 30 برابری: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 50، 1/568s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم 30 برابری: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 20، 1/268s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 30 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/4.9، ISO 50، 1/846s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 30 برابری: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 50، 1/260s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم 30 برابری: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 18، 1/341s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 30 برابر: Galaxy S22 Ultra - f/4.9، ISO 50، 1/1192s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، زوم 30 برابری: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 50، 1/387s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، زوم ۳۰ برابری: Pixel 7 Pro • Galaxy S22 Ultra • Mi 11 Ultra

ماژول جدید Pixel 7 Pro از تله بلند تا فوق عریض، استاندارد بالایی دارد. این یک تطابق کامل با خروجی دوربین اصلی از نظر رنگ و جزئیات است (به نحوی که تله اینطور نیست).

عجیب است، اگر تصاویر پیکسل را در رایانه شخصی مشاهده می کنید، تصاویر کوچکی که می بینید میدان دید وسیع تری را با اعوجاج فراوان به شما می دهد، در حالی که در تصاویر واقعی تصحیح اعوجاج اعمال می شود و برخی از شما را از بین می برند. پوشش – ظاهراً تصاویر کوچک تعبیه شده قبل از پردازش نهایی تولید می شوند. تصاویر کوچک ما در اینجا از تصویر نهایی به دست آمده اند، بنابراین آنها نماینده آن “مسئله” نیستند.

نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 42، 1/2445s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 41، 1/2020s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 45، 1/2817s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 45، 1/3322s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 44، 1/2513s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 44، 1/2513s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 54، 1/2584s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 78، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 78، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 40، 1/669s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 46، 1/949s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 35، 1/27s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های نور روز، دوربین فوق عریض

نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 40، 1/704s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 41، 1/2160s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 43، 1/838s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 44، 1/801s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 46، 1/704s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 40، 1/628s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 41، 1/1176s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های نور روز، دوربین فوق عریض - f/2.2، ISO 46، 1/1134s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه های نور روز، دوربین فوق عریض

در هر صورت، پیکسل ۷ پرو فوق عریض تصاویر واضح‌تری نسبت به آنچه که باید در گلکسی اس ۲۲ اولترا با مشخصات بهتری باشد، می‌گیرد و این کار را عملاً بدون نویز یا حاشیه‌های بنفش انجام می‌دهد – هر دو به راحتی در سامسونگ قابل مشاهده هستند. فوق عریض شیائومی یک هیولای کاملاً متفاوت با سنسور بسیار بزرگتر است، اما این مزیت معناداری در نور روز روشن به آن نمی دهد (اگرچه نسبت به دو نمونه دیگر، جزئیات دقیق تری را ارائه می دهد).

مقایسه، دوربین فوق عریض: Pixel 7 Pro - f/2.2، ISO 41، 1/2020s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض: Galaxy S22 Ultra - f/2.2، ISO 50، 1/1268s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض: Mi 11 Ultra - f/2.2، ISO 56، 1/1024s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین فوق عریض: Pixel 7 Pro - f/2.2، ISO 43، 1/2907s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض: Galaxy S22 Ultra - f/2.2، ISO 50، 1/3240s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض: Mi 11 Ultra - f/2.2، ISO 56، 1/593s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین فوق عریض: Pixel 7 Pro - f/2.2، ISO 44، 1/2513s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض: Galaxy S22 Ultra - f/2.2، ISO 50، 1/3120s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض: Mi 11 Ultra - f/2.2، ISO 56، 1/551s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین فوق عریض: Pixel 7 Pro - f/2.2، ISO 45، 1/877s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض: Galaxy S22 Ultra - f/2.2، ISO 50، 1/706s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض: Mi 11 Ultra - f/2.2، ISO 56، 1/124s - بررسی Google Pixel 7 Pro
دوربین مقایسه، فوق عریض: Pixel 7 Pro • Galaxy S22 Ultra • Mi 11 Ultra

با قابلیت فوکوس خودکار جدید دوربین فوق عریض، از PIxel 7 Pro می توان برای گرفتن عکس های نزدیک استفاده کرد. این یکی از آن پیاده‌سازی‌هایی است که در آن حالت «ماکرو» خودکار وارد می‌شود، اگر با دوربین اصلی عکاسی می‌کنید و واقعاً به یک سوژه نزدیک می‌شوید، در آن نقطه تلفن به یک دید زوم شده از حالت فوق عریض تغییر می‌کند. اگر می‌خواهید در این حالت بمانید، می‌توانید روی نماد قفل ضربه بزنید تا خود را در حالت ماکرو قفل کنید – در غیر این صورت، تلفن به دوربین اصلی برمی‌گردد. همچنین اگر نمی‌خواهید گوشی بدون رضایت صریح شما دوربین را تغییر دهد، می‌توانید رفتار ماکرو خودکار را غیرفعال کنید.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

شما نمی توانید از حالت فوق عریض وارد این حالت ماکرو شوید، باید روی دوربین اصلی باشید تا گوشی حالت را فعال کند.

به هر حال عکس های نزدیک خوب هستند. می‌توانید پرزهای جیب جمع‌شده در اطراف ویزور Pixel 7 را تشخیص دهید (در ۷ Pro یکسان است، اما ۷ قابلیت ماکرو برای گرفتن آن را ندارد)، و لوگوی یک شرکت اسباب‌بازی دانمارکی نیز به راحتی قابل خواندن است. به طور طبیعی، جزئیات هر پیکسل دقیقاً با رزولوشن ۱۲.۵ مگاپیکسل مطابقت ندارد، اما در کل عملکرد مناسبی دارد.

توجه داشته باشید که در بسیاری از فرآیندهای تصویربرداری در پیکسل، عکس‌های ماکرو چند لحظه بیشتر طول می‌کشند تا به فرم نهایی خود برسند – اگر تصویر در منظره یاب یا حتی در گالری بلافاصله پس از عکس به‌نظر می‌رسد، نگران نباشید. نرم، بهتر خواهد شد.

نمونه‌های «ماکرو» - f/2.2، ISO 48، 1/396s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های «ماکرو» - f/2.2، ISO 190، 1/46s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های «ماکرو» - f/2.2، ISO 328، 1/49s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های «ماکرو» - f/2.2، ISO 45، 1/235s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های ماکرو - f/2.2، ISO 243، 1/183s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های «ماکرو» - f/2.2، ISO 50، 1/258s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های ماکرو

کیفیت تصویر در نور کم

با پیشرفت حالت شب و محبوبیت روزافزون برنامه خودکار آن در حالت عکس پیش‌فرض، ما تا حدودی با روش‌شناسی تست در نور کم خود مخالف هستیم. در Pixel 7 Pro، مشاهده کردیم که Auto Night Sight تقریباً نتایج یکسانی را با آنچه در حالت اختصاصی Night Sight به دست می‌آورد تولید می‌کند. به عنوان یک قاعده کلی، اینها نتایج بهتری نسبت به آنچه حالت دوربین می‌تواند ارائه دهد در همه صحنه‌هایی به جز بهترین نور در صحنه‌هایی است که در آن‌ها Auto Night Sight فعال نمی‌شود (به صراحت – ما هرگز نمی‌توانیم خیلی مطمئن باشیم که چه اتفاقی می‌افتد). در نتیجه، ما عکس‌های Night Sight را به‌عنوان «پیش‌فرض» در نظر می‌گیریم، اگرچه نمونه‌هایی را با خاموش بودن آن ارائه می‌کنیم.

با وجود این مقدمه طولانی، اجازه دهید بگوییم که Pixel 7 Pro در نور کم عکس‌هایی با ظاهر عالی می‌گیرد، اگرچه نمی‌تواند کاملاً عنوان «بهترین» را به خود اختصاص دهد. رنگ‌های شدیدی را که در نور روز دیدیم حفظ می‌کند و همچنین برای تقویت سایه‌ها چندان مشتاق نیست – نه در طول روز و نه بعد از تاریکی. محدوده دینامیکی بسیار خوب است، اما باز هم وسیع‌ترین نیست – در زیر خواهید دید که برجسته‌ها را می‌توان یک درجه بهتر کنترل کرد. جزئیات تقریباً برابر با تلاش‌های رقیب ۱۲-ish MP است و نویز به خوبی حذف می‌شود.

نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 282، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 210، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 122، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 378، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 398، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 304، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 548، 1/51s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 55، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 704، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 750، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 351، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 378، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (۱x)، دید در شب

نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 628، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 1051، 1/40s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 4376، 1/42s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 3070، 1/40s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 2206، 1/30s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 712، 1/40s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 765، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دید در شب - f/1.9، ISO 389، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (۱x)، دید در شب

در این مقایسه بداهه خواهید دید که گلکسی اس ۲۲ اولترا و شیائومی ۱۱ اولترا معمولاً تصاویر روشن تری می گیرند و سایه ها را بیشتر از آنچه پیکسل ۷ پرو انجام می دهد، بالا می برند. شاید بتوان ادعا کرد که رویکرد پیکسل در زندگی صادق‌تر است، اما ما تمایل داریم تصاویر خود را در شب روشن‌تر ترجیح دهیم. هر دو کهکشان و Mi (به ویژه Mi) با حفظ برجسته خود تهاجمی تر هستند.

مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 282، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Galaxy S22 Ultra - f/1.8، ISO 640، 1/14s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Mi 11 Ultra - f/2.0، ISO 806، 1/13s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 210، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Galaxy S22 Ultra - f/1.8، ISO 1000، 1/13s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Mi 11 Ultra - f/2.0، ISO 803، 1/13s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 122، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Galaxy S22 Ultra - f/1.8، ISO 800، 1/17s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Mi 11 Ultra - f/2.0، ISO 805، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Pixel 7 Pro - f/1.9، ISO 398، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Galaxy S22 Ultra - f/1.8، ISO 1000، 1/13s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Mi 11 Ultra - f/2.0، ISO 800، 1/13s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین اصلی، حالت شب: Pixel 7 Pro • Galaxy S22 Ultra • Mi 11 Ultra

با خاموش بودن Auto Night Sight، دوربین اصلی Pixel 7 Pro هنوز در همه صحنه‌ها به جز تاریک‌ترین صحنه‌ها که می‌توانند به‌طور محسوسی نرم‌تر و کم نورتر شوند، عملکرد بسیار خوبی دارد (ردیف سوم، نمونه دوم).

نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 287، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 197، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 128، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 345، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 303، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 291، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 293، 1/30s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 55، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 667، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 757، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 317، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 369، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (۱x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF

نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 437، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 823، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 2672، 1/26s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 3338، 1/40s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 2184، 1/30s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 695، 1/60s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 431، 1/60s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 487، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (۱x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF

در تنظیمات ۲x، پیکسل عملکرد بسیار قابل احترامی را حفظ می کند – مشابه، اما نه کاملاً با استاندارد iPhone 14 Pro (Max) با همان بزرگنمایی. همچنین در برخی از صحنه‌های پیکسل نتایج پر سر و صدای غیرمعمولی دریافت کردیم.

نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 250، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 275، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 90، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 617، 1/70s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 447، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 756، 1/100s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 672، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 853، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (۲x)، دید در شب

نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 658، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 2899، 1/30s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 2851، 1/40s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 1310، 1/27s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 388، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 761، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 478، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دید در شب - f/1.9، ISO 371، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (۲x)، دید در شب

همانطور که در ۱x بود، عکس های ۲x بدون Night Sight تفاوت چشمگیری ندارند.

نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 261، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 265، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 99، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 433، 1/50s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 469، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 365، 1/50s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 802، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 55، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (۲x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF

نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 609، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 3902، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 1564، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 961، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 311، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 650، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 432، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (2x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/1.9، ISO 419، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (۲x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF

تله فوتو ۵x در پیکسل ۷ پرو در تاریکی به طرز تحسین برانگیزی عمل می کند. در واقع، هرچه تیره‌تر باشد، عکس‌های پیکسل در مقایسه با رقبا در همان سطح زوم بهتر به نظر می‌رسند، اگرچه برعکس، در نور فراوان‌تر می‌تواند کمی ملایم‌تر از Mi 11 Ultra باشد (در پایین‌تر مقایسه کنید). Pixel دارای حفظ رنگ عالی و دامنه دینامیکی گسترده است، بنابراین یافتن دلیلی برای شکایت دشوار است.

نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 1264، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 1126، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 216، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 692، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 602، 1/5s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 880، 1/33s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 2110، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 589، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (۵x)، دید در شب

نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 402، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 415، 1/29s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 9107، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 6888، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 133، 1/60s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 1088، 1/9s - بررسی دوربین Google Pixel 7 Pro1 نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/3.5، ISO 677، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دید در شب - f/1.9، ISO 115، 1/42s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (۵x)، دید در شب

کهکشان در ۵ برابر در روز خیلی خوب به نظر نمی رسد، بنابراین ما فکر کردیم که آن را در تاریکی شکنجه نمی کنیم و برای این مقایسه بزرگنمایی متوسط، آن را در ۳ برابر اصلی خود نگه داشتیم. ما فکر می‌کنیم که این عادلانه است – حتی اگر یک عکس اساساً متفاوت باشد، این همان شات است که در آن موقعیت می‌توانید با آن عکس بگیرید.

همانطور که اشاره کردیم، پیکسل می‌تواند در صحنه‌های تاریک‌تر از شیائومی واضح‌تر باشد، اما مهم‌تر از آن، نمایش رنگ وفادار تری دارد – Mi تمایل دارد نورهای گرم‌تر را سفید کند. کهکشان با رنگ بسیار خوب عمل می کند، و همچنین بسیار تیز است – بیشتر از دو تای دیگر، اگرچه مقداری از آن اخطار سیب در مقابل پرتقال وجود دارد (چیزی ۳ برابر در مقابل ۵ برابر).

مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Pixel 7 Pro (5x) - f/3.5، ISO 1264، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Galaxy S22 Ultra (3x) - f/2.4، ISO 640، 1/8s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Mi 11 Ultra (5x) - f/4.1، ISO 2869، 1/9s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Pixel 7 Pro (5x) - f/3.5، ISO 216، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Galaxy S22 Ultra (3x) - f/2.4، ISO 640، 1/50s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Mi 11 Ultra (5x) - f/4.1، ISO 2334، 1/13s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Pixel 7 Pro (5x) - f/3.5، ISO 692، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Galaxy S22 Ultra (3x) - f/2.4، ISO 640، 1/8s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Mi 11 Ultra (5x) - f/4.1، ISO 2857، 1/9s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Pixel 7 Pro (5x) - f/3.5، ISO 602، 1/5s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Galaxy S22 Ultra (3x) - f/2.4، ISO 2000، 1/4s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Mi 11 Ultra (5x) - f/4.1، ISO 3209، 1/7s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین تله فوتو، حالت شب: Pixel 7 Pro (5x) • Galaxy S22 Ultra (3x) • Mi 11 Ultra (5x)

با خاموش کردن Night Sight در تله پیکسل، صحنه‌های تاریک می‌توانند مشکل ساز شوند – نمونه دوم و پنجم در اینجا بسیار کم نور و نرم هستند.

نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/3.5، ISO 1536، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/3.5، ISO 1210، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/3.5، ISO 214، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های کم‌نور، دوربین تله‌فوتو (۵ برابر)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/3.5، ISO 682، 1/24 ثانیه - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/3.5، ISO 3643، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/3.5، ISO 676، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/3.5، ISO 2164، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/3.5، ISO 562، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (۵x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF

نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/3.5، ISO 808، 1/60s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/3.5، ISO 411، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/1.9، ISO 4293، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/3.5، ISO 3643، 1/17s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه‌های کم‌نور، دوربین تله‌فوتو (۵ برابر)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/3.5، ISO 337، 1/40s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/3.5، ISO 3058، 1/23s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم‌نور، دوربین تله‌فوتو (۵ برابر)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/3.5، ISO 653، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (5x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/3.5، ISO 416، 1/40s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه های کم نور، دوربین تله فوتو (۵x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF

در سطح زوم ۱۰ برابری، شیائومی از نظر وضوح از دو گوشی دیگر عقب تر است و بیشتر بین پیکسل و گلکسی فاصله دارد.

مقایسه، دوربین تله فوتو (10x)، حالت شب: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 158، 1/33s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو (10x)، حالت شب: Galaxy S22 Ultra - f/4.9، ISO 640، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو (10x)، حالت شب: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 1122، 1/13s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین تله فوتو (10x)، حالت شب: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 384، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو (10x)، حالت شب: Galaxy S22 Ultra - f/4.9، ISO 1250، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو (10x)، حالت شب: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 1281، 1/7s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین تله فوتو (10x)، حالت شب: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 1604، 1/8s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو (10x)، حالت شب: Galaxy S22 Ultra - f/4.9، ISO 3200، 1/4s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو (10x)، حالت شب: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 3205، 1/7s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین تله فوتو (10x)، حالت شب: Pixel 7 Pro - f/3.5، ISO 1134، 1/47s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو (10x)، حالت شب: Galaxy S22 Ultra - f/4.9، ISO 1250، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین تله فوتو (10x)، حالت شب: Mi 11 Ultra - f/4.1، ISO 2339، 1/13s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین تله فوتو (۱۰x)، حالت شب: Pixel 7 Pro • Galaxy S22 Ultra • Mi 11 Ultra

فوق عریض پیکسل ۷ پرو به بهترین شکل به عنوان “به اندازه کافی خوب” توصیف می شود. جزئیات مناسبی را در تاریکی ثبت می کند، در حالی که وفاداری رنگ و محدوده دینامیکی ثابت را حفظ می کند.

نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 578، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 869، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 631، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 106، 1/3s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 146، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 158، 1/3s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 192، 1/3s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 167، 1/4s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (۰.۵x)، دید در شب

نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 141، 1/24s - بررسی دوربین Google Pixel 7 Pro1 نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 465، 1/17s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 368، 1/3s - بررسی دوربین Google Pixel 7 Pro1 نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، Night Sight - f/2.2، ISO 1040، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 715، 1/5s - بررسی دوربین Google Pixel 7 Pro1 نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 643، 1/24s - بررسی دوربین Google Pixel 7 Pro1 نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 802، 1/60s - بررسی دوربین Google Pixel 7 Pro1 نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (0.5x)، دید در شب - f/2.2، ISO 224، 1/40s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (۰.۵x)، دید در شب

کهکشان سطح بیشتری از وضوح را نسبت به پیکسل مدیریت می‌کند، اما رنگ زرد آن در نورافکن‌های گرم کمی کم‌رنگ است. تا حدودی ناامید کننده، به نظر نمی رسد که UW با سنسور بزرگ Mi 11 Ultra کار بهتری انجام دهد.

مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Pixel 7 Pro - f/2.2، ISO 578، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Galaxy S22 Ultra - f/2.2، ISO 1250، 1/6s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Mi 11 Ultra - f/2.2، ISO 2051، 1/10s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Pixel 7 Pro - f/2.2، ISO 869، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Galaxy S22 Ultra - f/2.2، ISO 1250، 1/5s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Mi 11 Ultra - f/2.2، ISO 2049، 1/10s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Pixel 7 Pro - f/2.2، ISO 350، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Galaxy S22 Ultra - f/2.2، ISO 1250، 1/6s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Mi 11 Ultra - f/2.2، ISO 1607، 1/10s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Pixel 7 Pro - f/2.2، ISO 655، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Galaxy S22 Ultra - f/2.2، ISO 1600، 1/4s - بررسی Google Pixel 7 Pro مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Mi 11 Ultra - f/2.2، ISO 3030، 1/10s - بررسی Google Pixel 7 Pro
مقایسه، دوربین فوق عریض، حالت شب: Pixel 7 Pro • Galaxy S22 Ultra • Mi 11 Ultra

احتمالاً نمی خواهید Night Sight را در پیکسل ۷ پرو فوق عریض خاموش کنید. صحنه‌های تاریک‌تر می‌توانند تقریباً تاریک شوند، اما حتی صحنه‌های با نور بهتر نیز کم نور به نظر می‌رسند.

نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/2.2، ISO 622، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/2.2، ISO 871، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/2.2، ISO 613، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/2.2، ISO 882، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/2.2، ISO 144، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/2.2، ISO 1238، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (1x)، دوربین، خاموش شدن خودکار دید در شب - f/2.2، ISO 1789، 1/25s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/2.2، ISO 805، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های کم نور، دوربین فوق عریض (۱x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF

نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/2.2، ISO 138، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/2.2، ISO 693، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/2.2، ISO 1629، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/2.2، ISO 1619، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خاموش کردن خودکار دید در شب - f/2.2، ISO 1981، 1/17s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/2.2، ISO 689، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/2.2، ISO 298، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1 نمونه‌های کم نور، دوربین اصلی (1x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF - f/2.2، ISO 186، 1/40s - بررسی Google Pixel 7 Pro Camera1
نمونه های کم نور، دوربین اصلی (۱x)، دوربین، خودکار Night Sight OFF

پس از اتمام کار با نمونه‌های دنیای واقعی، به ابزار مقایسه عکس ما بروید تا ببینید Google Pixel 7 Pro چگونه در مقابل رقبا قرار می‌گیرد.

ابزار مقایسه عکس ابزار مقایسه عکس ابزار مقایسه عکس
Google Pixel 7 Pro در مقابل Galaxy S22 Ultra و iPhone 14 Pro Max در ابزار مقایسه عکس ما

پرتره مد

حالت پرتره پیکسل ۷ پرو با دو بزرگنمایی عمل می کند که هر دو در دوربین اصلی ثبت شده اند. آنها در منظره یاب حالت پرتره دارای برچسب ۱x و ۲x هستند، اما اگر میدان دید آنها را در حالت دوربین مطابقت دهید با چیزی شبیه به ۱.۶x و ۳x مطابقت دارند – چرا که نه. سپس این مسئله وجود دارد که اگر روی زوم ۲ برابری در حالت دوربین ضربه بزنید و سپس به حالت پرتره بروید، تلفن در حالت پرتره ۱.۳ برابر خواهد بود (که با FoV 2 برابر در حالت دوربین مطابقت دارد).

همه اینها بخشی از خوشایندترین رفتار تلفن Pixel است (و هیچ مورد دیگری که فکرش را نمی‌کنیم) این است که هر زمان که بین حالت‌ها جابجا می‌شوید روی ۱ برابر پیش‌فرض نباشد، بلکه بزرگ‌نمایی را که در آن بودید حفظ کنید. اگر از این منظر و با استدلال قوام نگاه شود، شاید منطقی باشد. اما ما همچنان نگران کننده می دانیم که میدان دید سطوح زوم در حالت پرتره با مواردی که در حالت دوربین برای همان علامت ‘x’ وجود دارد مطابقت ندارد.

به هر حال… عکس های حالت پرتره ۱x عالی هستند. فاصله کانونی معادل ۳۸ میلی‌متر برای قرار دادن شما در فاصله‌ای راحت از سوژه کافی است، در حالی که پردازش تصویر Google مرز بین زوم دیجیتال و جادو را محو می‌کند و سوژه‌ها جزئیات خوبی دارند – نه کاملاً پیکسلی خوب، اما بسیار خوب. خوب تشخیص سوژه نیز ماهر است و تاری پس‌زمینه تا حد ممکن طبیعی به نظر می‌رسد.

نمونه‌های حالت پرتره (1x) - f/1.9، ISO 44، 1/40s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت پرتره (1x) - f/1.9، ISO 44، 1/133s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت پرتره (1x) - f/1.9، ISO 45، 1/1742s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت پرتره (1x) - f/1.9، ISO 42، 1/2976s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های حالت پرتره (1x) - f/1.9، ISO 53، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت پرتره (1x) - f/1.9، ISO 52، 1/187s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت پرتره (1x) - f/1.9، ISO 59، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های حالت پرتره (۱x)

در حالت پرتره، چیزها در سطح زوم ۲ برابری از هم می‌پاشند و جزئیات بسیار واضح می‌شوند. با پس‌زمینه نزدیک‌تر، ممکن است در نهایت بدون تاری هم بمانید.

نمونه‌های حالت پرتره (2x) - f/1.9، ISO 569، 1/494s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت پرتره (2x) - f/1.9، ISO 45، 1/148s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت پرتره (2x) - f/1.9، ISO 44، 1/1855s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت پرتره (2x) - f/1.9، ISO 47، 1/3333s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های حالت پرتره (2x) - f/1.9، ISO 47، 1/26s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت پرتره (2x) - f/1.9، ISO 42، 1/120s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت پرتره (2x) - f/1.9، ISO 56، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های حالت پرتره (۲x)

ما همچنین همان صحنه‌ها را در حالت معمولی دوربین با دوربین اصلی در میدان دید اصلی خود گرفتیم. این تصاویر وضوح بهتری در هر پیکسل دارند و برخی از آن بهبود بافت مشخصه به سبک پیکسل وجود دارد که اکنون روی چهره ها اعمال می شود. با پس‌زمینه‌های دور، تفکیک سوژه مناسبی نیز خواهید داشت، اما وقتی سوژه‌تان در پس‌زمینه نزدیک قرار می‌گیرد، بهتر است در حالت پرتره باشید.

نمونه‌های حالت دوربین (1x) - f/1.9، ISO 96، 1/81s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت دوربین (1x) - f/1.9، ISO 43، 1/412s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت دوربین (1x) - f/1.9، ISO 42، 1/1770s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت دوربین (1x) - f/1.9، ISO 46، 1/3145s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های حالت دوربین (1x) - f/1.9، ISO 68، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت دوربین (1x) - f/1.9، ISO 48، 1/323s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های حالت دوربین (1x) - f/1.9، ISO 63، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های حالت دوربین (۱x)

عکس های سلفی

در دوربین سلفی نیز مقداری زوم وحشی وجود دارد، با سنسور ظاهراً ۱۰.۸ مگاپیکسلی که تصاویر ۱۰ مگاپیکسلی را در دو سطح زوم می‌گیرد – نمونه اصلی ۰.۷x و آنچه باید یک Crop-and-upscale و/یا Super-res 1.0 باشد. سطح زوم x

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

دوربین سلفی Pixel 7 Pro در تنظیمات عریض و با نور خوب، می‌تواند تصاویر بسیار خوبی تولید کند. با این حال، نور خوب می تواند بسیار حساس باشد. صحنه‌های دارای نور پس‌زمینه را دوست ندارد، جایی که چهره‌ها معمولاً نرم به پایان می‌رسند. نور داخل خانه نیز ایده آل نیست، حتی اگر ایزوی گوشی حدود ۵۰ باشد، و نور شدید خورشید نیز لیست شرایط توصیه شده را تشکیل می دهد. ویژگی‌های جهانی مانند نمایش رنگ و محدوده دینامیکی عالی هستند، اما جزئیات ما را در همه عکس‌ها به جز اولین عکس، و به‌ویژه در صحنه‌های دارای نور پس‌زمینه، بی‌تفاوت می‌کند.

نمونه‌های سلفی، عریض (0.7x) - f/2.2، ISO 41، 1/173s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های سلفی، عریض (0.7x) - f/2.2، ISO 49، 1/15s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های سلفی، عریض (0.7x) - f/2.2، ISO 97، 1/32s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های سلفی، عریض (0.7x) - f/2.2، ISO 53، 1/185s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های سلفی، عریض (0.7x) - f/2.2، ISO 39، 1/4310s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های سلفی، عریض (0.7x) - f/2.2، ISO 43، 1/1876s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های سلفی، عریض (۰.۷x)

به دلیل ماهیت گیج کننده حالت ۱.0x، نمی‌توانیم آن را به‌عنوان یک برش از تصاویر اصلی به همان روشی که برش‌های سلفی سامسونگ و اپل کار می‌کنند، رد کنیم. گفته می‌شود، اینها معمولاً نرم‌تر از ۰.۷ برابر به نظر می‌رسند (مورد انتظار)، اما تا حدی کمی (تا حدودی شگفت‌انگیز) به نظر می‌رسند. باز هم، روشنایی کلیدی است و هر چیزی که از راه دور بخواهد به کیفیت هر پیکسل آسیب می رساند.

نمونه‌های سلفی، برش (1x) - f/2.2، ISO 65، 1/193s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های سلفی، برش (1x) - f/2.2، ISO 50، 1/15s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های سلفی، برش (1x) - f/2.2، ISO 44، 1/20s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های سلفی، برش (1x) - f/2.2، ISO 47، 1/96s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های سلفی، برش (1x) - f/2.2، ISO 43، 1/3922s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های سلفی، برش (1x) - f/2.2، ISO 43، 1/1961 - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه سلفی، برش (۱x)

سلفی‌های پرتره می‌توانند در مقایسه با عکس‌های معمولی مربوطه، کمی ملایم‌تر باشند، اما در سطح تماشای صفحه نمایش کاملاً خوب به نظر می‌رسند. جداسازی سوژه خطاناپذیر نیست و مواردی وجود دارد که بخش‌هایی از پس‌زمینه در امتداد مرز بین سوژه و پس‌زمینه محو نمی‌شوند. در کل، عملکرد بدی نیست، اما “وای” هم نیست.

نمونه‌های پرتره سلفی، عریض (0.7x) - f/2.2، ISO 45، 1/170s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های پرتره سلفی، عریض (0.7x) - f/2.2، ISO 73، 1/24s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های پرتره سلفی، عریض (0.7x) - f/2.2، ISO 51، 1/18s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های پرتره سلفی، عریض (0.7x) - f/2.2، ISO 53، 1/184s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه های پرتره سلفی، عریض (0.7x) - f/2.2، ISO 40، 1/4310s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های پرتره سلفی، عریض (0.7x) - f/2.2، ISO 40، 1/1724s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های پرتره سلفی، عریض (۰.۷x)

نمونه‌های پرتره سلفی، برش (1x) - f/2.2، ISO 43، 1/136s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های پرتره سلفی، برش (1x) - f/2.2، ISO 50، 1/15s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های پرتره سلفی، برش (1x) - f/2.2، ISO 81، 1/34s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه‌های پرتره سلفی، برش (1x) - f/2.2، ISO 46، 1/98s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های پرتره سلفی، برش (1x) - f/2.2، ISO 40، 1/3597s - بررسی Google Pixel 7 Pro نمونه‌های پرتره سلفی، برش (1x) - f/2.2، ISO 41، 1/1876s - بررسی Google Pixel 7 Pro
نمونه های پرتره سلفی، برش (۱x)

ضبط ویدیو

پیکسل ۷ پرو می تواند با هر چهار دوربین خود تا ۴K60 ویدیو ضبط کند. هیچ قابلیت ۸K وجود ندارد، که فقط سطح سرگی را در قسمت گوگل نشان می دهد – ۴K به اندازه کافی خوب است. کدک h.264 به طور پیش فرض استفاده می شود، اما شما می توانید h.265 را در تنظیمات انتخاب کنید. تثبیت‌کننده در همه حالت‌ها در همه دوربین‌ها موجود است و طعم‌های مختلفی از آن وجود دارد که برخی برای موارد استفاده خاص ساخته شده‌اند.

فیلمبرداری دوربین اصلی با زوم ۱ برابر در روز روشن عالی است. کلیپ‌های ۴K30 (ریت بیت ۴۷ مگابیت در ثانیه) و ۴K60 (71 مگابیت در ثانیه) اساساً کیفیت تصویر یکسانی دارند و جزئیات بسیار دقیقی دارند (اگر کمی پردازش شده باشند) و اساساً بدون نویز. کنتراست عالی و خروجی رنگ زنده و دوست داشتنی دریافت می کنید.

 

سطح زوم ۲ برابری زمانی که از نزدیک مشاهده می‌شود کمی نرم به نظر می‌رسد، اما ظاهر کلی فیلم ۱x را حفظ می‌کند (در نهایت این همان دوربین است) و اگر عقب‌نشینی کنید، با فیلم مشکلی ندارید. البته، برای کارهای انتقادی خوب نیست (اگر بخواهیم فرض کنیم که ضبط FoV بومی است). در اینجا نیز تفاوتی بین ۳۰ فریم و ۶۰ فریم در ثانیه وجود ندارد.

 

درست حدس زدید، ۴K30 و ۴K60 با زوم ۵ برابر بین آنها نیز یکسان به نظر می رسند. آن‌ها واضح‌ترین کلیپ‌های زومی نیستند که دیده‌ایم، اما تقریباً در آنجا هستند – درست پشت Mi Ultras این دنیا. درست مانند عکس‌های عکاسی، اگر به مقایسه‌های کنار هم با دوربین اصلی نگاه کنید، یک بازیگر سبز نسبتاً برجسته وجود دارد، اگرچه ممکن است به تنهایی مورد توجه قرار نگیرد.

 

فوق عریض عملکرد قوی خود را ادامه می دهد و کلیپ های بسیار زیبایی را می گیرد، چه با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه چه ۶۰ فریم در ثانیه.

 

دوربین اصلی یک دوربین بسیار ماهر در نور کم است و سطوح جزئیات بالا و نویز به خوبی کنترل شده را نشان می دهد. رنگ ها پاپ خود را حفظ می کنند، محدوده دینامیکی عالی است و هاله ها نیز کنترل می شوند.

 

تصاویر با زوم ۲ برابری در طول شب ملایم هستند و به وضوح تمایل دوربین به شعله ور شدن را در چنین شرایطی نشان می دهد – نقاط نور روشن پراکنده در سراسر قاب نباید وجود داشته باشند.

 

نه تله و نه فوق عریض وقتی از زمینه خارج می‌شوند تاثیرگذار نیستند، زیرا فیلم هر دو می‌تواند نرم و پر سر و صدا به نظر برسد. با این حال، در قلمرو مربوطه خود، هر دو نتایج بالاتر از میانگین ارائه می دهند.

 

 

تثبیت‌کننده ویدیو در Pixel 7 Pro می‌تواند بررسی خود را دریافت کند، اما ما سعی می‌کنیم آن را مختصر نگه داریم. چهار حالت جداگانه وجود دارد، استاندارد حالت پیش فرض چند منظوره برای همه دوربین ها و ترکیبات وضوح/فریم است.

سپس حالت قفل وجود دارد که فقط در سطوح زوم ۲ برابر و ۵ برابر (هنوز تا ۴K60) در دسترس است و برای سوژه های دور و ثابت ماندن در نظر گرفته شده است.

حالت فعال، برعکس، برای عکس های اکشن است و تا حدودی عجیب است که به ۳۰ فریم در ثانیه محدود شده است (در ۱۰۸۰p نیز) – ما انتظار داریم ۶۰ فریم در ثانیه باشد. این دوربین از دوربین فوق عریض تهیه شده است اما سطوح زوم ۱x و ۲x را ارائه می دهد.

