پس از اینکه والت دیزنی از سرویس پخش جریانی والت دیزنی در سال 2018 رونمایی کرد ، یک سال طول کشید تا Disney + برای علاقه مندان در ایالات متحده پخش شد. علی رغم تأخیر ، Disney + اکنون توانسته است از نظر مشترکین به ارتفاعات جدیدی برسد.

والت دیزنی امروز اعلام کرد که پلت فرم پخش جریانی خود از 100 میلیون مشترک پرداخت شده در سراسر جهان پیشی گرفته است. این تقریباً نیمی از آنچه نتفلیکس در پایان سال گذشته به دنبال افزایش تقاضا برای سرگرمی به دلیل سفارشات سرپناه در بسیاری از مناطق جهان انجام داد ، انجام شد.

باب چاپک ، مدیر ارشد اجرایی شرکت والت دیسنی ، در جلسه سالانه مجازی سهامداران ، آخرین نقطه عطف این شرکت را فاش کرد. او گفت:

“موفقیت عظیم Disney + – که هم اکنون از 100 میلیون مشترک فراتر رفته است – به ما الهام بخشیده است که جاه طلبانه تر باشیم و سرمایه گذاری خود را در زمینه تولید محتوای با کیفیت بالا افزایش دهیم. در حقیقت ، ما سالانه بیش از 100 عنوان جدید تعیین می کنیم و این شامل انیمیشن دیزنی ، دیزنی لایو اکشن ، مارول ، جنگ ستارگان و نشنال جئوگرافیک است. تجارت مستقیم ما با مشتری اولویت اصلی شرکت است و خط تولید محکم محتوای ما به رشد آن ادامه خواهد داد. “

این سرویس پخش از زمان راه اندازی در نوامبر 2019 در ایالات متحده شاهد گسترش مداوم بوده است. پس از آن ، Disney + وارد انگلستان ، کانادا ، استرالیا ، نیوزیلند ، آمریکای لاتین و سنگاپور شد. این در مارس سال گذشته نیز در اروپا راه اندازی شد ، اگرچه با کاهش کیفیت جریان در پاسخ به درخواست کمیسیون اروپا برای کمک به حداقل فشار شبکه های اینترنتی در منطقه در میان تقاضای روزافزون به دلیل بیماری همه گیر COVID-19.

Disney + در کنسول بازی در اکتبر سال گذشته ، در کنار سایر برنامه های رسانه ای مانند Apple TV ، Netflix ، Spotify ، Twitch و YouTube در PlayStation 5 نیز در دسترس قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *