در اوایل سال گذشته، گوگل به دنبال ایجاد کوکی های اینترنتی مبتنی بر مرورگر بیش از حد سرزده در تلاش برای ایجاد یک تجربه مرور خصوصی تر بود. امروز ، آخرین پست وبلاگ حریم خصوصی Google، کارها را یک قدم جلوتر می برد. این شرکت هیچ ردیاب جایگزینی برای شناسایی افراد نخواهد ساخت و همچنین Google از چنین ردیابی در محصولات خود پشتیبانی نمی کند.

جزئیات جزئی است زیرا این یک اعلامیه صنعتی است ، اما می توان این را خواند زیرا گوگل نه گفت که اطلاعات قابل شناسایی برای تبلیغ کنندگان دیجیتال ارسال می شود. برای حفظ این تبلیغ کنندگان ، Google آزمایش روش هایی را برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان مربوطه بدون نیاز به پیگیری فردی آغاز کرده است. یکی از این روشها گروه بندی کاربران تحت FLoC است که به گفته گوگل روشی مبتنی بر علاقه و بدون داده های شناسایی شده شخصی است و در مقایسه با کوکی های مرورگر قادر به مشاهده نرخ تبدیل تبلیغات ۹۵٪ است.

در حال حاضر ، گوگل قصد دارد FLoC را برای آزمایش عمومی در دسترس قرار دهد تا تبلیغ کنندگان دیجیتال بتوانند این فضا (یا Google) را تماشا کنند. این به شما کمک می کند که FLoC برای تبلیغ کنندگان اختیاری نیست زیرا API همچنین ردیابی فردی محصولات وب Google را کاهش می دهد.

چرا Google برای جلوگیری از ردیابی فردی و سپس ایجاد روشی متفاوت برای فروش به تبلیغ کنندگان ، این همه مشکل را پشت سر می گذارد؟ یک دلیل احتمالی می تواند تکامل در قوانین حریم خصوصی آنلاین و داده ها باشد که گوگل با آنها بیگانه نیست. در دسامبر سال گذشته ، گوگل با فرانسوی ها برخورد کرد که منجر به جریمه صدها میلیون یورویی شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

© کپی رایت - اسپیگن | نماینده رسمی محصولات اسپیگن، انرژیا، یونیک، جی سی پال و موفی