در نهایت، پانل سینمایی وجود دارد که نباید با حالت فیلمبرداری سینمایی مستقل اشتباه گرفته شود (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). این دوربین در هر چهار دوربین پشتی با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۴K در دسترس است و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ضبط می‌کند، اما با نیم سرعت پخش می‌شود – برای عکس‌های سینمایی حرفه‌ای. باید صدا را در پست ارائه کنید، هیچ کدام در این حالت ضبط نمی شود.

در حالت استاندارد، دوربین Pixel 7 Pro زمانی که می‌خواهیم لرزش‌های ناشی از راه رفتن را صاف کنیم، آنقدر می‌لرزند. وقتی به یک جهت اشاره می‌کنید و بدون جابجایی ناگهانی حرکت می‌کنید بسیار عالی است، فقط راه رفتن در جای دیگر بهتر است.

 

از سوی دیگر، ultrawide اساساً بی عیب و نقص است.

 

حالت فعال در دوربین اصلی لرزش راه رفتن را به خوبی حذف می کند – یا بهتر است بگوییم لرزش در حال اجرا. اما شما را به ۱۰۸۰p30 محدود می کند و این راهی برای فیلمبرداری شما نیست.

 

تله فوتو ۵x، در همان حالت استاندارد معمولی، بسیار خوب تثبیت می شود، اگر نه کاملاً خوب.

 

ما شاهد بهبود قابل توجهی در تثبیت در حالت قفل در ۵x نبودیم. ما تفاوت قابل توجهی در ارائه رنگ مشاهده کردیم – در جهت مثبت نیز. ما دقیقاً مطمئن نیستیم که چه چیزی از آن بسازیم.

 

حالت سینمایی به نوعی مانند حالت پرتره برای فیلم است، که در آن تلفن تاری اضافی را در پس زمینه شما اعمال می کند (یا پیش زمینه، بسته به موضوع). فقط با دوربین اصلی با کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه ضبط می کند.

 

در اینجا نگاهی اجمالی به مقایسه Google Pixel 7 Pro با رقبا در ابزار مقایسه ویدیوی ما داریم. برای دیدن عکس کامل به آنجا بروید.

ابزار مقایسه ویدیو ابزار مقایسه ویدیو ابزار مقایسه ویدیو
Google Pixel 7 Pro در مقابل Galaxy S22 Utlra و iPhone 4 Pro Max در ابزار مقایسه ویدیوی ما

رقابت

در مقابل دو گوشی بزرگ – اپل و سامسونگ، تلفن‌های پیکسل گوگل حداقل گردآوری گزینه‌های جایگزین را برای ما آسان می‌کنند. و با قیمت پایه ۹۰۰ دلار / ۹۰۰ یورو / ۸۵ هزار INR، Pixel 7 Pro تقریباً به طور کلی ارزان‌تر از iPhone 14 Pro Max یا Galaxy S22 Ultra است.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

Pro Max، برای نمونه، ۲۰۰ دلار در ایالات متحده گرانتر است، ۵۵۰ یورو بیشتر در اروپا، و ۶۵٪ مشابه بالاتر از قیمت پیشنهادی Pixel 7 Pro در هند. حتی لازم نیست که گوشی گوگل بهتر از آیفون باشد تا یک قاب به اندازه کافی قانع کننده برای خود بسازد – و از بسیاری جهات، به همان اندازه خوب است. مطمئناً ممکن است آیفون شیک‌تر و سخت‌تر باشد، اما پیکسل سبک‌تر و فشرده‌تر است. کاملاً کامل نیست، سیستم دوربین پیکسل از جهاتی نسبت به آیفون برتری دارد. اگر کسی می تواند با اپل در یکپارچه سازی سخت افزار و نرم افزار رقابت کند، باید گوگل باشد. مطمئناً عمر باتری آیفون یک مزیت قوی است، اما آیا باید تفاوت قیمت را تکرار کنیم؟

وقتی در نظر بگیرید که حتی آیفون ۱۴ پرو (غیر مکس) ۱۰۰ دلار / ۴۰۰ یورو / ۴۵ هزار INR قیمت بیشتری دارد، قیمت پیکسل ۷ پرو در مقایسه با پیشنهادات اپل بسیار بیشتر آشکار می شود.

تعیین قیمت گلکسی اس ۲۲ اولترا به این راحتی نیست، زیرا می‌توانید آن را در فروشگاه‌های بیشتری نسبت به آیفون خریداری کنید. با این حال، یک جستجوی سریع در خرده‌فروش‌های معتبر، اعداد ۱۱۰۰ دلاری/۹۷۰ یورویی/۹۶ هزار INR را به دست می‌دهد، و اینها، باز هم، قیمت‌هایی بالاتر از قیمت‌هایی هستند که می‌توانید یک Pixel 7 Pro برای آن تهیه کنید. اکنون، کهکشان نقاط فروش منحصر به فرد خود را دارد که برجسته ترین آنها قلم استایلوس است. این باتری نسبت به پیکسل برتری دارد و در واقع سریع‌تر شارژ می‌شود (مقوله‌ای نیست که کهکشان‌ها اغلب پیروز ظاهر می‌شوند). در اینجا هیچ برنده واضحی در مقایسه دوربین وجود ندارد و نرم افزار می تواند موضوعی جداکننده بین این دو باشد.

