با وجود همه گیری Covid-19 ، اپل موفق شد ساعت های هوشمند بیشتری را در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل بفروشد. اطلاعات Counterpoint Research نشان می دهد که اپل در سال ۲۰۲۰ ۳۳.۹ میلیون واحد ساعت هوشمند به بازار عرضه کرده است که ۱۹ درصد بیشتر از ۲۸.۴ میلیون واحد در سال ۲۰۱۹ است. تعداد بیشتر محموله ها به اپل واچ سری ۶ و SE نسبت داده می شود ، که همچنین به اپل کمک می کند تا بازار خود را تثبیت کند. سرب و بازار خود را ۶٪ به ۴۰٪ افزایش داد.

به غیر از اپل ، هوآوی تنها برندی بود که شاهد رشد ساعت هوشمند خود بود. این شرکت چینی تخمین زده است که ۱۱.۱ دستگاه در سال ۲۰۲۰ حمل کند که ۲۶ درصد بیشتر از آنچه در سال ۲۰۱۹ انجام شده است ، است.

به طور کلی ، Counterpoint Research تغییر عمده بازار در ساعت های هوشمند گران قیمت را مشاهده کرد که اپل ، سامسونگ و گارمین پیشگام آن هستند. بخشهای ۳۰۰ دلار به علاوه به لطف اپل که ۷۰٪ سهم عمده بازار را در این گروه داشت ، ۸٪ رشد کردند. با نگاه به جلو ، ساعت های هوشمند پرچمدار همچنان به فروش خوبی ادامه خواهند داد در حالی که بازیکنان بودجه ای مانند Oppo و Realme به کاهش قیمت کمک می کنند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

© کپی رایت - اسپیگن | نماینده رسمی محصولات اسپیگن، انرژیا، یونیک، جی سی پال و موفی