اپل آیفون 14 پرو مکس Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
Apple iPhone 14 Pro Max • Samsung Galaxy S22 Ultra 5G

سپس می توان استدلال کرد که شاید رقیب اصلی پیکسل ۷ پرو، پیکسل ۶ پرو باشد. با کنار گذاشتن برخی از ملاحظات بحث برانگیزتر، مانند تفاوت‌های نرم‌افزاری و دوربین (زیرا، اجازه دهید با آن روبرو شویم، سیستم دوربین ۷ پرو یک جهش بزرگ از ۶ پرو نیست)، و بدون هیچ‌یک از مزایایی مانند آیفون عمر باتری یا قلم S گلکسی، Pixel 6 Pro بیشتر کارهایی را که ۷ Pro انجام می دهد، با حدود ۲۵۰ دلار / ۲۰۰ یورو / ۲۰ هزار INR کمتر انجام می دهد. چیپست جدید و همه چیزهای شناخته شده و ناشناخته ای که ارائه می دهد و همچنین قابلیت فوکوس خودکار فوق عریض را از دست خواهید داد، اما دلایل اصلی برای استفاده از #teampixel وجود دارد.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

طبق تعریف Core Pixel، «کوچک» ۷ امسال با قیمتی مشابه Pro سال گذشته عرضه می‌شود. این چیپست جدیدترین چیپست را با تمام آنچه که مستلزم آن است دارد، اما فاقد تله فوتو است، اگرچه ممکن است با زوم Super Res 2x کاملاً مشکلی نداشته باشید.

گوگل پیکسل 6 پرو گوگل پیکسل 7
Google Pixel 6 Pro • Google Pixel 7

حکم

پیکسل‌ها از لحاظ تاریخی فاقد جذابیت اصلی بوده‌اند، و فقدان در دسترس بودن واقعاً جهانی بخش کوچکی از دلیل این امر نیست. امسال، فهرست کشورهایی با حضور رسمی پیکسل به ۱۶ کشور افزایش یافته است، و شاید این آمار فروش را افزایش دهد، حتی اگر بسیاری از کشورهای جهان همچنان از دست بدهند.

و چیزهای زیادی برای از دست دادن وجود دارد. سیستم دوربین بزرگترین نقطه فروش پیکسل ۷ پرو است که به ذهن خطور می کند و پیشرفت هایی را به همراه دارد، حتی اگر اندکی کم باشد. البته این در راس شخصیتی قرار می گیرد که تعیین کمیت آن دشوار است و شما به سادگی نمی توانید آن را در هر چیزی که پیکسل نیست دریافت کنید.

بررسی گوگل پیکسل 7 پرو

به طور مشابه برای قرار دادن یک عدد، تجربه نرم افزاری چالش برانگیز است – معیارها مطمئناً ۷ Pro را رعایت نمی کنند. اندروید، آن گونه که گوگل آن را تصور می کند، ترکیبی نسبتا منحصر به فرد از سادگی و غنای ویژگی است، و در اینجا، با سطحی از سیالیت که فقط اپل می تواند آن را جمع آوری کند، در اختیار شما قرار می گیرد.

اما در زمان رسیدن به اعداد و ارقام است که Pixel 7 Pro برای رقابت در سطحی کاملاً مشابه با بسیاری از رقبای مشهور دیگر تلاش می کند. عمر باتری به طور قابل توجهی بدتر از آیفون فعلی است و یک گلکسی نیز احتمالا طول عمر بهتری برای شما خواهد داشت. نه اپل و نه سامسونگ در سرعت شارژ پیشرو در صنعت نیستند، اما گوگل به یک تریلر صنعتی تبدیل شده است؟ دو ساعت شارژ کامل می‌تواند به یک مشکل واقعی در استفاده روزمره تبدیل شود. و پس از آن، با وجود تمام فوران دوربین‌های پیکسل، پتانسیل بهبود در اینجا یا آنجا نیز وجود دارد.

با این حال، در نهایت، Pixel 7 Pro یک بسته قانع‌کننده است که اگر فرصتی به آن داده شود، می‌تواند به راحتی بر سایر وفاداران به برند پیروز شود و قیمت‌های فریبنده کمک زیادی به آن می‌کند. در همین حال، افرادی که در حال حاضر در گروه #teampixel استفاده می‌کنند، به قانع‌کننده‌های بیشتری نیاز دارند، به‌ویژه اگر در حال تکان دادن نسل قبلی پیکسل باشند. اما این روزها برای اکثر دنباله های گوشی های هوشمند صادق است، اینطور نیست؟

طرفداران

  • سبک تر از دو رقیب اصلی، تقریباً به عنوان پریمیوم نیز. IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب.
  • تیز، روشن، رنگ دقیق، با نرخ تجدید بالا، این صفحه نمایش ستاره ای است.
  • Android از منبع، مجموعه ویژگی های انحصاری، درک بی نظیر از نرمی در این سمت از شکاف سیستم عامل.
  • بلندگوهای استریو عالی
  • به طور کلی کیفیت دوربین عالی با شخصیتی بی بدیل که طرفداران وفاداری دارد.
  • ارزان تر از رقبای اصلی.

منفی

  • عمر باتری کمتر از میانگین، شاید تا حدی نتیجه نرخ به روز رسانی صفحه نمایش است که ظاهراً آنطور که تبلیغ می شود سازگار نیست.
  • شارژ بسیار کند طبق استانداردهای امروزی.
  • برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به صورت منطقه‌ای محدود هستند – ۵G، VolTE، و بسیاری از چیزهای هوش مصنوعی داخلی (البته مسلماً در دسترس بودن تلفن نیز برای شروع).
  • دوربین Ultrawide در نور کم بسیار ضعیف است.
  • سلفی ها به ندرت واضح ظاهر می شوند.

اشتراک گذاری :

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

مجموعه ای متنوع از شارژر ها و پاوربانک
مشخصات قیمت و بررسی کیف دستی یونیک مدل Bergen مناسب برای لپ تاپ تا 16 اینچی

لوازم جانبی موبایل

جستجو در بین دنیایی از لوازم جانبی و اکسسوری های اورجینال 

جدیدترین مقالات

عضویت در خبرنامه اسپیگن​

اطلاع از اخبار ، محصولات جدید و جشنواره های فروش 

سبد خرید
منو
0 مورد سبد خرید
حساب من